TeamHondaTurkey.Com
HONDA MODELLERİ => Type R - Civic / Integra (DC,EP,FK) => Konuyu başlatan: ALG - Ağustos 03, 2007, 10:16:31 ÖS
-
set up:
cat back HKS eksoz sistemi
HKS filtre kiti
218.1 @ krankta
(http://i153.photobucket.com/albums/s240/WalshyTypeR/flyBHP.jpg)
182.7 @ tekerde
(http://i153.photobucket.com/albums/s240/WalshyTypeR/wheelsBHP.jpg)[/u][/quote]
-
set up:
j's Supercharge
(http://i178.photobucket.com/albums/w271/starscream_80/CopyofScannedImage.jpg)
(http://i178.photobucket.com/albums/w271/starscream_80/ScannedImage-2.jpg)[/quote]
-
stok CTR
161.9HP @ teker
203.2HP @ krank
1.ROLL
(http://img.photobucket.com/albums/v708/mike_wall15/1stRunSmall.jpg)
2.ROLL
(http://img.photobucket.com/albums/v708/mike_wall15/2ndRunSmall.jpg)
-
40 hp kaybı var :vaww kilitli difransiyel ve seramik debriyaj ile ne kadarını daha kurtarırız acaba.demekki 200 hp yide tekere verse tutulamicak bişi olur.
-
dc 421 race header
komple boru+ otto racing
act baskı balata volan
toda conta
aemv2
(http://img59.imageshack.us/img59/118/fotoraf0048tp8.jpg)
*
(http://img292.imageshack.us/img292/3433/photo0008wq5.jpg)
-
Bu kadar :)
-
166.6 KW 225.8 PS eder.... Paşaoğlu converting olayını neden düzeltmiyor anlamıyorum... Zor bir iş değildir sanırım...
-
200 hp yide tekere verse tutulamicak bişi olur.
böle bişi imkansız..
-
218 krankta veren tekere 182 aktarmıs kayıp % 17 ok , HDF 167 kranta 143 tekerde vermis % 15,5 kayıp var cok iyi , ve stock type r % 22 kaybetmis volan dan tekere kadar , 161 tekerde amma dusukmus ! Ama HDF ni degerler muthismis gercekten ;
Not : Kw / 0,736 = PS olarak beygir gucu !
-
bende size yurtdışından dyno örnekleri gönderecegim.
http://k20a.free.fr/articles.php?lng=fr&pg=76
http://www.hondata.pl/ burada projekty bölümünü tıklayın
-
221hp @ krank
(http://www.coxeh.com/images/Scanned%20picture.png)
Toda Catback,
Gruppe M
Hondata Kpro RSX map
-
221hp @ krank
(http://www.coxeh.com/images/Scanned%20picture.png)
Toda Catback,
Gruppe M
Hondata Kpro RSX map
cok az degilmi yazık harcanan paraya :vaww
-
az geldi banada..
-
DC sports Race headers
Apex-i cat back
Aem V2
Competition Clutch baskı balata ve hafif volan
216.7 çıktı sizce nasıl ?
-
fatih nerde ölçtürdün?
-
abi erkayada erciyes sanayide..
-
Erkayadakiler dyno kullanmayı bilmiyorlardı 2 yıl önce. Ben de Uraz da ölçtürdün sanmıştım. Bence bir de Uraz'a git...
-
gidicem abi bakalım orda ne çıkıcak merak ediyorum biliosun ankara dynolarına güven olmuyor..
-
Dyno falan hikaye en güzel dyno boş yollardır :)
-
Dyno falan hikaye en güzel dyno boş yollardır :)
öyle deme be abi dyno yu doğru kullanınca faydalı oluo bizzat yaşadım biliosun :D
-
Dyno'ya cıkmadanda biz sana yapman gerekleri soyledik be abicim :)
-
G tech var o da fikir verir bolca aracına parça takıp deniyorsan hep aynı yolda deneme yaparsan faydalı olabilir :kurba
-
Dyno'ya cıkmadanda biz sana yapman gerekleri soyledik be abicim :)
niye abi mesela benim eski short ram filtrenin kötü olduğunu kim tahmin ediyorduki, aradaki farkı biliosun ;)
-
247 BHP
(http://i34.photobucket.com/albums/d123/user8472/Untitled-1.jpg)
Liste
Hondata KPro ECU
DC Sports 4-2-1 iç kısım işlem görmüş headers S/S exhaust manifold
Spoon b-pipe (Standard back box)
RBC Inlet manifold
ITG Maxogen filtre kit
Hondata heat-shield gasket
Throttle body coolant by-pass modification
Earthing kit (Lee H)
-
TDI North denen yer bayaa meshur hatta adamların typer r icin paket kitleri vardı bir ara typerowners.co.uk ın anlasmalı servislerinden biri idi diye biliyorum gayet basarılı !
