Gönderen Konu: Civic 1.8 i-Vtec 2008-2010  (Okunma sayısı 5223 defa)

caglarozy

  • İleti: 12
Civic 1.8 i-Vtec 2008-2010
« : Mart 23, 2015, 11:54:58 ÖS »
Herkese merhabalar,iyi forumlar.Bugün itibariyle cebimde 40 bin lira param var ve 1.8 civic hb almayı düşünüyorum,2008 10 arası 60 70 bin km geçmemiş bir şekilde.Bir kaç soru sormak istiyorum.

İshift tavsiye edilmemekte,sebebi nedir ?
Manuel çok nadir bulunuyor,yakıt tüketimi olarak otomatikle fark yapar mı çok fazla ?
Araçlarda kronik bir sorun var mı bildiğiniz?
Sedan kasayı tavsiye eder misiniz,neden ? Sedan ile iç konsol kalitesi arasında fark var gibi duruyor?
Lpg uyumlu olduklarını biliyorum ancak,performansı etkileme durumu nedir ?

Şimdiden teşekkürler,iyi forumlar.



Ruski

  • İleti: 197
Ynt: Civic 1.8 i-Vtec 2008-2010
« Yanıtla #1 : Mart 24, 2015, 12:57:03 ÖÖ »
araçta her şey güzel İshift berbat...
1.8 HB nin incelemesini verdiğim linkten izleyebilirsiniz.

https://www.youtube.com/watch?v=M9_THwM645c

Kenshi

  • Kenshi
  • İleti: 7
Ynt: Civic 1.8 i-Vtec 2008-2010
« Yanıtla #2 : Mart 24, 2015, 06:46:54 ÖÖ »
Merhaba i-shift vites teknolojisi piyasadaki DSG ve EDC şanzımanlar gibi çift kavrama değil. Dolayısıyla vites geçişlerinde bu arabalara göre biraz yavaş kalıyor. Özellikle yüksek performanslı kullanımda bu gecikme daha çok hissediliyor. Bunun dışında arabanın bana göre sınıfındaki diğer araçlardan hiçbir eksi yönü yok. Aksine motor teknolojisi, yakıt ve özellikle 1.8L düşündüğünüz için performansı gayet başarılı sonuçlar verecektir.

Sedan seçeneğine gelecek olursak, aracı kullanan arkadaşlar daha doğru yorumlar fakat genellikle otomotiv sektöründe HB araç üretiminin iç ve dış trim kalitesi daha ön planda tutulur. Bir de sedan araç Türkiye üretimi, HB İngiltere bildiğim kadarıyla.

İyi forumlar. :)

alperd

  • alperd
  • İleti: 978
Ynt: Civic 1.8 i-Vtec 2008-2010
« Yanıtla #3 : Mart 24, 2015, 08:30:49 ÖÖ »
Herkese merhabalar,iyi forumlar.Bugün itibariyle cebimde 40 bin lira param var ve 1.8 civic hb almayı düşünüyorum,2008 10 arası 60 70 bin km geçmemiş bir şekilde.Bir kaç soru sormak istiyorum.

İshift tavsiye edilmemekte,sebebi nedir ?
Manuel çok nadir bulunuyor,yakıt tüketimi olarak otomatikle fark yapar mı çok fazla ?
Araçlarda kronik bir sorun var mı bildiğiniz?
Sedan kasayı tavsiye eder misiniz,neden ? Sedan ile iç konsol kalitesi arasında fark var gibi duruyor?
Lpg uyumlu olduklarını biliyorum ancak,performansı etkileme durumu nedir ?

Şimdiden teşekkürler,iyi forumlar.

Öncelikle ayırdığınız bütçe ve seçtiğiniz araç için sizi tebrik ederim doğru yoldasınız.

Tam Otomatik ile i-shift arasında ortalamada 1-1,5 litre yakıt farkı var. i-shift amacı da bu zaten otomatik vites konforu ile manuel vites yakıt tüketimi sağlamak. Manuel ile i-shift yakıt tüketimi ise aynıdır.

i-shift neden tavsiye edilmez şöyle anlatayım: Bizde kimse kullanma kılavuzunu okumaz masraftan da kaçar biner biner araç baskı balata isteyince bakımı yapmadan satar. Yeni alan kişi de haliyle parasını arabaya yatırmış o da taşın suyunu sıkarak biner sonuç olarak 1300 TL'ye zamanında değişmemiş baskı balata Volanı da bitirdiği için masraf 2500 TL olarak birisinin elinde patlar. Böylece i-shift şöyle kötü böyle kötü kulaktan kulağa yayılır...

