Gönderen Konu: YENİ EMEKLİ MİLLET VEKİLİ MAAŞLARI  (Okunma sayısı 2407 defa)

Muhsin07

  • İleti: 1388
YENİ EMEKLİ MİLLET VEKİLİ MAAŞLARI
« : Aralık 23, 2011, 07:12:46 ÖS »
Evet arkadaşlar bugün çok önemli bi karar alındı mecliste 4 partinin de tam katılımıyla Milletvekillerinin emekli olduklarında yaşadıkları ekonomik sıkıntılar düşünülerek sessiz sedasız EMEKLİ milletvekili maaşlarına %100 zam yapıldı.
Açıklama şöyle : Emekli vekillerin durumları malum geçinemiyorlar...
YENİ emekli vekil maaşı 7,750 TL vatanımıza milletimize hayırlı uğurlu olsun benden kesilen vergiler de haram olsun...



Boostmaster

  • İleti: 92
Ynt: YENİ EMEKLİ MİLLET VEKİLİ MAAŞLARI
« Yanıtla #1 : Aralık 23, 2011, 07:49:38 ÖS »
Evet arkadaşlar bugün çok önemli bi karar alındı mecliste 4 partinin de tam katılımıyla Milletvekillerinin emekli olduklarında yaşadıkları ekonomik sıkıntılar düşünülerek sessiz sedasız EMEKLİ milletvekili maaşlarına %100 zam yapıldı.
Açıklama şöyle : Emekli vekillerin durumları malum geçinemiyorlar...
YENİ emekli vekil maaşı 7,750 TL vatanımıza milletimize hayırlı uğurlu olsun benden kesilen vergiler de haram olsun...
aynen katılıyorum aldıkları vergiler haram olsun

hondaciwic

  • İleti: 1795
Ynt: YENİ EMEKLİ MİLLET VEKİLİ MAAŞLARI
« Yanıtla #2 : Aralık 23, 2011, 10:22:17 ÖS »
haram zıkkkımmm olsun

YABANCI

  • İleti: 454
Ynt: YENİ EMEKLİ MİLLET VEKİLİ MAAŞLARI
« Yanıtla #3 : Aralık 23, 2011, 10:45:44 ÖS »
Evet arkadaşlar bugün çok önemli bi karar alındı mecliste 4 partinin de tam katılımıyla Milletvekillerinin emekli olduklarında yaşadıkları ekonomik sıkıntılar düşünülerek sessiz sedasız EMEKLİ milletvekili maaşlarına %100 zam yapıldı.
Açıklama şöyle : Emekli vekillerin durumları malum geçinemiyorlar...
YENİ emekli vekil maaşı 7,750 TL vatanımıza milletimize hayırlı uğurlu olsun benden kesilen vergiler de haram olsun...

Hocam habertürke göre 8.040 lira olmuş. Ve eğer daha önce milletvekili iken emekli olmuş ve tekrar seçilmişlerin maaşı 19.290 lira

http://www.haberturk.com/gundem/haber/699501-vekillerin-zammi-belli-oldu

Güle güle harcasınlar da bir alıntı daha paylaşmak istiyorum konu hakkında, yorumsuz.

İş: T.C. de milletvekilliği
Sosyal haklar:
Ayda 9,5 milyar TL maaş
2 yılda emeklilik hakkı
Emekli olunca ömür boyu ayda 6 milyar TL maaş

ÜLKE TÜRKİYE.
Kişi başı milli geliri: 10.000 $.
Milletvekili maaşı: 5.600 $.
Yan ödeme: Harcırahlı.
Emeklilik: Yaş sınırı yok.
Çifte emekli geliri var.
Maaşın milli gelire oranı: % 56.
Ülke Norveç:
Kişi başı milli geliri: 98.000 $.
Milletvekili maaşı: 7.500 $.
Yan ödeme: Yok.
Emeklilik: 65’ten sonra.
Maaşın milli gelire oranı: % 7.6.

