arkadaşlar bu olayı yazan arkadaş gerçekten yaşadı ise bile, honda dumandan yazan arkadaş konunun üzerinde baya duruyor,buda kendisine ve servisine güvendiğinin bir göstergesidir,olay olmuş olsa bile demekki servis yetkilisinin dışında gelişmiş ve bu düzeltilmek isteniyor,buradaki hassaiyeti için dumana teşekkür ederim,olmuş olmamış önemli değil,önemli olan olayın arkasına gidilmesi ve düzeltilmek istenmesidir,hata yapmak doğaldır heleki türkiyede ,önemli olan bu hatanın arkasından onu takip edip düzeltmektir,kalite budur,dünyanın hiçbir şirketi yokturki hatasız çalışsın,buradaki olayda da servis gerekli hassasiyeti gösteriyor bence,fiyat konusuna gelince,tamam bazı servislerin parça fiyatı konusunda denk gelirse mantığı güttüğünü gördüm,mesela adana daki öyle,ama şunu da unutmayın servisler firmalara karşı ne taahhütler altına imza atıyor,ne sorumluluklar üstleniyor,ne isim paraları ödüyorlar,tabiki piyasadan pahalı olacaktır,ben aracımın 100.000 bakımını piyasada 600 lira yerine serviste 1015 liraya yaptırdım gayetde memnunum,iyi bir pazarlıkla servisten şaşmayın derim,