80-90 bin km.de bir baskı balata değiştirip sorunsuz şekilde i-shift kullanabilirsiniz. Bu km.de Tam Otomatik vitese göre yakıt tüketimini hesaplayın masrafının 2 Katını çıkartıyor zaten.
Konfor ve F1 vites keyfi de cabası. Tek eksiği bence Hill Holder da olsaymış keşke (1.4 motor 2010-2012 modellerinde var). Manuel vitesin baskı balatası nasıl bitiyorsa bunun da öyle bitiyor bunu bir türlü kabul edememiş bizim milletimiz.

i-shift vites geçişleri evet hissedilir ancak abartmaya gerek yok alışırsınız, Tam Otomatikte de "Buçuklu Vites" tabir ettiğimiz bir boşluk vardır araç orada biraz bağırır alt veya üst vitese tam geçene kadar bu durum da rahatsız edebilir kafaya takarsan.

Aracın kronik hiçbir sorunu yoktur. Dandik lastik olmasın araçta Michelin, Goodyear gibi premium lastikler olsun yoksa 225/45/17 ölçülerle konfor iyice düşer.

Piyasada LPG ile en uyumlu motorlardan birisidir. LPG tabiki performansta düşüş yapar ama doğru Kit ve Montajla fark edilmez derecede. Bir de LPG'de Benzin ibreleri düşer yeni nesil Honda'ların bunun için de Emülatör takılıyor sonradan.

Sedan bence hiç gerek yok. 5-6 bin TL de cebinizde kalsın.

Kendiniz de fark etmişsiniz iç aksamda HB daha kaliteli. Ön konsol örneğin HB'de yumuşak kaplamadır.
Sedan bagaj hacmi 389 litre. HB ise 415 litre kemiksiz. 40 litre de stepnenin orada boşluk var Trafik Seti vs için. Ayrıca arka koltukların altında da boşluk var ve koltuklar hem yatırılabiliyor hem de kaldırılabiliyor. Bir de HB pandizotu çıkıyor ki tavana kadar yükle istersen, 2 çocuk arabasını 2 büyük valizi dikine alır bir dünya da eşya alır gerektiğinde.
İç hacimde Sedanı ölçtüm Diz Mesafesi sadece 1 cm daha uzun. Dışardan HB'in göz yanıltan Tek Kapı görünümü var küçük sanmayın.
Sedan arkaya 3 kişi oturunca süspansiyon kasislerde tak tuk vurur. HB'de istediğin kadar yükle.
Yol Tutuşu olarak müthiştir HB. Virajlarda sağa sola yatmaz girdiği gibi çıkar. VSA hepsinde standart zaten. Premium du Elegance dı derdi yok hepsi Sport hepsi Full. Tek fark opsiyon olarak sedanda Sunroof olabilir.
Yakıt tüketimi de 1.6 Sedan'dan daha düşüktür. 8 litre benzin veya 9,5 litre LPG olarak düşünebilirsiniz. Sedan'da 10 litrenin altı pek konuşulmuyor.

Özetle dediğiniz km.de temiz sorunsuz bakımları tam bir HB bulun alın derim. Ben satmak zorunda kaldım 2009 model 56 binde aracımı, şuan 1994 civic 1.6 Sİ kullanıyorum ama ilerde yine HB alırım bütçe olursa...

