Gönderen Konu: Baba oluyorummmmmmmmmmmmmmmm  (Okunma sayısı 5367 defa)

TuRKiSh.Dj

  • İleti: 1482
Baba oluyorummmmmmmmmmmmmmmm
« : Ekim 02, 2011, 10:27:58 ÖS »
 :lovee baba oluyorum uleynnnnnnnn duymayan kalmasinnnnnnnnnnnnn.......



MerT01__civic

  • İleti: 2680
Ynt: Baba oluyorummmmmmmmmmmmmmmm
« Yanıtla #1 : Ekim 02, 2011, 10:30:13 ÖS »
İlker abicim çok sevindim adına hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün :)

ahmet290

  • İleti: 246
Ynt: Baba oluyorummmmmmmmmmmmmmmm
« Yanıtla #2 : Ekim 02, 2011, 10:42:39 ÖS »
hayırlı osun..

drmoz

  • İleti: 727
Ynt: Baba oluyorummmmmmmmmmmmmmmm
« Yanıtla #3 : Ekim 02, 2011, 11:13:12 ÖS »
hayırlı olsun, Allah analı babalı büyütsün.

FF206

  • İleti: 234
Ynt: Baba oluyorummmmmmmmmmmmmmmm
« Yanıtla #4 : Ekim 02, 2011, 11:38:29 ÖS »
hayırlı olsunnn:))) allah analı babalı büyütsün:))))

fastest40

  • İleti: 827
Ynt: Baba oluyorummmmmmmmmmmmmmmm
« Yanıtla #5 : Ekim 02, 2011, 11:43:03 ÖS »
hayrılı uğurlu olsun ALLAH sağlıklı analı babalı büyütsün tebrikler 2012 de bi hondacının gelişinin haberini aldık diyelim :)

fearless.32

  • İleti: 584
Ynt: Baba oluyorummmmmmmmmmmmmmmm
« Yanıtla #6 : Ekim 02, 2011, 11:53:03 ÖS »
Allah analı babalı büyütsün. Yaşını uzun, bahtını açık etsin İnşallah..

TuRKiSh.Dj

  • İleti: 1482
Ynt: Baba oluyorummmmmmmmmmmmmmmm
« Yanıtla #7 : Ekim 03, 2011, 12:19:47 ÖÖ »
sağolun arkadaşlar Allah hepinize nasip etsin inş.

BraTo

  • İleti: 1311
Ynt: Baba oluyorummmmmmmmmmmmmmmm
« Yanıtla #8 : Ekim 03, 2011, 07:37:54 ÖÖ »
sağolun arkadaşlar Allah hepinize nasip etsin inş.

15 gün önce bana nasip etti, şu anda da arkamda mıkırdıyor :) Allah kucağınıza almayı nasip eder inşallah İlker.

Adem YILMAZ

  • İleti: 416
Ynt: Baba oluyorummmmmmmmmmmmmmmm
« Yanıtla #9 : Ekim 03, 2011, 07:59:13 ÖÖ »
hayırlı olsun, Allah tamamını erdirsin..
 Benim 3 ayım var senin ne kadar ?

Castiel

  • İleti: 757
Ynt: Baba oluyorummmmmmmmmmmmmmmm
« Yanıtla #10 : Ekim 03, 2011, 08:08:18 ÖÖ »
Hayırlı olsunnn :)

Allah analı babalı büyütsün :)

tarantino

  • Co-Admin
  • İleti: 3270
Ynt: Baba oluyorummmmmmmmmmmmmmmm
« Yanıtla #11 : Ekim 03, 2011, 08:31:45 ÖÖ »
Allah analı babalı büyütsün ilkercim :)

NusretA

  • İleti: 544
Ynt: Baba oluyorummmmmmmmmmmmmmmm
« Yanıtla #12 : Ekim 03, 2011, 08:33:26 ÖÖ »
Hayırlı olsun
Allah analı babalı büyütsünn

mtl34

  • İleti: 823
Ynt: Baba oluyorummmmmmmmmmmmmmmm
« Yanıtla #13 : Ekim 03, 2011, 08:34:58 ÖÖ »
hayırlı olsun, Allah analı babalı büyütsün. kısmetse benımkının gelmesınede 4 ay var   CÜNYIR HONDACI

TURQAZ

  • İleti: 733
Ynt: Baba oluyorummmmmmmmmmmmmmmm
« Yanıtla #14 : Ekim 03, 2011, 08:38:43 ÖÖ »
süper haber :)

sağlıklı mutlu bir hayat diliyorum ufaklığa ,seni  ve eşini de tebrik ediyorum :)

deniz

  • Co-Admin
  • İleti: 4892
Ynt: Baba oluyorummmmmmmmmmmmmmmm
« Yanıtla #15 : Ekim 03, 2011, 08:55:50 ÖÖ »
Allah analı babalı büyütsün ablacım.
Halamı oluyorum şimdi ben :D :D :D

hsncck26

  • İleti: 1705
Ynt: Baba oluyorummmmmmmmmmmmmmmm
« Yanıtla #16 : Ekim 03, 2011, 09:10:24 ÖÖ »
hayırlı olsun, Allah analı babalı büyütsün  :)

Optimums

  • İleti: 925
Ynt: Baba oluyorummmmmmmmmmmmmmmm
« Yanıtla #17 : Ekim 03, 2011, 09:14:21 ÖÖ »
Hayırlı Olsun Üstad Allah Analı Babalı Büyütmeyi Nasiip Eder İnşallah

YUNUS MERİÇ

  • İleti: 1495
Ynt: Baba oluyorummmmmmmmmmmmmmmm
« Yanıtla #18 : Ekim 03, 2011, 09:29:57 ÖÖ »
hayırlı olsun ALLAH sağlıklı bi şekilde dünyaya gelmeyi nasip etsin...

Tekos

  • T.H.T İZMİR
  • İleti: 1171
Ynt: Baba oluyorummmmmmmmmmmmmmmm
« Yanıtla #19 : Ekim 03, 2011, 09:34:50 ÖÖ »
Hayırlısı olsun kardeşim,Allah nazarlardan saklasın.

2008 elegance

  • İleti: 465
Ynt: Baba oluyorummmmmmmmmmmmmmmm
« Yanıtla #20 : Ekim 03, 2011, 09:38:39 ÖÖ »
hayırlı olsun, Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin.

alpkorkut

  • İleti: 235
Ynt: Baba oluyorummmmmmmmmmmmmmmm
« Yanıtla #21 : Ekim 03, 2011, 10:54:11 ÖÖ »
hayirli olsun

KISKANIR

  • İleti: 51
    • Aklımız Fikrimiz Tasarım
Ynt: Baba oluyorummmmmmmmmmmmmmmm
« Yanıtla #22 : Ekim 03, 2011, 11:12:46 ÖÖ »
Maşallah, pekte sevimliymiş:) resimlerini görmemiz mümkünse bekliyoruz...

TuRKiSh.Dj

  • İleti: 1482
Ynt: Baba oluyorummmmmmmmmmmmmmmm
« Yanıtla #23 : Ekim 03, 2011, 11:49:23 ÖÖ »
hepinize güzel dilekleriniz için tşkr ederim arkadaşlar..
Çok güzel bir duygu ya anlatamam..


adnyldz

  • İleti: 1429
Ynt: Baba oluyorummmmmmmmmmmmmmmm
« Yanıtla #24 : Ekim 03, 2011, 06:20:40 ÖS »
Kardeşim ALLAH Analı Babalı Büyütsünn Geliyo Küçük Hondacıı :) Amcamı olcam şimdi ben adamım :)