Gönderen Konu: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler  (Okunma sayısı 49589 defa)

Seko

  • İleti: 1549
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #50 : Mayıs 27, 2008, 08:29:00 ÖS »
hondatadandır zira hondata ile ekzantrike de mudahele edebiliyorsun bir yere kadar diye biliyorum , birde motor acılmısken baska ekstra birseylerde yapılmıs olabilir abi :) birde hdf halen ist da izmirde perte ayrıldı ama ole fotoları ile cokta kotu dagılmamıs deniyor yuruyen type r arayanlara duyurulur :)



BMK TypeR

  • İleti: 439
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #51 : Mayıs 28, 2008, 01:30:39 ÖS »

beyinsiz ve egzantriksiz, piston + conta işe yaramaz mı yani? HDF yüksek sıkıştırması sayesinde iyi yürüyordu diye duymuştum yoksa yanlış mı biliyorum??
neye gore ıyı yuruyodu ben hdf lede ınce conta, baskı balata varken yurudum.bende hıcbısey yokken, yanı motora egzantık takılmıyıcaksa bence pıstona fılan gerek yok, fazla fark etmez. beyın varsa pıston conta koyduysan egzantıkte yap olsun bıtsın,
bence ınce conta + k-pro yada mugen ınce conta mugen beyın yeterlı olcaktır.para varsa egzantrık şart.

Seko

  • İleti: 1549
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #52 : Mayıs 28, 2008, 02:23:04 ÖS »


beyinsiz ve egzantriksiz, piston + conta işe yaramaz mı yani? HDF yüksek sıkıştırması sayesinde iyi yürüyordu diye duymuştum yoksa yanlış mı biliyorum??
neye gore ıyı yuruyodu ben hdf lede ınce conta, baskı balata varken yurudum.bende hıcbısey yokken, yanı motora egzantık takılmıyıcaksa bence pıstona fılan gerek yok, fazla fark etmez. beyın varsa pıston conta koyduysan egzantıkte yap olsun bıtsın,
bence ınce conta + k-pro yada mugen ınce conta mugen beyın yeterlı olcaktır.para varsa egzantrık şart.

yurudum derken ??

BMK TypeR

  • İleti: 439
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #53 : Mayıs 28, 2008, 03:38:08 ÖS »



beyinsiz ve egzantriksiz, piston + conta işe yaramaz mı yani? HDF yüksek sıkıştırması sayesinde iyi yürüyordu diye duymuştum yoksa yanlış mı biliyorum??
neye gore ıyı yuruyodu ben hdf lede ınce conta, baskı balata varken yurudum.bende hıcbısey yokken, yanı motora egzantık takılmıyıcaksa bence pıstona fılan gerek yok, fazla fark etmez. beyın varsa pıston conta koyduysan egzantıkte yap olsun bıtsın,
bence ınce conta + k-pro yada mugen ınce conta mugen beyın yeterlı olcaktır.para varsa egzantrık şart.

yurudum derken ??
yuruduk bıkac kere bende sımota ıntake headers duz boru, hdf ınce conta baskı balata(metal)  headers duz boru 76mm ınteke varken:)

Seko

  • İleti: 1549
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #54 : Mayıs 28, 2008, 07:08:24 ÖS »
ok daha birsey sormayacam sonra polemik oluyor iki aracında gidisi malum :)

chiefkadir

  • İleti: 169
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #55 : Kasım 13, 2008, 09:16:14 ÖS »
FAN 94 ;)
Dc Race Headers,
Aem Cai,
Dc Egsoz,
Toda Conta
168.6 kW 229hp. 212Nm   

Tolga-R

  • İleti: 362
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #56 : Kasım 14, 2008, 10:11:27 ÖÖ »




beyinsiz ve egzantriksiz, piston + conta işe yaramaz mı yani? HDF yüksek sıkıştırması sayesinde iyi yürüyordu diye duymuştum yoksa yanlış mı biliyorum??
neye gore ıyı yuruyodu ben hdf lede ınce conta, baskı balata varken yurudum.bende hıcbısey yokken, yanı motora egzantık takılmıyıcaksa bence pıstona fılan gerek yok, fazla fark etmez. beyın varsa pıston conta koyduysan egzantıkte yap olsun bıtsın,
bence ınce conta + k-pro yada mugen ınce conta mugen beyın yeterlı olcaktır.para varsa egzantrık şart.

