TeamHondaTurkey.Com

HONDA MODELLERİ => Type R - Civic / Integra (DC,EP,FK) => Konuyu başlatan: infaztim - Mayıs 08, 2007, 04:33:41 ÖS

Başlık: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: infaztim - Mayıs 08, 2007, 04:33:41 ÖS
öncelikle selamlar.arkadaşlar şuan 99 clk kompressor sahibiyim bi arkadaş 2004 model civic typer ile takasa girmek istio bende sıcak bakıorum kendisi bna çok seridir basmazsan km de 280 bin falan yakar dedi.burdan typer sahiplerine sorularım var sonuçta en iyi onlar bilir.bana TYPE-R ı anlatırmısınız kalitesi,performansı,yakıt tüketimi,frenleri nasıldır yani gerçekten dediği gibi müthiş performansa sahipmidir(bu güne dek kullandığım en seri araç 328ci düz vites 2000 model)cvp larınızı bekliorum kafam çok karışık typer konusunda.sevgiler.
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: infaztim - Mayıs 08, 2007, 04:37:38 ÖS
bu arda type-r ı olan şahıs bana takas teklifinde bulunduğu için değil type-r alma isteğim.zaten uzun süredir metiyelerini dinliodum type-r ın :)
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: basrit - Mayıs 08, 2007, 06:03:49 ÖS
Bu saydıklarının hiçbiri için ben Type R a kusur bulamam. Genelde Type R ın iç görünümü ve kalitesi eleştirilir ama ben bunada katılmam çünkü bu sevk meselesidir eğer uçak kokpiti görünümlü araçlardan hoslanıyorsan hosuna gitmeyebilir ama bana göre içi sade gayet sportif ve güzel. Type R ın 0-100 ü son hızı zaten bilinen şeyler ama bunun ötesinde gerçekten zevkli bi makine ve karşılaştırman açısından 328'den daha iyi yürüyeceğini kesinlikle söyleyebilirim.Type R dan sonra  S2000 kullanıcılarının içinden Type R daki zevki alamadıklarını söyleyenler bile var. Motor sağlamlığı olarak da bence kusursuz. Benzin sarfiyatı açısından Type R a yakın sportiflikte daha ekonomik bir araç olduğunu pek sanmıyorum
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: sSPAM - Mayıs 08, 2007, 06:09:03 ÖS
Aslında maksa gireyim atraksiyon yapayım şurdaki PUG'u kafalıyım demezsen.Bence sınıfına göre makul bir değer veriyor.
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: infaztim - Mayıs 08, 2007, 06:15:12 ÖS
PUG LARLA NE İŞİM OLUR BABALİ ADI ÜSTÜNDE PUG ORTADAKİ HARFİ DEĞİŞTİR SONUÇ ORTADA.PUGLAR NE KADAR MUAZZAM GİDERSE GİTSİN(MODİFİYELİLERİ TABİ)BİR MOTOR VE 4 TEKERDEN İBARET TABİ SEMPATİZANLARINA HAKARET KABUL EDİLMESİN BU BENİM ŞAHSİ FİKRİM AHİPLERİ İÇİN 12 NUMARA ALET OLARAKTA NİTELENDİRİLEBİLİR PEK TABİ İÇTENLİKLE SAYGI DUYARIM
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: ALG - Mayıs 08, 2007, 07:16:03 ÖS
muhteşem motor..
muhteşem şanzıman.
direksiyon hissi bunlara oranla az bişi zayıf..
işçilik diğerlerine göre daha kaliteli..
safkan spor otomobil.
frenler kullanıcıya göre değişkendir bence, fren yapmasını bilen adam bu arabaya hakim olur.
koltuklar gerçekten işlevsel, virajlarda kavrıyor bedeni.
yakıtı basmazsan seni memnun eder ama basarsanda içer..
pişman olmazsın, 2 senedir kullanıyorum ve subaruyu çok sevmeme rağmen elim satmaya gitmiyor..

dipnot: ne PUG ı allahaşkına, arabayı mundarlamayın  >%Sakin
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: ALG - Mayıs 08, 2007, 07:18:04 ÖS

Aslında maksa gireyim atraksiyon yapayım şurdaki PUG'u kafalıyım demezsen.Bence sınıfına göre makul bir değer veriyor.


yapma allahaşkına, ilk defa böyle yorum duyuyorum..makul değer haa ???
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: infaztim - Mayıs 08, 2007, 07:19:29 ÖS
çok saol yorumların için.peki stock olarakta performansı iyimidir en azından cai ve komple egzos ve header ile belli performans artışı oluomu.
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: R-13239 - Mayıs 08, 2007, 07:55:13 ÖS
Cai + Egzos + Egzos manifoldu'nu değiştir , bariz farkı anlıyorsun.

Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: sSPAM - Mayıs 08, 2007, 08:32:36 ÖS
infaztim,ALG özür dilerim sustum <783^2
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: karasovalye - Mayıs 08, 2007, 08:57:24 ÖS
What Car? 2002-2003-2004 Best Hot Hatch, BBC Top Gear Best Hot Hatch 2002, Auto Express Best Sporting Car 2003
type-r ı olanın bir şey yazmasına gerek yok arabanın ödülleri ortada burda sitede yayınlandı bunlar. ayrıca top gear, 5.gear vites gibi uluslararaı proğramları izliyosan sayısız kereler type-r ı izleyebilirdin, kendine rakip gösterilen clio rs i pist katılımında geçti, c4 vts yi test ettiler denediler denedirler en sonunda bizim bu kategorideki tavsiyemiz honda civic type-r dediler, daha sonra bir günde 206rc yi test ettiler sonunda babaannemle geziyor gibiyim type-r ın çok gerisinde bir otomobil bu fiyatlara type-r almak daha mantıklı dediler vesayre vesayre bir ara habire denk geliyodur adamlar yemiyip içmeyip type-r deniyip öve öve bitiremiyolardı :) benden bundan önce 106 vardı sanayiden çıkamıyodum bu arabayı vince tak 5.kattan at gene birşey olmaz pug la bırak performansı, yanyana dahi koyulamıycak kadar kaliteli bir arabadır, yakıt olayına gelince bende header dahil komple egzoz filtre var km de 230.000tl yaktım ocak ayında zamlardan önce sonra denemedim hiç, normal 3000-4000 devir gidersen, 3000-4000 devirde eşşek gibi giderim sanma bir trafik lambasından diğerine yinede ilk sen varıyosun acayip az yakar, ama basarsan benzin ibresinin nasıl indiğini film gibi izleriz  
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: AngelllA - Mayıs 08, 2007, 09:06:25 ÖS
Pug  ve Type-R
Kedinin fareyle oynaması gibi
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: infaztim - Mayıs 08, 2007, 09:24:11 ÖS
çok saol karaşovalye güzel özetlemişsin.peki araç modifiyeye cevap verme aşamasında ne durumda ve modlandıktan sonra motor bunu kaldırıyomu sorun falan çıkarıomu(atmosferik modifiye)mesela headers,egzantrik,hondata kpro,cai,komple egzos,debriyaj seti ve coilover bunların hepsini veya bir kısmını yapıpta başı ağıran arkadaşlar mevcutmu.
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: ALG - Mayıs 08, 2007, 09:25:03 ÖS
walla hava filtresi ve eksozla stock type r ları geçiyorum..stock kullanma zaten, kesinlikle havafiltresi takarak kullan derim..
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: infaztim - Mayıs 08, 2007, 09:28:05 ÖS
filtre ve eksozda tercih ne olmalı.bide senin egsoz ve filtre markan nedir acaba.
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: R-13239 - Mayıs 08, 2007, 09:29:47 ÖS
eksoz yokkende geçiyordun Altıner Abim :)


filtre : Injen / Aem  (Injen ağır basar)  

