Gönderen Konu: S2000 Mİ E36 KASA M3 MÜ  (Okunma sayısı 50056 defa)

S2K_06

  • İleti: 1142
Ynt: S2000 Mİ E36 KASA M3 MÜ
« Yanıtla #25 : Kasım 07, 2009, 11:45:56 ÖS »
abi her yönden S2000 bnce..suan stock bi E36 nin Stock bi S2K yı gecicegini dusunmuyorum 12-13 yasinda araba nihayetinde..Honda fanatikligi de yapmıyorum E46 mı s2k mı desen, E46 derim..



nikky

  • İleti: 1463
Ynt: S2000 Mİ E36 KASA M3 MÜ
« Yanıtla #26 : Kasım 08, 2009, 12:41:52 ÖÖ »
s2000 tabiki..

Time-R

  • Ziyaretçi
Ynt: S2000 Mİ E36 KASA M3 MÜ
« Yanıtla #27 : Kasım 08, 2009, 04:17:54 ÖS »
ankete bakiyorumda herkes s2k :)

hakangunister

  • İleti: 6836
    • www.osgun.com.tr
Ynt: S2000 Mİ E36 KASA M3 MÜ
« Yanıtla #28 : Kasım 08, 2009, 05:08:35 ÖS »
E36 M3 olunca tabi ki s2k der çoğu kişi. S2000 in fiyatında onun kadar karizma duran onun kadar hızlı aynı model bir araç daha yok. S2000 farklı bir araba farklı bir boyut bana göre. Ben s2000 fanatikliği yapıyorum evet. Bunu da kabul ediyorum zaten ama kuru kuruya bir fanatiklik değil bu. Araba hakkını veriyor verdiğin paranın. Bir kez sürdün mü kendine aşık ediyor :)
« Son Düzenleme: Kasım 08, 2009, 05:09:59 ÖS Gönderen: hakangunister »

hakangunister

  • İleti: 6836
    • www.osgun.com.tr
Ynt: S2000 Mİ E36 KASA M3 MÜ
« Yanıtla #29 : Kasım 08, 2009, 05:12:09 ÖS »
Bu arada bir şey daha. S2000 in şasesi çok sağlamdır. X şase sistemi darbeleri absorbe etmek için yapılmıştır. Sağlamlık konusunda şüphe duyulmaması gereken bir araçtır. Sadece takla atma yeter :)  :)  :)

zedrix

  • İleti: 1501
Ynt: S2000 Mİ E36 KASA M3 MÜ
« Yanıtla #30 : Kasım 08, 2009, 05:16:07 ÖS »
sınıf bir araca binmek istiyorsan kesinlikle s2000, Honda fanatikliği yapmıyorum ama E36 kasalar yerini E30 kullananlara bırakıyor artık, kimse üzerine alınmasın, tabiiki istisnalar var ama bu hepimizin bildiği bir gerçek artık... (anlayana ''jackalll)

katılıyorum bu ara delı gıbı e 30 toplanıyor.
cakal forever...

34btr1907

  • İleti: 22
Ynt: S2000 Mİ E36 KASA M3 MÜ
« Yanıtla #31 : Kasım 10, 2009, 12:18:03 ÖS »
E36 M3 olunca tabi ki s2k der çoğu kişi. S2000 in fiyatında onun kadar karizma duran onun kadar hızlı aynı model bir araç daha yok. S2000 farklı bir araba farklı bir boyut bana göre. Ben s2000 fanatikliği yapıyorum evet. Bunu da kabul ediyorum zaten ama kuru kuruya bir fanatiklik değil bu. Araba hakkını veriyor verdiğin paranın. Bir kez sürdün mü kendine aşık ediyor :)
aslında çok çok temiz bi s2000 fiyatına yani 60 civarına corvette c5 var arayınca bulunuyor ama bizim fiyat belli o yuzden pazarlık yapmaktan bıktım bıktırdım :)  m3 27 35 bin arasına bulunuyor s2000 49 55 bin arası daha toplu olan makinalar tabiki ...

