TeamHondaTurkey.Com

HONDA MODELLERİ => Type R - Civic / Integra (DC,EP,FK) => Konuyu başlatan: chnsbnc - Ocak 07, 2008, 09:55:30 ÖÖ

Başlık: typer & hondata lı typer
Gönderen: chnsbnc - Ocak 07, 2008, 09:55:30 ÖÖ
arkadaslar dun otobanda hondatalı bı typer la denedım ve  sonucc garıpp geldıı nerdese kafa kafaya gdıorumm bde bende  cai ble yokkk
4 ten sonra 1-2 belkoo boyy acıooorrr oda 9.000 rpm cevırmesıı bence
sızce hondatalı typer ne farkk atmalıı  
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: Faruk - Ocak 07, 2008, 10:10:01 ÖÖ
hondatalı type-R boyle oluyor..  :lovee

http://www.youtube.com/watch?v=trWgcxCPesM

7000 rpm'den aşağı duşmuyor + 9000 rpm..  >=ok
bence bıraz fark olmalı..  :seytani
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: type-RRR - Ocak 07, 2008, 10:11:22 ÖÖ
4. vitese kadar pek fark yok zaten  4 den sonra ışınlanması lazım  
tabi ayar çok önemli
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: chnsbnc - Ocak 07, 2008, 10:14:57 ÖÖ
bızde  ole ısınlanma falan olmadııı vallaaa  bencede ayarı duzgun deıldırr  
mert bde senle deneyelımm fark bayaa olursa bende bı hondata alayım yoksa almama gerek yokkk
decemm yawww brıdıdee solee boyy boyyy ayırsın benıde hondata alayımmm
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: type-RRR - Ocak 07, 2008, 10:16:54 ÖÖ
ok deneriz cihan ama birollla benim aramda çok fazla fark olmaması lazım  diye düşünüyorum
gerçi birol fark baya oldu dedi bana ama
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: chnsbnc - Ocak 07, 2008, 10:19:42 ÖÖ
vallaaa bana ole ahım sahım bırrr farkk yoktuu hattaa ben ılk basta benzın btıooduuu vee ılk 2 kalkısss kafa benım one cıkıoduu sonradan gttım benzın aldımm o benzındede ıs yoktuu :)
video lar mevcuttt bende aklım daa sole dıodumm hondatalıı 10 boy atar gbıı dusunuoodumm
yanılmısım galıbaa bde dusun onda caıı var bende yok daha bılıosunn
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: type-RRR - Ocak 07, 2008, 10:23:49 ÖÖ
biliyorum da   yani sonuçta sihirli deynek değil bu sadece beyin  20 hp alırsın
bide sende conta var işlenmiş kapak var   yani conta %10 güç demek zaten bunlar olmasa sende  fark çok çok açık olur    conta çok etkiliyo
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: vti18 - Ocak 07, 2008, 01:06:17 ÖS
Düzgün ayar yapılmışsa özellikle 5-6 da epey bir fark açılmış olması lazım bence... Ama hondatasız olan eski HDF sanırım :)
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: chnsbnc - Ocak 07, 2008, 01:11:39 ÖS
evet hdf yeni chn :)
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: Seko - Ocak 07, 2008, 02:31:18 ÖS
HDF insan gibi gitmeyen bir arac , Hondata olmasada yinede cok cok iyi yuruyor diye biliyorum o yuzden olası bir sonuc , ama HDF yi alan 3 kurus daha verip anormal bir arac sahip olabilirmis ki sahibi Hondata lı satıyordu bellki ayrı satmıstır .
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: Zubeyir - Ocak 07, 2008, 05:57:45 ÖS
hondatalı bı typer hondata sokulunce kendı sokerse hondatadakı ayarlar durusa usta bıle sokse.soktukten sonra tımıng ayarları falan kalıyo degısıyo. hdf ıse araban ondan dolayıdır.
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: SONE-R - Ocak 07, 2008, 06:07:38 ÖS
bu dediğin mantıksız be zübeyir kardeşim. stok beyin kendi ayarını kendisi verir hondatalı bilgileri kullanamazki... o zaman herkes hondata alıp 1ay kullanıp satar :D :D
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: Zubeyir - Ocak 08, 2008, 02:00:52 ÖS

bu dediğin mantıksız be zübeyir kardeşim. stok beyin kendi ayarını kendisi verir hondatalı bilgileri kullanamazki... o zaman herkes hondata alıp 1ay kullanıp satar :D :D



