beyler ben daha önce bi civic otomatik kullandım onun frenlerini cidden beğenmedim ama dün selçuğun aracını test ettik 120 km de panik fren yaptım sonuç benim mercedes kadar iyi durdu.
demekki frenlerda hata var hepsi bir değil selçuğun frenler harikaydı
60 km ile giderken ayak sağa dayalı 45 derece direksyon hareketleri ile bir nevi hunisiz slalom yaptık 8 manevra sonrası araç kopmadı ama 2 manevra daha olsaydı kopucaktı yavaşça.amartsorler yumuşak oyüzden kaynaklanıyo ve bu onun kötü yol tuttuğu anlamına asla gelmio
mercedeslerde böledir yumuşak süspasnsyonu muhteşem komfor verir fakat ani üst üste manevralarda içerdekileri çok sarsar.
sonuç olarak ben frenlerini beğendim civic in daha önce metin babayla konuşuoduk ve diodumki frenleri iyi değil ve o bana ısrarla iyi olduğunu sölüyodu haklıymışsın metin baba
benim test ettiğim araç dream modeli üstündede berbat bi lastik var tümsek çıkışlarında yerden bağlantısı kesilebiliyo.
bu araçlar daha çok ergonomi ve komfor hedef alınarak üretilmiştir honda bilmiomuki bu işi kötü yapsın bakınız typera pistte 4 çeker arabadan wrx den 1 saniye daha hızlı dereceye imza attı.demekki bu aracın layıkı böle süspansyon adamlar yıllarca mühendislik hesapları yapıyo bi bildikleri vardır dimi.
şimdi bu araç daha daha iyi yol tutsun diye sert amartsor kullansalar ozaman bu araç 2 senede dökülür çünkü çok yumuşak bir montajlama var kokpitte ve komplike bir düzenek ile kurulu ozaman ne diicektik ulan okadar sert suspansyon varki heryeri dökülüo zamanla darbelerden.
ben iyi bir lastikle çok daha iyi bir yol tutuşu ve frenaj yakalanıcağını iddia ediyorum
misalen michelin takın lastiğiniz bitince ozaman farkı görüceksiniz. bide şöle bişe var çoğumuzun araçlarının amartsorleri daha kıvam aşamasında bi müddet sonra o asıl inme ve çıkma değerini yakalayacaktır ozaman dahada iyi basacaktır yere.
hepimnize keyifli sürüşler.