Gönderen Konu: KKTC'ye arabayla geçmek? Ve Mersin yol bilgisi?  (Okunma sayısı 18415 defa)

Fancy

  • Ziyaretçi
KKTC'ye arabayla geçmek? Ve Mersin yol bilgisi?
« : Aralık 16, 2007, 07:45:54 ÖS »
Merhaba arkadaşlar. Ben yeni üyenizim. tanıtım kısmında kendimden biraz bahsettim. :)
Türkiye'den Kuzey Kıbrıs T.C'ye arabayı nasıl geçirebiliriz. Kulaktan dolma bazı bilgiler duydum ama kesin neticeyi buradan alabilecğeime inanıyorum.
Ve yasal işlemleri öğrenmek için araqyabileceğim bir yer var mı?

Arabam ile Ankara'dan Mersin istikametine doğru gideceğim, varış yerim Mersin/Taşucu. Buradan araba vapuruna bineceğim.
Ankara ile Mersin arasında kaç km yol var. Otoban var mı? Yolların durumu ne. Şubat'ta yol durumu naısl olur? Kar olur mu?
Teşekkür ederim.



TaLaT

  • Ziyaretçi
Ynt: KKTC'ye arabayla geçmek? Ve Mersin yol bilgisi?
« Yanıtla #1 : Aralık 16, 2007, 07:50:37 ÖS »
arkdaşım sen yol durumunu bırakta deniz drumuna bak perişan olma yollarda  1 günde kktcye gümrükten cıkarsın dicegim gemiyi önceden araştır yol kolay  >=ok

candogan

  • Ziyaretçi
Ynt: KKTC'ye arabayla geçmek? Ve Mersin yol bilgisi?
« Yanıtla #2 : Aralık 16, 2007, 08:21:53 ÖS »
ankaradan pozantıya kadar normal yol pozantıdan mersıne kadar otoban dır ortalama 500 km dir .tasucuna gıdeceksın dogru .gemı konusunda da problem olmaz arkadaslarım war 2 ayda bir gelen hıc bır problem yasamadılar sadece arabanın yukseklıgı onemlı vapura gecerken altı surtebılır.yuksekse sorun olmucaktır.sımdıden yolun acık olsun

Fancy

  • Ziyaretçi
Ynt: KKTC'ye arabayla geçmek? Ve Mersin yol bilgisi?
« Yanıtla #3 : Aralık 17, 2007, 11:49:05 ÖÖ »
Peki araba vapurlarının seferlerini hangi firma düzenliyor. Ve yasal olarak yükümlülüklerim neler? 1 yıllık vergisi nedir? Arabanın neyine bakıyorlar verginin miktarı için?

Can Doğan, teşekkür ederim detaylı bilgi için.
Şubat'ta yol durumu nasıl olur sence?
Çok yağış veya buzlanma olur mu?

Type_R PoWeR

  • İleti: 543
Ynt: KKTC'ye arabayla geçmek? Ve Mersin yol bilgisi?
« Yanıtla #4 : Aralık 17, 2007, 07:13:35 ÖS »
Arkadasım oncelikle geçireceğin arabanın senın uzerıne olması veya araba sahıbınden vekalet alman gerekiyor. Fergün denizcilik düzenliyor seferleri limana gelmeden once yerini ayırtman iyi olur senın için. Arabanla tasucuna gelip tasucundan triptik alman gerekiyor. Triptigini aldıktan sonra gemiye biniyorsun. Pasaportun olması gerekli. Aksam 8 gıbı gemıye alıyorlar gece 12 gibi gemi kalkar sabah 9 gibi girnede olursun. Girneye indikten sonra arabana sigorta yaptırıyorsun senelik 200 ytl gibi fiyatlara yapıyorlar.Ogrencıysen eger kıbrıs ehliyeti alman gerekli oda 80 ytl civarı 2 yıllık. Ogrencıysen eger yanında ogrencı belgesı bulundurman faydana olur. Arabaların verigisi modele ve motor hacmine göre degişiyor. Ornegın kendı arabamın 00 Model 1.4 130 kusur ytl gibi bir vergisi var. Dizel araçların vergisi benzinlilere göre çok yuksek. Zaten subatta gırdıgın zaman haziran ayında vergi ödiceksin. Subatta kara yolunu bilmem ama denizin çok iyi olacagını zannetmiyorum. Cok zor bir yolculuk allah kolaylık versin. Merak ettigin baska birsey varsa yardımcı olmaya calısırım.