peki dediğin gibi olsun :).ama solımm ben  verılere degıl sonuca bakarım :).daha once 1.5 boy ayırdıgım turbo civic sport un sahıbıne bı sor ıstersen en son hemde 3 kısıyken noldu dıye :).burda easy dıye gecıyo nıck ı :)
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: chnsbnc - Ocak 08, 2008, 03:52:44 ÖS
hakkatten arabam anormal gdiyorrr insallah bı sorun cıkmazz hondata takınca yakıt fazla degısmezzz o zaman rutın 3000 devırde 6.vtes te
1 ay olduu cılgın benzzın harcadımm :(
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: Photo - Ocak 08, 2008, 03:57:18 ÖS
arkadaşım HDF ztn en iyi yuruyen atmosferiklerdendi... :) kazasız belasız ama hondata izlediklerime göre 4-5 boy açar diyebilirim . kazasız belasız .
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: can34 - Ocak 08, 2008, 04:09:00 ÖS


bu dediğin mantıksız be zübeyir kardeşim. stok beyin kendi ayarını kendisi verir hondatalı bilgileri kullanamazki... o zaman herkes hondata alıp 1ay kullanıp satar :D :D
sizin motorda neler var acaba ??


peki dediğin gibi olsun :).ama solımm ben  verılere degıl sonuca bakarım :).daha once 1.5 boy ayırdıgım turbo civic sport un sahıbıne bı sor ıstersen en son hemde 3 kısıyken noldu dıye :).burda easy dıye gecıyo nıck ı :)
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: chnsbnc - Ocak 08, 2008, 04:19:55 ÖS
toda conta
4-2-1 headers
76 lık boruu dc son sustrucu
aem hava kıtı
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: can34 - Ocak 08, 2008, 04:25:33 ÖS
baya sağlammış :D :D hondata olsa kanatlanıp uçar heralde :D
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: chnsbnc - Ocak 08, 2008, 04:31:12 ÖS
aynen onuda alcam ama herkezde si ları turbo luyorrr ne olcqak halımızzz :P acaba bendemı turboo yapsamm motoraa grmeden ne dersınız
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: can34 - Ocak 08, 2008, 06:02:52 ÖS
bence turboya gerek yok! atmosferik kalsın araç..atmosferikte ağzına kadar doldur makinayı yeter bence!gerçi daha yapcak en kaldı bilmiyorum hondatadan başka :D headers cai toda conta düz boru filan var zaten :)
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: Seko - Ocak 08, 2008, 07:10:59 ÖS
ahm ye sorun derim atmosferik yuklemekse niyetiniz zira hdf nin bir boy ustu ahm idi eger aracı bosaltmadı ise ; turbonun yerini almaz guc olarak ama 9000 rpm lerede deger ve artı olarak cok km yapıyorsanız iyi bir ayarlar Hondata ile ekonomik bir typer sahibi olursunuz ..
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: AHM - Ocak 09, 2008, 12:09:09 ÖÖ
hondata ta ta ta ta:)
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: R-13239 - Ocak 09, 2008, 01:15:05 ÖÖ

arkadaşım HDF ztn en iyi yuruyen atmosferiklerdendi... :) kazasız belasız ama hondata izlediklerime göre 4-5 boy açar diyebilirim . kazasız belasız .


Neye 4-5 açıyor ya gözünü seviyim kimsin seeen? :)


Bu arada HDF 'de 76lık boru yok diye biliyorum bir yanlışlık olmasın? Siz mi yaptınız 76'lık , yaptıysanız niye yaptınız?
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: vti18 - Ocak 09, 2008, 01:52:54 ÖÖ

 iyi bir ayarlar Hondata ile ekonomik bir typer sahibi olursunuz ..

Yok öyle birşey...
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: gokhan035 - Ocak 09, 2008, 02:20:45 ÖÖ
Cihan senin arabanda boş değil zaten, yine maşallah ı var parçalrın ve arabanın. bi hondata dediğin Mert inde dediği gibi +20 hp oda type da 4. vites ten sonra işliyo. tam farkı görelim dersen ki bende merak ederim, çıkalım aydın otoban ına aynı istasyondan alın benzinleri torbalı ya kadar gidip gelelim bakalım ne olucak... o toda conta yı dahi yabana atma çok işe yarıyo ;)
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: Tolga-R - Ocak 09, 2008, 07:28:43 ÖS
ben yapılacakları söliyim

kpro
jdm intake manifold + hondata conta
aem cai
kilit
22 lik arka sway bar
yeter sana :)

bunlarla ugrasamam dersen jrsc

Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: ert16 - Ocak 09, 2008, 08:03:39 ÖS
toda conta dedğiniz ne arkadaşlar tek başına bi güç artışı sağlarmı???
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: SONE-R - Ocak 09, 2008, 08:57:55 ÖS
(http://www.garagegt.com/shop/ProdImages/product_k20a_headgasket.jpg)