vtec08

  • İleti: 551
Ynt: Civic 1.8 i-Vtec 2008-2010
« Yanıtla #4 : Mart 24, 2015, 11:30:33 ÖÖ »
1.8 manuel civic sahibi olarak bence oldukça güzel araç,yakıtı uzun yolda 5,5- 6,5 lerde 100-120 km.arası değişiyorki bu kadar güçlü bir araç için oldukça iyi şehir içi 9-10 litre normal değer yani,aracın bagajı koltukların katlanması altındaki boşluklar çok kullanışlı.benim aracım manuel olduğu için çok zevkli kullanması benim diyen arabanın ağzını bozar,esp dahil 8 havayastığından tutun dijital klima katlanır aynalar vb.oldukça full paket..Gelelim kötü yanlarına arac süspansiyonu çok sert tahammül sınırınızı zorlayabilir,225 45 17 yerine 205 50 17 kullanıyorum birazdaha konfora yönelik olsun diye arkalar torsiyon ve çok sert ama yol tutuş mükemmel her şekilde makas atın kafayı içeri aldığınızda arka tarafta içerde asla çizgisinden çıkartamassınız , ı-shift için pek iyi diyemem eski nesil şanzıman şahsen ya tam otomatiğini yada manuelini alın gerisi teferruat,alıştıkça iyiki almışım diyeceğiniz devir makinesi ..saygılar

caglarozy

  • İleti: 12
Ynt: Civic 1.8 i-Vtec 2008-2010
« Yanıtla #5 : Mart 24, 2015, 12:24:16 ÖS »
1.8 manuel civic sahibi olarak bence oldukça güzel araç,yakıtı uzun yolda 5,5- 6,5 lerde 100-120 km.arası değişiyorki bu kadar güçlü bir araç için oldukça iyi şehir içi 9-10 litre normal değer yani,aracın bagajı koltukların katlanması altındaki boşluklar çok kullanışlı.benim aracım manuel olduğu için çok zevkli kullanması benim diyen arabanın ağzını bozar,esp dahil 8 havayastığından tutun dijital klima katlanır aynalar vb.oldukça full paket..Gelelim kötü yanlarına arac süspansiyonu çok sert tahammül sınırınızı zorlayabilir,225 45 17 yerine 205 50 17 kullanıyorum birazdaha konfora yönelik olsun diye arkalar torsiyon ve çok sert ama yol tutuş mükemmel her şekilde makas atın kafayı içeri aldığınızda arka tarafta içerde asla çizgisinden çıkartamassınız , ı-shift için pek iyi diyemem eski nesil şanzıman şahsen ya tam otomatiğini yada manuelini alın gerisi teferruat,alıştıkça iyiki almışım diyeceğiniz devir makinesi ..saygılar

yorumlarınız için teşekkürler,emeğinize sağlık.İstanbul'da yaşıyorum ve manuel şanzamana daha denk gelemedim,mübarek çok kıymetli hb 1.8 lerde bulunmuyor.sert süspansiyondan yorumlarda her zaman bahsediliyor ama bunun arabanın bir parçası olduğu ve kafaya takılmaması gerektiği belirtiliyor yorumlarda

caglarozy

  • İleti: 12
Ynt: Civic 1.8 i-Vtec 2008-2010
« Yanıtla #6 : Mart 24, 2015, 12:27:06 ÖS »
araçta her şey güzel İshift berbat...
1.8 HB nin incelemesini verdiğim linkten izleyebilirsiniz.

https://www.youtube.com/watch?v=M9_THwM645c

otopark.com'un yorumlarının neredeyse bütün araçlar için olanını takip ederim.Aracı kullanan kardeşimiz zaten ralli pilotu olduğundan genelde yorumları sert oluyor.Video boyunca ufak tefek şeyler dışında aracı beğendiklerini düşünüyordum ben (zor beğeniyorlar) ki yazıya döktüklerinde 5 üzerinden 3 vermişler anlam veremedim ve tamamen ishifte takılarak yorumlamışlar.siz ne düşünüyorsunuz ?

caglarozy

  • İleti: 12
Ynt: Civic 1.8 i-Vtec 2008-2010
« Yanıtla #7 : Mart 24, 2015, 12:29:03 ÖS »
Herkese merhabalar,iyi forumlar.Bugün itibariyle cebimde 40 bin lira param var ve 1.8 civic hb almayı düşünüyorum,2008 10 arası 60 70 bin km geçmemiş bir şekilde.Bir kaç soru sormak istiyorum.

