Gönderen Konu: vtec2 kule gergisi  (Okunma sayısı 17546 defa)

hsncck26

  • İleti: 1705
vtec2 kule gergisi
« : Haziran 28, 2011, 10:55:35 ÖS »
arkadaşlar forumda detaylı aramamdan sonra bi konu açma gereksinimi duydum. bikaç arakadaş kule gergisi için alt tarafı demir en ucuzunu al demiş, bi kaçı alutec ten şaşmıcaksın demiş.
şimdi benim anlamadığım nokta
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-honda-civic-2001-2005-kule-gergisi-fk-marka-48700759/detay/?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-otomobil-arazi-araclari-honda-civic-vtec-2001-2005-kule-gergisi/detay/?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-otomobil-arazi-araci-honda-civic-2001-2006-alutec-kule-gergisi-37051880/detay/?
farkları nedir acaba? hepsi aynı işi görecek elbette ama bu kadar fiyat farkı varsa kesin başka bişey farkıda vardır diye düşünüyorum. aydınlatırsanız sevinirim..



mertxtreme

  • İleti: 160
Ynt: vtec2 kule gergisi
« Yanıtla #1 : Haziran 29, 2011, 09:06:52 ÖÖ »
Bu konuyu bende merak ediyorum. Tecrübesi olanlar paylaşabilirmi ?

DENON

  • İleti: 2020
Ynt: vtec2 kule gergisi
« Yanıtla #2 : Haziran 29, 2011, 09:23:23 ÖÖ »
hepsi aynı işi görür , pahalısı sadece şekil olarak güzeldir, pahalısını almayın

viraja girdiğinizde araç kasa olarak esner bu parça kasanın esnemesini her iki tarafa bölüştürür ve yol tutuşunuz artar ama dediğim gibi hepsi aynı işi yapar onun için ucuzunu alın

hsncck26

  • İleti: 1705
Ynt: vtec2 kule gergisi
« Yanıtla #3 : Haziran 29, 2011, 09:28:42 ÖÖ »
hepsi aynı işi görür , pahalısı sadece şekil olarak güzeldir, pahalısını almayın

viraja girdiğinizde araç kasa olarak esner bu parça kasanın esnemesini her iki tarafa bölüştürür ve yol tutuşunuz artar ama dediğim gibi hepsi aynı işi yapar onun için ucuzunu alın
hocam senın arabanın normal bı vtec2 olmadıgını bılıyorum o yüzden yorumu dıkkate alacağım çok tşk ederim ilk linkteki ilanın sparişini vereyim ozman

oguzhanbekar

  • Ziyaretçi
Ynt: vtec2 kule gergisi
« Yanıtla #4 : Haziran 29, 2011, 09:31:36 ÖÖ »
eksi yönleride warmış

kule gergisi esnemeyi azaltacagindan dolayi, aracin savrulmasindan oturu meydana gelen kuvvet lastiklerinize daha ani binecektir. On takima oncesine nazaran daha fazla aktarilan enerji, lastige de daha fazla aktarilacaktir. Arac oncesine nazaran yola daha paralel bir sekilde donus yaptigi icin, viraj disindaki on lastige yola dikey istikamette daha az yuk binecektir. Bundan dolayi lastik yanaklariniz kalin ise, asiri zorlamalarda virajin dis kismindaki on lastigin canttan cikmasi gibi problemler ortaya cikabilir. Spor araclarda ince yanak kullanilmasinin sebebi de budur. Cantlariniz 17 inc'ten kucuk ise, yani lastik yanaklariniz belirli bir olcuden fazla ise sinirlari zorladiginizda risk yaratabilir. Bu durumu tecrubeli bir modifiyeciye sorun derim; yahut ince yanakli lastige gecin.

anlaşıldığı üzere alıntı :)

hsncck26

  • İleti: 1705
Ynt: vtec2 kule gergisi
« Yanıtla #5 : Haziran 29, 2011, 09:34:41 ÖÖ »
eksi yönleride warmış

kule gergisi esnemeyi azaltacagindan dolayi, aracin savrulmasindan oturu meydana gelen kuvvet lastiklerinize daha ani binecektir. On takima oncesine nazaran daha fazla aktarilan enerji, lastige de daha fazla aktarilacaktir. Arac oncesine nazaran yola daha paralel bir sekilde donus yaptigi icin, viraj disindaki on lastige yola dikey istikamette daha az yuk binecektir. Bundan dolayi lastik yanaklariniz kalin ise, asiri zorlamalarda virajin dis kismindaki on lastigin canttan cikmasi gibi problemler ortaya cikabilir. Spor araclarda ince yanak kullanilmasinin sebebi de budur. Cantlariniz 17 inc'ten kucuk ise, yani lastik yanaklariniz belirli bir olcuden fazla ise sinirlari zorladiginizda risk yaratabilir. Bu durumu tecrubeli bir modifiyeciye sorun derim; yahut ince yanakli lastige gecin.

anlaşıldığı üzere alıntı :)
şu anda üzerinde 14" orj teneke jant var ama 1 ay çinde 17 ye geçmeyi planlıyorum. alıntıdakı söylenenler çok mantıklı geldi...

oguzhanbekar

  • Ziyaretçi
Ynt: vtec2 kule gergisi
« Yanıtla #6 : Haziran 29, 2011, 09:36:46 ÖÖ »
birde söyle bir düşündüğümüz zaman,Allah korusun sag taraftan alınan bir darbe sonucu, bu kuvveti sol tarafada vericektir,hasar gittikçe büyümeyecekmi ?yani bu meretin faydası olduğu kadar zararıda war sanırım

DENON

  • İleti: 2020
Ynt: vtec2 kule gergisi
« Yanıtla #7 : Haziran 29, 2011, 09:37:24 ÖÖ »
eksi yönleride warmış

kule gergisi esnemeyi azaltacagindan dolayi, aracin savrulmasindan oturu meydana gelen kuvvet lastiklerinize daha ani binecektir. On takima oncesine nazaran daha fazla aktarilan enerji, lastige de daha fazla aktarilacaktir. Arac oncesine nazaran yola daha paralel bir sekilde donus yaptigi icin, viraj disindaki on lastige yola dikey istikamette daha az yuk binecektir. Bundan dolayi lastik yanaklariniz kalin ise, asiri zorlamalarda virajin dis kismindaki on lastigin canttan cikmasi gibi problemler ortaya cikabilir. Spor araclarda ince yanak kullanilmasinin sebebi de budur. Cantlariniz 17 inc'ten kucuk ise, yani lastik yanaklariniz belirli bir olcuden fazla ise sinirlari zorladiginizda risk yaratabilir. Bu durumu tecrubeli bir modifiyeciye sorun derim; yahut ince yanakli lastige gecin.

anlaşıldığı üzere alıntı :)
jant ölçünüzün 17'' olmasına gerek yok ancak yazıda da söylendıgı gıbı ince yanak lastık kullanmıyorsanız takmayın derım bende, yol tutuş için en iyi kombınasyon özellıkle vtec2 gıbı pek yol tutmayan bır aracta 17'' jant (hafıf) 40-45 yanak lastık (mınımum 205 taban genişliği) en az 5lık yay(tercihen eibach) ve kule gergısı, bu kombınasyon vtec2 yı yoltutar hale getırır , en azından ben bu şekilde kullanıyorum ve daha aracımın savrulma eğilimine girdiğini bilmiyorum

YUNUS MERİÇ

  • İleti: 1494
Ynt: vtec2 kule gergisi
« Yanıtla #8 : Haziran 29, 2011, 09:38:14 ÖÖ »
eksi yönleride warmış

kule gergisi esnemeyi azaltacagindan dolayi, aracin savrulmasindan oturu meydana gelen kuvvet lastiklerinize daha ani binecektir. On takima oncesine nazaran daha fazla aktarilan enerji, lastige de daha fazla aktarilacaktir. Arac oncesine nazaran yola daha paralel bir sekilde donus yaptigi icin, viraj disindaki on lastige yola dikey istikamette daha az yuk binecektir. Bundan dolayi lastik yanaklariniz kalin ise, asiri zorlamalarda virajin dis kismindaki on lastigin canttan cikmasi gibi problemler ortaya cikabilir. Spor araclarda ince yanak kullanilmasinin sebebi de budur. Cantlariniz 17 inc'ten kucuk ise, yani lastik yanaklariniz belirli bir olcuden fazla ise sinirlari zorladiginizda risk yaratabilir. Bu durumu tecrubeli bir modifiyeciye sorun derim; yahut ince yanakli lastige gecin.

anlaşıldığı üzere alıntı :)


dediğin mantıklı gibi ama ben 60 yanak lastikle bile kullandın ve virajlara ölümüne yatıyodum bi sıkıntı olmadı çok şükür.ama şimdi 40 yanak lastikle kullanıyorum:)

