Arkadaşlar merhaba.
Her ne kadar soruma cevap alamasam da durumu çözdüm ve benden sonra ki arkadaşları aydınlatması için paylaşmak istedim.
öncelikle istanbul avrupa yakasında ki özel honda servislerini aradım durumu izah ettim. Aracın EGR valfinin ve hortumlarının temizlenmesi gerektiğini ve bu işlemin çok zor olduğunu en az 300 tl işçilik alacaklarından bahsettiler.

Bu fiyatı duyunca başladım nasıl yapabilirim i araştırmaya . Youtube de bir video buldum . Adam aracın benzin deposuna bir sıvı boşaltıyor , motoru 3500 - 4000 devirde sabitliyor ve 5 dk bu şekilde çalıştırıyordu. EGR valfinde ki kurum yüksek devirde yanarak kayboluyordu.
Mantıklı geldi . Ancak yakıt takviyesi yapmadım .Öncelikle EGR valfini kendim söküp temizledim.( çocuk oyuncağı korkmayın)
Hortumlarını söküp takmak içime gelmediğinden ara ara motoru yüksek devirde çalıştırdım. 10 dk ara ara bu şekilde devam ettikten sonra akünün eksi kutup başını sökerek 10 sn bekledim ve geri taktım.
Motor arıza lambası söndü

en az 300 tl cebimde kaldı

üzerinden 10 gün geçmesine arıza lambası yanmadı.

Fırsatçılara paranızı kaptırmayın. Biraz araştırın arkadaşlar.