İshift tavsiye edilmemekte,sebebi nedir ?
Manuel çok nadir bulunuyor,yakıt tüketimi olarak otomatikle fark yapar mı çok fazla ?
Araçlarda kronik bir sorun var mı bildiğiniz?
Sedan kasayı tavsiye eder misiniz,neden ? Sedan ile iç konsol kalitesi arasında fark var gibi duruyor?
Lpg uyumlu olduklarını biliyorum ancak,performansı etkileme durumu nedir ?

Şimdiden teşekkürler,iyi forumlar.

Öncelikle ayırdığınız bütçe ve seçtiğiniz araç için sizi tebrik ederim doğru yoldasınız.

Tam Otomatik ile i-shift arasında ortalamada 1-1,5 litre yakıt farkı var. i-shift amacı da bu zaten otomatik vites konforu ile manuel vites yakıt tüketimi sağlamak. Manuel ile i-shift yakıt tüketimi ise aynıdır.

i-shift neden tavsiye edilmez şöyle anlatayım: Bizde kimse kullanma kılavuzunu okumaz masraftan da kaçar biner biner araç baskı balata isteyince bakımı yapmadan satar. Yeni alan kişi de haliyle parasını arabaya yatırmış o da taşın suyunu sıkarak biner sonuç olarak 1300 TL'ye zamanında değişmemiş baskı balata Volanı da bitirdiği için masraf 2500 TL olarak birisinin elinde patlar. Böylece i-shift şöyle kötü böyle kötü kulaktan kulağa yayılır...

80-90 bin km.de bir baskı balata değiştirip sorunsuz şekilde i-shift kullanabilirsiniz. Bu km.de Tam Otomatik vitese göre yakıt tüketimini hesaplayın masrafının 2 Katını çıkartıyor zaten.
Konfor ve F1 vites keyfi de cabası. Tek eksiği bence Hill Holder da olsaymış keşke (1.4 motor 2010-2012 modellerinde var). Manuel vitesin baskı balatası nasıl bitiyorsa bunun da öyle bitiyor bunu bir türlü kabul edememiş bizim milletimiz.

i-shift vites geçişleri evet hissedilir ancak abartmaya gerek yok alışırsınız, Tam Otomatikte de "Buçuklu Vites" tabir ettiğimiz bir boşluk vardır araç orada biraz bağırır alt veya üst vitese tam geçene kadar bu durum da rahatsız edebilir kafaya takarsan.

Aracın kronik hiçbir sorunu yoktur. Dandik lastik olmasın araçta Michelin, Goodyear gibi premium lastikler olsun yoksa 225/45/17 ölçülerle konfor iyice düşer.

Piyasada LPG ile en uyumlu motorlardan birisidir. LPG tabiki performansta düşüş yapar ama doğru Kit ve Montajla fark edilmez derecede. Bir de LPG'de Benzin ibreleri düşer yeni nesil Honda'ların bunun için de Emülatör takılıyor sonradan.

Sedan bence hiç gerek yok. 5-6 bin TL de cebinizde kalsın.

Kendiniz de fark etmişsiniz iç aksamda HB daha kaliteli. Ön konsol örneğin HB'de yumuşak kaplamadır.
Sedan bagaj hacmi 389 litre. HB ise 415 litre kemiksiz. 40 litre de stepnenin orada boşluk var Trafik Seti vs için. Ayrıca arka koltukların altında da boşluk var ve koltuklar hem yatırılabiliyor hem de kaldırılabiliyor. Bir de HB pandizotu çıkıyor ki tavana kadar yükle istersen, 2 çocuk arabasını 2 büyük valizi dikine alır bir dünya da eşya alır gerektiğinde.
İç hacimde Sedanı ölçtüm Diz Mesafesi sadece 1 cm daha uzun. Dışardan HB'in göz yanıltan Tek Kapı görünümü var küçük sanmayın.
Sedan arkaya 3 kişi oturunca süspansiyon kasislerde tak tuk vurur. HB'de istediğin kadar yükle.
Yol Tutuşu olarak müthiştir HB. Virajlarda sağa sola yatmaz girdiği gibi çıkar. VSA hepsinde standart zaten. Premium du Elegance dı derdi yok hepsi Sport hepsi Full. Tek fark opsiyon olarak sedanda Sunroof olabilir.
Yakıt tüketimi de 1.6 Sedan'dan daha düşüktür. 8 litre benzin veya 9,5 litre LPG olarak düşünebilirsiniz. Sedan'da 10 litrenin altı pek konuşulmuyor.