Type_R PoWeR

  • İleti: 543
Ynt: KKTC'ye arabayla geçmek? Ve Mersin yol bilgisi?
« Yanıtla #5 : Aralık 17, 2007, 07:17:45 ÖS »
Fergün yazmısım akgunler olucak. Bu adresten bılgı alabılırsın gemı ıle ılgılı
http://www.akgunler.com.tr

Fancy

  • Ziyaretçi
Ynt: KKTC'ye arabayla geçmek? Ve Mersin yol bilgisi?
« Yanıtla #6 : Aralık 17, 2007, 09:43:44 ÖS »
Çok teşekkür ederim. Aklımdaki pek çok soruyu cevapladın.
Arkadaşlar anlatıyordu. Gemi batacak gibi oldu falan diye. 24 saatte zor geldik. Cehennem gibiydi falan diye.
Araba getirmemizi istemiyorlar diye konuşuyorduk aramızda...
Gerçekten var mıdır böyle zorluklar? Gemi çok zormuş...

Araba 1.6 benzinli.
Benim üzerime.
Öğrenci belgesini fax ile okuldan talep ederim.
Pasoportun süresi dolmuştu onu uzatırayım.

Son olarak kıbrıs'ta yakıt fiyatları ne alemde?

candogan

  • Ziyaretçi
Ynt: KKTC'ye arabayla geçmek? Ve Mersin yol bilgisi?
« Yanıtla #7 : Aralık 18, 2007, 12:19:15 ÖÖ »
dostum gemı zor kesınlıkle kusarsın zaten deniz tutar onun ıcın yanına mıde ılacı al..benzın 1.9 ytl

O-N-U-R

  • İleti: 298
Ynt: KKTC'ye arabayla geçmek? Ve Mersin yol bilgisi?
« Yanıtla #8 : Aralık 18, 2007, 02:31:12 ÖÖ »
Varsa yoksa metin çavuş arkadaşlar tüm bilgiler onda..:D ha bi de sadece arabayı kıbrısa sokan kullanabiliyo sarı kağıdın üstündeki isim yani.Maalesef Türk plakalı arabalarda böyle bir saçmalık var ama kıbrıs plakalı arabalr için aynı şey söz konusu değil istediğin kişiye verebilirsin arabayı kullanan kişinin ehliyeti olması suretiyle.En mantıklısı arabayı kıbrıstan almak mezun olduktan sonrada satmak.Ama Türkiye de araban varsa ne gerek var almya kıbrıstan..Bu arada NOZ seni mağosa sokaklarında görüyorum çok geziyosun haberin olsun..:D

8663

  • Ziyaretçi
Ynt: KKTC'ye arabayla geçmek? Ve Mersin yol bilgisi?
« Yanıtla #9 : Aralık 18, 2007, 10:03:01 ÖÖ »
cyprus'ta beni çok şaşırtan ilginç fiyatlar var. benzin 1.9 YTL, 100cl absolut 19 YTL gibi  >%6rol
ama orda yaşamak biraz zor... genel olarak herşey ülkemize oranla daha pahalı ...
ha unutmadan cemsa'da 5 YTL verip drift yapabiliyosun tanıdık varsa :D 8 aralıkta'ki etkinlik the fast and the furious'u aratmıyodu :P

Type_R PoWeR

  • İleti: 543
Ynt: KKTC'ye arabayla geçmek? Ve Mersin yol bilgisi?
« Yanıtla #10 : Aralık 18, 2007, 08:16:41 ÖS »

Varsa yoksa metin çavuş arkadaşlar tüm bilgiler onda..:D ha bi de sadece arabayı kıbrısa sokan kullanabiliyo sarı kağıdın üstündeki isim yani.Maalesef Türk plakalı arabalarda böyle bir saçmalık var ama kıbrıs plakalı arabalr için aynı şey söz konusu değil istediğin kişiye verebilirsin arabayı kullanan kişinin ehliyeti olması suretiyle.En mantıklısı arabayı kıbrıstan almak mezun olduktan sonrada satmak.Ama Türkiye de araban varsa ne gerek var almya kıbrıstan..Bu arada NOZ seni mağosa sokaklarında görüyorum çok geziyosun haberin olsun..:D

