Gönderen Konu: Hondanıza Yaptığınız İlk Modifiye ?  (Okunma sayısı 3404 defa)

Faruk

  • Ziyaretçi
Hondanıza Yaptığınız İlk Modifiye ?
« : Ağustos 22, 2007, 08:21:15 ÖS »
valla benim hondama yapılan ilk işlem cam filmi oldu,hatta arabamın hiç filmsiz fotosu yok aldığım günden beri filmli..  :lovee



34cvc34

  • Ziyaretçi
Ynt: Hondanıza Yaptığınız İlk Modifiye ?
« Yanıtla #1 : Ağustos 22, 2007, 08:22:15 ÖS »
katılıyorum sana bende aynen film taktırmıştım :)

Faruk

  • Ziyaretçi
Ynt: Hondanıza Yaptığınız İlk Modifiye ?
« Yanıtla #2 : Ağustos 22, 2007, 08:22:50 ÖS »
ön cam hariç..   :lovee

35vt787

  • Ziyaretçi
Ynt: Hondanıza Yaptığınız İlk Modifiye ?
« Yanıtla #3 : Ağustos 22, 2007, 08:23:05 ÖS »
Lastiklerini yeniledim ve sis farı taktım...İlk bunları yaptım  :artis

black code

  • İleti: 105
Ynt: Hondanıza Yaptığınız İlk Modifiye ?
« Yanıtla #4 : Ağustos 22, 2007, 08:26:28 ÖS »
kesinlikle yay-jant-gövde boyama üçlüsü daha popom koltuğa deymeden bu işlemler oldu...

34cvc34

  • Ziyaretçi
Ynt: Hondanıza Yaptığınız İlk Modifiye ?
« Yanıtla #5 : Ağustos 22, 2007, 08:29:42 ÖS »
ilki yazıyordu ama sıralamışsınızz  :kurba

34cvc34

  • Ziyaretçi
Ynt: Hondanıza Yaptığınız İlk Modifiye ?
« Yanıtla #6 : Ağustos 22, 2007, 08:30:43 ÖS »
bu arada arkadaşlar 2000 1.6 ies civic icin arabama panjur arıyorum satmak isteyen varmı?

black code

  • İleti: 105
Ynt: Hondanıza Yaptığınız İlk Modifiye ?
« Yanıtla #7 : Ağustos 22, 2007, 08:33:09 ÖS »

bu arada arkadaşlar 2000 1.6 ies civic icin arabama panjur arıyorum satmak isteyen varmı?

senin panjuru yaparız aramana gerek yok...

34cvc34

  • Ziyaretçi
Ynt: Hondanıza Yaptığınız İlk Modifiye ?
« Yanıtla #8 : Ağustos 22, 2007, 08:35:00 ÖS »


bu arada arkadaşlar 2000 1.6 ies civic icin arabama panjur arıyorum satmak isteyen varmı?

senin panjuru yaparız aramana gerek yok...

sen kendinmi yapmıştın??Ve ne gibi işlem yapıcaz maliyet ne olucak

black code

  • İleti: 105
Ynt: Hondanıza Yaptığınız İlk Modifiye ?
« Yanıtla #9 : Ağustos 22, 2007, 08:37:35 ÖS »



bu arada arkadaşlar 2000 1.6 ies civic icin arabama panjur arıyorum satmak isteyen varmı?

senin panjuru yaparız aramana gerek yok...


sen kendinmi yapmıştın??Ve ne gibi işlem yapıcaz maliyet ne olucak

ben değilde yapan arkadaş var içine tel çekilir vs.galiba panjur 40 ytl panjur + tampon 80 idi öğrenirim...

vtec_berkol

  • Ziyaretçi
Ynt: Hondanıza Yaptığınız İlk Modifiye ?
« Yanıtla #10 : Ağustos 23, 2007, 04:40:42 ÖS »
ben yay almıştım

vtec ti ilk hondam orj.

