Gönderen Konu: !DİİKKAT!  (Okunma sayısı 2183 defa)

honda_team

  • İleti: 4134
!DİİKKAT!
« : Haziran 14, 2008, 11:00:52 ÖÖ »
Metal kutuda aldığınız içecekleri, kutunun üzerini çok iyi silmeden, hatta yıkamadan kesinlikle içmeyin. Bizim bi komşunun kızı geçen yıl bi kutu Coca Cola içtikten sonra aniden öldü. Meğer hiç akla gelmeyecek bi’şey ölümüne neden olmuş: Kızcağız, kutu kolanın üzerindeki fare idrarından zehirlenmiş.
Meğerse fare idrarı insanı aniden öldürecek kadar etkili bir zehirmiş. Hatta piton yılanının zehrine yakınmış bu etki. Kutudaki içecekler çoğu zaman kötü koşullardaki depolarda saklandığından bu tür yerler fare kaynıyomuş. İdrar kurusa bile aylarca etkisinden hiçbir şey kaybetmiyomuş.



kemalengin

  • Ziyaretçi
Ynt: !DİİKKAT!
« Yanıtla #1 : Haziran 14, 2008, 11:26:59 ÖÖ »
mışlarla muşlarla yaşıyoruz zaten...
bu gerçekten komşu kızı mı yoksa şehir efsanesi mi?

whitehan

  • İleti: 2572
Ynt: !DİİKKAT!
« Yanıtla #2 : Haziran 14, 2008, 11:48:56 ÖÖ »
harbıden kotu bı durumm ALLAH RAHMET EYLESIN..ALLAH bızıde korusun ne dıyelım 100 defa dıkkaat ederız bı kere etmeyız olur kısmet te bıraz...

merburvehan

  • İleti: 2170
Ynt: !DİİKKAT!
« Yanıtla #3 : Haziran 14, 2008, 01:41:04 ÖS »
Evet bu metal kutu içeceklerin üzerinde pis ve pislik olduğunu daha önceden duymuştum gerçekten çok dikkat etmek gerekiyo.Her defasında güzelce silmek gerekiyo ama peçeteyle silmek nekadar etkili bir temizlik yapar orasını bilemicem...

Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: !DİİKKAT!
« Yanıtla #4 : Haziran 14, 2008, 01:54:07 ÖS »
Arkadaşlar sonuçta alışveriş yaptığımız yerlere en başta dikkat etmek lazım yoksa adam cafede oturdunuz getirmiş kolayı ki çoğu yerde bardağa dökülüyor herneyse tutup nerede yıkanabılır ki ? dikkat ve seçicilik bi nebze çözebilir heralde

aRasaLg

  • Ziyaretçi
Ynt: !DİİKKAT!
« Yanıtla #5 : Haziran 14, 2008, 05:21:30 ÖS »
arkdaşlar fatih kolejinde de colaturka nın cam şişelilerinden fındık faresi çıkmıştı ve şikayet etmişlerdi colaturkayı.doğrduur yani herşeye dikkat etmeliyiz.buura kardeşim sende dikkatli ol,kolakoliksin çünkü :D

buura

  • İleti: 1869
Ynt: !DİİKKAT!
« Yanıtla #6 : Haziran 14, 2008, 06:52:15 ÖS »
bn kutu içmiom kardeşm günde 2 adet 2.5 luk şişeler ağzımızda deymiyo bardak kullanıom bn 2.5 luk şişeden aazımla içemiorm :D

ama gerçektende iyi bi konu böyle pislikler gerçektende çok var

alfaus007

  • İleti: 1127
Ynt: !DİİKKAT!
« Yanıtla #7 : Haziran 14, 2008, 06:55:14 ÖS »
valla benim kendime özel büyük bir bira bardağım var..(bu arada bira içmiyorum:D)Ona dolduruyorum kolayı..Cafelerdede bardakta geliyor.Ztn başka bi yerde ben içmiyom.Ama dikkat edilmesi gereken bir konu  >=ok

Beach

  • Ziyaretçi
Ynt: !DİİKKAT!
« Yanıtla #8 : Haziran 14, 2008, 09:05:55 ÖS »
paylaşım için tşkk.  >=ok