TeamHondaTurkey.Com
HONDA TEAM => Sohbet / Off Topic => Konuyu başlatan: luke skywalker - Nisan 17, 2011, 12:04:05 ÖÖ
-
Merhaba.
Bugün bankamatik kuyruğunda bekleyen 2 polisten birisi hız için konulmuş radarların menzilinin 100-200 metre diğer polis ise 700 metre olduğunu konuşuyorlardı.(trafik polisi değillerdi)
Bu otoyollara ve şehir içlerine koyulmuş radar cihazlarının menzilini bilen var mı?
Yani kaç metre mesafeden sonra iş işten geçmiş oluyor,cezayı yemiş oluyoruz?
-
1 ay once abim yakalandı polis cevre yolunda radarın menzilinin 2km oldugunu söyledi nekadar dogru bılemem..
-
Merhaba ;
Sizlerinde yazmış olduklarınızdan sonra , anladığım kadarı ile radarlar birbirleri arasında (belki yola,belki bölgeye vs.vs..) farklılık gösterebiliyor.Çünkü benim sürekli geçtiğim bir güzargahta sürekli radar yolun kenarında bekliyor.Radara 200 m. kadar kala 70 ile gidiniz tabelası var ve 100 metre kalada 50 ile gidiniz tabelası var.Benim bazı zamanlarda bazı nedenlerden dolayı bırakın 70'i , 50 tabelasına kadar 120-130 km süratle geldiğim oluyor.Eğer o radarın menzili o kadar olsaydı şimdiye kadar defalarca ceza yemiş olmam gerekirdi.Ki Allah'a şükürler olsun 1 kez dahi durdurulmadım.
Tabi bu yazdığım yanlış anlaşılmasın , yukarıdada dediğim gibi belki bazı bölge yada yolda menzil uzayabilir yada kısalabilir.Belkide menzil yok , radar yalnızca önünden geçen aracın hızını tespit ediyor olabilir , bilemiyorum.
-
valla onu bunu bilmemde e-5 radar radar die tabelalar var sağlı sollu ama kimse dinlemiyor valla ben 90 100 arası gidiyorum adam yanımda geçerken nefes kesiyor nasıl iş anlamadım ben yapıştırcam valla bigün.
-
arkadaşlar bir polis olarak radar uygulaması yapan arkadaşımla olan diyaloğu anlatayım size.
bende sizin sorunuzu onlara sordum aldığım cevap radar sinyalle çalışan ve motor sesinizi yaklaşık açık alanda 3km kadar sinyali yakalayabilen bir cihaz ama şöyle bir durumda varki 3 km öncesi bile sizin sinyalinizi yakaladı diyelim nasıl ispat edicek? bu yüzden kameraya girene kadar sizi tespit edemiyor. birde şöyle bir durumda varki 130km hızla 2 araç olarak radarın önünden geçtiniz sizin aracınız 1100kg yandaki araç 1200 1200kg ağırlığındaki araç radara girer ve siz yırtarsınız. denenmiştir bu dediğim olay. abimin başına geldi benim önümde seyrediryordu corollayla audi sollarken radarı farkederek audinin yanından ayrılmadı ve sonuç audiye radar corollaya serbest :)
-
valla onu bunu bilmemde e-5 radar radar die tabelalar var sağlı sollu ama kimse dinlemiyor valla ben 90 100 arası gidiyorum adam yanımda geçerken nefes kesiyor nasıl iş anlamadım ben yapıştırcam valla bigün.
+bende
-
otoyollardaki radarın menzili gördüğün zaman zaten girmiş oluyorsun kadar oldugunu tecrübe ile biliyorum... :)
-
Merhaba.
Bugün bankamatik kuyruğunda bekleyen 2 polisten birisi hız için konulmuş radarların menzilinin 100-200 metre diğer polis ise 700 metre olduğunu konuşuyorlardı.(trafik polisi değillerdi)
Bu otoyollara ve şehir içlerine koyulmuş radar cihazlarının menzilini bilen var mı?
Yani kaç metre mesafeden sonra iş işten geçmiş oluyor,cezayı yemiş oluyoruz?
şukadarını söyleyebilirim. Sen onu fark bile edemeden o hızını hesaplıyor. 700 metremi yok artık abi uzay çağındayız yaaa en az 2500-3000 metredir. Özellikle kartal sahil yolu radar ekibine sorucam bunu bekleyin beni lütfen.
-
arkadaşlar birde yeşil dalgamı mavi dalgamı onlara çok dikkat edin. Radar olup olmadığını anlayamıyorsunuz bile. V-tec açıkken yakalanan bence 400 ü gözden çıkartsın.
-
Yukarıdaki mesajımdada belirttiğim gibi her zamanki güzargahımda genellikle radar oluyor.
