Gönderen Konu: Akaryakıta Zam (22.04.2009)  (Okunma sayısı 1974 defa)

Vtec.II

  • İleti: 746
Akaryakıta Zam (22.04.2009)
« : Nisan 22, 2009, 07:32:39 ÖS »
Benzinin perakende satış fiyatı 4 kuruş artırıldı. Akaryakıt ürünlerinin perakende satış fiyatları, şirketlere, il ve ilçelere göre ufak farklılıklar gösteriyor

AA muhabirinin belirlemelerine göre, bugünden geçerli olmak üzere, belli başlı akaryakıt dağıtım şirketleri, 95 oktan kurşunsuz benzinin litre fiyatını Ankara'da 2,96 liradan 3 liraya, İstanbul'da ise 2,97 liradan 3,01 liraya çıkardı.

Akaryakıt ürünlerinin perakende satış fiyatları, şirketlere, il ve ilçelere göre ufak farklılıklar gösteriyor.





muratatay75

  • İleti: 513
Ynt: Akaryakıta Zam (22.04.2009)
« Yanıtla #1 : Nisan 22, 2009, 07:33:48 ÖS »
Hayırlı olsun artık arkası gelir.

Vtec.II

  • İleti: 746
Ynt: Akaryakıta Zam (22.04.2009)
« Yanıtla #2 : Nisan 22, 2009, 07:37:02 ÖS »
100 oktanla farkı kalmadı iyice.Arada 7 kuruş var.
Shell de 100 oktan 3.08 TL litresi..

novalgine22

  • Ziyaretçi
Ynt: Akaryakıta Zam (22.04.2009)
« Yanıtla #3 : Nisan 22, 2009, 07:38:26 ÖS »
100 oktanla farkı kalmadı iyice.Arada 7 kuruş var.
Shell de 100 oktan 3.08 TL litresi..
arkadaslar yanlıs bı duyum almadıysam 100 oktan benzın kalkıyo...

34 DF 9999

  • İleti: 1577
Ynt: Akaryakıta Zam (22.04.2009)
« Yanıtla #4 : Nisan 22, 2009, 11:30:14 ÖS »
hadi bakalım hayırlı olsun yıne benzınden vatandaşa bır kazık daha ohhhh

evet arkadaşım 100 oktan benzın son demlerını yaşıyo artık gelmıyecekmış ben oyle duydum yani..

34N1005

  • İleti: 2291
Ynt: Akaryakıta Zam (22.04.2009)
« Yanıtla #5 : Nisan 22, 2009, 11:34:54 ÖS »
3 aşşağa 5 yukarı

asmaz

  • İleti: 1908
Ynt: Akaryakıta Zam (22.04.2009)
« Yanıtla #6 : Nisan 23, 2009, 05:41:05 ÖÖ »
herkese hayırlı olsun bizide ütüyolar saolasunlar cılkı cıktı artık...

SekoLive

  • İleti: 238
Ynt: Akaryakıta Zam (22.04.2009)
« Yanıtla #7 : Nisan 23, 2009, 08:09:49 ÖÖ »
Temelin bi fıkrası var benzine zam geldi diyolar temele temelde zam gelirse gelsin diyo ben zaten hep 20liralık alıyorm...

temel e çevirdiler herkesi.... Sabah akşam zam...

altunparmak

  • İleti: 2138
Ynt: Akaryakıta Zam (22.04.2009)
« Yanıtla #8 : Nisan 23, 2009, 08:29:34 ÖÖ »
bu ülke yaşanmaz hal alıyo

armi

  • İleti: 1232
Ynt: Akaryakıta Zam (22.04.2009)
« Yanıtla #9 : Nisan 23, 2009, 09:18:54 ÖÖ »
sorun yok alıştık zaten gelsin zamlarrr... :(

Ser-G

  • İleti: 310
Ynt: Akaryakıta Zam (22.04.2009)
« Yanıtla #10 : Nisan 24, 2009, 05:08:42 ÖS »
yürü bee durmak yok yola devam

REDSTAR

  • İleti: 268
Ynt: Akaryakıta Zam (22.04.2009)
« Yanıtla #11 : Nisan 24, 2009, 05:24:31 ÖS »
şimdi pompanıda al git diyecem olmayacak !!!

REDSTAR

  • İleti: 268
Ynt: Akaryakıta Zam (22.04.2009)
« Yanıtla #12 : Nisan 24, 2009, 05:26:49 ÖS »
mayıstan itibarende doğalgazda indirm olacakmış müjde die konuya basladı yetkili:d şaka gibi yaa :D ekim kasım gibi yine zammı dayarlar vatandaşa ;D neyse yazın doğalgazı cok yakar az oderiz iyi ısınırz :D

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: Akaryakıta Zam (22.04.2009)
« Yanıtla #13 : Nisan 24, 2009, 10:31:37 ÖS »
yazın benzine zam , doğalgaza kış aylarında zam , yani insanlara yakıt kullandırmamakmı amaçları. Yazın adam arabasıyla gezecek bakıyor zamı yapıştırmışlar , kışın doğalgaz yakacak bakmış doğalgaza fahiş zam. Eee kriz yoksa niye zam yapıyorsun kardeşim , millet seçimlerde uyardı hala uyanamadı bunlar.Bir dahaki seçimde uyarmaz alır aşağı , yazık günah insanımıza.

asmaz

  • İleti: 1908
Ynt: Akaryakıta Zam (22.04.2009)
« Yanıtla #14 : Nisan 25, 2009, 09:50:17 ÖÖ »
sömürülmek enayi yerine konmak bu olsa gerek :S