Gönderen Konu: 1.8 vtec vites topuzu yıpranma sorunu  (Okunma sayısı 7279 defa)

3460

  • İleti: 10
1.8 vtec vites topuzu yıpranma sorunu
« : Kasım 20, 2013, 09:38:06 ÖS »
Değerli arkadaşlar 2009 model 1.8 vtec hb civic aldım yakın zamanda .araç genel olarak mükemmel .ancak anlamadığım vites topuzu aşırı yıpranmış ve üzerinde çizikler mevcut...orjınalını nereden bulabilirım ve kaça mal olur bana.... görüşlerinizi bekliyorum...



bilalsahin

  • Bilal Şahin
  • İleti: 973
Ynt: 1.8 vtec vites topuzu yıpranma sorunu
« Yanıtla #1 : Kasım 21, 2013, 08:10:15 ÖÖ »
Orjinali sadece serviste var 270TL civarı fiyatı var teslimat 1 ay falan sürermiş!
Aynı sorun benim araçta da var ben buna çözüm olarak vites topuzunu çıkarıp revizyon yapıyorum.
Bitince imzamdaki konuda paylaşacağım!
Yada 2. seçenek olarak ebay alış veriş sitesinde çakma type-R vites topuzları var onlardan alabilirsin! 30-40 Dolar civarı...
Ayrıca direksiyon logosu solması için de bir çalışma yaptım hafta sonu onunda resimlerini eklerim konuma!

3460

  • İleti: 10
Ynt: 1.8 vtec vites topuzu yıpranma sorunu
« Yanıtla #2 : Kasım 22, 2013, 09:06:45 ÖS »
Teşekkürler Bilal  bey ..anlaşılan servis bize uzak ta, ebay da ben de araştırdım ama dediğn gibi çakma typre r  vites topuzları var...senin şu revizyon çalışmalarının sonucunu görelim de olmazsa ona göre bişeyler düşünürüz..sonuçları bana da gönderirsen sevinirim...

bilalsahin

  • Bilal Şahin
  • İleti: 973
Ynt: 1.8 vtec vites topuzu yıpranma sorunu
« Yanıtla #3 : Kasım 22, 2013, 10:02:38 ÖS »
Tabi ki dostum paylaştıkça güzel ;)
Yarın bi şeyler yapmaya devam edeceğim, sonuçları da paylaşırım hızlıca...

can3520

  • İleti: 1588
Ynt: 1.8 vtec vites topuzu yıpranma sorunu
« Yanıtla #4 : Kasım 23, 2013, 02:23:24 ÖÖ »
abi direkt type r topuzu taksanıza ya körüğüyle beraber :)

bilalsahin

  • Bilal Şahin
  • İleti: 973
Ynt: 1.8 vtec vites topuzu yıpranma sorunu
« Yanıtla #5 : Kasım 23, 2013, 11:04:12 ÖÖ »
abi direkt type r topuzu taksanıza ya körüğüyle beraber :)
Kardeşim ben onu pek beğenmiyorum yaa :(
Bildiğin top şeklinde bir animasyonu yok...

3460

  • İleti: 10
Ynt: 1.8 vtec vites topuzu yıpranma sorunu
« Yanıtla #6 : Kasım 24, 2013, 06:01:50 ÖS »
Bekliyoruz ..inşallah güzel şeyler gelecek...

bilalsahin

  • Bilal Şahin
  • İleti: 973
Ynt: 1.8 vtec vites topuzu yıpranma sorunu
« Yanıtla #7 : Kasım 24, 2013, 08:51:55 ÖS »
Bu hafta maalesef topuzla uğraşamadım lastikler jantlar ve en önemlisi oğlumla uğraştım :)
Direksiyon logosu çalışmamı da aşağıda imzamda linki olan konumda paylaştım...
« Son Düzenleme: Kasım 24, 2013, 08:54:17 ÖS Gönderen: bilalsahin »

3460

  • İleti: 10
Ynt: 1.8 vtec vites topuzu yıpranma sorunu
« Yanıtla #8 : Kasım 24, 2013, 09:17:34 ÖS »
direksiyon logosu gayet güzel olmuş... darısı vites topuzuna .. bakalım ne olacak..

bilalsahin

  • Bilal Şahin
  • İleti: 973
Ynt: 1.8 vtec vites topuzu yıpranma sorunu
« Yanıtla #9 : Kasım 25, 2013, 07:18:20 ÖÖ »
Sağol dostum.
Malum evlilik çocuk ve araba bir arada yorucu oluyor ve kaybeden, ilgisiz kalan araba oluyor :)

3460

  • İleti: 10
Ynt: 1.8 vtec vites topuzu yıpranma sorunu
« Yanıtla #10 : Kasım 25, 2013, 09:23:38 ÖS »
Olsun be  Bilal kardeşim  ...bundan daha güzel bir şey var mı...Allah mutluluğunuzu daim etsin..

bilalsahin

  • Bilal Şahin
  • İleti: 973
Ynt: 1.8 vtec vites topuzu yıpranma sorunu
« Yanıtla #11 : Kasım 26, 2013, 03:33:30 ÖS »
Olsun be  Bilal kardeşim  ...bundan daha güzel bir şey var mı...Allah mutluluğunuzu daim etsin..