Özetle dediğiniz km.de temiz sorunsuz bakımları tam bir HB bulun alın derim. Ben satmak zorunda kaldım 2009 model 56 binde aracımı, şuan 1994 civic 1.6 Sİ kullanıyorum ama ilerde yine HB alırım bütçe olursa...

Alper Bey emek vermiş,uzun uzun yazmışsınız teşekkür ederim.Yorumlarınızı tamamen dikkate alıcam ve fikrimin hale arkasındayım.Peugeout 308 Sportium paketler var 2010 11 model aynı fiyatlarda.Tercih olarak siz olsanız yine de Civic HB der miydiniz ? Birde Civic HB ilanlarına baktığımda sedandan daha pahalı olduğunu görüyorum.Daha pazara çıkmadım ama internetin verdiği bir şişkinlik midir sizce ?

caglarozy

  • İleti: 12
Ynt: Civic 1.8 i-Vtec 2008-2010
« Yanıtla #8 : Mart 24, 2015, 12:30:49 ÖS »
Merhaba i-shift vites teknolojisi piyasadaki DSG ve EDC şanzımanlar gibi çift kavrama değil. Dolayısıyla vites geçişlerinde bu arabalara göre biraz yavaş kalıyor. Özellikle yüksek performanslı kullanımda bu gecikme daha çok hissediliyor. Bunun dışında arabanın bana göre sınıfındaki diğer araçlardan hiçbir eksi yönü yok. Aksine motor teknolojisi, yakıt ve özellikle 1.8L düşündüğünüz için performansı gayet başarılı sonuçlar verecektir.

Sedan seçeneğine gelecek olursak, aracı kullanan arkadaşlar daha doğru yorumlar fakat genellikle otomotiv sektöründe HB araç üretiminin iç ve dış trim kalitesi daha ön planda tutulur. Bir de sedan araç Türkiye üretimi, HB İngiltere bildiğim kadarıyla.

İyi forumlar. :)

ishift şanzıman yerine bi manuel şanzıman civic bulsak tadından yenmez o zaman :)

vtec08

  • İleti: 551
Ynt: Civic 1.8 i-Vtec 2008-2010
« Yanıtla #9 : Mart 24, 2015, 12:34:24 ÖS »
otopark.comu bende izledim aslında araçtan ziyade şanzımandan dolayı kötü yorum yapmışlar bencede haklılar boyle bir araca yakışmayan şanzıman ,,siz eğer sakin kullanıcıysanız ı-shift alın sorun olmaz ama benim gibi devri sonuna kadar çevirip red lıne na sokup vites buyutmeyi seviyorsanız manuel bulun,zaten honda mühendisleride hatalarından erken dönüp ı-shifti uretmeyi durdurmuşlar.araba gerçekten 1.8 den ziyade 2.0 gibi gidiyor yani sakinken çok sakin lakin gazlamak istediğinizde inanılmaz gidiyor 3.vitesten sonra nefesi bitene kadar çok rahat devirleniyor ama bunları ı-shifte bulmak zor bence.

caglarozy

  • İleti: 12
Ynt: Civic 1.8 i-Vtec 2008-2010
« Yanıtla #10 : Mart 24, 2015, 12:45:44 ÖS »
otopark.comu bende izledim aslında araçtan ziyade şanzımandan dolayı kötü yorum yapmışlar bencede haklılar boyle bir araca yakışmayan şanzıman ,,siz eğer sakin kullanıcıysanız ı-shift alın sorun olmaz ama benim gibi devri sonuna kadar çevirip red lıne na sokup vites buyutmeyi seviyorsanız manuel bulun,zaten honda mühendisleride hatalarından erken dönüp ı-shifti uretmeyi durdurmuşlar.araba gerçekten 1.8 den ziyade 2.0 gibi gidiyor yani sakinken çok sakin lakin gazlamak istediğinizde inanılmaz gidiyor 3.vitesten sonra nefesi bitene kadar çok rahat devirleniyor ama bunları ı-shifte bulmak zor bence.