Toda conta, orjinal contadan 0.3 mm daha ince olup sıkıştırma oranını 11.0 dan 11.4 e çıkartmaktadır.
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: Photo - Ocak 09, 2008, 09:05:37 ÖS


arkadaşım HDF ztn en iyi yuruyen atmosferiklerdendi... :) kazasız belasız ama hondata izlediklerime göre 4-5 boy açar diyebilirim . kazasız belasız .


Neye 4-5 açıyor ya gözünü seviyim kimsin seeen? :)


Bu arada HDF 'de 76lık boru yok diye biliyorum bir yanlışlık olmasın? Siz mi yaptınız 76'lık , yaptıysanız niye yaptınız?

HONDATALI TYPER İLE HONDATASIZ TYPER ....
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: Zubeyir - Ocak 10, 2008, 09:03:00 ÖÖ


arkadaşım HDF ztn en iyi yuruyen atmosferiklerdendi... :) kazasız belasız ama hondata izlediklerime göre 4-5 boy açar diyebilirim . kazasız belasız .


Neye 4-5 açıyor ya gözünü seviyim kimsin seeen? :)


Bu arada HDF 'de 76lık boru yok diye biliyorum bir yanlışlık olmasın? Siz mi yaptınız 76'lık , yaptıysanız niye yaptınız?


hdf de 76 lık vardı en son
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: BMK TypeR - Ocak 17, 2008, 11:03:15 ÖÖ
maşallah
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: Seko - Ocak 17, 2008, 11:19:11 ÖÖ
HDF kaca satıldı merak ettim ?? Gerci alanla satanın arasında bir durum ama paylasmak isterler belki :)

Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: Tolga-R - Ocak 17, 2008, 01:04:39 ÖS

HDF kaca satıldı merak ettim ?? Gerci alanla satanın arasında bir durum ama paylasmak isterler belki :)




oda bizim aramızda kalsın.. :)  
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: Seko - Ocak 17, 2008, 02:37:12 ÖS
tam galerici cevabı  >%6rol
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: ALG - Ocak 17, 2008, 05:41:49 ÖS
seko emin ol senin düşündüğün fiyatlara gitmedi :)
malum sen canını alırsın fiyatta :)
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: Seko - Ocak 17, 2008, 06:35:54 ÖS
İnsanın adı cıkacagına ...
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: chnsbnc - Ocak 18, 2008, 05:07:55 ÖS
ederi ni verdik aldık arkdaslarrrr
bu arada kımse bana honda tattaaaaaa ta bulamıcakmı sole uygun fıyatlara :)

tolga su senın  arac pc  gbiii bi aletii nerden bulcazzz ????
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: chnsbnc - Ocak 21, 2008, 01:44:38 ÖS
arkadaslar sıprelıı   delmısım egsozunn onu degıstrdım ama ustundekı kadar uzun deıl takılan fark edermıı sızce
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: EnZo - Ocak 21, 2008, 04:34:24 ÖS
Fn2 Ye Hondata uyuyo mu ??
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: infaztim - Ocak 21, 2008, 04:36:20 ÖS
fn 2 ye sadece egsoz ve filtre çıktı diye biliorum ben
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: EnZo - Ocak 21, 2008, 04:37:30 ÖS
AEM v2 uyuyo Hks Hi-power Egsoz düşünüüorm ??
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: infaztim - Ocak 21, 2008, 04:55:53 ÖS
aslında sabret şimdilik aem ile idare et yakında çıkar parçaları yakında dediğim 1 seneye kadar veya 1 sene sonraya ;)
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: Zubeyir - Ocak 22, 2008, 10:17:08 ÖÖ

AEM v2 uyuyo Hks Hi-power Egsoz düşünüüorm ??


sadece ses için dıyosan alv2  yı. yanlız k20 dekı gıbıyse v2 nın etkısı. stock gez dahaıyı bence
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: Onu-R - Ocak 28, 2008, 11:47:47 ÖÖ


AEM v2 uyuyo Hks Hi-power Egsoz düşünüüorm ??


sadece ses için dıyosan alv2  yı. yanlız k20 dekı gıbıyse v2 nın etkısı. stock gez dahaıyı bence