DENON

  • İleti: 2020
Ynt: vtec2 kule gergisi
« Yanıtla #9 : Haziran 29, 2011, 09:39:45 ÖÖ »
birde söyle bir düşündüğümüz zaman,Allah korusun sag taraftan alınan bir darbe sonucu, bu kuvveti sol tarafada vericektir,hasar gittikçe büyümeyecekmi ?yani bu meretin faydası olduğu kadar zararıda war sanırım
yok darbeyı taşımaz kardeşim hatta ne taraftan hasar aldıysa o tarafta hasar azalır, sonuçta extra direnç var kule gergisinden dolayı

hsncck26

  • İleti: 1705
Ynt: vtec2 kule gergisi
« Yanıtla #10 : Haziran 29, 2011, 09:41:54 ÖÖ »
eksi yönleride warmış

kule gergisi esnemeyi azaltacagindan dolayi, aracin savrulmasindan oturu meydana gelen kuvvet lastiklerinize daha ani binecektir. On takima oncesine nazaran daha fazla aktarilan enerji, lastige de daha fazla aktarilacaktir. Arac oncesine nazaran yola daha paralel bir sekilde donus yaptigi icin, viraj disindaki on lastige yola dikey istikamette daha az yuk binecektir. Bundan dolayi lastik yanaklariniz kalin ise, asiri zorlamalarda virajin dis kismindaki on lastigin canttan cikmasi gibi problemler ortaya cikabilir. Spor araclarda ince yanak kullanilmasinin sebebi de budur. Cantlariniz 17 inc'ten kucuk ise, yani lastik yanaklariniz belirli bir olcuden fazla ise sinirlari zorladiginizda risk yaratabilir. Bu durumu tecrubeli bir modifiyeciye sorun derim; yahut ince yanakli lastige gecin.

anlaşıldığı üzere alıntı :)
jant ölçünüzün 17'' olmasına gerek yok ancak yazıda da söylendıgı gıbı ince yanak lastık kullanmıyorsanız takmayın derım bende, yol tutuş için en iyi kombınasyon özellıkle vtec2 gıbı pek yol tutmayan bır aracta 17'' jant (hafıf) 40-45 yanak lastık (mınımum 205 taban genişliği) en az 5lık yay(tercihen eibach) ve kule gergısı, bu kombınasyon vtec2 yı yoltutar hale getırır , en azından ben bu şekilde kullanıyorum ve daha aracımın savrulma eğilimine girdiğini bilmiyorum
ben daha önce alman arabasına bindiydim tatilde absürt yerlerdekı koylara giderken bikaç virajı hızlı aldydım inanamadım lastiklerden kayma sesi gelince :!!
bu hafta döndüm tatilden dün yayları aldım jant seçimine başladım en son da kule gergisni alırım artık

hsncck26

  • İleti: 1705
Ynt: vtec2 kule gergisi
« Yanıtla #11 : Haziran 29, 2011, 09:44:44 ÖÖ »
eksi yönleride warmış

kule gergisi esnemeyi azaltacagindan dolayi, aracin savrulmasindan oturu meydana gelen kuvvet lastiklerinize daha ani binecektir. On takima oncesine nazaran daha fazla aktarilan enerji, lastige de daha fazla aktarilacaktir. Arac oncesine nazaran yola daha paralel bir sekilde donus yaptigi icin, viraj disindaki on lastige yola dikey istikamette daha az yuk binecektir. Bundan dolayi lastik yanaklariniz kalin ise, asiri zorlamalarda virajin dis kismindaki on lastigin canttan cikmasi gibi problemler ortaya cikabilir. Spor araclarda ince yanak kullanilmasinin sebebi de budur. Cantlariniz 17 inc'ten kucuk ise, yani lastik yanaklariniz belirli bir olcuden fazla ise sinirlari zorladiginizda risk yaratabilir. Bu durumu tecrubeli bir modifiyeciye sorun derim; yahut ince yanakli lastige gecin.