bende kesinlikle sizin gibiyim ve manuel yada ishift olmayan otomatikler de var anladığım kadarıyla öyle bir şey bakıcam. pejo 308 sportium ,megane 1.5 dci coupe lere ne diyorsunuz 10 11 model dizel onlarda ve benzer fiyatlardalar ?

caglarozy

  • İleti: 12
Ynt: Civic 1.8 i-Vtec 2008-2010
« Yanıtla #11 : Mart 24, 2015, 05:47:01 ÖS »
Sorulara ek olarak arkadaşlar bir soru daha sormak istiyorum. 1.8 ivtec ile sport paketleri arasında ki fark nedir ?
« Son Düzenleme: Mart 24, 2015, 05:47:40 ÖS Gönderen: caglarozy »

caglarozy

  • İleti: 12
Ynt: Civic 1.8 i-Vtec 2008-2010
« Yanıtla #12 : Mart 24, 2015, 05:51:28 ÖS »
Yani demek istediğim hepsi 1.8 ivtec ve bunların üstüne bir de sport diye bir paket mi mevcut ? Daha önce Honda almadım tam olarak paketlerini bilmiyorum

Kenshi

  • Kenshi
  • İleti: 7
Ynt: Civic 1.8 i-Vtec 2008-2010
« Yanıtla #13 : Mart 24, 2015, 09:37:21 ÖS »
Merhaba i-shift vites teknolojisi piyasadaki DSG ve EDC şanzımanlar gibi çift kavrama değil. Dolayısıyla vites geçişlerinde bu arabalara göre biraz yavaş kalıyor. Özellikle yüksek performanslı kullanımda bu gecikme daha çok hissediliyor. Bunun dışında arabanın bana göre sınıfındaki diğer araçlardan hiçbir eksi yönü yok. Aksine motor teknolojisi, yakıt ve özellikle 1.8L düşündüğünüz için performansı gayet başarılı sonuçlar verecektir.

Sedan seçeneğine gelecek olursak, aracı kullanan arkadaşlar daha doğru yorumlar fakat genellikle otomotiv sektöründe HB araç üretiminin iç ve dış trim kalitesi daha ön planda tutulur. Bir de sedan araç Türkiye üretimi, HB İngiltere bildiğim kadarıyla.

İyi forumlar. :)

ishift şanzıman yerine bi manuel şanzıman civic bulsak tadından yenmez o zaman :)

Eğer otomatik vites olmazsa olmazınız değilse kesinlikle evet. Bu fiyatlara bu sınıfta, bu mekanik ve donanımsal özellikte araç bulmanız çok zor bence. Ben İstanbul kullanıcısı olduğum için i-shift tercih ettim ve 'vtec08' arkadaşımızın dediği gibi sakin bir kullanıcıyım. Fakat yüksek devirli kullanımlarda vites geçişleri rahatsız edebiliyor. Bunlara ek olarak bu aracı kullanan tüm arkadaşlar sanırım bana katılacaktır, yüksek devirlerdeki müthiş atmosferik motor sesi ve verdiği his de yanında hediyesi ve muadillerinde bulamayacağınız bir diğer özellik bana göre :)

Kenshi

  • Kenshi
  • İleti: 7
Ynt: Civic 1.8 i-Vtec 2008-2010
« Yanıtla #14 : Mart 24, 2015, 09:45:01 ÖS »
Yani demek istediğim hepsi 1.8 ivtec ve bunların üstüne bir de sport diye bir paket mi mevcut ? Daha önce Honda almadım tam olarak paketlerini bilmiyorum
Eğer 1.8L de durum 1.4L deki gibiyse evet, sport pakette ek olarak alüminyum jantlar, yine alüminyum sport pedallar, cruise control, sport süet benzeri kumaş koltuklar, i-shift için F1 vites seçenekleri gibi donanım farkları var. Ben ayrıntılı katalogları Ayışığı Plaza sitesinden bulmuştum,oradan araştırabilirsiniz sanırım.

