Ülkede sıfır araç üzerindeki vergi yükü bu denli çok olunca fiyatlar dünyadaki emsallerine göre iki katına çıkıyor, buna bir de alımgücü nün düşüklüğü eklendiğinde bir aracın değeri türkiyede iki katının da üstüne çıkıyor. sıfır aracın değeri bı denli fazla olduğunda orta sınıf tüketici mecburen ikinci ellere yöneliyor ve arz talep dengesi kanunlarına göre fiyat da yükseliyor. avrupada amerkada hatta gürcistan da bulgaristanda araba piyasalarını kontrol edenler bilirler insanın çıldırası geliyor:)
ben geçenlerde ilk aracımı aldım 26 yaşındayım 200 bini devirmiş 2008 model civic hb ishift araca 30 bin küsür para verdim, bana göre esas değeri max 20 bindir bu araçların ve emsallerin. ama ne yapalım çare yok ya bu ülkeden gitmek ya toplum olarak artık bazı şeylere karşı çıkmak gerekiyor, malesef konu siyasete kayıyor.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi