Gönderen Konu: 17 lira ile ş.i. 180 km  (Okunma sayısı 1210 defa)

galantus

  • İleti: 822
17 lira ile ş.i. 180 km
« : Temmuz 30, 2011, 10:10:37 ÖS »
Arkadaşlar başlığı okuyunca merakla içeriği girdiğinizin farkındayım ama bu bir honda değil benim modenas 110 cc kris2 motosikletim:) şaka bir yana lpg ye yine zam gelmiş. Gerek lpg gerek benzin her gecen gün zamlanıyor bende artık özellikle şehir içinde sürekli motosikletimi kulanıyorum.Hem park derdim yok hemde trafikte aralardan gitmesi iyi oluyor:) Depom 17 lirayla ağzına kadar doluyor ve yaklaşık 180 km yapıyorum ayrıca doğal klima sürekli açık:) Özellikle işe gelip giderken cok iyi oluyor ayrıca çokta karlı:) imkanı olan herkese bu motosiklet işini düşünmelerini şiddetle tavsiye ederim herkese saygılar



independent

  • İleti: 108
Ynt: 17 lira ile ş.i. 180 km
« Yanıtla #1 : Temmuz 30, 2011, 11:42:34 ÖS »
suziki best alın depo dolusu 205 km en iyisi :D hem Jdmden sayılır ama klima sadece sabah saatlerinde ve gece çalışıyo dimi galantus :)

adnyldz

  • İleti: 1429
Ynt: 17 lira ile ş.i. 180 km
« Yanıtla #2 : Temmuz 30, 2011, 11:46:18 ÖS »
abi valla honda vtec2 deseydınn ertesi gün daha ilanı koyuyodum nete :D

chevasil

  • İleti: 1454
Ynt: 17 lira ile ş.i. 180 km
« Yanıtla #3 : Temmuz 30, 2011, 11:53:26 ÖS »
17 lira 18o km görünce arabayı yakasım geldi motorsiklet olunca rahatladım. yapmayın böle şakalar yüregime inecek :D

galantus

  • İleti: 822
Ynt: 17 lira ile ş.i. 180 km
« Yanıtla #4 : Temmuz 31, 2011, 09:17:12 ÖÖ »
suziki best alın depo dolusu 205 km en iyisi :D hem Jdmden sayılır ama klima sadece sabah saatlerinde ve gece çalışıyo dimi galantus :)
evet öğle saatlerinde yüzüne sıcak vuruyo ama sabah ve akşam süper:)