Amin kardeşim cümlemizin inşallah :)

sercanim

  • SeRCaN
  • İleti: 1787
Ynt: 1.8 vtec vites topuzu yıpranma sorunu
« Yanıtla #12 : Kasım 27, 2013, 07:34:06 ÖS »
benimde fd6 nın vites topuzunun ön kısmı soyuldu.Nasıl gideririz bu problemi sizce?

3460

  • İleti: 10
Ynt: 1.8 vtec vites topuzu yıpranma sorunu
« Yanıtla #13 : Kasım 30, 2013, 08:55:24 ÖS »
şimdilik bilal beyin çalışmasını bekliyoruz ...

bilalsahin

  • Bilal Şahin
  • İleti: 973
Ynt: 1.8 vtec vites topuzu yıpranma sorunu
« Yanıtla #14 : Aralık 01, 2013, 12:09:49 ÖÖ »
Vitez topuzu için beklediğim parça henüz elime ulaşmadı bu sebepten dolayı çalışmaya başlayamadım arkadaşlar bilginiz olsun.

0mer

  • İleti: 431
Ynt: 1.8 vtec vites topuzu yıpranma sorunu
« Yanıtla #15 : Ocak 13, 2014, 11:12:50 ÖS »
Arkadaslar bende araci alali 4 ay oldu sanorim benim topuzda siyulmus aldigim arkadas deri kaplatmis krem.rengi ve orjinal olmus benim cok hosuma gidiyor isterseniz fotolarini cekip atabilirim bir fikir olur sizede

3460

  • İleti: 10
Ynt: 1.8 vtec vites topuzu yıpranma sorunu
« Yanıtla #16 : Ocak 14, 2014, 10:45:32 ÖÖ »
ömer bey paylaşırsanız  sevinirim

bilalsahin

  • Bilal Şahin
  • İleti: 973
Ynt: 1.8 vtec vites topuzu yıpranma sorunu
« Yanıtla #17 : Ocak 14, 2014, 12:09:11 ÖS »
Dostum paylaşırsan çok memnun olurum valla kendi adıma çünkü bende kaplatmayı düşünüyorum.


0mer

  • İleti: 431

0mer

  • İleti: 431
Ynt: 1.8 vtec vites topuzu yıpranma sorunu
« Yanıtla #20 : Ocak 16, 2014, 06:40:50 ÖS »
ya arkadaşlar kusura bakmayın anca yükleyebildim fotoları çekmiştim ama anca fırsatım oldu daha kolay bi şekilde fotoğraf yüklemenin bir yolu yokmu acaba

bilalsahin

  • Bilal Şahin
  • İleti: 973
Ynt: 1.8 vtec vites topuzu yıpranma sorunu
« Yanıtla #21 : Ocak 16, 2014, 06:59:58 ÖS »
Kardeşim her şeyden önce paylaşımın için teşekkürler.
Gerçekten güzel uygulama olmuş  >=ok

0mer

  • İleti: 431
Ynt: 1.8 vtec vites topuzu yıpranma sorunu
« Yanıtla #22 : Ocak 16, 2014, 09:44:57 ÖS »
rica ederim ne demek ya ben forumu 3-4 yıldır kullanıyorum bu aracımı yeni aldım ama forumun bu bölümüne hiç girmemiştim yeni fark ettim çok hoşuma gitti ama bu bölümde bir canlılık pek yok:D
evet vites topuzu benimde çok hoşuma gidiyor artık nasıl yaptırdıysa bilmiyorum

bilalsahin

  • Bilal Şahin
  • İleti: 973
Ynt: 1.8 vtec vites topuzu yıpranma sorunu
« Yanıtla #23 : Ocak 17, 2014, 09:45:10 ÖÖ »
Maalesef bizim kasa araç sahipleri araç çok iyi ve yeterli olduğu için sorun çıkmaması halinde pek muhabbet etmek istemiyorlar sanırım :D

0mer

  • İleti: 431
Ynt: 1.8 vtec vites topuzu yıpranma sorunu
« Yanıtla #24 : Ocak 17, 2014, 01:20:42 ÖS »
Aynen katiliyorym size ama bizde birşeyler yapalim canlandıralim 😊