-
RBC Inlet manifold
Throttle body coolant by-pass modification
Earthing kit (Lee H)
Nedir bunlar bir fikri olan var mı ? :) RBC inlet manifold bildigimiz emme manifolduysa :) 247 hp normal bence... bu arada 172.7 ıbft kaç nm yapıyor hesaplamasını bilen var mı?
-
172.7 lb-ft = 234 NM ediyor... %23 güç, %19 tork atmış...
-
muhendisler dokuluyor ortaya ,
cevrim icin nm ye 1,3475 ile carpan gerekiyor hocam ..
earthing kit topraklama ama neyi topraklıyorlar anlamadım 247 beygir son derece guzel bir deger ..
-
RBC intake manifold u bir site de okumuştum kpro, cai, headerslı Typer da +16 whp den bahsediliyordu... O yüzden dedim 247 hp normal diye hatta, gerçekten +16 whp ya da buna benzer bir güç veriyorsa 247 hp az bile bence... katsayı için teşekkürler bu arada :)
-
RBC Inlet manifold - emme manifoldu
Throttle body coolant by-pass modification - throttle body: Emme Manifoldu'na ek olarak her silindir için ayrı gaz kelebek sistemi ile motor için maksimum hava girişi ve maksimum performans sağlar.... throttle bodynin içindeki soğutma ünitesi kış aylarında buzlanma yaparmış, bu bypass sayesinde buzlanma önleniyormuş ve içerdeki hava her daim soğuk ve yoğun oluyormuş, bu da yanmaya katkı sağlıyor doğal olarak..
Earthing kit (Lee H) - araç içindeki elektrik aksamın yada daha sonradan takılmış elektronik aksam bağlantılı parçaların ani voltaj iniş - çıkışlarını dengelemek için kullanılıyor..
-
Valla 16 whp çok iyi değer ...
-
Ebay da vardı bir ara satılık, yanlış hatırlamıyorsam shipping dahil 350-400$ gibi bir fiyatı vardı... Alınabilir aslında :)
-
Hala varmış ebay da +15 whp imiş :) :
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CvcSi-RBC-INTAKE-MANIFOLD-4-DC5-RSX-JDM-ITR-EP3-CTR_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ36474QQihZ003QQitemZ130207968570QQrdZ1QQsspagenameZWDVW
-
Dün de ben dynoya çıktım...
224 PS, 220 NM...
K&N CAi, DC 4-2-1, Competition Clutch Stage 2, 60mm ara boru (orta susturucu var), Magnex egzoz.....
-
220 nm çok ciddi bir değer , istanbulda torku en yüksek olan ctr 229 nm , ondada mugen beyin mugen headers vs. var , acaba torkta debriyajın etkisi var mı?..
-
Competition Clutch tan olabilir, Fatih arkadaşımızın CTR si 219 NM, 227 PS çıktı. onda CC stage 4 baskı balata var...
-
çok iyi cidden 30 nm artık çok ciddi bir artış
-
Kayıp güç ise 36 PS...
-
220 nm çok ciddi bir değer , istanbulda torku en yüksek olan ctr 229 nm , ondada mugen beyin mugen headers vs. var , acaba torkta debriyajın etkisi var mı?..
Ben mugen ise yaramaz diye biliyordum torku 229 cıktı ise atmosferik bu aracın gucu 235-240 beygir civarıdır hrld Dogrumuyum ??
-
Min ses için nasıl bir set up yapılabilir sizce ? Demek istedigim yeri gogu inleten bir type r olmasında guclu olsun .