Bugün tam radarın olduğu kısımda asfalt çalışması olduğundan dolayı radar yoktu araçlar basa bas geçiyorlar.Polisler radarı öyle bir yere kurmuşlar ki tam virajı dönüp araçların hızlandığı bir yer :) Allahtan aracı tanıyoruzda son anda ağaçların arasında farkedip 90'dan 50'ye düşüp öyle geçtim.Yaklaşık 250 metre ilerde çevirme vardı ve bir anda aklıma bu konu gelip , defalarca geçmeme rağmen hiç ceza yemedim dediğim aklıma geldi. :) Heralde bu kez cezayı yedik dedim içimden :)))))
Neyseki durdurmadılar , radara 2 araç yakalanmış birisi 06 plaka diğeri 34 plaka.Adamlar nerden bilsinler orada radar olduğunu.Umarım onların dışında ceza kesilen olmamıştır.
-
ne poliste suç ne vatandaşta ,bu radar olayını icat edeni saygıyla anıyoruz.:)
-
Ben radar seni gördüğü anda tespit ediyor diye biliyorum yani az yaklaşayım daha uzaktayım gibi birşey yok..
-
yoldaki o hız tabelalarının çoğu bilgilendirme amaçlıdır. radar vazifesi görmesi için merkeze bağlı ve oraya bilgi aktarması gerekiyor. benden duymuş olmayın :)
bu arada radarların menzili 3 km ye kadar uzayabilmektedir. açık alan ve sinyali olumsuz etkileyen parazit yoksa...
saygılarımla...
Merhaba ;
Sizlerinde yazmış olduklarınızdan sonra , anladığım kadarı ile radarlar birbirleri arasında (belki yola,belki bölgeye vs.vs..) farklılık gösterebiliyor.Çünkü benim sürekli geçtiğim bir güzargahta sürekli radar yolun kenarında bekliyor.Radara 200 m. kadar kala 70 ile gidiniz tabelası var ve 100 metre kalada 50 ile gidiniz tabelası var.Benim bazı zamanlarda bazı nedenlerden dolayı bırakın 70'i , 50 tabelasına kadar 120-130 km süratle geldiğim oluyor.Eğer o radarın menzili o kadar olsaydı şimdiye kadar defalarca ceza yemiş olmam gerekirdi.Ki Allah'a şükürler olsun 1 kez dahi durdurulmadım.
Tabi bu yazdığım yanlış anlaşılmasın , yukarıdada dediğim gibi belki bazı bölge yada yolda menzil uzayabilir yada kısalabilir.Belkide menzil yok , radar yalnızca önünden geçen aracın hızını tespit ediyor olabilir , bilemiyorum.
-
haklısınız ama biraz açıklık getirelim. radarlar bir araca kilitlenir. ard arda ölçümler yaparlar. bu süre zarfında radar cihazı başka araçla ilgilenemez. ama bu süre çok fazla değildir. sanırım 5-6 saniye arası. sonra radar boşta kalır ve diğer kurbanına kilitlenmeye hazırdır. eğer ardarda çok yakın 2 araç radara yakalanacaksa cihaz ilk olarak cüssesi büyük olana kilitlenir. dahası var rengi koyu olanada önce kilitlenir. siz 4-5 saniye içinde farkeder yavaşlarsanız kurtarırsınız.
selamlar...
arkadaşlar bir polis olarak radar uygulaması yapan arkadaşımla olan diyaloğu anlatayım size.
bende sizin sorunuzu onlara sordum aldığım cevap radar sinyalle çalışan ve motor sesinizi yaklaşık açık alanda 3km kadar sinyali yakalayabilen bir cihaz ama şöyle bir durumda varki 3 km öncesi bile sizin sinyalinizi yakaladı diyelim nasıl ispat edicek? bu yüzden kameraya girene kadar sizi tespit edemiyor. birde şöyle bir durumda varki 130km hızla 2 araç olarak radarın önünden geçtiniz sizin aracınız 1100kg yandaki araç 1200 1200kg ağırlığındaki araç radara girer ve siz yırtarsınız. denenmiştir bu dediğim olay. abimin başına geldi benim önümde seyrediryordu corollayla audi sollarken radarı farkederek audinin yanından ayrılmadı ve sonuç audiye radar corollaya serbest :)
-
Vay be radarlarda demekki bizim bilmediğimiz neler neler varmış.Aracın rengi bile farkediyorsa daha bilmediğimiz neler vardır kimbilir. :) Açıklamalar için teşekkür ederim.