Eksoz : tabiki OTTO :)
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: infaztim - Mayıs 08, 2007, 09:31:34 ÖS
ya otto nasıl bi egsoz hks den dahamı verimli typer için bide komplemi sonsusturucumu
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: infaztim - Mayıs 08, 2007, 09:38:40 ÖS
daha önce otto markasını duydum fakat pek ciddiye almadım nebiliym bu güne dek hks typer için en iyisi diye biliodum performans açısından ama sesi bilmiyorum.
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: ALG - Mayıs 08, 2007, 09:47:25 ÖS
walla ottoyu bende pek ciddiye almamıştım, ama kullanan arkadaşlarımızın aldığı verim ve sesi bence birçok eksozdan daha iyi..bende bir süredir kullanıyorum ve inanılmaz memnunum..yani eksoz aslında bildiğin eksoz ama free-flow çıkışı ve 63mm boru girişi var..gazı kesintisiz attığı için araba daha rahat nefes veriyor..
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: ALG - Mayıs 08, 2007, 09:50:45 ÖS
bu arada hava filtresiyle otto birleşimide gerçekten sıkı kombinasyon oluyor..

biraz yukliyim diosan yani aşırı beslemeye girmeden, hedırs-eksoz sistemi-filtre-hondata-hafif volan la falan gayet keyifli olur birde baskı balata deişirsen tadından yenmez derim..
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: infaztim - Mayıs 08, 2007, 10:00:57 ÖS
ben şunları yapıcam bugün fiyatta aldım::::komple egzantrik-hondata kpro-üst kapak contası-aem v2 veya injen cai-hks komple egzos-d2 komple fren kit-toda debriyaj-d2 veya başka marka coilover-toda headers 4-2-1.
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: ALG - Mayıs 08, 2007, 10:17:36 ÖS
hks komple eksoz yapacağına, düz boru ve son çıkış otto yap..paran cebinde kalsın..
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: infaztim - Mayıs 08, 2007, 10:19:22 ÖS
ya bu iskender usta nasıldır hep duyuyorum ismini
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: ALG - Mayıs 08, 2007, 10:21:12 ÖS

ya bu iskender usta nasıldır hep duyuyorum ismini


gerçekten iyidir..boru kıvırma için özel makinası falan var..ağır ama temiz iş yapar iskender usta..
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: infaztim - Mayıs 08, 2007, 10:25:21 ÖS
yani bilindik meşhur egzos markaları kadar kaliteli egsozlarmı yapıo yoksa sadece ses açısındanmı iyi.
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: ALG - Mayıs 08, 2007, 10:32:19 ÖS

yani bilindik meşhur egzos markaları kadar kaliteli egsozlarmı yapıo yoksa sadece ses açısındanmı iyi.


walla onlar kadar iyi diyorum... custom işlerdede en iyisi hem fiyat hemde performans olarak iyi durumda.
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: infaztim - Mayıs 08, 2007, 10:35:37 ÖS
bişeyi söylemeden geçemicem sitemizde ilgi alaka fazlasıyla iyi bi soruyoya cevap olarak hemen dönülüo sağolun arkadaşlar honda kadar hızlısınız yani:):):)
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: ALG - Mayıs 08, 2007, 10:45:18 ÖS
rica ederiz ne demek..bildiğimizi paylaşıyoruz sadece  >=ok
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: infaztim - Mayıs 08, 2007, 10:46:41 ÖS
daha önce nasıl farkına varamadım bu sitenin ben bea tüh :ağlaa
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: infaztim - Mayıs 08, 2007, 10:50:39 ÖS
peki typer şehir içi sakin kullanımda ne yakıo 230 bin diyen arkadaşlar var 280 diyen arkadaşlar var???
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: ALG - Mayıs 08, 2007, 10:56:12 ÖS
walla benzin fiyatları durmadan zamlandığı için hesap artık içinden çıkılmaz hal aldı..ama gaza asılmazsan 11-12 lt civarı yakıyor..kışın yakış 13 lt gibi falan..ama gazı asıldınmı yakar, acımaz..
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: infaztim - Mayıs 08, 2007, 10:58:18 ÖS
ozaman 230 binler 280 binler hayal yani >ag :ağlaa
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: R-13239 - Mayıs 09, 2007, 12:29:31 ÖÖ
Valla ben 11-12 yakıyorum , karışık kullanımda , ortalama değerler bunlar yani.

HKS egzosu boşver otto son susturucu al , düz boru Iskender usta , toda 4-2-1 headers ı da tak , gayet güzel olur.

Sanırım fiyatı FG 'den aldın , parçalar hep onun sattıkları çünkü .