yurudum derken ??
yuruduk bıkac kere bende sımota ıntake headers duz boru, hdf ınce conta baskı balata(metal)  headers duz boru 76mm ınteke varken:)


HDF senin arabandan çok daha iyi yürüyordu aslanım . zorunamı gitti.

yine götünden uyduruk konuslmalar her zman aynısın olm sen.. sende biliyorsun çogu denemelerimiz senkromec sorunu varken oldu.

Seko

  • İleti: 1549
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #57 : Kasım 14, 2008, 01:09:14 ÖS »

FAN 94 ;)
Dc Race Headers,
Aem Cai,
Dc Egsoz,
Toda Conta
168.6 kW 229hp. 212Nm   


Cok basarılı bir deger masallah aracına ..

vti18

  • İleti: 639
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #58 : Kasım 15, 2008, 06:33:14 ÖS »
RYH42 246.2 hp-229nm
K-Pro
GruppeM
DCRH
DC egzoz




[

Seko

  • İleti: 1549
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #59 : Kasım 15, 2008, 07:56:23 ÖS »
gruppe m farkı diyelim :)

vti18

  • İleti: 639
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #60 : Kasım 15, 2008, 08:56:17 ÖS »
yok gruppem çok birşey farketmedi injenle 2-3 hp belki farketmiştir :)

SONE-R

  • İleti: 2064
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #61 : Kasım 15, 2008, 09:11:10 ÖS »
paşaoğlunun HP-KW ayarı bozuk.. 174.6 kw = 237.4 PS eder...

chiefkadir

  • İleti: 169
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #62 : Kasım 16, 2008, 12:04:09 ÖÖ »


FAN 94 ;)
Dc Race Headers,
Aem Cai,
Dc Egsoz,
Toda Conta
168.6 kW 229hp. 212Nm   


Cok basarılı bir deger masallah aracına ..

Sağolasın Seko ..Kpro eksik :D

serkangti

  • İleti: 79
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #63 : Kasım 16, 2008, 12:48:44 ÖÖ »
237.4 hp gusel, cokda  dıkkatlı bakmadım ama  ust devırde egrıde dusus var sankı..

Seko

  • İleti: 1549
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #64 : Kasım 16, 2008, 10:17:40 ÖÖ »



FAN 94 ;)
Dc Race Headers,
Aem Cai,
Dc Egsoz,
Toda Conta
168.6 kW 229hp. 212Nm   


Cok basarılı bir deger masallah aracına ..

Sağolasın Seko ..Kpro eksik :D

kpro ile bolca tork az iktarda guc gelir diye biliyorum ama gidis bariz fark eder ozellikle 4-5-6 da :)

Seko

  • İleti: 1549
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #65 : Kasım 16, 2008, 10:18:56 ÖÖ »

237.4 hp gusel, cokda  dıkkatlı bakmadım ama  ust devırde egrıde dusus var sankı..

benimde dikkatimi cekti cok ilginc ekzantrik sart bence , kpro ile 8700-8800 devir ceviren 8000 civarı max. gucu veren bir arac tadından yenmez :)

vti18

  • İleti: 639
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #66 : Kasım 16, 2008, 08:13:44 ÖS »
ayarla alakalı o düşüş onu düzelticem işlh... bu arada k-pro lu typerlar egzantriksiz 8800 çeviriyorlar zaten genelde, egzantrikle 9200 civarı egzantriğe göre değişir tabi... bu arada max. gücü 8000 de vermesi neden iyi ki?  daha erken vermesi daha iyi değil mi? tabi gücü devir sonuna taşımak şartıyla :)
« Son Düzenleme: Kasım 16, 2008, 08:15:42 ÖS Gönderen: vti18 »