-
haklısınız ama biraz açıklık getirelim. radarlar bir araca kilitlenir. ard arda ölçümler yaparlar. bu süre zarfında radar cihazı başka araçla ilgilenemez. ama bu süre çok fazla değildir. sanırım 5-6 saniye arası. sonra radar boşta kalır ve diğer kurbanına kilitlenmeye hazırdır. eğer ardarda çok yakın 2 araç radara yakalanacaksa cihaz ilk olarak cüssesi büyük olana kilitlenir. dahası var rengi koyu olanada önce kilitlenir. siz 4-5 saniye içinde farkeder yavaşlarsanız kurtarırsınız.
selamlar...
arkadaşlar bir polis olarak radar uygulaması yapan arkadaşımla olan diyaloğu anlatayım size.
bende sizin sorunuzu onlara sordum aldığım cevap radar sinyalle çalışan ve motor sesinizi yaklaşık açık alanda 3km kadar sinyali yakalayabilen bir cihaz ama şöyle bir durumda varki 3 km öncesi bile sizin sinyalinizi yakaladı diyelim nasıl ispat edicek? bu yüzden kameraya girene kadar sizi tespit edemiyor. birde şöyle bir durumda varki 130km hızla 2 araç olarak radarın önünden geçtiniz sizin aracınız 1100kg yandaki araç 1200 1200kg ağırlığındaki araç radara girer ve siz yırtarsınız. denenmiştir bu dediğim olay. abimin başına geldi benim önümde seyrediryordu corollayla audi sollarken radarı farkederek audinin yanından ayrılmadı ve sonuç audiye radar corollaya serbest :)
Geçen Gün Ankaraya Gidiyorduk Emniyetten Arkadaşlar Öyle Bir Yere Koymuşlar ki Adana Gişelerine Girmeden 6 km Beri Tarafta Tam Rampayı Çıkarken Virajlı Yerde O Sırada da Dayım Artistlik Yaptı 2000 Focusuyla Bir Hondacı Olarak Alta Kalmak İstemedim Hareketin Kralı Bizde Demek İçin Gaza Yükledim Viraja Girdim Kafa Kafa Gidiyor Sayılırız Burun Farkıyla Ben Öndeyim Baktım Radar Hız Düşürmeye Kalmadan Önünden Geçtik Gişelerin Önündede Çevirme Vardı Beni Kenara Çektiler Dayımı Çekmediler Demekki Bu Durum Cüsse Farkından Meydana Geliyormuş.
-
aynen ağırlık baya bir etkendir radarda bende öyle bi kez Sİ imla kurtarmıştım merco girdi ben girmedim halbuki yanyanaydık ve 140 falan idi hızımız :)
-
Ben radar seni gördüğü anda tespit ediyor diye biliyorum yani az yaklaşayım daha uzaktayım gibi birşey yok..
aynen öyle tbr :D
-
haklısınız ama biraz açıklık getirelim. radarlar bir araca kilitlenir. ard arda ölçümler yaparlar. bu süre zarfında radar cihazı başka araçla ilgilenemez. ama bu süre çok fazla değildir. sanırım 5-6 saniye arası. sonra radar boşta kalır ve diğer kurbanına kilitlenmeye hazırdır. eğer ardarda çok yakın 2 araç radara yakalanacaksa cihaz ilk olarak cüssesi büyük olana kilitlenir. dahası var rengi koyu olanada önce kilitlenir. siz 4-5 saniye içinde farkeder yavaşlarsanız kurtarırsınız.
selamlar...
arkadaşlar bir polis olarak radar uygulaması yapan arkadaşımla olan diyaloğu anlatayım size.
bende sizin sorunuzu onlara sordum aldığım cevap radar sinyalle çalışan ve motor sesinizi yaklaşık açık alanda 3km kadar sinyali yakalayabilen bir cihaz ama şöyle bir durumda varki 3 km öncesi bile sizin sinyalinizi yakaladı diyelim nasıl ispat edicek? bu yüzden kameraya girene kadar sizi tespit edemiyor. birde şöyle bir durumda varki 130km hızla 2 araç olarak radarın önünden geçtiniz sizin aracınız 1100kg yandaki araç 1200 1200kg ağırlığındaki araç radara girer ve siz yırtarsınız. denenmiştir bu dediğim olay. abimin başına geldi benim önümde seyrediryordu corollayla audi sollarken radarı farkederek audinin yanından ayrılmadı ve sonuç audiye radar corollaya serbest :)
Geçen Gün Ankaraya Gidiyorduk Emniyetten Arkadaşlar Öyle Bir Yere Koymuşlar ki Adana Gişelerine Girmeden 6 km Beri Tarafta Tam Rampayı Çıkarken Virajlı Yerde O Sırada da Dayım Artistlik Yaptı 2000 Focusuyla Bir Hondacı Olarak Alta Kalmak İstemedim Hareketin Kralı Bizde Demek İçin Gaza Yükledim Viraja Girdim Kafa Kafa Gidiyor Sayılırız Burun Farkıyla Ben Öndeyim Baktım Radar Hız Düşürmeye Kalmadan Önünden Geçtik Gişelerin Önündede Çevirme Vardı Beni Kenara Çektiler Dayımı Çekmediler Demekki Bu Durum Cüsse Farkından Meydana Geliyormuş.
