Gönderen Konu: klimayı açmadan kalorifer açılıyor mu fd6 için?  (Okunma sayısı 4212 defa)

eseraga

  • İleti: 25
klimayı açmadan kalorifer açılıyor mu fd6 için?
« : Kasım 16, 2014, 04:49:20 ÖS »
arkadaşlar meraba kafama bişey takıldı.2009 makyajlı kasa elegance otomatik vites aracım var.kaloriferi açmak istiyorum ben.klima panelindeki mavi ışık yanmadığında yani kapalı durumdayken A/C ye basılınca mavi ışık açılıyor ve ekranda ON yazısı ile birlikte klima açılıyor.ben daha sonra ikinci bir defa basarak klimayı kapalı duruma getiriyorum.sadece böylelikle kalorifer açılmış oluyo.yine mavi ışık yanıyor.kalorifer çalışıyor ve klima kapalı.kapatırkende ,,off tuşuna basıyorum mavi ekran kapanıyo kalorifer de kapanıyo.yine tekrar kaloriferi açmak istediğimde A/C tuşuna basıyorum yine ilk önce klima devreye giriyor on yazan yazı ile beraber.ben tekrar off durumuna getirip klimayı kapatmak zorunda kalıyorum.bilmiyorum anlatabildim mi?her seferinde klimanın açılmasını istemiyorum açıkçası.bu arada üfleme modu kesinlikle öncamlarda değil.ya ayaklara yada surat tarafına veriyorum havayı.biliyorum öncamlarda klimanın çalıştığını.bu durum sizin araçlarınızda da böyle mi?ilk önce klima açılmadan kalorifer açılamaz mı?teşekkür ederim cevaplarınız için şimdiden.hayırlı akşamlar.milli takımımıza da başarılar.inşallah yenecez bu sefer :)



breko52

  • Salih TEMEL
  • İleti: 76
Ynt: klimayı açmadan kalorifer açılıyor mu fd6 için?
« Yanıtla #1 : Kasım 16, 2014, 05:02:19 ÖS »
aynı şey benim de hep kafamı kurcalardı :D :D
gerçekten sinir bozucu bir durum
ben de aynı şekilde açıldıktan sonra AC off yapardım
bakalım cevapları ben de merak ediyorum

hamzaffo

  • İleti: 65
Ynt: klimayı açmadan kalorifer açılıyor mu fd6 için?
« Yanıtla #2 : Kasım 16, 2014, 06:20:38 ÖS »
Benim city de aynı şekilde çalışıyor

mu§tafa01

  • İleti: 450
Ynt: klimayı açmadan kalorifer açılıyor mu fd6 için?
« Yanıtla #3 : Kasım 16, 2014, 06:41:32 ÖS »
Aynen bende aciyorum sonra a/cyi kapatiyorum baska bi yontemi olsa ogrenirdik galiba :)

SU-vic

  • Süleyman
  • İleti: 783
    • Benimkisi :)
Ynt: klimayı açmadan kalorifer açılıyor mu fd6 için?
« Yanıtla #4 : Kasım 16, 2014, 06:42:14 ÖS »
Ilk basta benimde sinirimi bozuyodu ama sonra sonra alisiyo insan dert etmeyin o kadar :)

eseraga

  • İleti: 25
Ynt: klimayı açmadan kalorifer açılıyor mu fd6 için?
« Yanıtla #5 : Kasım 17, 2014, 09:31:12 ÖÖ »
cevaplar için çok teşekkür ederim arkadaşlar.demekki yapacak bişey yok.

bestami_1

  • İleti: 200
Ynt: klimayı açmadan kalorifer açılıyor mu fd6 için?
« Yanıtla #6 : Kasım 22, 2014, 08:42:42 ÖS »
kardeşim arac çalısır durumda fanını aç normal ısıtma konumunda sonra klımayı kapat arabayı durdur tekrar çalıstıdığında klıma çalısmayıp direk fan çalısacaktır bande burda öğrendım

06FAT68

  • İleti: 2306
Ynt: klimayı açmadan kalorifer açılıyor mu fd6 için?
« Yanıtla #7 : Kasım 23, 2014, 12:19:31 ÖÖ »
Fan kademe ayarından açarsanız klima off çalışir en azindan benim accordda böyle benimde kafama takiliyodu çözdüm sonra