Ornegin sadece en iyisinden bir cai + kpro ile ne alınabilir sizce ? 2000 ytl civarı yani :)
-
sadece cai+kpro ile olmaz Sekocan... cai+egzoz (ara boru +son susturucu)+header+Kpro ile 230-240 arası bişeyler alırsın...
-
sadece cai+kpro ile olmaz Sekocan... cai+egzoz (ara boru +son susturucu)+header+Kpro ile 230-240 arası bişeyler alırsın...
bende biliyom olmayacagını sadece cai ile 10-12 aldım diyelim , kpro ile de 5500-8800 vtecing set edildi diyelim ne alırız abi sence ?
Komple eksozda hangi parca asırı yakıt tuketimi ve sese neden oluyor??
-
cai+kpro olur olmasına ama ne kadar güçlü olacağı tartışılır... bence kpro suz headers cai komple egzozlu typer dan daha güçlü olmaz... ama illaki sessiz olsun diyorsanız headers+mugen catback olabilir ki o da yeteri kadar güçlü olmayacaktır, şöyle söyliyim; headers varken mugen orta boru ile düz boru farkı 5 hp dc son susturucu ile mugen son susturucunun farkı 2-2.5 hp gibi birşeydi yani toplamda 7-7.5 hp hiç te az değil bence ama sessiz işte :)
-
burda ölçtük benimkini sanki az çıktı biraz
egzoz headers fitre hondata 210-212 hp civarı çıkıyo tekere 190 çıktı
zaten önemli olan yaptığım modifiyeden ne kazandığımı görmek yoksa 300hp çıksa noolcak
ben gidişinden çok memnunum bikaç dokunuş daha yapıcam bakalım ne çıkıcak
-
cia headers egsoz la 230 verıyo typer saglıklısı, ınce contayla 235
k-pro sadece 2-3hp 20nm tork verıyo yanı tork alıyo arac yanı,
k-pro lu arac 232-235 arası verır egzxantıkle 250-255 arası bısey
pıstonla daha cok sıkıstırma artırılırsa k-proyla 240 alabılıyosunuz.(egzantırıksız)
-
Reşit peki cai header egzoz üzerine conta ve piston yaparsak tahmini kaç hp alırız fazladan?
-
Reşit peki cai header egzoz üzerine conta ve piston yaparsak tahmini kaç hp alırız fazladan?
abi beyinsiz yine 8100 devir cevirecen conta ile zaten 11,4 cr ya cıkacan piston ne ise yarayacak onu anlamadım yaw :)
-
conta+yüksek sıkıştırma piston ile sıkıştırma 12 cr nın üstlerine çıkar ama egzantrik takılmayacaksa durup dururken motoru açıp piston takmaya gerek yok bence :)
-
Reşit peki cai header egzoz üzerine conta ve piston yaparsak tahmini kaç hp alırız fazladan?
soner, yuksek sıkıstırmalı pıstona beyın lazım beyınle 242fılan olur.
-
beyinsiz ve egzantriksiz, piston + conta işe yaramaz mı yani? HDF yüksek sıkıştırması sayesinde iyi yürüyordu diye duymuştum yoksa yanlış mı biliyorum??
-
hondatadandır zira hondata ile ekzantrike de mudahele edebiliyorsun bir yere kadar diye biliyorum , birde motor acılmısken baska ekstra birseylerde yapılmıs olabilir abi :) birde hdf halen ist da izmirde perte ayrıldı ama ole fotoları ile cokta kotu dagılmamıs deniyor yuruyen type r arayanlara duyurulur :)
-
beyinsiz ve egzantriksiz, piston + conta işe yaramaz mı yani? HDF yüksek sıkıştırması sayesinde iyi yürüyordu diye duymuştum yoksa yanlış mı biliyorum??
neye gore ıyı yuruyodu ben hdf lede ınce conta, baskı balata varken yurudum.bende hıcbısey yokken, yanı motora egzantık takılmıyıcaksa bence pıstona fılan gerek yok, fazla fark etmez. beyın varsa pıston conta koyduysan egzantıkte yap olsun bıtsın,
bence ınce conta + k-pro yada mugen ınce conta mugen beyın yeterlı olcaktır.para varsa egzantrık şart.