yürü bee şeklin olsun yapıştırrrrrrrrrr. cezayıda bana gönder ben öderim :D Radar felan diye kapışmalarda gaz kesmek yok amannn haa üç kuruşluk tenekelere geçilmeye kimse :)
Konu kapışmaysa , radar teferruattır demiş atalarımız unutmayın :D
-
"kapışmayı seven radarına katlanır" diyorsun yani kardeş... Ki haklısınız. :)
-
aynen ağırlık baya bir etkendir radarda bende öyle bi kez Sİ imla kurtarmıştım merco girdi ben girmedim halbuki yanyanaydık ve 140 falan idi hızımız :)
Benim 2004 vtec 1090 kg.Bu da demek oluyor ki aynı güçteki birçok araca göre avantajlıyım.
-
bana göre uzun yolda uzak mesafe şehir içinde kısa mesafe ölçümü yapılıyordur ayrıca fn2 tayyar ayvayı yedi şoför ile 1350 kilo falan gelir heralde :D
-
şimdi aklıma geldi d5 dizel bir volvo ile gölbaşından ankaraya gidiş istikametinde kapışmaya başladık kgys den 70 le geçtik sonra bastık kgys yi geçtikten 200 300 metre sonra radarı benzinliğe koymuşlar görmedik ikimizde yedik cezayı volvo 158 km/h bende 175 km/h ile girmişiz. benim civic 1260 kilo civarı ben 68 kiloyum yanımda arkadaşımda vardı oda 55 kilo falandır heralde volvo ise s60 station wagon du. volvo bal köpüğü ben siyah neden ikimizde yedik o zaman
-
kartalsahildekini ben de biliyorum özellikle haftasonlarının vazgeçilmezi h içi arada bir oluyor da haftasonu migrosu geçtikten sonra pendik istikametine doğru tam ışıklardan sonra :) bi tourneo durakta ters duruyoı içinde kamera da var adam ne bakınıyonuz dedi memur bey diyince dolaşmayın ayak altında dedi sanki anlamıyoz siviller ya sözde :) yediremedi heralde tanınmayı :) susurlukta d aorta refüjde accent eksik olmuyo eski kasa hep ya mavi ya gri :=)
-
şimdi aklıma geldi d5 dizel bir volvo ile gölbaşından ankaraya gidiş istikametinde kapışmaya başladık kgys den 70 le geçtik sonra bastık kgys yi geçtikten 200 300 metre sonra radarı benzinliğe koymuşlar görmedik ikimizde yedik cezayı volvo 158 km/h bende 175 km/h ile girmişiz. benim civic 1260 kilo civarı ben 68 kiloyum yanımda arkadaşımda vardı oda 55 kilo falandır heralde volvo ise s60 station wagon du. volvo bal köpüğü ben siyah neden ikimizde yedik o zaman
radar makinasının yanından aynı anda değil biriz 3-5 saniye sonra geçmişsinizdir. kafa kafaya olsanız farkederdi ama radarın görüş menzilinden itibaren kafa kafaya yürümeniz lazımdı
-
şimdi aklıma geldi d5 dizel bir volvo ile gölbaşından ankaraya gidiş istikametinde kapışmaya başladık kgys den 70 le geçtik sonra bastık kgys yi geçtikten 200 300 metre sonra radarı benzinliğe koymuşlar görmedik ikimizde yedik cezayı volvo 158 km/h bende 175 km/h ile girmişiz. benim civic 1260 kilo civarı ben 68 kiloyum yanımda arkadaşımda vardı oda 55 kilo falandır heralde volvo ise s60 station wagon du. volvo bal köpüğü ben siyah neden ikimizde yedik o zaman
O zaman bu da gösteriyor ki ağırlık avantajı diye bir şey yok.(Bu arada kaç tl yediniz)
-
şimdi aklıma geldi d5 dizel bir volvo ile gölbaşından ankaraya gidiş istikametinde kapışmaya başladık kgys den 70 le geçtik sonra bastık kgys yi geçtikten 200 300 metre sonra radarı benzinliğe koymuşlar görmedik ikimizde yedik cezayı volvo 158 km/h bende 175 km/h ile girmişiz. benim civic 1260 kilo civarı ben 68 kiloyum yanımda arkadaşımda vardı oda 55 kilo falandır heralde volvo ise s60 station wagon du. volvo bal köpüğü ben siyah neden ikimizde yedik o zaman
O zaman bu da gösteriyor ki ağırlık avantajı diye bir şey yok.(Bu arada kaç tl yediniz)