Hayırlısı olsun , elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışırız.
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: karasovalye - Mayıs 09, 2007, 12:55:20 ÖÖ
bende supersprint var çıkışı oval olandan sesi hiç hoşuma gitmiyor açıkcası supersprint düşünene tavsiye etmem, bu silincer olayıda yok, bir kaç video izledim bu otto ların sesleride görüntüleride güzel şimdi kullanan arkadaşlar bu otto yu kaça aldınız bu silincer dediğiniz olay üstünde hazır oluyormu, gerektiğinde sesi tamamen kesebiliyomusunuz, birde bağlantı yeri ara boruya vidalanıyor ya bu otto yu alınca direk kaynaksız vidalanıp takılcak şekilde mi oluyor??? arabaya bir şey yaptırmadan önce iyice araştırmak gerekiyoda :) yani kullananlar deneyimlerini paylaşırsa herkes bir fikir sahibi olur en azından
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: R-13239 - Mayıs 09, 2007, 01:39:02 ÖÖ
Silencer ile beraber satılıyor , modeller arasında fiyat farkları var , 130$ ile 150$ arasında değişen fiyatları var.

Otto sadece son susturucu olarak geliyor , ancak iyi bir egzoscu boru ve flanş yapıp , araboruya kaynak yapmadan bağlayabilir.
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: infaztim - Mayıs 09, 2007, 02:41:19 ÖS
e epki komple egzos daha verimli olmazmı ottonun son susturucusuna göre.düz boru çektirme işine girişmeyin dedi bi usta yazık olur dedi ama ne anlşamda söledi anlayamadım.peki  otto yaptırsak iskenderede boru falan çektirsek komple hks kadar verimli olurmuyuz bide şöle bi,şe var benim şu ana dek duyduğum en iyi egsoz markalarının arasında yani ilk 3 te MAGNAFLOW var bunu deneyeniniz varmı acaba.
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: karasovalye - Mayıs 09, 2007, 04:02:12 ÖS

Silencer ile beraber satılıyor , modeller arasında fiyat farkları var , 130$ ile 150$ arasında değişen fiyatları var.

Otto sadece son susturucu olarak geliyor , ancak iyi bir egzoscu boru ve flanş yapıp , araboruya kaynak yapmadan bağlayabilir.


çok saol yardımcı olduğun için, bendeki ara borular supersprint 60 veya 61 mm olması lazım haralde o zaman 60mm girişi olandan almak lazım demi egzozu
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: karasovalye - Mayıs 09, 2007, 04:06:51 ÖS

e epki komple egzos daha verimli olmazmı ottonun son susturucusuna göre.düz boru çektirme işine girişmeyin dedi bi usta yazık olur dedi ama ne anlşamda söledi anlayamadım.peki  otto yaptırsak iskenderede boru falan çektirsek komple hks kadar verimli olurmuyuz bide şöle bi,şe var benim şu ana dek duyduğum en iyi egsoz markalarının arasında yani ilk 3 te MAGNAFLOW var bunu deneyeniniz varmı acaba.

eli kaynak makinesi tutan herkes egzozcu olabiliyor  :) gürültü anlamında söylemiş olabilir orta susturucu olmadan aşırı gürültülü oluyor ben sonradan orta susturucu koydum, egzoz için iyi bir egzozcu bulman şart derim ben daha önceki arabamda 4-5 tane egzozcu gezdim yolda orta susturcu düştü neler olde neler 3-5 fazla para verip iyi bir ustaya gitmek şart derim
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: infaztim - Mayıs 09, 2007, 04:58:44 ÖS
aynen katılıyorum yahudiye sormuşlar hep kalite takılıyosun ne iş diye yahudi şöyle demiş ucuz ve kalitesiz ürün alacaka kadar zengin değilim..iş bu hesap yani
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: ALG - Mayıs 09, 2007, 05:31:36 ÖS


Silencer ile beraber satılıyor , modeller arasında fiyat farkları var , 130$ ile 150$ arasında değişen fiyatları var.

Otto sadece son susturucu olarak geliyor , ancak iyi bir egzoscu boru ve flanş yapıp , araboruya kaynak yapmadan bağlayabilir.



