Gönderen Konu: wolfteam oynayan var mı??  (Okunma sayısı 1232 defa)

TURQAZ

  • İleti: 733
wolfteam oynayan var mı??
« : Ağustos 22, 2011, 05:36:18 ÖS »
wolfteam oynayan varsa bir akşam oda kurup oynayalım arkadaşlar ..çok eğlenceli bir oyun denemeyenlere şiddetle tavsiye ederim

ben mi ?

ben oğlumun çar'ına el koydum aynen devam :))

nick : rmkdead06



TURQAZ

  • İleti: 733
Ynt: wolfteam oynayan var mı??
« Yanıtla #1 : Ağustos 24, 2011, 10:31:50 ÖÖ »
yok mu wolfteam oynayan :)

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: wolfteam oynayan var mı??
« Yanıtla #2 : Ağustos 24, 2011, 10:34:14 ÖÖ »
bu oyun neki..yani savaşıcazmı barışıcazmı counter strike tarzı birşeymi???

TURQAZ

  • İleti: 733
Ynt: wolfteam oynayan var mı??
« Yanıtla #3 : Ağustos 24, 2011, 10:36:03 ÖÖ »
aynen Emre counter tarzı ama çokçok daha kaliteli ayrıca kurt olarak da oynayabiliyorsun ,sadece bıçak,sadece sniper ,ne bilim varyasyonları çok çeşitli ve başarılı beğenirsen sana benim yedek çarı veririm rütbede baya iyi :))

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: wolfteam oynayan var mı??
« Yanıtla #4 : Ağustos 24, 2011, 10:56:48 ÖÖ »
olanları çar çur etme eğer öyle bir grup kurulursa akşamları evden online oynarız bana uyar..özellikle haftasonları sahura kadar :)

TURQAZ

  • İleti: 733
Ynt: wolfteam oynayan var mı??
« Yanıtla #5 : Ağustos 24, 2011, 11:19:22 ÖÖ »
sen bi incele oyunu indir emin ol çok beğeneceksin

gecetilkisi

  • İleti: 1998
Ynt: wolfteam oynayan var mı??
« Yanıtla #6 : Ağustos 24, 2011, 03:14:41 ÖS »
Eskiden Wolfied vardı onu oynuyodum :) şimdi işten güçten nerdeeeee.......

TURQAZ

  • İleti: 733
Ynt: wolfteam oynayan var mı??
« Yanıtla #7 : Ağustos 24, 2011, 03:23:31 ÖS »
Eskiden Wolfied vardı onu oynuyodum :) şimdi işten güçten nerdeeeee.......

bende fırsat bulamıyorum da çocukları hatunu yatırınca geçiyorum pc başına :)

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: wolfteam oynayan var mı??
« Yanıtla #8 : Ağustos 25, 2011, 06:05:28 ÖS »
link falan yollarmısın özelden indirim bayramdan sonra çarpışırız :))