ağırlık avantajı var kardeşim ama kafa kafaya yürüdünüzde var radar makinası sizi ayrı diğer aracı ayrı görürse bu kafa kafaya yürümek değildir
-
şimdi aklıma geldi d5 dizel bir volvo ile gölbaşından ankaraya gidiş istikametinde kapışmaya başladık kgys den 70 le geçtik sonra bastık kgys yi geçtikten 200 300 metre sonra radarı benzinliğe koymuşlar görmedik ikimizde yedik cezayı volvo 158 km/h bende 175 km/h ile girmişiz. benim civic 1260 kilo civarı ben 68 kiloyum yanımda arkadaşımda vardı oda 55 kilo falandır heralde volvo ise s60 station wagon du. volvo bal köpüğü ben siyah neden ikimizde yedik o zaman
O zaman bu da gösteriyor ki ağırlık avantajı diye bir şey yok.(Bu arada kaç tl yediniz)
ağırlık avantajı var kardeşim ama kafa kafaya yürüdünüzde var radar makinası sizi ayrı diğer aracı ayrı görürse bu kafa kafaya yürümek değildir
Peki üzerinde ışıklı levha ile gidilecek hızı gösteren radarların menzili ne kadar olabilir ki çünkü herkes Ankara'da gaza basıp bu Mobese kameralı radarların önünde frene basıyor yavaşlayıp tekrar basıyor.
-
30 40 metre kala yavaşlıyoruz biz hiç ceza gelmedi kgys den herkez o şekilde yapıyor bu arada bilsem yavaşlardım volvo yerdi sadece cezayı :( 270 lira yedim polise sordum yazan hız limitinin %30 üstüne çıkarsanız isterseniz 300 le gidin yinede 270 liraymış cezası
-
sabit radarları bilimiyorum kardeşim onları ağrı da görmediğimiz için sanırırm tarfikçi arkadaşlarımında haberi yoktur
-
evet hız limitinin %30una kadar 130liraydı sanırım zamdan önceki hali %30 üstüne çıktınız mı ha 150 ile ha 250 ile farketmiyor
-
haklısınız ama biraz açıklık getirelim. radarlar bir araca kilitlenir. ard arda ölçümler yaparlar. bu süre zarfında radar cihazı başka araçla ilgilenemez. ama bu süre çok fazla değildir. sanırım 5-6 saniye arası. sonra radar boşta kalır ve diğer kurbanına kilitlenmeye hazırdır. eğer ardarda çok yakın 2 araç radara yakalanacaksa cihaz ilk olarak cüssesi büyük olana kilitlenir. dahası var rengi koyu olanada önce kilitlenir. siz 4-5 saniye içinde farkeder yavaşlarsanız kurtarırsınız.
selamlar...
arkadaşlar bir polis olarak radar uygulaması yapan arkadaşımla olan diyaloğu anlatayım size.
bende sizin sorunuzu onlara sordum aldığım cevap radar sinyalle çalışan ve motor sesinizi yaklaşık açık alanda 3km kadar sinyali yakalayabilen bir cihaz ama şöyle bir durumda varki 3 km öncesi bile sizin sinyalinizi yakaladı diyelim nasıl ispat edicek? bu yüzden kameraya girene kadar sizi tespit edemiyor. birde şöyle bir durumda varki 130km hızla 2 araç olarak radarın önünden geçtiniz sizin aracınız 1100kg yandaki araç 1200 1200kg ağırlığındaki araç radara girer ve siz yırtarsınız. denenmiştir bu dediğim olay. abimin başına geldi benim önümde seyrediryordu corollayla audi sollarken radarı farkederek audinin yanından ayrılmadı ve sonuç audiye radar corollaya serbest :)
Geçen Gün Ankaraya Gidiyorduk Emniyetten Arkadaşlar Öyle Bir Yere Koymuşlar ki Adana Gişelerine Girmeden 6 km Beri Tarafta Tam Rampayı Çıkarken Virajlı Yerde O Sırada da Dayım Artistlik Yaptı 2000 Focusuyla Bir Hondacı Olarak Alta Kalmak İstemedim Hareketin Kralı Bizde Demek İçin Gaza Yükledim Viraja Girdim Kafa Kafa Gidiyor Sayılırız Burun Farkıyla Ben Öndeyim Baktım Radar Hız Düşürmeye Kalmadan Önünden Geçtik Gişelerin Önündede Çevirme Vardı Beni Kenara Çektiler Dayımı Çekmediler Demekki Bu Durum Cüsse Farkından Meydana Geliyormuş.