-
beyinsiz ve egzantriksiz, piston + conta işe yaramaz mı yani? HDF yüksek sıkıştırması sayesinde iyi yürüyordu diye duymuştum yoksa yanlış mı biliyorum??
neye gore ıyı yuruyodu ben hdf lede ınce conta, baskı balata varken yurudum.bende hıcbısey yokken, yanı motora egzantık takılmıyıcaksa bence pıstona fılan gerek yok, fazla fark etmez. beyın varsa pıston conta koyduysan egzantıkte yap olsun bıtsın,
bence ınce conta + k-pro yada mugen ınce conta mugen beyın yeterlı olcaktır.para varsa egzantrık şart.
yurudum derken ??
-
beyinsiz ve egzantriksiz, piston + conta işe yaramaz mı yani? HDF yüksek sıkıştırması sayesinde iyi yürüyordu diye duymuştum yoksa yanlış mı biliyorum??
neye gore ıyı yuruyodu ben hdf lede ınce conta, baskı balata varken yurudum.bende hıcbısey yokken, yanı motora egzantık takılmıyıcaksa bence pıstona fılan gerek yok, fazla fark etmez. beyın varsa pıston conta koyduysan egzantıkte yap olsun bıtsın,
bence ınce conta + k-pro yada mugen ınce conta mugen beyın yeterlı olcaktır.para varsa egzantrık şart.
yurudum derken ??
yuruduk bıkac kere bende sımota ıntake headers duz boru, hdf ınce conta baskı balata(metal) headers duz boru 76mm ınteke varken:)
-
ok daha birsey sormayacam sonra polemik oluyor iki aracında gidisi malum :)
-
FAN 94 ;)
Dc Race Headers,
Aem Cai,
Dc Egsoz,
Toda Conta
168.6 kW 229hp. 212Nm
(http://img76.imageshack.us/img76/2209/18102008813kt7.jpg) (http://imageshack.us)
-
beyinsiz ve egzantriksiz, piston + conta işe yaramaz mı yani? HDF yüksek sıkıştırması sayesinde iyi yürüyordu diye duymuştum yoksa yanlış mı biliyorum??
neye gore ıyı yuruyodu ben hdf lede ınce conta, baskı balata varken yurudum.bende hıcbısey yokken, yanı motora egzantık takılmıyıcaksa bence pıstona fılan gerek yok, fazla fark etmez. beyın varsa pıston conta koyduysan egzantıkte yap olsun bıtsın,
bence ınce conta + k-pro yada mugen ınce conta mugen beyın yeterlı olcaktır.para varsa egzantrık şart.
yurudum derken ??
yuruduk bıkac kere bende sımota ıntake headers duz boru, hdf ınce conta baskı balata(metal) headers duz boru 76mm ınteke varken:)
HDF senin arabandan çok daha iyi yürüyordu aslanım . zorunamı gitti.
yine götünden uyduruk konuslmalar her zman aynısın olm sen.. sende biliyorsun çogu denemelerimiz senkromec sorunu varken oldu.
-
FAN 94 ;)
Dc Race Headers,
Aem Cai,
Dc Egsoz,
Toda Conta
168.6 kW 229hp. 212Nm
(http://img76.imageshack.us/img76/2209/18102008813kt7.jpg) (http://imageshack.us)
Cok basarılı bir deger masallah aracına ..
-
RYH42 246.2 hp-229nm
K-Pro
GruppeM
DCRH
DC egzoz
(http://img222.imageshack.us/img222/986/grnt117ol9.jpg) (http://imageshack.us)
(http://img222.imageshack.us/img222/grnt117ol9.jpg/1/w600.png) (http://g.imageshack.us/img222/grnt117ol9.jpg/1/)
(http://img222.imageshack.us/img222/5162/grnt116yn2.jpg) (http://imageshack.us)[
-
gruppe m farkı diyelim :)
-
yok gruppem çok birşey farketmedi injenle 2-3 hp belki farketmiştir :)
-
paşaoğlunun HP-KW ayarı bozuk.. 174.6 kw = 237.4 PS eder...
