Gönderen Konu: Honda Nsx V10 (2007)  (Okunma sayısı 5045 defa)

HONDA

  • Ziyaretçi
Honda Nsx V10 (2007)
« : Temmuz 25, 2005, 04:34:15 ÖS »





SuperSonic

  • İleti: 1432
    • http://www.teamhondaturkey.com
Honda Nsx V10 (2007)
« Yanıtla #1 : Temmuz 27, 2005, 11:28:01 ÖÖ »
içi ve önü çok iyiymiş.   arkayı pek beğenmedim.  delik deşik biraz

Srkn®

  • Ziyaretçi
Honda Nsx V10 (2007)
« Yanıtla #2 : Temmuz 27, 2005, 11:37:15 ÖÖ »
evet evet bu işte.. :wink:

honda_cem

  • Ziyaretçi
Honda Nsx V10 (2007)
« Yanıtla #3 : Ağustos 02, 2005, 07:41:09 ÖS »
işte efsaneeeee....    nsx   reenkarnasyona uğrayıp geri döndüüüüüüüü..... :D    valla gözlerim yaşardı, Hondaaaaa   aşkım benimmmmmmm.....seni seeeevbiiiiyooooruuum Hondaaaaaaaaa

memopad

  • Ziyaretçi
Honda Nsx V10 (2007)
« Yanıtla #4 : Ağustos 03, 2005, 08:39:34 ÖÖ »
tek kelimeyle mükemmel..

justin

  • Ziyaretçi
Honda Nsx V10 (2007)
« Yanıtla #5 : Ağustos 03, 2005, 02:14:12 ÖS »
off.deli deli

LEVENTBABA

  • Ziyaretçi
Honda Nsx V10 (2007)
« Yanıtla #6 : Ağustos 03, 2005, 02:55:23 ÖS »
Göstermeyin bana böyle şeyler yaw fena oluyorum  :)   elalem binio bunnara burdaki accord parasına

35YE720

  • Ziyaretçi
Honda Nsx V10 (2007)
« Yanıtla #7 : Ağustos 03, 2005, 05:43:14 ÖS »
OooOoOOoOoO   :shock:

  $oK Ba$ArIlI OlMu$,,,,

borayuksel

  • Ziyaretçi
Honda Nsx V10 (2007)
« Yanıtla #8 : Ağustos 08, 2005, 10:10:45 ÖS »
tmm budur.  :lol:

timucintt

  • İleti: 265
Honda Nsx V10 (2007)
« Yanıtla #9 : Ağustos 09, 2005, 12:43:30 ÖS »
V10 ama yine sınırlandırılmış BG mi yine ? 280 BG ise artık soğurum ben bundan.... Ama eski NSX'şn yerini alamaz.....

tayfuncrx

  • Ziyaretçi
Honda Nsx V10 (2007)
« Yanıtla #10 : Ağustos 10, 2005, 08:43:48 ÖÖ »
evet ya benimde eskisi hoşuma gidiyo

WildCat_H22A

  • İleti: 308
Honda Nsx V10 (2007)
« Yanıtla #11 : Ağustos 11, 2005, 02:56:07 ÖS »
harbiden V10 olursa ölüsü en güçsüzü bile kahvaltıda ferrari motoru yiyerek beslenir... Çünkü C32 den ne harikalar yaratıyo HONDA artık bu V10 coşar... Vector veya Koenig gelsin  :twisted:

PASAKIZI

  • Ziyaretçi
Honda Nsx V10 (2007)
« Yanıtla #12 : Ağustos 11, 2005, 03:09:31 ÖS »
corvette gıbı arabanın kıçı :)

super olsaymış bizde olseymişiz burda

teknik bilgi alabilirmiyiz sayın admin

WildCat_H22A

  • İleti: 308
Honda Nsx V10 (2007)
« Yanıtla #13 : Ağustos 11, 2005, 03:53:55 ÖS »
Bu arabayı beğenmeyenin yatmaya yeri yok... daha ne olsun ufo mu istionuz? 51. bölgeye ozaman... alet olağanüstü  8)

RuSHeR_RaCeR

  • İleti: 535
Honda Nsx V10 (2007)
« Yanıtla #14 : Eylül 02, 2005, 05:07:25 ÖS »
ABi bu araba Üst kılasman bir araba olmuş yaw... Lamborgini filan gibi.. :P

Arızalı-rahatsız

  • Ziyaretçi
Honda Nsx V10 (2007)
« Yanıtla #15 : Kasım 21, 2005, 09:25:50 ÖÖ »
maşallah bu ne yaaaaaaaaaa :eek:  :eek:  :eek:

Lude

  • İleti: 885
Honda Nsx V10 (2007)
« Yanıtla #16 : Aralık 20, 2005, 04:07:22 ÖS »
U ARABA UÇAR GİDER :-D GAYET ŞIK!

Selçuk

  • Ziyaretçi
Honda Nsx V10 (2007)
« Yanıtla #17 : Aralık 20, 2005, 05:47:57 ÖS »
Gerçekten Ferrari gibi bişey olmuş.Honda çok ilginç bi marka korkuyorum ilerde sadece hızlı arabalar üreticek hiç birimiz binemicez diye :)

ozanocal

  • Ziyaretçi
Honda Nsx V10 (2007)
« Yanıtla #18 : Aralık 20, 2005, 06:37:00 ÖS »
benim bildiğim v10 değil bu :roll:

Maverick

  • Ziyaretçi
Honda Nsx V10 (2007)
« Yanıtla #19 : Aralık 20, 2005, 07:59:04 ÖS »
koltuklar ve stop lambaları on numara muhtesem olmus bu arac

can

  • Ziyaretçi
Honda Nsx V10 (2007)
« Yanıtla #20 : Aralık 20, 2005, 08:30:44 ÖS »
eh işte ayağını yerden keser hiç olmasa :D

Merdan

  • Ziyaretçi
Honda Nsx V10 (2007)
« Yanıtla #21 : Şubat 13, 2006, 07:15:30 ÖS »
Şu anki NSX ilk çıktığnda Ferrari 348'den de 911'den de iyi bir performans sunuyordu. Ne yazık ki her yönden şu an çok eski kalıyor.
Yeni versiyonda da Honda'nın 911'den ve biraz daha dişli rakip olan F430'dan iyi bir performans sunması gerekiyor ki gerçekten zor bir iş. Çünkü NSX yüksek bir fiyatı olan bir araç ve eğer daha iyi değerler sunmazsa insanlar Honda'yı tercih sırasının başında görmeyecek.
Bir de normalde 5 yılda model değiştiriliyor. Spor otomobiller için biraz daha uzun bu süre. Honda nedense spor otomobillerini değiştirmiyor.  S2000 nerdeyse 7. yaşına basıyor. NSX ise 15 yıllık bir otomobil ve pazarda hiç şansı yok şu an. Yeni modellerin neler yapabileceklerini gerçekten merak ediyorum.