anlaşıldığı üzere alıntı :)
jant ölçünüzün 17'' olmasına gerek yok ancak yazıda da söylendıgı gıbı ince yanak lastık kullanmıyorsanız takmayın derım bende, yol tutuş için en iyi kombınasyon özellıkle vtec2 gıbı pek yol tutmayan bır aracta 17'' jant (hafıf) 40-45 yanak lastık (mınımum 205 taban genişliği) en az 5lık yay(tercihen eibach) ve kule gergısı, bu kombınasyon vtec2 yı yoltutar hale getırır , en azından ben bu şekilde kullanıyorum ve daha aracımın savrulma eğilimine girdiğini bilmiyorum
ben daha önce alman arabasına bindiydim tatilde absürt yerlerdekı koylara giderken bikaç virajı hızlı aldydım inanamadım lastiklerden kayma sesi gelince :!!
bu hafta döndüm tatilden dün yayları aldım jant seçimine başladım en son da kule gergisni alırım artık
yani demek istediğim virajlarda bence almanlara göre çok başarısız

DENON

  • İleti: 2020
Ynt: vtec2 kule gergisi
« Yanıtla #12 : Haziran 29, 2011, 09:50:34 ÖÖ »
eksi yönleride warmış

kule gergisi esnemeyi azaltacagindan dolayi, aracin savrulmasindan oturu meydana gelen kuvvet lastiklerinize daha ani binecektir. On takima oncesine nazaran daha fazla aktarilan enerji, lastige de daha fazla aktarilacaktir. Arac oncesine nazaran yola daha paralel bir sekilde donus yaptigi icin, viraj disindaki on lastige yola dikey istikamette daha az yuk binecektir. Bundan dolayi lastik yanaklariniz kalin ise, asiri zorlamalarda virajin dis kismindaki on lastigin canttan cikmasi gibi problemler ortaya cikabilir. Spor araclarda ince yanak kullanilmasinin sebebi de budur. Cantlariniz 17 inc'ten kucuk ise, yani lastik yanaklariniz belirli bir olcuden fazla ise sinirlari zorladiginizda risk yaratabilir. Bu durumu tecrubeli bir modifiyeciye sorun derim; yahut ince yanakli lastige gecin.

anlaşıldığı üzere alıntı :)
jant ölçünüzün 17'' olmasına gerek yok ancak yazıda da söylendıgı gıbı ince yanak lastık kullanmıyorsanız takmayın derım bende, yol tutuş için en iyi kombınasyon özellıkle vtec2 gıbı pek yol tutmayan bır aracta 17'' jant (hafıf) 40-45 yanak lastık (mınımum 205 taban genişliği) en az 5lık yay(tercihen eibach) ve kule gergısı, bu kombınasyon vtec2 yı yoltutar hale getırır , en azından ben bu şekilde kullanıyorum ve daha aracımın savrulma eğilimine girdiğini bilmiyorum
ben daha önce alman arabasına bindiydim tatilde absürt yerlerdekı koylara giderken bikaç virajı hızlı aldydım inanamadım lastiklerden kayma sesi gelince :!!
bu hafta döndüm tatilden dün yayları aldım jant seçimine başladım en son da kule gergisni alırım artık
yani demek istediğim virajlarda bence almanlara göre çok başarısız
zaten vtec2 ls modelının orjınal lastık yanagı 70 , sadece tofaş kartalda ve honda vtec2 de var bu lastık ölçüsü ;D
ama dedıklerımı yaparsan şaşırtıcı bır yol tutuşa sahip olur aracın

oguzhanbekar

  • Ziyaretçi
Ynt: vtec2 kule gergisi
« Yanıtla #13 : Haziran 29, 2011, 10:01:48 ÖÖ »
bi okadarda konforundan olursun

hsncck26

  • İleti: 1705
Ynt: vtec2 kule gergisi
« Yanıtla #14 : Haziran 29, 2011, 10:04:26 ÖÖ »
bi okadarda konforundan olursun
hocam zaten honda okadar konfor lu degıl :) hem bu sayede belkı yavas gitmeyide öğrenırım

DENON

  • İleti: 2020
Ynt: vtec2 kule gergisi
« Yanıtla #15 : Haziran 29, 2011, 10:09:21 ÖÖ »
bi okadarda konforundan olursun
gülü seven dikenıne katlancak ;D şu anda benım aracım pinpon topu gibi zıplıyor, önlerde 5lık bır bakla kesik ve amortisör mıllerı işlenmiş şekilde kullanıyorum , arkada ise 3.5 fk yay var yaanı aracımın kafası basık arkası yukarda ;D

kayaci26

  • İleti: 1443
Ynt: vtec2 kule gergisi
« Yanıtla #16 : Haziran 29, 2011, 10:29:20 ÖÖ »
haklılık payınız çok yüksek arkadaşlar... her biriniz hakketen çok mantıklı görüşler sunmuşsunuz... ve uygulamalarınızı anlatmışsınız....