Ülke İsviçre:
Kişi başı milli geliri: 65.000 $.
Milletvekili maaşı: 4.200 $.
Yan ödeme: Yok.
Emeklilik: Yok.
Maaşın milli gelire oranı: % 6.4.

Ülke Danimarka:
Kişi başı milli geliri: 64.000 $.
Milletvekili maaşı: 5.000 $.
Yan ödeme: Yok.
Emeklilik: Yok.
Maaşın milli gelire oranı: % 7.8.

Ülke Finlandiya:
Kişi başı milli geliri: 52.000 $.
Milletvekili maaşı: 4.000 $.
Yan ödeme: Yok.
Emeklilik: Memur gibi.
Maaşın milli gelire oranı: % 7.6.

Ülke Hollanda:
Kişi başı milli geliri: 52.000 $.
Milletvekili maaşı: 5.660 $.
Yan ödeme: 150 $.
Emeklilik: Memur gibi.
Maaşın milli gelire oranı: % 10.8.

Ülke Avusturya:
Kişi başı milli geliri: 50.500 $.
Milletvekili maaşı: 8.100 $.
Yan Ödeme: Yok.
Emeklilik: Yok.
Maaşın milli gelire oranı: % 16.

Ülke Belçika:
Kişi başı milli geliri: 47.000 $.
Milletvekili maaşı: 5.064 $.
Yan ödeme: 1.423 $.
Emeklilik: Yok.
Maaşın milli gelire oranı: % 10.6.

Ülke İngiltere:
Kişi başı milli geliri: 46.500 $.
Milletvekili maaşı: 6.200 $.
Yan ödeme: Londra kenti
9 gidiş-geliş bileti.
Emeklilik: Memur gibi.
Maaşın milli gelire oranı: % 13.3.

Ülke Fransa:
Kişi başı milli geliri: 46.000 $.
Milletvekili maaşı: 4.648 $.
Yan ödeme: Yok.
Emeklilik: 55 yaş sonrası.
Maaşın milli gelire oranı: % 10.
Ülke İtalya:
Kişi başı milli geliri: 40.000 $.
Milletvekili maaşı: 9.150 $.
Yan ödeme: Yok.
Emeklilik: Memur gibi.
Maaşın milli gelire oranı: % 22,8.

Ülke İspanya:
Kişi başı milli geliri: 37.000 $.
Milletvekili maaşı: 2.312 $.
Yan ödeme: 1.500 $.
Emeklilik: Memur gibi.
Maaşın milli gelire oranı: % 4.
Ülke Çek Cumhuriyeti:
Kişi başı milli geliri: 21.000 $.
Milletvekili maaşı: 1.900 $.
Yan Ödeme: Yok.
Emeklilik: Yok.
Maaşın milli gelire oranı: % 9.

Ülke Litvanya:
Kişi başı milli geliri: 15.000 $.
Milletvekili maaşı: 820 $.
Yan ödeme: Yok.
Emeklilik: Yok.
Maaşın milli gelire oranı: % 5.4.

Ülke Polonya:
Kişi başı milli geliri: 14.000 $.
Milletvekili maaşı: 1.893 $.
Yan ödeme: Yok.
Emeklilik: Yok.
Maaşın milli gelire oranı: % 13.5.

Ülke Ermenistan:
Kişi başı milli geliri: 4.000 $.
Milletvekili maaşı: 200 $.
Yan ödeme: Yok.
Emeklilik: Yok.
Maaşın milli gelire oranı: % 5.



Küba'daki durum:
Milletvekili maaşı yok.
Beceriksiz çıkarsa, halkın geri çağırma hakkı var.
Emeklilik yok.
Harcırah, yolluk yok.
Sadece ve sadece Küba halkına hizmet etme onuru var.

http://www.bakterim.net/off-topic/192858-ulkere-gore-milletvekili-maaslari.html

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: YENİ EMEKLİ MİLLET VEKİLİ MAAŞLARI
« Yanıtla #4 : Aralık 23, 2011, 11:03:33 ÖS »
kendinize zam yapacağınıza işçiye memura zam yapsanız bir yerinizmi eksilir vekiller patronlar ? Parayı mezaramı götüreceksiniz ? Hepinizin cebi fazlasıyla dolu zaten daha ne istiyorsunuz halkın parasından ? Millete verdiği emeğin hakkını verin. Kübadaki yönetimi tebrik ediyorum.