Girnedeyim ben magosaya pek gelmem gecen hafta bankamatık kartımı yutunca 2gun ust uste gelmek zorunda kaldım. :)

O-N-U-R

  • İleti: 298
Ynt: KKTC'ye arabayla geçmek? Ve Mersin yol bilgisi?
« Yanıtla #11 : Aralık 19, 2007, 10:08:32 ÖÖ »


Varsa yoksa metin çavuş arkadaşlar tüm bilgiler onda..:D ha bi de sadece arabayı kıbrısa sokan kullanabiliyo sarı kağıdın üstündeki isim yani.Maalesef Türk plakalı arabalarda böyle bir saçmalık var ama kıbrıs plakalı arabalr için aynı şey söz konusu değil istediğin kişiye verebilirsin arabayı kullanan kişinin ehliyeti olması suretiyle.En mantıklısı arabayı kıbrıstan almak mezun olduktan sonrada satmak.Ama Türkiye de araban varsa ne gerek var almya kıbrıstan..Bu arada NOZ seni mağosa sokaklarında görüyorum çok geziyosun haberin olsun..:D

Girnedeyim ben magosaya pek gelmem gecen hafta bankamatık kartımı yutunca 2gun ust uste gelmek zorunda kaldım. :)


hadi ya bende o ara görmüşüm demekki..:D

vtec_berkol

  • Ziyaretçi
Ynt: KKTC'ye arabayla geçmek? Ve Mersin yol bilgisi?
« Yanıtla #12 : Aralık 23, 2007, 02:48:00 ÖS »
arkadaşım şubat ayında pozantı da ya kar vardır..ki kar varsa şanslısın ordaki iklimde kar iidir
kar yoksa da yollarda buzlanma olur konya sapağından sonra otobana girene kadar 50 km lik bi çok kötü yol var bütün..Mersin antep osmaniye adana yı iç anadoluya bağlayan ve sadece iki şeritli bir yol.. o 50 km den sonra düm düz otoban var

otobanda hata yapıpta mersin çıkışından çıkma

çeşmeli çıkışını kullan direk taşucuna gideceksen

zaten o otoban çeşmelide bitiyor ordan çıktıktan sonra silifkeye kadar yollar yine çok güzel ondan sonra biraz daha bozulmaya başlıyor bi 45 50 km daha çok dar bi yolda gideceksin

vtec_berkol

  • Ziyaretçi
Ynt: KKTC'ye arabayla geçmek? Ve Mersin yol bilgisi?
« Yanıtla #13 : Aralık 23, 2007, 02:49:06 ÖS »
ha. ondan sonra da gemi teferruatları arkadaşların anlattıkları gibi aynen

sen ne zaman gitmeyi düşünüosun acaba..??


Ebru

  • İleti: 1
Ynt: KKTC'ye arabayla geçmek? Ve Mersin yol bilgisi?
« Yanıtla #14 : Eylül 04, 2014, 08:39:54 ÖÖ »
Merhabalar,

    Öncelikle www.filoshipping.com adresinden rezervasyon yaptırıyorsunuz. Gerekli tüm bilgiler hakkında sorular sorabilir siniz. Haftanın 4 günü düzenli olarak Kıbrıs' a gidip gelmektedirler. Bahse konu firma 2010 yılında nakliyecilerin birlikteliği ile Yeni bir gemi almışlardır. Gemi teknik ve donanım olarak Türkiye şartlarında az sayıda olan Yolcu gemisidir. İster arabanızla ister yolcu olarak güvenli ve keyifle yolculuk yapmak istiyorsanız denemekte fayda var.
0324 741 42 72
0324 741 43 30

murat can

  • İleti: 9
Ynt: KKTC'ye arabayla geçmek? Ve Mersin yol bilgisi?
« Yanıtla #15 : Eylül 04, 2014, 08:14:52 ÖS »
allah kolaylık versın

canergkts

  • İleti: 43
Ynt: KKTC'ye arabayla geçmek? Ve Mersin yol bilgisi?
« Yanıtla #16 : Ekim 24, 2018, 01:43:01 ÖS »
Ankara'da yazın bile kar oluyor ne Şubat'ı  :kurba