-
FAN 94 ;)
Dc Race Headers,
Aem Cai,
Dc Egsoz,
Toda Conta
168.6 kW 229hp. 212Nm
(http://img76.imageshack.us/img76/2209/18102008813kt7.jpg) (http://imageshack.us)
Cok basarılı bir deger masallah aracına ..
Sağolasın Seko ..Kpro eksik :D
-
237.4 hp gusel, cokda dıkkatlı bakmadım ama ust devırde egrıde dusus var sankı..
-
FAN 94 ;)
Dc Race Headers,
Aem Cai,
Dc Egsoz,
Toda Conta
168.6 kW 229hp. 212Nm
(http://img76.imageshack.us/img76/2209/18102008813kt7.jpg) (http://imageshack.us)
Cok basarılı bir deger masallah aracına ..
Sağolasın Seko ..Kpro eksik :D
kpro ile bolca tork az iktarda guc gelir diye biliyorum ama gidis bariz fark eder ozellikle 4-5-6 da :)
-
237.4 hp gusel, cokda dıkkatlı bakmadım ama ust devırde egrıde dusus var sankı..
benimde dikkatimi cekti cok ilginc ekzantrik sart bence , kpro ile 8700-8800 devir ceviren 8000 civarı max. gucu veren bir arac tadından yenmez :)
-
ayarla alakalı o düşüş onu düzelticem işlh... bu arada k-pro lu typerlar egzantriksiz 8800 çeviriyorlar zaten genelde, egzantrikle 9200 civarı egzantriğe göre değişir tabi... bu arada max. gücü 8000 de vermesi neden iyi ki? daha erken vermesi daha iyi değil mi? tabi gücü devir sonuna taşımak şartıyla :)
-
maksimum gucu daha erken vermek yani daha torklu araba sahibi olmak tabiki guzel birsey ama NA bir aracta guc istiyorsan devir cevirmen sart aynı hacimde daha fazla guc icin type r stock yazan 7400 rpm 197-200 ps civarı o yuzden dedim devir bandı yukarı gider diye sadece fikir yurutuyorum , ama kpro ile bir yere kadar ekzantrik e gerek kalmıyor diye biliyorum.
vti 18 hocam aracına bir rbc yakısır artık ..
-
dolar 1.5 e düştüğü gün sipariş veriyorum ebay dan :)
-
benım dynolardan baktıgım ztn tek kpro ıle 8200 sorası guc dusuyor ama keskın dusus yoktu sankı o anlamda dedim:D
-
kardeşım bugun benım arabayı gorunce yenıden sevgın artmıstır:) ahahahha
-
Fransiz forumda, dynolar dogru deyil diyoruz. Bir makinadan baska makinaya deyiçik HP boluyoruz.
Dynolara çok inanmayin ;)
Powerdyn'le CAI+Race Header 4-2-1+ RBC manifold+ K100, 245HP çikariyorum. Bu ayin içinde, arkaçlarlar dyno yapiçam, farki varmi, yokmu gorerim ;) Ayni zamada gecerken, motorlerin HP farklari iyi goreriz.
-
Fransiz forumda, dynolar dogru deyil diyoruz. Bir makinadan baska makinaya deyiçik HP boluyoruz.
Dynolara çok inanmayin ;)
Powerdyn'le CAI+Race Header 4-2-1+ RBC manifold+ K100, 245HP çikariyorum. Bu ayin içinde, arkaçlarlar dyno yapiçam, farki varmi, yokmu gorerim ;) Ayni zamada gecerken, motorlerin HP farklari iyi goreriz.
sıızn arac jdm k20a mı?
-
http://type-r-owners.co.uk/forums/showthread.php?t=55273
Bana biraz abartı geldi ??
1st stage... 254hp Type-R ep3.
Hi,this is my Type-R after the 1st stage tuning.
INJEN SORT RAM
DC HEADER 4-2-1 RACE
FUJITSUBO RM01-A Bu nedir yaw egsoz hrld :)
HONDATA K-PRO TUNED BY ef9_b16a1
-
2 lt k20 den 260 ları gormenin guzel yolu :)
TODA Racing Super Taikyu N+ K20A Engine
March 14, 2005
Super Taikyu N+ racing series was the racing series that tested both ability and reliability of an engine tuner. TODA Racing participated in the N+ racing series in 2003, 2004 and 2005 with 5 Zigen International campaigning Honda DC5 Type-R and CL9 Accord Euro-R.