Seko

  • İleti: 1549
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #67 : Kasım 16, 2008, 09:04:21 ÖS »
maksimum gucu daha erken vermek yani daha torklu araba sahibi olmak tabiki guzel birsey ama NA bir aracta guc istiyorsan devir cevirmen sart aynı hacimde daha fazla guc icin type r stock yazan 7400 rpm 197-200 ps civarı o yuzden dedim devir bandı yukarı gider diye sadece fikir yurutuyorum , ama kpro ile bir yere kadar ekzantrik e gerek kalmıyor diye biliyorum.
vti 18 hocam aracına bir rbc yakısır artık ..

vti18

  • İleti: 639
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #68 : Kasım 16, 2008, 09:34:05 ÖS »
dolar 1.5 e düştüğü gün sipariş veriyorum ebay dan :)

serkangti

  • İleti: 79
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #69 : Kasım 17, 2008, 01:21:37 ÖS »
benım dynolardan baktıgım ztn tek kpro ıle 8200 sorası guc dusuyor ama keskın dusus yoktu sankı o anlamda dedim:D

BMK TypeR

  • İleti: 439
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #70 : Aralık 10, 2008, 05:28:38 ÖÖ »
kardeşım bugun benım arabayı gorunce yenıden sevgın artmıstır:) ahahahha

ayk

  • İleti: 17
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #71 : Ocak 01, 2009, 10:26:14 ÖS »
Fransiz forumda, dynolar dogru deyil diyoruz. Bir makinadan baska makinaya deyiçik HP boluyoruz.

Dynolara çok inanmayin ;)

Powerdyn'le CAI+Race Header 4-2-1+ RBC manifold+ K100, 245HP çikariyorum. Bu ayin içinde, arkaçlarlar dyno yapiçam, farki varmi, yokmu gorerim ;) Ayni zamada gecerken, motorlerin HP farklari iyi goreriz.

BMK TypeR

  • İleti: 439
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #72 : Ocak 21, 2009, 05:52:57 ÖS »

Fransiz forumda, dynolar dogru deyil diyoruz. Bir makinadan baska makinaya deyiçik HP boluyoruz.

Dynolara çok inanmayin ;)

Powerdyn'le CAI+Race Header 4-2-1+ RBC manifold+ K100, 245HP çikariyorum. Bu ayin içinde, arkaçlarlar dyno yapiçam, farki varmi, yokmu gorerim ;) Ayni zamada gecerken, motorlerin HP farklari iyi goreriz.

sıızn arac jdm k20a mı?

Seko

  • İleti: 1549
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #73 : Ocak 24, 2009, 04:58:35 ÖS »
http://type-r-owners.co.uk/forums/showthread.php?t=55273
Bana biraz abartı geldi ??
1st stage... 254hp Type-R ep3.
Hi,this is my Type-R after the 1st stage tuning.

INJEN SORT RAM
DC HEADER 4-2-1 RACE
FUJITSUBO RM01-A Bu nedir yaw egsoz hrld :)
HONDATA K-PRO TUNED BY ef9_b16a1  

Seko

  • İleti: 1549
Ynt: EP 3 CTR dyno grafiklerinden örnekler
« Yanıtla #74 : Ocak 24, 2009, 06:19:36 ÖS »
2 lt k20 den 260 ları gormenin guzel yolu :)
TODA Racing Super Taikyu N+ K20A Engine
March 14, 2005
Super Taikyu N+ racing series was the racing series that tested both ability and reliability of an engine tuner. TODA Racing participated in the N+ racing series in 2003, 2004 and 2005 with 5 Zigen International campaigning Honda DC5 Type-R and CL9 Accord Euro-R.

N+ racing series does not allow the use of any variable timing (VTEC and VVT-I) system on specified 2000cc engines, therefore the birth of TODA VTEC Killer Camshafts was essential and necessary for TODA Racing to compete in this series.




Engine Name TODA Racing N+ K20A
Engine Type Honda K20A  
Displacement 1998cc
Bore Size 86.00mm
Stroke 86.00mm
Compression Ratio 14.2 : 1
Cylinder Head OEM Honda
Camshafts TODA Racing K20A VTEC Killer Camshaft
Piston Type TODA Racing N+  
Fuel Management Motec M800
Power 260+
Torque N/A