Geçen yıl Eylül ayında Navigasyon cihazı almıştım. Tomtom marka. 4.3'' ekranlı basit bir şeydi. ama iş görürdü. Hatta bu yüzden masraf olmasın deyip Hondayı alırken 1500 TL denilen navitech i kabul etmemiştim (sonradan pişman oldum ama çok geçti, şu an servilserde 2000 TL diyorlar. neyse bu ayrı bir konu)
Geçen gün cihazın sesi kesildi. işin fenası faturam kaybolmuştu. Müşteri hizmetlerini aradım. Faturasız bir şekilde garanti kapsamında tamirat için yardımcı olabilirler mi diyecektim. Ancak bunu demeye fırsat kalmadan, cihazı kendilerine gönderirlerse yenisiyle değiştireceklerini söylediler. Salı günü öğlen eski cihazımı kargoya verdim, bir gün sonra aynı saatlerde yeni cihaz gelmişti. hoş olan detay ise, benim düşük özellikli cihazın üretimden kalkması sebebiyle bana daha üst bir cihaz gönderdiler.

cihaz hem 5'' ekrana sahip, hem 2 yıllık güncelleme hakkım tekrar başladı, hem de bluetooth özelliği var. (ki hondaya taktırmadığım cihazda en çok pişman olduğum konu bu blutooth özelliği idi)
ömür boyu güncelleme olmaması (2 yıldan sonra 104 TL istiyorlar), başarsoft gibi başarılı bir haritayı tercih etmeyip kendi haritalarını kullanması, menüsünün -görece- diğer cihazlara göre biraz daha zor olması gibi eksiklikleri olsa da, müşteri hizmetlerinin bu iyiniyeti ve hızı sebebiyle memnun kaldım diyebilirim.
Paylaşmak istedim.