yürü bee şeklin olsun yapıştırrrrrrrrrr. cezayıda bana gönder ben öderim :D Radar felan diye kapışmalarda gaz kesmek yok amannn haa üç kuruşluk tenekelere geçilmeye kimse :)
Konu kapışmaysa , radar teferruattır demiş atalarımız unutmayın :D
Radara Düştük Ama Ceza Yemedik Abicim Merak Etme :)
-
şimdi aklıma geldi d5 dizel bir volvo ile gölbaşından ankaraya gidiş istikametinde kapışmaya başladık kgys den 70 le geçtik sonra bastık kgys yi geçtikten 200 300 metre sonra radarı benzinliğe koymuşlar görmedik ikimizde yedik cezayı volvo 158 km/h bende 175 km/h ile girmişiz. benim civic 1260 kilo civarı ben 68 kiloyum yanımda arkadaşımda vardı oda 55 kilo falandır heralde volvo ise s60 station wagon du. volvo bal köpüğü ben siyah neden ikimizde yedik o zaman
O zaman bu da gösteriyor ki ağırlık avantajı diye bir şey yok.(Bu arada kaç tl yediniz)
ağırlık avantajı var kardeşim ama kafa kafaya yürüdünüzde var radar makinası sizi ayrı diğer aracı ayrı görürse bu kafa kafaya yürümek değildir
yediğin senin olsun boşver geçmiş olsun bidaha dikkat et. kardeş sen volvo ya patlattınmı ondan ver haberi :D
-
hem geçilip, hem 270 daha acı bence :D
-
hem geçilip, hem 270 daha acı bence :D
bu arada ebn bu konuyu konuştum. Araç içine monteli radarlarda 2,5-3 km arkadaşlar. Yani siz onu göremeden o sizi ölçüyor.
-
Peki bu gezici radar olayı nasıl oluyor milletin 100 110 dan aşşagı gitmedigi yolda 108 ile gezici radara yakalanmışım 264 tl ceza geldi eve ödemiyorum :):)
-
Peki bu gezici radar olayı nasıl oluyor milletin 100 110 dan aşşagı gitmedigi yolda 108 ile gezici radara yakalanmışım 264 tl ceza geldi eve ödemiyorum :):)
polisler seni hiç es geçmiyorlar sanırım..bende kendimi bedevi sanıyordum :D
adamlar bir ara beni hiç atlamıyorlardı..ceset torbam yok die arabamı bile bağlattığım günü biliyorum yaa :)
-
Peki bu gezici radar olayı nasıl oluyor milletin 100 110 dan aşşagı gitmedigi yolda 108 ile gezici radara yakalanmışım 264 tl ceza geldi eve ödemiyorum :):)
polisler seni hiç es geçmiyorlar sanırım..bende kendimi bedevi sanıyordum :D
adamlar bir ara beni hiç atlamıyorlardı..ceset torbam yok die arabamı bile bağlattığım günü biliyorum yaa :)
Sorma ya forumun mudavimi olduk ceza konusunda beni gören polis çek saga diyor asayiş olsun trafik olsun yunus olsun farketmiyo adamlara :)
-
olsun sende yanında bilmeyen biri olunca.aaaa bak bunlar ahmet abiler.şimdi kesin beni çevirirler iki makara yaparız bak şmdi dersin.az ilerde ohoo orhanlarda burdaymış bak şimdi kesin bunlarda çevirir dersin :D yanındaki de vay be abi tüm polisleri tanıyon der..kötü durumları değerlendirmek lazım :D
-
Adamlar telefon acıyor artık bana tanımadıgım halde ersin kardeşim polise boyle boyle yapmıssın boyle boyle demişşin ustune yurumüşsün nasıl halletcez biz bu işi diyor diyorum abi sen kimsin ben komiser ahmet diyo :):):):)
-
Peki bu gezici radar olayı nasıl oluyor milletin 100 110 dan aşşagı gitmedigi yolda 108 ile gezici radara yakalanmışım 264 tl ceza geldi eve ödemiyorum :):)
ödemeseniz ne olacakki yeterki devlete borcun olsun bugün 260'ı sen gidip ödemezsen, bekler bekler 10 sene sonra 260,000 olarak o gelir tahsil eder ve gider.karar senin ben öyle bir hata yaptım sen yapma :D
-
şimdi ben radara 175 le girdim volvo 158 le sence kim kimi geçmiş olabilir okumuyon bide dalga geçion 270 lirayı daha pahalı ödedim bu arada 3 tane radar 2 tane kırmızı ışık vardı bi tanede telefon toplam 1000 1100 gibi bir rakam ödemem gerekiyordu 6 ay civarı geciktirdim 1400 ödedim :'(
-
şimdi ben radara 175 le girdim volvo 158 le sence kim kimi geçmiş olabilir okumuyon bide dalga geçion 270 lirayı daha pahalı ödedim bu arada 3 tane radar 2 tane kırmızı ışık vardı bi tanede telefon toplam 1000 1100 gibi bir rakam ödemem gerekiyordu 6 ay civarı geciktirdim 1400 ödedim :'(
Geçmiş olsun.1400 iyi para ceza için.7-8 kez depo dolar o paraya.