Agent

  • Ziyaretçi
Ynt: Hondanıza Yaptığınız İlk Modifiye ?
« Yanıtla #11 : Ağustos 23, 2007, 06:43:29 ÖS »
Ben marşpiyel ve kapı çıtalarını gövde rengine boyatmıştım  >=ok

son1

  • Ziyaretçi
Ynt: Hondanıza Yaptığınız İlk Modifiye ?
« Yanıtla #12 : Ağustos 23, 2007, 08:12:29 ÖS »
benim arabada daha hiç bişey yok herşey orj daha önceki arabada ufak tefek bişeyler yapmıştım ama bunda bişey yok  >ag

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: Hondanıza Yaptığınız İlk Modifiye ?
« Yanıtla #13 : Ağustos 23, 2007, 08:27:17 ÖS »
hava filtresi...bebeğin biberonu gibi bir şey bu..

s2k2000

  • Ziyaretçi
Ynt: Hondanıza Yaptığınız İlk Modifiye ?
« Yanıtla #14 : Ağustos 23, 2007, 08:55:34 ÖS »
s.a ilk karbon kaput ve karbon bagaj

deeperblack

  • Ziyaretçi
Ynt: Hondanıza Yaptığınız İlk Modifiye ?
« Yanıtla #15 : Ağustos 23, 2007, 11:57:16 ÖS »
Orjinal teybini söktüm :) modifiyeye girerse
girmesse de hava filtresi diyebiliriz.(biberon :) )

R-13239

  • Ziyaretçi
Ynt: Hondanıza Yaptığınız İlk Modifiye ?
« Yanıtla #16 : Ağustos 24, 2007, 12:18:41 ÖÖ »
Aynen biberon taktım bende :)

yassi

  • İleti: 2663
    • TeamHondaTurkey
Ynt: Hondanıza Yaptığınız İlk Modifiye ?
« Yanıtla #17 : Ağustos 24, 2007, 12:27:04 ÖÖ »
bende film + panjur + vites tpuzumu değiştirmiştim aynı gün...

can34

  • İleti: 2468
Ynt: Hondanıza Yaptığınız İlk Modifiye ?
« Yanıtla #18 : Ağustos 24, 2007, 12:28:22 ÖÖ »
hawa filtresi

vtimania

  • İleti: 1116
Ynt: Hondanıza Yaptığınız İlk Modifiye ?
« Yanıtla #19 : Ağustos 24, 2007, 12:34:13 ÖÖ »

hava filtresi...bebeğin biberonu gibi bir şey bu..


Biberonum olmadan asla mı yani :)

SuperSonic

  • İleti: 1432
    • http://www.teamhondaturkey.com
Ynt: Hondanıza Yaptığınız İlk Modifiye ?
« Yanıtla #20 : Ağustos 24, 2007, 10:51:40 ÖÖ »
Aynaları ve arka plakalığı gövde rengine boyatmış, sis farı taktırmıştım. Arabayı galeriden öyle teslim almıştım. - 98 Civic 1.4is HB.


ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: Hondanıza Yaptığınız İlk Modifiye ?
« Yanıtla #21 : Ağustos 24, 2007, 06:01:00 ÖS »


hava filtresi...bebeğin biberonu gibi bir şey bu..


Biberonum olmadan asla mı yani :)


asla..alışkanlık yaptı makinaya :)

Mess

  • Ziyaretçi
Ynt: Hondanıza Yaptığınız İlk Modifiye ?
« Yanıtla #22 : Ağustos 24, 2007, 07:39:38 ÖS »
İlk önce 17" jant lastik aldım ben  :lovee

İLKER_VTI

  • Ziyaretçi
Ynt: Hondanıza Yaptığınız İlk Modifiye ?
« Yanıtla #23 : Ağustos 24, 2007, 09:43:44 ÖS »
tabikide önce ses yani performans  . filitre . eksoz :)

Faruk

  • Ziyaretçi
Ynt: Hondanıza Yaptığınız İlk Modifiye ?
« Yanıtla #24 : Ağustos 29, 2007, 08:49:15 ÖS »
gncl ..  :con