Bana soracak olursanız.... kule gergisi sert viraj dönmeyi seven ve keskin sollamalara çıkan ya da sert makas alan her sürücünün aracında olması gereken bir EK ' tir. . .

Araca herhangi bir zarar vereceğini düşünmüyorum.... hatta arkada da olması gerek zira... 17 jant kullanan HANGİ VTEC II SÜRÜCÜSÜ KAMBERİ DENK TUTABİLİYOR ? cevap basit sadece önde ve arkada kule gergisi kullananlar....

özellikle bakarım 4*100 ies yada vtecII de 17 jant varsa lastik aşınma şekli içten ya da dıştan maalesef yatık.... dolayısı ile hiç bir akıl kuramı o aracın yere adam gibi düz bastığını bana anlatamaz... Lastik yere düz bassa zaten düzgün aşınacak... yere adam gibi basmayan lastik her şeyden önce fren emniyetini yarının altına indirdiği gibi, savrulma emniyetini de yok denecek kadar azaltabilir...

70 yanak lastik oalyına gelince bir dostumuz çok güzel söylemiş.... kartal da - vtec ls de var bu AYIP . . .

İşin bencesi 195/60/15 jant lastik kambinasyonunu orjinal yaylarla sürmeyi bileceksin.... ama sert kullanıcı isen öne ve arkaya kule gergisini takacaksın keyfine bakacaksın....

çünkü honda zaten sert, ince yanak lastikle iyice sertleşecek.... ama tabii ki tercih meselesi... illede 40 - 45 yanak lastik kullanacam diyorsanız da abuk markaları geçin, nokian, goodyear, vb ürettiği malın arkasında sapasağlam duran firmaların mallarını tercih edin.... Allah korusun daha dün, lastik yarılmasından dolayı bir aile dağıldı...

kayaci26

  • İleti: 1443
Ynt: vtec2 kule gergisi
« Yanıtla #17 : Haziran 29, 2011, 10:36:25 ÖÖ »
her nedense belirli bir karakterden sonra imleç zıplamaya başlıyor....

O yüzden Hasan arkadaşımızn sorusuna cevabımı ikinci mesajda yazıyorum...

Kule gergisini ucuz ya da pahalı olarak değerlendirme... bizzat yerinden ve al ve uygulamayı orda yaptır... netten lastik - jant alırısn belki ama kule gergisini almanı tavsiye etmem....

diğerlerine göre hafif ama sağlam malzemeden yapılanı, dolayısı ile şık duranı ve tadilat gerektirmeyeni bütçene uygun şekilde aracına taktırmanı tavsiye ederim....

Bu işin çok fazla cılkı çıkık durumda....

Son olarak TR de satılan Accord larda (showroomda gördüm) kule gergisi standart olarak araç üstünde geliyor.... (Gerekli - gereksiz tartışmlarına Hondanın mühendisleri son noktayı sanırım koymuş)

hsncck26

  • İleti: 1705
Ynt: vtec2 kule gergisi
« Yanıtla #18 : Haziran 29, 2011, 12:40:09 ÖS »
her nedense belirli bir karakterden sonra imleç zıplamaya başlıyor....

O yüzden Hasan arkadaşımızn sorusuna cevabımı ikinci mesajda yazıyorum...

Kule gergisini ucuz ya da pahalı olarak değerlendirme... bizzat yerinden ve al ve uygulamayı orda yaptır... netten lastik - jant alırısn belki ama kule gergisini almanı tavsiye etmem....

diğerlerine göre hafif ama sağlam malzemeden yapılanı, dolayısı ile şık duranı ve tadilat gerektirmeyeni bütçene uygun şekilde aracına taktırmanı tavsiye ederim....

Bu işin çok fazla cılkı çıkık durumda....