caglarozy

  • İleti: 12
Ynt: Civic 1.8 i-Vtec 2008-2010
« Yanıtla #15 : Mart 24, 2015, 10:04:29 ÖS »
Yani demek istediğim hepsi 1.8 ivtec ve bunların üstüne bir de sport diye bir paket mi mevcut ? Daha önce Honda almadım tam olarak paketlerini bilmiyorum
Eğer 1.8L de durum 1.4L deki gibiyse evet, sport pakette ek olarak alüminyum jantlar, yine alüminyum sport pedallar, cruise control, sport süet benzeri kumaş koltuklar, i-shift için F1 vites seçenekleri gibi donanım farkları var. Ben ayrıntılı katalogları Ayışığı Plaza sitesinden bulmuştum,oradan araştırabilirsiniz sanırım.

resimlerden gördüğüm kadarıyla spor pedallar falan ivtec modellerde de var ama detaylı bilgiyi öğrensem çok rahat edicem.

vtec08

  • İleti: 551
Ynt: Civic 1.8 i-Vtec 2008-2010
« Yanıtla #16 : Mart 25, 2015, 07:35:39 ÖÖ »
sport versiyon aracımda 17 jantlar alüminyum pedallar cruıse kontrol,kumaş koltuklar var harici diğerlerini bilmiyorum ama katlanır aynalar alarm sistemi vsa ebd destekli abs vsa iptal gibi bir sürü özellik var bunlar diğer versiyonlarda varmı bilmiyorum,ama bildiğim tek şey ciddi anlamda yürüyen bi makine bugüne kadar kapışıp geçildiğim tek araç audi a6 dizel quatro ,0-100 ü çok iyi değil küçük sınıf hot hatc lere geçilebilirsiniz ama asıl 160 dan sonra yürümeye başlıyor ve o motor sesiyle inanılmaz keyifli ben ne kadar yazsamda bazı şeyleri yaşamak lazım en son geçtiğim range rover hse sport gibi ilk ışıklarda durup pis pis sıratmak gibisi yok :)

alperd

  • alperd
  • İleti: 978
Ynt: Civic 1.8 i-Vtec 2008-2010
« Yanıtla #17 : Mart 25, 2015, 07:43:39 ÖÖ »
Bu konfora alıştıktan sonra Manuel Vites araca büyük konuşmayım ama binmem binemem...

Efrastousles

  • İleti: 29
Ynt: Civic 1.8 i-Vtec 2008-2010
« Yanıtla #18 : Mart 25, 2015, 12:23:09 ÖS »
Merhaba bende bu aracın manuel olanı var 1.8 sport extra olarak benimkinde deri koltukta var ben iyiki almışım diyorum böyle performansa yakıt tüketimi şaşırtıcı derecede az süspansiyonları biraz fazla sert yol tutuşu çok iyi ama sıkıcı oluyor bu sertlik bazen arabanın artısı o kadar çokki bana göre görmezlikten geliyorum bu sertliği araçta donanım olarak full zaten yeni çıkan bir araçtan eksiği yok bagajı şasırtıcı şekilde büyük arabanın dışından bakan dar sanıyo ama içine oturdu mu yok artık doblo gibi ferah diyen çok oluyor bakımlarını yaptırsanınız bi sıkıntı çıkarmaz bakımlarıda pahalı degil Antalya da ben 1.5 yıldır kullanıyorum bu aracı binen gören bende alıcam diyor sırf o 4000 den sonra gelen sese aşık olan bile var hele ki 1.6 vtecler 35.000-40.000 gibi rakamlar istenirken bu araç bedava.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

caglarozy

  • İleti: 12
Ynt: Civic 1.8 i-Vtec 2008-2010
« Yanıtla #19 : Mart 28, 2015, 08:05:37 ÖÖ »
süspansiyon dışında herhalde arabasından şikayetçi olan insan ben daha görmedim.yakıt konusuna gelince ben kesinlikle LPG taktırmaktan yanayım.şehir içi kullanıcam desem de şehir içi dediğim bağcılar-kadıköy :)  tem yada e5 e çıktığımda gitsin istiyorum,motordan gelen sese tatmin olayım istiyorum o yüzden sanırım doğru araçta karar kıldım