N+ racing series does not allow the use of any variable timing (VTEC and VVT-I) system on specified 2000cc engines, therefore the birth of TODA VTEC Killer Camshafts was essential and necessary for TODA Racing to compete in this series.
Engine Name TODA Racing N+ K20A
Engine Type Honda K20A
Displacement 1998cc
Bore Size 86.00mm
Stroke 86.00mm
Compression Ratio 14.2 : 1
Cylinder Head OEM Honda
Camshafts TODA Racing K20A VTEC Killer Camshaft
Piston Type TODA Racing N+
Fuel Management Motec M800
Power 260+
Torque N/A
-
Fransiz forumda, dynolar dogru deyil diyoruz. Bir makinadan baska makinaya deyiçik HP boluyoruz.
Dynolara çok inanmayin ;)
Powerdyn'le CAI+Race Header 4-2-1+ RBC manifold+ K100, 245HP çikariyorum. Bu ayin içinde, arkaçlarlar dyno yapiçam, farki varmi, yokmu gorerim ;) Ayni zamada gecerken, motorlerin HP farklari iyi goreriz.
sıızn arac jdm k20a mı?
Ayni K20a degil, adi k20a ama 98 len gidiyor, japanda 102 benzin var ;) onun için japan k20a daha HP çikariyor.
http://type-r-owners.co.uk/forums/showthread.php?t=55273
Bana biraz abartı geldi ??
1st stage... 254hp Type-R ep3.
Hi,this is my Type-R after the 1st stage tuning.
INJEN SORT RAM
DC HEADER 4-2-1 RACE
FUJITSUBO RM01-A Bu nedir yaw egsoz hrld :)
HONDATA K-PRO TUNED BY ef9_b16a1
Evet 235 beygir çikarir. Dinolar motoru ayarlamak için guzel...
-
Toda high power a verilen ekstra paracıklara karşılık DC ye göre ne kadar ekstrası var acaba onu merak ediyorum ?
-
seko kimin TypeR ını aldın bakayım?
-
Süpriz :)
-
söle seko bana söletme :D :D
dc ile toda arası fark max verimli olduu aralıkta 4 hp civarı
değermi
emme ile artış olurmu bence muhtemeldir.
headers ile emme bağlantısı ilişkisi
kan damar ilişkisi.
-
Süpriz :)
ben tahmin edeyim.. buğranın kırmızı 2005 i aldın değil mi
-
Abi sendende birşey kaçmıyor yaw :)
Bugun islemler bitti cuma aksamı donecem kullanmak nasip olacak ..
bir kaç yıl bekledim ama değdi :)
-
güle güle kullan dostum.. sabrettin azmettin sonunda aslan gibi bir TypeR a sahip oldun... hayırlı olsun...
-
o typer gerçekten çok temiz bi araçtır.egzos alışverişimiz olmuştu kendisiyle aracına binmiştim o gün gerçekten cok temiz,ciğeri sağğlam bi araçtır :) hem R hem kırmızı daha ne olsun :)
-
seko tekrardan hayırlı olsun adaş.
dipçik gibi araba aldığın araba.
allah kazalardan nazarlardan uzak tutsun.
-
Saolun safak 1 diyoruz bu arada kankide megane rs aldi 05 model bugun 222 ps cikmis dynoda araci onu haber veriyor niyeti kotu :)
yarin aksam alacam araci insallah bir terslik olmaz ise ..
Kopenhag tan slmlar..
-
o typer gerçekten çok temiz bi araçtır.egzos alışverişimiz olmuştu kendisiyle aracına binmiştim o gün gerçekten cok temiz,ciğeri sağğlam bi araçtır :) hem R hem kırmızı daha ne olsun :)
tsk ederim ben niyeti bozmustum ufak tefek birsey ciksa idi de zaten alacaktim cok sukur icime sindi ama henuz binmek nasip olmadi :(