-
yediğim 2 kırmızı ışık cezası mobese fakat nişanlım rahatsızlandı ve dörtlülerim yanıyordu acile gidiyordum bu modese sistemi iyide akıllı bir sistem değil geçiş üstünlüğü bilmiyor. 1400 liraya civic hb 7 full depo ediyor malesef :'(
-
geçmiş olsun daha dikkatli olun arkadaşlar.
-
son yediğim 270 hiç gözümde değil valla volvo yu tokatlamak harikaydı :D yarın type-r alıyorum siz asıl o zaman görün cezaları ben bu ehliyeti emniyete teslim ederim :D
-
bu ağırlık meselesine takmışsınız arkadaşlar. ağırlıktan kasıt hacimdir. uzaktan ağırlık ölçen bir teknoloji yok. öyle benim araç 1060 kg yanımdaki 1070 di onu görmesi lazımdı gibi fikirler biraz komik oluyor.. radarlar sinyal ve camera sistemi ile çalışıyor. siz uzaktan gelen 2 kişiden önce hangisini farkedersiniz. elbetteki cüssesi büyük olanı. olay budur. 2 araç arasında 3-5 saniye varsa 2 aracada kilitlenmesi için yeterli süre var demektir. siz arka arkaya botozlama radardan geçti iseniz 2niz içinde geçmiş olsun demektir. o sırada siz 120-130 ile gidip yavaşlarsanız ancak ozman hafif olmanın avantajını kullanabilirsiniz.
size radara hiç girmeyeceğiniz bir sır vermek isterim.. ben 16 senedir hiç radar cezası yemedim.ama kimseye söylemeyin..:)
Aşırı Hız Yapmayın.. hiç radara girmezsiniz.. radara vereceğiniz para ile deponuzu fulleyip gönlünüzce gezersiniz..
şaka bir yana Sürat felakettir arkadaşlar. . 100 km ile giden 1000 kg.lık bir aracın lastik başına yere basma kuvveti 4 kg civarında oluyor. (bir oto programında söylenmişti). gerisini siz düşünün...
-
bu ağırlık meselesine takmışsınız arkadaşlar. ağırlıktan kasıt hacimdir. uzaktan ağırlık ölçen bir teknoloji yok. öyle benim araç 1060 kg yanımdaki 1070 di onu görmesi lazımdı gibi fikirler biraz komik oluyor.. radarlar sinyal ve camera sistemi ile çalışıyor. siz uzaktan gelen 2 kişiden önce hangisini farkedersiniz. elbetteki cüssesi büyük olanı. olay budur. 2 araç arasında 3-5 saniye varsa 2 aracada kilitlenmesi için yeterli süre var demektir. siz arka arkaya botozlama radardan geçti iseniz 2niz içinde geçmiş olsun demektir. o sırada siz 120-130 ile gidip yavaşlarsanız ancak ozman hafif olmanın avantajını kullanabilirsiniz.
size radara hiç girmeyeceğiniz bir sır vermek isterim.. ben 16 senedir hiç radar cezası yemedim.ama kimseye söylemeyin..:)
Aşırı Hız Yapmayın.. hiç radara girmezsiniz.. radara vereceğiniz para ile deponuzu fulleyip gönlünüzce gezersiniz..
şaka bir yana Sürat felakettir arkadaşlar. . 100 km ile giden 1000 kg.lık bir aracın lastik başına yere basma kuvveti 4 kg civarında oluyor. (bir oto programında söylenmişti). gerisini siz düşünün...
bende çok radara girdim ama hiç ceza yemedim bu nasıl olucak :)
-
bu ağırlık meselesine takmışsınız arkadaşlar. ağırlıktan kasıt hacimdir. uzaktan ağırlık ölçen bir teknoloji yok. öyle benim araç 1060 kg yanımdaki 1070 di onu görmesi lazımdı gibi fikirler biraz komik oluyor.. radarlar sinyal ve camera sistemi ile çalışıyor. siz uzaktan gelen 2 kişiden önce hangisini farkedersiniz. elbetteki cüssesi büyük olanı. olay budur. 2 araç arasında 3-5 saniye varsa 2 aracada kilitlenmesi için yeterli süre var demektir. siz arka arkaya botozlama radardan geçti iseniz 2niz içinde geçmiş olsun demektir. o sırada siz 120-130 ile gidip yavaşlarsanız ancak ozman hafif olmanın avantajını kullanabilirsiniz.
size radara hiç girmeyeceğiniz bir sır vermek isterim.. ben 16 senedir hiç radar cezası yemedim.ama kimseye söylemeyin..:)
Aşırı Hız Yapmayın.. hiç radara girmezsiniz.. radara vereceğiniz para ile deponuzu fulleyip gönlünüzce gezersiniz..