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: S2000 Mİ E36 KASA M3 MÜ
« Yanıtla #32 : Kasım 10, 2009, 05:19:04 ÖS »
bi m3 al s 2000 lerin üstünden atla.

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: S2000 Mİ E36 KASA M3 MÜ
« Yanıtla #33 : Kasım 10, 2009, 05:20:37 ÖS »
e36 m3 stock bi s 2000 i nasıl geçemez ya arada dağ gibi tork ve güç farkı var

34btr1907

  • İleti: 22
Ynt: S2000 Mİ E36 KASA M3 MÜ
« Yanıtla #34 : Kasım 10, 2009, 07:02:04 ÖS »
e36 m3 stock bi s 2000 i nasıl geçemez ya arada dağ gibi tork ve güç farkı var
stock 97 aşası m3 s2000 i kolay kolay yiyemez 97 ve üzeri doğrudur 321hp çıkıyor 97 den sonra

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: S2000 Mİ E36 KASA M3 MÜ
« Yanıtla #35 : Kasım 10, 2009, 08:10:35 ÖS »
96 da dahil olmak üzere 321 hp üretiliyor 96 öncesi 286 hp 

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: S2000 Mİ E36 KASA M3 MÜ
« Yanıtla #36 : Kasım 10, 2009, 08:23:20 ÖS »
m3 3000 cc 286 hp 320 n.m tork olanın 0-100 ü 5.4 sn max. hız 250 sınırlı kilo güç ortalaması ise 5.1

m3 3200 cc 321 hp 365 n.mtork olanın 0-100 ü 5.2 sn max hız 250 sınırlı(sınırlandırıcı olmasa daha gider) kilo güç ortalaması ise 4.8(bu oran küçüldükçe arabanın ivmelenmesi artar)

s2000 2000cc 240 hp 208 n.m tork 0-100 6.3 sn max. hız 240 sınırlı değil kilo-güç ortalaması ise 5.3
 
veriler ortada daha nediyelim körü körüne sadece s2000 i seviyoruz diye de m3 ü yiyecek değil s2000 nere m3 nere

blackbull

  • İleti: 1427
Ynt: S2000 Mİ E36 KASA M3 MÜ
« Yanıtla #37 : Kasım 10, 2009, 08:26:02 ÖS »
kesinlikle s2000

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: S2000 Mİ E36 KASA M3 MÜ
« Yanıtla #38 : Kasım 10, 2009, 08:27:53 ÖS »
hee ayrıca 1995 yılına özel sadece 356 adet üretilmiş 291 hp lik gt modeli tr de bi kaç tane var o ayrı bi araba kasa hafif smg tarafından özel geliştirilmiş bi spor şanzıman var üstünde ki vitesler çok ama çok kısa 0-230 verisi 8.8 sn olan bi araba  :con

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: S2000 Mİ E36 KASA M3 MÜ
« Yanıtla #39 : Kasım 10, 2009, 08:28:52 ÖS »
dahada inanmadıysan e30 hatta e21 m3 ü bile açıklarım sana e30 m3 de geçer  s2000 i kasası çok hafif çünkü

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: S2000 Mİ E36 KASA M3 MÜ
« Yanıtla #40 : Kasım 10, 2009, 08:29:10 ÖS »
e 21 geçemez ama sonuçta 78 model

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: S2000 Mİ E36 KASA M3 MÜ
« Yanıtla #41 : Kasım 10, 2009, 08:31:53 ÖS »
Marka BMW
Model M3 Evolution
Üretim Yılı 1988
Ülke 
Tasarımcı 
Üretim Adedi 
Model Kodu 
Model Ailesi E30
 
Karoser ve Boyutlar
Karoser Tipi 4/5S SAL
Kapı Sayısı 2
Dingil Mesafesi 2565 mm     (101 in)
Ön İz Genişliği 
Arka İz Genişliği 
Uzunluk 4318 mm     (170 in)
Genişlik 1500 mm     (59.1 in)
Yükseklik 1356 mm     (53.4 in)
Yerden Yükseklik 
Uzunluk / Dingil Mesafesi Oranı 1.68
Ağırlık 1050 kg     
Ağırlık Dağılımı (ön/arka) 
Yakıt Kapasitesi 
 