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: klimayı açmadan kalorifer açılıyor mu fd6 için?
« Yanıtla #8 : Kasım 23, 2014, 11:33:48 ÖÖ »
klimayı off konumda olsun ama havalandırmayıda kapatmayın olsun bitsin

eseraga

  • İleti: 25
Ynt: klimayı açmadan kalorifer açılıyor mu fd6 için?
« Yanıtla #9 : Kasım 23, 2014, 08:16:14 ÖS »
Fan kademe ayarından açarsanız klima off çalışir en azindan benim accordda böyle benimde kafama takiliyodu çözdüm sonra
aynen dediğin gibi yaptım oldu kardeşim...iyi oldu böyle.  :)

burak2562

  • İleti: 154
Ynt: klimayı açmadan kalorifer açılıyor mu fd6 için?
« Yanıtla #10 : Kasım 23, 2014, 09:03:03 ÖS »
Fan kademe ayarýndan açarsanýz klima off çalýþir en azindan benim accordda böyle benimde kafama takiliyodu çözdüm sonra
aynen dediðin gibi yaptým oldu kardeþim...iyi oldu böyle.  :)
Öyle olduğunda klima açık olmuyor mu

06FAT68

  • İleti: 2306
Ynt: klimayı açmadan kalorifer açılıyor mu fd6 için?
« Yanıtla #11 : Kasım 23, 2014, 10:25:28 ÖS »
Ekranda a/c off yazar yazmaz ise a/c tuşuna badarsanız off görünür

eseraga

  • İleti: 25
Ynt: klimayı açmadan kalorifer açılıyor mu fd6 için?
« Yanıtla #12 : Kasım 24, 2014, 03:52:06 ÖS »
Fan kademe ayarýndan açarsanýz klima off çalýþir en azindan benim accordda böyle benimde kafama takiliyodu çözdüm sonra
aynen dediðin gibi yaptým oldu kardeþim...iyi oldu böyle.  :)
Öyle olduğunda klima açık olmuyor mu
evet klima açık oluyomuş.bende bugün anladım.en iyisi çok hızlı A/C den sonra ikinci kez basıf OFF yapmak

mehmet zengin

  • İleti: 583
Ynt: klimayı açmadan kalorifer açılıyor mu fd6 için?
« Yanıtla #13 : Kasım 24, 2014, 04:41:14 ÖS »
Fb7 de on/off ile açınca klima açık ise off durumuna getiriyorum. Daha sonra ben klimayı açana dek on/off tuşu ile kaloriferi açıp kapayabiliyorum, klima devreye girmiyor. Fan hızı zaten ayrı bir düğme ile.

20171026yuanyuan

  • Ziyaretçi
Ynt: klimayı açmadan kalorifer açılıyor mu fd6 için?
« Yanıtla #14 : Ocak 03, 2018, 08:10:47 ÖÖ »
clb0103
pandora charms
coach outlet store
uggs outlet
pandora charms
michael kors outlet store
adidas nmd r1
tory burch shoes
polo ralph lauren
mbt shoes sale
ugg boots women
coach outlet online
coach factory outlet online
salvatore ferragamo outlet
air max
ralph lauren
yeezy shoes
coach factory outlet online
red bottom
michael kors bags
mlb jerseys
ralph lauren uk
the north face outlet
air jordan shoes
polo outlet online
ray bans
adidas outlet online
discount ray ban sunglasses
hermes handbags
michael kors outlet online
coach factory outlet
mlb jerseys cheap
louis vuitton factory outlet
ralph lauren uk
kate spade outlet online
ugg outlet store
ugg outlet
louis vuitton outlet
kate spade handbags
adidas nmd r1
michael kors
canada goose outlet online
ray ban sunglasses discount
moncler jackets
canada goose coats
michael kors handbags outlet
adidas store
coach outlet online
michael kors outlet store
canada goose parka
adidas yeezy
longchamps
coach outlet online
uggs on sale
michael kors outlet store
nike outlet
air jordan retro
mbt
ray ban sunglasses sale
adidas yeezy boost
canada goose
christian louboutin shoes
nike sneakers
adidas ultra boost
ugg outlet
nike air max 97
uggs outlet
harden vol 1
canada goose jackets
timberland boots
moncler coats
adidas yeezy
coach outlet online
yeezy boost 350
fitflop shoes
longchamp outlet
pandora charms sale
ugg
canada goose sale
ray ban sunglasses outlet
kate spade outlet
canada goose jacket
longchamp outlet store
hermes bags
nike outlet online
canada goose jackets
uggs outlet
ugg boots
ugg sale
nike air max 97
longchamp bags
ugg boots outlet
coach outlet online
nike outlet store
nike air max 2018
yeezy boost
kate spade outlet online
adidas outlet store
canada goose jackets
canada goose outlet
adidas sneakers
clb0103