özcan06

  • İleti: 27
Ynt: Civic 1.8 i-Vtec 2008-2010
« Yanıtla #20 : Haziran 16, 2015, 11:50:21 ÖS »
Kesinlikle alına bilecek en güzel araçlardan birtanesi benim aklımda honda hiç yoktu tesadüf denk geldi hoşuma gitti aldım ve iyi ki almışım dedim araç bir kaç eksisi hariç on numara diğer arkadaşlarında dediği gibi süspansiyon sert biraz can sıkıcı araştırmalarıma göre yumuşak lastikle biraz olsun azaltılabilir miş michelin lastik araştırıyorum ikinciside dış kaborta sacı biraz zayıf onun  haricinde süper...2008 Civic HB 1.8 i-vitec sport manuel  bu arada bu aracın gösterge paneli yeter 😁😁

yklklc

  • İleti: 99
Ynt: Civic 1.8 i-Vtec 2008-2010
« Yanıtla #21 : Ocak 25, 2016, 06:33:42 ÖS »
Daha önce 2008 civic hb 1.8 i-shift sahibiydim. 1 yıl kadar kullanıp satmak zorunda kalmıştım ama aklım hep arabamda kalmıştı ne mercedes ne bmw görüyordu gözüm allah sonunda nasip etti 2009 type-s manuel alabildim. Bu arabayı almayı düşünenler KESİNLİKLE DİKKAT ETSİN ÇÜNKÜ BAĞIMLILIK YAPAR :)) Birde arabaya fena nazar değiyor yanında hangiaracın durduğu önemli değil sizin arabanız temiz bakımlı ise millet vayy be şuna bak diyor ;)) Konuyu hortlatmış oldum ama alacaklara yardımı olsun;)

levo

  • İleti: 276
Ynt: Civic 1.8 i-Vtec 2008-2010
« Yanıtla #22 : Ocak 25, 2016, 10:33:08 ÖS »
2007 model 1.8 cc 140 hp executıve kullanıcısı olarak şiddetle bu aracın otomatik vites sedan kasasını tavsiye ederim emin olun bu kasanın seriliğine alışınca kasanın esas hakkının 1.8 olduğuna kanaat getiriyorsunuz.i-shift şanzımana gelince bir alan pişman birde almayan diyebilirim...

alperd

  • alperd
  • İleti: 978
Ynt: Civic 1.8 i-Vtec 2008-2010
« Yanıtla #23 : Ocak 28, 2016, 12:58:36 ÖS »
2007 model 1.8 cc 140 hp executıve kullanıcısı olarak şiddetle bu aracın otomatik vites sedan kasasını tavsiye ederim emin olun bu kasanın seriliğine alışınca kasanın esas hakkının 1.8 olduğuna kanaat getiriyorsunuz.i-shift şanzımana gelince bir alan pişman birde almayan diyebilirim...

Ben i-shift 1 yıl kullandım.

Öncelikle i-shift'in neden-niçin yapıldığını ve çalışma mantığını bilmek lazım, Kullanma Kılavuzunu bir kerecik olsun okumak lazım, Manuel vites gibi Baskı balatası ve Volanı olduğunu bilmek ve volanı yememek için baskı balatayı zamanında değiştirmek lazım. Baskı balata ömrü ortalama 80 bin km.dir. Mükemmel yakıt tüketimi sayesinde defalarca kez Baskı Balata masrafını telafi etmektedir.

Araç duruyorken ayağın ya frende olacak ya gaz verip gideceksin, ayağın havada boş boş beklememek lazım.
Çok dik yokuşlarda gerektiğinde el freni ile kalkmayı bilmek lazım.
Amacı yakıt tasarrufu olduğu için hemen üst vitese geçer; akmayan çok sıkışık trafikte Manuel 1.vitese alırsan her dur-kalkta boş yere 2.vitese geçip yorulmasını önlemek lazım.

Bunları biliyorsan Manuel vites yakıt tüketimi ve performansı ile Otomatik vites konforu ve F1 vites keyfini yaşarsın.
i-shift candır. Bu fiyatlara böyle bir araba YOOOKKK...

Büyük bir haksızlık yapılıyor bu şanzumana ama bu bile işime geliyor çünkü bu sayede uygun fiyata alıp satabiliyorsun.
Özetle tam bir fayda/fiyat aracıdır 1.8 i-shift ivtec.