Aerodinamik
Hava Sürtünme Katsayısı 
Ön Kesit Alanı 
Cx 
 
Motor Özellikleri
Motor Üreticisi BMW
Motor Yeri Ön
Motor Yerleşimi Uzunlamasına
Motor Yapısı 
Soğutma Türü Su
Motor Tipi DOHC
Silindir Sayısı ve Yerleşimi S-4
Silindir Başına Subap Sayısı 4    (Toplam 16 Adet)
Motor Hacmi 2302 cc     (140.48 cu in)
Çap 93.4 mm     (3.68 in)
Strok 84 mm     (3.31 in)
Çap / Strok Oranı 1.11
Silindir Başına Düşen Hacim 575.5 cc/silindir    (35.12 cu in/silindir)
Krank Ana Yatak Sayısı 
Sıkıştırma Oranı 11 : 1
Yakıt Besleme Tipi 
Hava Besleme Türü Normal
Kompresör Tipi -
İntercooler Türü Yok
Katalitik Konvertör Var
Maksimum Motor Gücü 220 HP     (164.1 kW)
Maksimum Güç Devri 6750 d/d
Maksimum Tork 285 N.m     (180.8 lb.ft ,  25 kg.m)
Maksimum Tork Devri 4750 d/d
Maksimum Güç Devrinde Tork 232.1 N.m    (6750 d/d)
Güç / Ağırlık Oranı 183.3 HP/ton    (136.7 W/kg)
Güç / Motor Hacmi Oranı 95.6 HP/litre    (71.3 kW/litre)
CO2 Emisyonu 
Yakıt Tüketimi 
 
Performans
0 - 80 km/h 4.9 s
0 - 60 mph 6.0 s
0 - 100 km/h 
0 - 160 km/h 14.1 s
80 - 120 km/h (son viteste) 
0 - 400 m Hızlanma 13.2 s
0 - 1000 m Hızlanma 
Son Sürat 247 km/h   
Şanzıman ve Aktarma
Şanzıman Türü 5M
Son Vites Dişlisi Oranı 
Son Dişli Oranı 
Aktarma

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: S2000 Mİ E36 KASA M3 MÜ
« Yanıtla #42 : Kasım 10, 2009, 08:32:45 ÖS »
yukarıda yazan e30 m3

blackbull

  • İleti: 1427
Ynt: S2000 Mİ E36 KASA M3 MÜ
« Yanıtla #43 : Kasım 10, 2009, 08:33:37 ÖS »
alican kardeşim süpersin bukadar bilgi helal olsun :)

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: S2000 Mİ E36 KASA M3 MÜ
« Yanıtla #44 : Kasım 10, 2009, 08:36:00 ÖS »
 Genel Bilgiler
Marka BMW
Model M1
Üretim Yılı 1978
Ülke  
Tasarımcı Giugiaro
Üretim Adedi 453
Model Kodu E26
Model Ailesi E26
 
Karoser ve Boyutlar
Karoser Tipi 2S FHC
Kapı Sayısı 2
Dingil Mesafesi 2560 mm     (100.8 in)
Ön İz Genişliği 1549 mm     (61 in)
Arka İz Genişliği 1575 mm     (62 in)
Uzunluk 4359 mm     (171.6 in)
Genişlik 1824 mm     (71.8 in)
Yükseklik 1138 mm     (44.8 in)
Yerden Yükseklik 120 mm     (4.7 in)
Uzunluk / Dingil Mesafesi Oranı 1.7
Ağırlık 1200 kg    
Ağırlık Dağılımı (ön/arka) %44 / %56
Yakıt Kapasitesi 116 litre   (25.5 Imp gal ,  30.6 US gal)
 