şaka bir yana Sürat felakettir arkadaşlar. . 100 km ile giden 1000 kg.lık bir aracın lastik başına yere basma kuvveti 4 kg civarında oluyor. (bir oto programında söylenmişti). gerisini siz düşünün...
Birde şu var 80-90 km arası bir kazada hava yastığına çarpma şiddetiniz yaklaşık 3 tonmuş yani kamyon çarpmışa döndürüyor adamı :D Allah korusun hepimiz.
-
3 Ton mu Ben mi Yanlış Anladım.
-
3 Ton mu Ben mi Yanlış Anladım.
aynen 3 ton luk bir basınça eşitmiş çarpma şiddeti
-
hepsini biriktirip toptan gönderirler bir gün :)
şaka bir yana bu söylediğinizin legal bir yolu varya bizde bilelim kardeş..
bu ağırlık meselesine takmışsınız arkadaşlar. ağırlıktan kasıt hacimdir. uzaktan ağırlık ölçen bir teknoloji yok. öyle benim araç 1060 kg yanımdaki 1070 di onu görmesi lazımdı gibi fikirler biraz komik oluyor.. radarlar sinyal ve camera sistemi ile çalışıyor. siz uzaktan gelen 2 kişiden önce hangisini farkedersiniz. elbetteki cüssesi büyük olanı. olay budur. 2 araç arasında 3-5 saniye varsa 2 aracada kilitlenmesi için yeterli süre var demektir. siz arka arkaya botozlama radardan geçti iseniz 2niz içinde geçmiş olsun demektir. o sırada siz 120-130 ile gidip yavaşlarsanız ancak ozman hafif olmanın avantajını kullanabilirsiniz.
size radara hiç girmeyeceğiniz bir sır vermek isterim.. ben 16 senedir hiç radar cezası yemedim.ama kimseye söylemeyin..:)
Aşırı Hız Yapmayın.. hiç radara girmezsiniz.. radara vereceğiniz para ile deponuzu fulleyip gönlünüzce gezersiniz..
şaka bir yana Sürat felakettir arkadaşlar. . 100 km ile giden 1000 kg.lık bir aracın lastik başına yere basma kuvveti 4 kg civarında oluyor. (bir oto programında söylenmişti). gerisini siz düşünün...
bende çok radara girdim ama hiç ceza yemedim bu nasıl olucak :)
-
hepsini biriktirip toptan gönderirler bir gün :)
şaka bir yana bu söylediğinizin legal bir yolu varya bizde bilelim kardeş..
bu ağırlık meselesine takmışsınız arkadaşlar. ağırlıktan kasıt hacimdir. uzaktan ağırlık ölçen bir teknoloji yok. öyle benim araç 1060 kg yanımdaki 1070 di onu görmesi lazımdı gibi fikirler biraz komik oluyor.. radarlar sinyal ve camera sistemi ile çalışıyor. siz uzaktan gelen 2 kişiden önce hangisini farkedersiniz. elbetteki cüssesi büyük olanı. olay budur. 2 araç arasında 3-5 saniye varsa 2 aracada kilitlenmesi için yeterli süre var demektir. siz arka arkaya botozlama radardan geçti iseniz 2niz içinde geçmiş olsun demektir. o sırada siz 120-130 ile gidip yavaşlarsanız ancak ozman hafif olmanın avantajını kullanabilirsiniz.
size radara hiç girmeyeceğiniz bir sır vermek isterim.. ben 16 senedir hiç radar cezası yemedim.ama kimseye söylemeyin..:)
Aşırı Hız Yapmayın.. hiç radara girmezsiniz.. radara vereceğiniz para ile deponuzu fulleyip gönlünüzce gezersiniz..
şaka bir yana Sürat felakettir arkadaşlar. . 100 km ile giden 1000 kg.lık bir aracın lastik başına yere basma kuvveti 4 kg civarında oluyor. (bir oto programında söylenmişti). gerisini siz düşünün...
bende çok radara girdim ama hiç ceza yemedim bu nasıl olucak :)
4 kez girdim eski sistem radarlardı meslektaş olduğum için yazmamışlardı ama artık afff yoookkkk
hava yastıkları 1200kg olarak size çarparlar emniyet kemeri yoksa eğer yani 3 ton değilll
-
1200 kg. okadarcıkmı:) bişi değilmiş. Allah korusun birde 3000 kg ile çarpsaydı ne yapardık.. ikisi arasında ezilmekle pestil olmak gibi küçük bir fark olsa gerek.. :)