Gönderen Konu: bir arabanın ikinci el olduğunu nasıl anlarsınız??  (Okunma sayısı 1006 defa)

arasALG

  • Ziyaretçi
bir arabanın ikinci el olduğunu nasıl anlarsınız??
« : Nisan 21, 2008, 05:23:26 ÖS »
evet bu soruya cevapları bekliyorum
araba adeta ilk bakışta 0 gibi duruyor ama hiç dersinizki güzel araba 0 bu alıyım
ama dikkat edilcek bazı noktalar var bunları sizden bekliyorum ve mesaj yanıtı 10 a cıkarsa bende kendi cevabımı vericem ve asıl tek sebep bu...

                                                          (devamı 10 yanıt sonra)))....??????



mars

  • İleti: 252
Ynt: bir arabanın ikinci el olduğunu nasıl anlarsınız??
« Yanıtla #1 : Nisan 21, 2008, 05:38:56 ÖS »
aras arkadaşım arabadan hiç anlamam ama 10 yanıt olsunda öğrenelim diye cvp yazıyorum :) bildiğim kadarıyla şase düzgün olucak.boyadanda anlayabilirsin.km sıfırlanmış olabilir onuda elektrikçiye filan baktırırsın...bide arabaların gizli yerlerinde numaraları vardır.bildiğim kadarıyla mesela: torpido altında...tutup tutmadığına bakarsın.ya da kesin çözüm bizim bir abi var.karşıdan söylüyor.arabanın ne derdi varsa :) ona baktırırız :)

arasALG

  • Ziyaretçi
Ynt: bir arabanın ikinci el olduğunu nasıl anlarsınız??
« Yanıtla #2 : Nisan 22, 2008, 10:37:31 ÖS »
anlasılan hıc yorum gelmeyecek ben hemen soyleyım;
sımdı bunlardan zaten anlarsın ama bızım motor bolumunde bır hocamız renaulttan araba aldı ve bızım tanıtım hocamız arabayı ıncelerken kaputun yanın camı tutan lastıkte boyaya rastlamıs
ve bu boyanın ımkanı yok 0 arabalarda olması sacma ve ımkansız
cunku onlar ozel olarak tek tek boya ya gıttıklerı ıcın boya hoıcbır seye bulasmaz bulasamaz
onun ıcın araba aldıgınızda ılk bakacagınız yer camı tutan o lastık olsun
gerısınde zaten arabayı boya testıne sokarsın
kaput duzmu dıye aletler var km falan olcerler ;
bunlar bullunabılıyor ama onlar bulunamıyor
yani oto alırken lastıkler dıkkat edın