Aerodinamik
Hava Sürtünme Katsayısı 0.4
Ön Kesit Alanı  
Cx  
 
Motor Özellikleri
Motor Üreticisi BMW
Motor Yeri Orta
Motor Yerleşimi Uzunlamasına
Motor Yapısı cast iron block & light alloy head
Soğutma Türü Su
Motor Tipi DOHC
Silindir Sayısı ve Yerleşimi S-6
Silindir Başına Subap Sayısı 4    (Toplam 24 Adet)
Motor Hacmi 3453 cc     (210.72 cu in)
Çap 93.4 mm     (3.68 in)
Strok 84 mm     (3.31 in)
Çap / Strok Oranı 1.11
Silindir Başına Düşen Hacim 575.5 cc/silindir    (35.12 cu in/silindir)
Krank Ana Yatak Sayısı 7
Sıkıştırma Oranı 9 : 1
Yakıt Besleme Tipi Ku-Bo fuel inj.
Hava Besleme Türü Normal
Kompresör Tipi -
İntercooler Türü Yok
Katalitik Konvertör Yok
Maksimum Motor Gücü 293 HP     (203.6 kW)
Maksimum Güç Devri 6500 d/d
Maksimum Tork 352 N.m    
Maksimum Tork Devri 5000 d/d
Maksimum Güç Devrinde Tork 339.1 N.m    (6500 d/d)
Güç / Motor Hacmi Oranı 79.1 HP/litre    (59 kW/litre)
CO2 Emisyonu  
Yakıt Tüketimi  
 
Performans
0 - 80 km/h 4.3 s
0 - 60 mph 5.2 s
0 - 100 km/h 5.4 s
0 - 160 km/h 13.1 s
80 - 120 km/h (son viteste)  
0 - 400 m Hızlanma 13.8 s
0 - 1000 m Hızlanma 25.4 s
Son Sürat 272 km/h  
Şanzıman ve Aktarma
Şanzıman Türü 5M
Son Vites Dişlisi Oranı 0.7 : 1
Son Dişli Oranı 4.22 : 1
Aktarma RWD (Arkadan Çekiş)
 
Kullanım, Yürüyen Aksam ve Frenler
Direksiyon Türü rack & pinion
Direksiyon Turu  
Dönüş Çapı 13 m    (42.7 ft)
Süspansiyon (ön) I.CS.W.
Süspansiyon (arka) I.CS.W.
Fren Türü (ön/arka) VeDi/VeDi-S
Disk Çapı (ön) 300 mm
Disk Çapı (arka) 297 mm
Jantlar (ön) 7 x 16
Jantlar (arka) 8 x 16
Lastikler (ön) 205/55 VR 16
Lastikler (arka) 225/50 VR 16
 

bu da m1 üretim yılı 1978 >=ok

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: S2000 Mİ E36 KASA M3 MÜ
« Yanıtla #45 : Kasım 10, 2009, 08:36:28 ÖS »
daha gelio kardeşim bekle

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: S2000 Mİ E36 KASA M3 MÜ
« Yanıtla #46 : Kasım 10, 2009, 08:38:35 ÖS »
34 btr 1907 kardeşim şimdi daha açıklama istediğin yer varsa sor onlarıda fabrika verisine göre buraya yazalım kimsenin aklında soru işareti kalmasın.

blackbull

  • İleti: 1427
Ynt: S2000 Mİ E36 KASA M3 MÜ
« Yanıtla #47 : Kasım 10, 2009, 08:39:36 ÖS »
yakışır kardeşime senle ortak araçmı üretsek sen motor ben kasa :)

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: S2000 Mİ E36 KASA M3 MÜ
« Yanıtla #48 : Kasım 10, 2009, 08:46:45 ÖS »
olur valla :D

fsunnetci

  • İleti: 838
    • http://www.TeamHondaintegra.com
Ynt: S2000 Mİ E36 KASA M3 MÜ
« Yanıtla #49 : Kasım 10, 2009, 09:55:11 ÖS »
S2000 kullanmadım ama aracın burnu gereksiz uzunlukta ve bence cadde ve trafikte gazlarken fazla sıkıntı yaratır bu araç..BMW M3 te bu sıkıntı yok akisne aracın burnunu çok net görüyorsun S2000 de ise koltuğa gömülüyorsun..Değişik bir yorum sizlere..