Gönderen Konu: Type-R lar gemiden indi sürücülerini bekliyor ..  (Okunma sayısı 5370 defa)

Faruk

  • Ziyaretçi
Type-R lar gemiden indi sürücülerini bekliyor ..
« : Temmuz 03, 2007, 09:40:05 ÖÖ »




buda tr'de ilk type-R lardan..

Shot with Digimax A55W / Kenox Q25 WIDE at 2007-07-03

Shot with Digimax A55W / Kenox Q25 WIDE at 2007-07-03

Shot with Digimax A55W / Kenox Q25 WIDE at 2007-07-03

Shot with Digimax A55W / Kenox Q25 WIDE at 2007-07-03



serkan

  • Ziyaretçi
Ynt: Type-R lar gemiden indi sürücülerini bekliyor ..
« Yanıtla #1 : Temmuz 03, 2007, 09:48:32 ÖÖ »
Vatana millete hayırlı olsun  >=ok

gurool

  • İleti: 113
Ynt: Type-R lar gemiden indi sürücülerini bekliyor ..
« Yanıtla #2 : Temmuz 03, 2007, 10:03:13 ÖÖ »
vay be  <^^Seyt

Agent

  • Ziyaretçi
Ynt: Type-R lar gemiden indi sürücülerini bekliyor ..
« Yanıtla #3 : Temmuz 03, 2007, 02:44:33 ÖS »
Çok güzel beaaaa... Maşşallaaaaahhhh  >=ok

R-13239

  • Ziyaretçi
Ynt: Type-R lar gemiden indi sürücülerini bekliyor ..
« Yanıtla #4 : Temmuz 03, 2007, 02:50:18 ÖS »
Vatana millete hayırlı ugurlu olsun :) Yollarda bol bol gormek dileklerimle :)

AngelllA

  • Ziyaretçi
Ynt: Type-R lar gemiden indi sürücülerini bekliyor ..
« Yanıtla #5 : Temmuz 03, 2007, 02:52:01 ÖS »

Vatana millete hayırlı ugurlu olsun :) Yollarda bol bol gormek dileklerimle :)


+ 5400

yalnıs bu fotoları görmüştüm Avustralya'ya inen Type-R lar... Zaten ön camda da yazıo
« Son Düzenleme: Temmuz 03, 2007, 02:53:51 ÖS Gönderen: AngelllA »

yassi

  • İleti: 2662
    • TeamHondaTurkey
Ynt: Type-R lar gemiden indi sürücülerini bekliyor ..
« Yanıtla #6 : Temmuz 03, 2007, 02:54:20 ÖS »
çok güzeller maşallah. hayırlısı olsun bakalım...

Agent

  • Ziyaretçi
Ynt: Type-R lar gemiden indi sürücülerini bekliyor ..
« Yanıtla #7 : Temmuz 03, 2007, 03:52:53 ÖS »
İşte bana soruyodunuz ya ne iş yapıyoun diye Türkiyeden yurdışına giden Hyundai Starex Matrix ve Accentlari aynen böyle gemiyle taaaaaa lara gönderiyorum.. Gelenleride kabul indiriyorum
www.eukor.com

Ama bizim firma hondayla çalışmıyo işte şans yok  <783^2

SuperSonic

  • İleti: 1432
    • http://www.teamhondaturkey.com
Ynt: Type-R lar gemiden indi sürücülerini bekliyor ..
« Yanıtla #8 : Temmuz 03, 2007, 05:20:21 ÖS »
Hayırlı uğurlu olsun

maestro_es

  • Ziyaretçi
Ynt: Type-R lar gemiden indi sürücülerini bekliyor ..
« Yanıtla #9 : Temmuz 04, 2007, 03:53:18 ÖÖ »
hayırlı olsun kazasız belasız... benimkinden 15 gün sonra gelmiş bu araç. araç sorgulamada baktım. :) benimkinden önce gelen type-r yoktur inşallah ama istanbula ankaradan önce yollamışlardır :(

R-13239

  • Ziyaretçi
Ynt: Type-R lar gemiden indi sürücülerini bekliyor ..
« Yanıtla #10 : Temmuz 04, 2007, 05:03:42 ÖÖ »

hayırlı olsun kazasız belasız... benimkinden 15 gün sonra gelmiş bu araç. araç sorgulamada baktım. :) benimkinden önce gelen type-r yoktur inşallah ama istanbula ankaradan önce yollamışlardır :(


Hocam sizin araç hiç kuşadasına gitti mi?

maestro_es

  • Ziyaretçi
Ynt: Type-R lar gemiden indi sürücülerini bekliyor ..
« Yanıtla #11 : Temmuz 04, 2007, 01:54:22 ÖS »


hayırlı olsun kazasız belasız... benimkinden 15 gün sonra gelmiş bu araç. araç sorgulamada baktım. :) benimkinden önce gelen type-r yoktur inşallah ama istanbula ankaradan önce yollamışlardır :(


Hocam sizin araç hiç kuşadasına gitti mi?




hayır daha ankara dışına çıkmışlığı yok. aynısından mı gördün orda?