çok saol yardımcı olduğun için, bendeki ara borular supersprint 60 veya 61 mm olması lazım haralde o zaman 60mm girişi olandan almak lazım demi egzozu


otto çıkış 63 mm...
iyi bir usta süper araborular yapar..mesela ben son çıkışa gayet iyi bir işçilik yaptırdım, flanş boru falan cuk oldu, hafif kıvrımlı tırtıksız boru yaptı sağolsun, flansda bulduk..ses ise tam istediğim gibi..kaynaktan bende nefret ederim..iyi ustalar var gerçekten, kasapa düşmeşmezsen otto son çıkışı iyi işçilikle güzel hallederler
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: R-13239 - Mayıs 09, 2007, 06:55:33 ÖS
Kesinlikle , orta susturucusuz kullanırsan çok başın ağrır , ama çok daha serbest hava tahliyesi olduğu için daha çok performans alırsın. İskender usta 1 numaradır , daha yanına yaklaşacak kalitede egzoscu malesef yok.

Düşünürsen yardımcı olurum.
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: Zubeyir - Mayıs 10, 2007, 12:43:20 ÖS
vallla performans ıcınkarsılastırırsan bence drekt sat arabanı.al typer ı ama konforu fazla bekleme.hee bıdee.typeR ın standartı bıle 330ci yıyo.328 felan demıssın yalan olur :D
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: Zubeyir - Mayıs 10, 2007, 12:44:58 ÖS

ozaman 230 binler 280 binler hayal yani >ag :ağlaa


hayal ne demek aklından bıle gecırme :)
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: SONE-R - Mayıs 10, 2007, 01:54:00 ÖS
infaztim; dostum bence de hiç düşünme type-r'ı al. benim köşede bir 20 milyarım olsa düşünmeden siyah bi type-r alırdım. hondata k-pro beyin, header, orta boru, son susturucu ve CAI ile dehşet olur. kadran yetmez artık... :D :artis
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: infaztim - Mayıs 10, 2007, 05:24:59 ÖS
alıcam nasipse arkadaşlar 2 tomofil arasında kalmıştım uzun zamandır impo ve typer ama bulduğum impoların alayı turşu pancarıydı temizlerine 55-60 fiat çekiolar (2002 sti) diğerlerininde tipine tilt oluorum isterse 0-100 ü 0 olsun.ama cidden typer a binmedende karar vermek istemiyorum bursada 1 tane var typer ama trafikte denk gelmio bi gelse yapışıcam arkasına çek sağa baba dicem ya al sen benimkine bin bende seninkine bakalım şu typer nasılmış ciddiyim denk gelse rica edicem sahibinden bunu.ama yok işte sti falan gırla bursada ama typer yok.çekirge dolmuşlarını saymazsak tabi >%6rol >%6rol >%6rol
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: infaztim - Mayıs 10, 2007, 05:27:49 ÖS
bu arada bursadaki typer ın plakası 34 rengi sihay yanlış hatırlamıorsam arkasında mugen yazıo makyajlı kasa büyük ihtimalle orta bolukta ekran falan var dvd mi lcd mi bilemicem :) eğer bu forma takılıosa saygıdeğer ve pek kıymetli arkadaş feryadıma kulak versin bi zahmet <783^2
Başlık: Ynt: TYPER HAKKINDA BİLGİ
Gönderen: alı* - Temmuz 15, 2007, 09:48:00 ÖÖ
konunun ve msjların gecmis tarih oldugunun farkındayım ancak aklıma takılan birsey var.. markasını ve ya modelini bilmedigim bir ekzos zar iceriye koyulan bir dugme ile stock ekzos gibi sesi falan kesiliyormus.. aynı zamanda performansda dusuyor tabi haliyle gaz cıkısı rahat olmadıgı icin.. polislerle basın agrımaması icin ideal bisi gibi geldi bana icerden silencer gibi birsey ancak bi arkadasa sormustum silencerla alakası olmayan bir sistemmis..hic deneyen arkadasım falan yok .. bu konuda bilgisi ve ya tecrubesi olan varsa paylasabilirmi acaba ?