Son olarak TR de satılan Accord larda (showroomda gördüm) kule gergisi standart olarak araç üstünde geliyor.... (Gerekli - gereksiz tartışmlarına Hondanın mühendisleri son noktayı sanırım koymuş)
kayaci bey eskişehir varmı şöle tuning yapan yer? 1 tane burak tunng var oda çok ilgili maşallah!
aslında ben mod. konusunda hiçbişeyi internetten almak istemiyorum ama eskişehirdeki imkanlar buna zorluyor.
şimdilik kule gergisini almayı erteledım 17" jant alana kadar :)

Qzann

  • İleti: 133
Ynt: vtec2 kule gergisi
« Yanıtla #19 : Temmuz 29, 2011, 09:28:29 ÖS »
kule gergisi sadece öne takılsa bir sorun olurmu. bi kaç modifieli arabada  arkayada takıldıgını gordum.ama bagac ıcınden gecırmısler.hıc hos goruntu olmamıs. sadece one takılsa ne gıbı bı sorun cıkar

mhmtdnr

  • mhmtdnr32
  • İleti: 490
Ynt: vtec2 kule gergisi
« Yanıtla #20 : Ağustos 08, 2011, 01:05:31 ÖS »
Paylaşımlar için teşekkürler...

barkodd

  • İleti: 35
Ynt: vtec2 kule gergisi
« Yanıtla #21 : Ağustos 09, 2011, 09:40:35 ÖS »
arkadaşlar merhaba bu konuda benimde bir sorunum var yardım edebilcek arkadaşlar varsa sevinirim, vtec2 kullanıyorum aracımda 17 jant ve FK 6-4 yay var kule gergisi takmak istiyorum ama sorunum şuki motorda cold air intake kit var ve tam kulelere denk geliyor, bu konuda önerisi olan bir arkadaş varmı filtre kitinin etrafından dolaşabilcek bir kule gergisi biliyormusunuz, fotoları linkle veriyorum, forumda yeniyim yanlış yerde paylaştıysam kusurabakmayın.

http://imageshack.us/photo/my-images/709/oz4j.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/849/dsc02276t.jpg/

hsncck26

  • İleti: 1705
Ynt: vtec2 kule gergisi
« Yanıtla #22 : Ağustos 09, 2011, 09:51:17 ÖS »
arkadaşlar merhaba bu konuda benimde bir sorunum var yardım edebilcek arkadaşlar varsa sevinirim, vtec2 kullanıyorum aracımda 17 jant ve FK 6-4 yay var kule gergisi takmak istiyorum ama sorunum şuki motorda cold air intake kit var ve tam kulelere denk geliyor, bu konuda önerisi olan bir arkadaş varmı filtre kitinin etrafından dolaşabilcek bir kule gergisi biliyormusunuz, fotoları linkle veriyorum, forumda yeniyim yanlış yerde paylaştıysam kusurabakmayın.

http://imageshack.us/photo/my-images/709/oz4j.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/849/dsc02276t.jpg/
eğer o borular simotaya yakın şekilliyse Haluk abide alutec marka kule gergisi takılı(onda simota var çünkü)
detaylı bilgi sayfalarında mevcut
http://www.teamhondaturkey.com/forum/hondanizi_taniyalim/2005_vtec2-t36881.0.html
« Son Düzenleme: Ağustos 09, 2011, 09:53:48 ÖS Gönderen: hsncck26 »

barkodd

  • İleti: 35
Ynt: vtec2 kule gergisi
« Yanıtla #23 : Ağustos 09, 2011, 10:54:15 ÖS »
eğer o borular simotaya yakın şekilliyse Haluk abide alutec marka kule gergisi takılı(onda simota var çünkü)
detaylı bilgi sayfalarında mevcut
http://www.teamhondaturkey.com/forum/hondanizi_taniyalim/2005_vtec2-t36881.0.html
[/quote]

arkadaşım sağol fotoları gördüm borular simota dan farklı ama olma ihtimali yüksek yay yaparak geliyor etrafından dolaşabilir, bi tuning shop da yerine koyup bakmak lazım, arka kule hakkında bilgin varmı peki :)

hsncck26

  • İleti: 1705
Ynt: vtec2 kule gergisi
« Yanıtla #24 : Ağustos 09, 2011, 10:56:40 ÖS »
eğer o borular simotaya yakın şekilliyse Haluk abide alutec marka kule gergisi takılı(onda simota var çünkü)
detaylı bilgi sayfalarında mevcut
http://www.teamhondaturkey.com/forum/hondanizi_taniyalim/2005_vtec2-t36881.0.html

arkadaşım sağol fotoları gördüm borular simota dan farklı ama olma ihtimali yüksek yay yaparak geliyor etrafından dolaşabilir, bi tuning shop da yerine koyup bakmak lazım, arka kule hakkında bilgin varmı peki :)
[/quote]
maalesef daha vtec2 ye arka kule gergis takan görmedim. ama bence önden çok arkaya gerekli :D