R-13239

  • Ziyaretçi
Ynt: Type-R lar gemiden indi sürücülerini bekliyor ..
« Yanıtla #12 : Temmuz 04, 2007, 03:26:34 ÖS »



hayırlı olsun kazasız belasız... benimkinden 15 gün sonra gelmiş bu araç. araç sorgulamada baktım. :) benimkinden önce gelen type-r yoktur inşallah ama istanbula ankaradan önce yollamışlardır :(


Hocam sizin araç hiç kuşadasına gitti mi?




hayır daha ankara dışına çıkmışlığı yok. aynısından mı gördün orda?



Evet siyah bir type-r görmüş arkadaşım , bana sordu tanıyor musun diye...

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: Type-R lar gemiden indi sürücülerini bekliyor ..
« Yanıtla #13 : Temmuz 04, 2007, 05:39:38 ÖS »
güzel arabalarmış.

maestro_es

  • Ziyaretçi
Ynt: Type-R lar gemiden indi sürücülerini bekliyor ..
« Yanıtla #14 : Temmuz 05, 2007, 07:55:15 ÖÖ »
nedense türkiyeye kırmızı type-r getirtmiyolarmış. sordum niye diye. bi görevli dedi talep olmazmış öbürü dedi kırmızı boya sedefli değil opak oluğu için daha ucuz boyaymış. daha ucuz olduğundan farklı fiyatlandırma yapmak gerekirmiş falan filan.

mutunch

  • İleti: 900
Ynt: Type-R lar gemiden indi sürücülerini bekliyor ..
« Yanıtla #15 : Temmuz 05, 2007, 12:51:48 ÖS »
arabalar çok geüzelllerrr  :lovee :lovee ama kırmızı renkli olmadan da type r nasıl olur yaa :(

maestro_es

  • Ziyaretçi
Ynt: Type-R lar gemiden indi sürücülerini bekliyor ..
« Yanıtla #16 : Temmuz 05, 2007, 01:17:27 ÖS »
bence de. kırmızı getirselerdi kırmızı alcaktım. nası talep olmayacağını düşünüolarsa artık annamadım yani.

astracoupe

  • Almanci Tane-R
  • İleti: 505
    • www.yonja.com/astracoupe
Ynt: Type-R lar gemiden indi sürücülerini bekliyor ..
« Yanıtla #17 : Temmuz 05, 2007, 04:44:52 ÖS »
eylülden sonra kırmızı typer geliyor inşallah arkadaşlar.

ramo si

  • İleti: 515
Ynt: Type-R lar gemiden indi sürücülerini bekliyor ..
« Yanıtla #18 : Temmuz 05, 2007, 04:51:16 ÖS »
arkadaki kırmızı benim göz dikmeyin lütfen >%6rol

DOHC_Sİ

  • Ziyaretçi
Ynt: Type-R lar gemiden indi sürücülerini bekliyor ..
« Yanıtla #19 : Temmuz 05, 2007, 04:52:12 ÖS »
VATANA MILLETE HAYIRLI OILSUN

Buğra A.

  • İleti: 225
    • Buğra AKPINAR
Ynt: Type-R lar gemiden indi sürücülerini bekliyor ..
« Yanıtla #20 : Temmuz 05, 2007, 08:23:06 ÖS »
Güzelmiş :)

astracoupe

  • Almanci Tane-R
  • İleti: 505
    • www.yonja.com/astracoupe
Ynt: Type-R lar gemiden indi sürücülerini bekliyor ..
« Yanıtla #21 : Temmuz 06, 2007, 06:31:14 ÖS »
arkadaşlar sizler daha iyi biliyorsunuzdur hondalar
sanırım 2007 temmuzdan sonra trafiğe çıkanlar. 2008 model olarak çıkıyor.

type-RRR

  • İleti: 660
Ynt: Type-R lar gemiden indi sürücülerini bekliyor ..
« Yanıtla #22 : Temmuz 09, 2007, 01:43:06 ÖS »
ilk fotodaki sol arkada duran  beyaz çok güzel  :lovee

Zubeyir

  • İleti: 673
Ynt: Type-R lar gemiden indi sürücülerini bekliyor ..
« Yanıtla #23 : Temmuz 09, 2007, 02:17:26 ÖS »

ilk fotodaki sol arkada duran  beyaz çok güzel  :lovee


sana alalım :). en guzelı senın olur ınsallah :)
« Son Düzenleme: Temmuz 09, 2007, 02:18:49 ÖS Gönderen: zubia »