Muhsin07

  • İleti: 1388
Ynt: YENİ EMEKLİ MİLLET VEKİLİ MAAŞLARI
« Yanıtla #5 : Aralık 23, 2011, 11:28:10 ÖS »
bu insanlarla bu zihniyetle bu ülke asla bi yere gitmiycek memura %3 zammı zorla yapıyorlar dünyaya reklam oluyor zam yaptık diye ama kendi maaşlarına sessiz sedasız zam yapıyorlar ulan zaten verdiğiniz zammı benzinden herşeyden vergiyle kat kat geri alıyorsunuz bide  bizim verdiğimiz vergilerle maaşınıza %100 zam yapıyorsunuz tekrar tekrar söylüyorum her lokması haram olsun

Muhsin07

  • İleti: 1388
Ynt: YENİ EMEKLİ MİLLET VEKİLİ MAAŞLARI
« Yanıtla #6 : Aralık 23, 2011, 11:29:18 ÖS »
yabancı kardeşim doğrudur senin dediğin ben duyduğuma göre yazdım saol bilgi için

just4scream

  • İleti: 185
Ynt: YENİ EMEKLİ MİLLET VEKİLİ MAAŞLARI
« Yanıtla #7 : Aralık 23, 2011, 11:30:25 ÖS »
asgari ücrete 19 lira zam yapan insanların 19 milyar alması ...

MerT01__civic

  • İleti: 2680
Ynt: YENİ EMEKLİ MİLLET VEKİLİ MAAŞLARI
« Yanıtla #8 : Aralık 23, 2011, 11:31:13 ÖS »
işlerine gelince nasılda hemen tam takır anlaşıyorlar kavga gürültü itiraz yok :)

Muhsin07

  • İleti: 1388
Ynt: YENİ EMEKLİ MİLLET VEKİLİ MAAŞLARI
« Yanıtla #9 : Aralık 23, 2011, 11:37:15 ÖS »
işlerine gelince nasılda hemen tam takır anlaşıyorlar kavga gürültü itiraz yok :)

abi benim en çok kızdığım şey işte sessiz sedasız değişi veriyor kendi işlerine gelenler ama vatandaşa gelince olay ortalık ayağa kalkıyor heryerinden prim yapılıyor bizi enayi yerine koymaya çalışıyorlar hayatta dayanamadım şey yüzüme baka baka enayi yerine konmaya çalışılmak

carousal

  • İleti: 1109
Ynt: YENİ EMEKLİ MİLLET VEKİLİ MAAŞLARI
« Yanıtla #10 : Aralık 23, 2011, 11:48:38 ÖS »
Ülkemizin fakirliğinin bir delili, ülkeyi yönetenlerin aldıkları maaşa bakın bir de asgari ücret ile çalışanın aldığı maaşa. Zengin ile fakir arasındaki delik her geçen gün büyüyor.

Milletvekilliğinin maaşını asgari ücrete çekip, her türlü hakkı ellerinden alsalar acaba bu kişiler bu işi yapmaya devam ederler mi, bence etmezler. Türkiye'de milletvekili olmak hizmeti düşünmek değil, kişinin kendi geleceğini kurtarması demek.

MerT01__civic

  • İleti: 2680
Ynt: YENİ EMEKLİ MİLLET VEKİLİ MAAŞLARI
« Yanıtla #11 : Aralık 23, 2011, 11:53:45 ÖS »
emekliye 20tl zam yaparlar mı acaba ? :)

astra_21

  • İleti: 689
Ynt: YENİ EMEKLİ MİLLET VEKİLİ MAAŞLARI
« Yanıtla #12 : Aralık 24, 2011, 12:48:44 ÖÖ »
haramzıkkım zehir olsun boğazında kalsın edit:kural dışı kelime)lerin