Gönderen Konu: Honda Servis Ücreti ?  (Okunma sayısı 14487 defa)

Vtec.II

  • İleti: 746
Honda Servis Ücreti ?
« : Mayıs 20, 2009, 10:14:11 ÖS »
Merhaba..
Honda servislerinde saatlik işcilik ücreti ne kadar  ?

Bugün körüklerden kramayerlerin yağlanması için gittiğim İnallar servisinde 107 lira ücret istediler.Tabi direk geri vites çıktım ordan.
Forumda mechanicer nickli arkadaş yarım saat işcilik ücreti alınır demişti.

Ayrıca ilden ile farkedermi parça fiyatları ? Yada zam mı geldi ? 6 tane koltuk kızak burcu için 35 lira istediler.İzmirden 1 üye 18 lira demişti serviste..




Vtec.II

  • İleti: 746
Ynt: Honda Servis Ücreti ?
« Yanıtla #1 : Mayıs 21, 2009, 10:06:28 ÖS »
 :kaşı

asmaz

  • İleti: 1908
Ynt: Honda Servis Ücreti ?
« Yanıtla #2 : Mayıs 22, 2009, 05:12:50 ÖÖ »
benim bildigim servisin insiyatifine baglı olan birşey mesela teypden bir parca değişcek 2ytlik ufacık bir parca ama bu parcayı takabilmek için butun teypi sokmek gerekiyor ee simdi 2ytlik parca için 100ytl işçilik verilmez sana diyor 10yttl 15ytl hallolur diye...ben hep konusuyorum işçilik kac para diye esas pahalı olan o cunku

ROLL KİNG

  • İleti: 224
Ynt: Honda Servis Ücreti ?
« Yanıtla #3 : Mayıs 22, 2009, 09:55:07 ÖÖ »
işçilik saati 55+kdv dir.

ROLL KİNG

  • İleti: 224
Ynt: Honda Servis Ücreti ?
« Yanıtla #4 : Mayıs 22, 2009, 09:56:59 ÖÖ »
parça rakamlarında sürekli fiyat değişikliği olmaktadır.servisler arasında parça fiyatı farkı olmaz.direksiyon kutusunun yağlanması ve boşluk ayarı yapılmasının işçilik ücreti 55+ kdv dir.

ROLL KİNG

  • İleti: 224
Ynt: Honda Servis Ücreti ?
« Yanıtla #5 : Mayıs 22, 2009, 09:58:57 ÖÖ »
2 ytl lik parça ya 100 tl işçilik verilmesi de normaldir.çünkü o adedi çok küçük rakamlar olan koltuk kızak burcu için koltuk komple sökülüp kızağı dağıtılıyor.yani işçiliği uzun.

samuray5834

  • İleti: 148
Ynt: Honda Servis Ücreti ?
« Yanıtla #6 : Mayıs 22, 2009, 11:33:42 ÖÖ »
servisdeki ustalar vtec açarsa 2 saatlik işi 1 saatte bitirirler be yaw :))

samuray5834

  • İleti: 148
Ynt: Honda Servis Ücreti ?
« Yanıtla #7 : Mayıs 22, 2009, 11:35:37 ÖÖ »
roll kıng  tamer bey siz misiniz altta k vtec yazıyoda

ROLL KİNG

  • İleti: 224
Ynt: Honda Servis Ücreti ?
« Yanıtla #8 : Mayıs 22, 2009, 12:02:02 ÖS »
roll kıng  tamer bey siz misiniz altta k vtec yazıyoda

benim

samuray5834

  • İleti: 148
Ynt: Honda Servis Ücreti ?
« Yanıtla #9 : Mayıs 22, 2009, 12:02:35 ÖS »
mrb nasılsınız ben turgay mavi vtec

ROLL KİNG

  • İleti: 224
Ynt: Honda Servis Ücreti ?
« Yanıtla #10 : Mayıs 22, 2009, 12:03:39 ÖS »
meraba saolun siz nasılsınız hangi mavi vtec anımsayamadımda plakası neydi

samuray5834

  • İleti: 148
Ynt: Honda Servis Ücreti ?
« Yanıtla #11 : Mayıs 22, 2009, 12:04:20 ÖS »
s 6546 geçen yanınızdaydım 100,000 için

