Konuyu hortlatmak gibi olmasın ancak fd6 ile fb7 kasanın şanzımanları aynıdır. Su an FD6 otomatik sahibi olup FB7 nin ilk çıktıgı zamanlar test sürüsüne çıkmıştım arabayı bi iki sıkıstırdıgınızda anlıyorsunuz zaten. Aynı şekilde 5 ileri otomatik ve red line da d modunda vites değiştirmenin yapıldığı km hızı aynı. Bildiğiniz üzere arac uzerindeki motorda aynı i-vtec motor, yalnız sanıyorum ya aerodinamikten yada yeni kasada motor içi sürtünmenin azalması gibi bir durumdan bahsedilmişti bundan ötürü yeni kasanın 0.2-0.3 saniye gibi bir üstünlüğü var 0-100 de. Bu olusan 0.2-0.3 saniyelik farklar aynı olan 5 ileri manuel araclar arasında da mevcut yani sanzımandan kaynaklı değil. FB7 kasa bir arkadaşımda var sıkça kullanma fırsatı buldum onun aracındada test sürüşündede sezdiğim bir durum var fd6 kasa otomatik kullananlar bilirler s modunda zaten kontrol bizde farklılık oldugunu düşünmüyorum ancak arac d modunda özellikle düşük hızlarda 2 yada 3. vitese atmıs ve sonrasında fren yapıp durma noktasına gelmişseniz ardından gaz verdiğinizde arac yine örnek verecek olursak 3.viteste gazı yer motorundan hafif bi uğultu gelir saliselikte olsa biraz düşünür ve vitesini küçültüp yoluna devam eder, fb7 de ise bu düşünme süresı çok kısalmış gazı vermenizle birlikte motordan boş uğultu gelmeden araç vites küçültüyor. Bu durumu test sürüşüne çıktığımızda satış temsilcisinede sordum i shift şanzımanlarda yapıldığı gibi yazılımla halledebilirmiyiz gibilerinden kendisi malesef size yenisini verelim dedi
ayrıca bu iki araçla yürüdüğümüzde fd6 nın(depodaki benzin agırlıkları ve benzin alınan istasyonların aynı olması hesaba katılarak, ayrıca fd6 5.5 yaşında 30 bin km de fb7 1 yaşında 10 bin km de) yaklaşık 40 kg ve üzeri hafif olduğu durumlarda fd6 fb7 nin yanından ufak ufak yürüyor ancak ağırlık farkı kalmadığında fb7 ağırlıgını koyuyor