ROLL KİNG

  • İleti: 224
Ynt: Honda Servis Ücreti ?
« Yanıtla #12 : Mayıs 22, 2009, 12:05:00 ÖS »
aaa evet hatırladım şimdi :D

samuray5834

  • İleti: 148
Ynt: Honda Servis Ücreti ?
« Yanıtla #13 : Mayıs 22, 2009, 12:05:51 ÖS »
işler nasıl
duruyomu k vtec hala:)

ROLL KİNG

  • İleti: 224
Ynt: Honda Servis Ücreti ?
« Yanıtla #14 : Mayıs 22, 2009, 12:06:40 ÖS »
araba duruyo ya zaten fazla binmiyorum

samuray5834

  • İleti: 148
Ynt: Honda Servis Ücreti ?
« Yanıtla #15 : Mayıs 22, 2009, 12:07:44 ÖS »
bakımdan önce benım hararet yükselmiyodu şimdide trafikte biraz fazla yukseliyo kışlık müşürmü takıldı acaba

ROLL KİNG

  • İleti: 224
Ynt: Honda Servis Ücreti ?
« Yanıtla #16 : Mayıs 22, 2009, 12:10:30 ÖS »
yok öle bi ayarda yok zaten müşür arızalı olabilir.getirin bi bakalım

sicilyalim

  • İleti: 174
Ynt: Honda Servis Ücreti ?
« Yanıtla #17 : Mayıs 22, 2009, 12:11:16 ÖS »
Dün 20bin bakımına gittim.
İşçilik ücreti saati 51 lira bir de Kdv'si var.

samuray5834

  • İleti: 148
Ynt: Honda Servis Ücreti ?
« Yanıtla #18 : Mayıs 22, 2009, 12:12:18 ÖS »
geçen bayağı bi yükseldi çünkü korktum sağa çektim biraz bekledım msn varsa benı eklermısın bi sıkıntı olduğunda sıze danısırım

ROLL KİNG

  • İleti: 224
Ynt: Honda Servis Ücreti ?
« Yanıtla #19 : Mayıs 22, 2009, 12:37:39 ÖS »
olur eklerm

samuray5834

  • İleti: 148
Ynt: Honda Servis Ücreti ?
« Yanıtla #20 : Mayıs 22, 2009, 12:39:16 ÖS »
samuray5834@hotmail.com benim ismim turgay

Vtec.II

  • İleti: 746
Ynt: Honda Servis Ücreti ?
« Yanıtla #21 : Mayıs 22, 2009, 02:55:22 ÖS »
parça rakamlarında sürekli fiyat değişikliği olmaktadır.servisler arasında parça fiyatı farkı olmaz.direksiyon kutusunun yağlanması ve boşluk ayarı yapılmasının işçilik ücreti 55+ kdv dir.

Bize 107 TL dediler işte.Diğerleri üstten yağlıyordur fln biz komple açıp yapıyoruz sesi kesiyoruz  dedi.

Vtec.II

  • İleti: 746
Ynt: Honda Servis Ücreti ?
« Yanıtla #22 : Mayıs 22, 2009, 02:55:50 ÖS »
Zaten komple 100.000 bakımı yapılıcak.Ben en iyisi istanbula geleyim hem gezmiş olurum.. :)

ROLL KİNG

  • İleti: 224
Ynt: Honda Servis Ücreti ?
« Yanıtla #23 : Mayıs 23, 2009, 09:17:32 ÖÖ »
Zaten komple 100.000 bakımı yapılıcak.Ben en iyisi istanbula geleyim hem gezmiş olurum.. :)

bekleriz.kutunun üstten alttanı yok her şekilde aybı şeyi yağlıyosun sana biraz sallamışlar gibime geldi :D

Vtec.II

  • İleti: 746
Ynt: Honda Servis Ücreti ?
« Yanıtla #24 : Mayıs 23, 2009, 04:17:17 ÖS »
Salladıklarını biliyorum İnallar bu herkes şikayetçi.Neyin ne olduğunu biliyoruz sonuçta..