 
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: SONE-R - Ocak 28, 2008, 12:44:39 ÖS
peki o zaman neden tüm CTR sahipleri yana yana V2 satıp CAI almaya uğraşıyo :D :D :D
dediğin gibi soğuk havada bir nebze işe yarar ama sıcakta öldürür arabayı...
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: Onu-R - Ocak 28, 2008, 01:17:28 ÖS

   İyi de ben v2 yi Cai ile mi kıyaslamışım, bir daha bakın isterseniz.. Bir önceki yazıda "k20 dekı gıbıyse v2 nın etkısı. stock gez dahaıyı bence" yazıyordu yani stock ile kıyaslanmış, ben de havayı da göz önünde bulundurarak stock filtre kiti ile Aem v2'yi kıyasladım..

Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: R-13239 - Ocak 28, 2008, 02:18:30 ÖS
Stock ile aem v2 yi karşılaştırmayın , o kadar kötü bir filtre kiti değil aem v2 , cai 'den kötü , stocktan iyi bir filtre :)
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: Tolga-R - Ocak 28, 2008, 10:09:55 ÖS
Kaan a aynen katılıyorum . Abartmayın...

cai>v2>stock
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: ALG - Ocak 28, 2008, 10:43:21 ÖS
bu üreticilerin kafası çalışmıyo tabi, boşuna yapıyorlar SR filtreleri..burda kimseyi yanlış bilgilendirmeyelim ben hala INJEN short ram kullanıyorum,çokda memnunum ve farkını bu forumda beni tanıyan herkes görmüştür, stocktan kesinlikle farklıdır, çünkü stock type r la denediğimizde sürekli geçtmişti..
ama bir CAI her zaman daha iyidir..


Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: SONE-R - Ocak 29, 2008, 07:43:23 ÖÖ
Kafalarının çalışmadığı değil de hata yaptıkları olabilir. DC headers'ın S2000 de güç vermek yerine güç çaldığını bilmeyen yoktur sanırım. V2 nin kaput altında bulunduğu yer itibariyle sıcak hava çekmemesi imkansız. V2 hatalı bir üründür bence aynen DC headers for S2000 gibi...
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: Seko - Ocak 29, 2008, 11:44:26 ÖÖ
Sıcak havalarda desek daha dogru olmazmı , birde hatalı demek ayıp yaw  AEM v2 kullanan bir ton adam vardır bu forumda :)
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: Zubeyir - Ocak 29, 2008, 02:09:36 ÖS



AEM v2 uyuyo Hks Hi-power Egsoz düşünüüorm ??


sadece ses için dıyosan alv2  yı. yanlız k20 dekı gıbıyse v2 nın etkısı. stock gez dahaıyı bence


 




v2 stocktan daha kotu demedım sadece  v2 nın etkısı o kadar azkı o kadar para verecegıne  stock gez daha ıyı demek ıstedım. cai lede bende  kıyas edemem  cunkı v2 ıle yanına yanasamadıgım hondatalı typer larla  suan cold  air ile kimisi ile  kafa kafaya  kımısı ıle 2 boy arkadan  gıdıyorum.
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: Seko - Ocak 29, 2008, 06:31:23 ÖS
Nasıl bir cai dir boyle bu hocam markası ne ?
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: ALG - Ocak 29, 2008, 06:54:01 ÖS
CAI her şartta daha ii
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: Seko - Ocak 29, 2008, 07:07:30 ÖS
Peki bu custom yapılan uygulamalarada cai mi deniyor ? Ornek GNS 01 net dyno da 14 beygir aldıgını soylemıstı zamanında hatta sitesindede yazıyordu diye hatırlıyorum .
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: Tolga-R - Ocak 29, 2008, 08:16:20 ÖS

Alıntı


v2 stocktan daha kotu demedım sadece  v2 nın etkısı o kadar azkı o kadar para verecegıne  stock gez daha ıyı demek ıstedım. cai lede bende  kıyas edemem  cunkı v2 ıle yanına yanasamadıgım hondatalı typer larla  suan cold  air ile kimisi ile  kafa kafaya  kımısı ıle 2 boy arkadan  gıdıyorum.


ilk zamanlar dalga geçiyodun ama hah şöle akıllı ol işte :))


Nasıl bir cai dir boyle bu hocam markası ne ?



70 lik intercooler borusundan tek parça injenin aynısı :)
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: ALG - Ocak 29, 2008, 10:04:31 ÖS

Peki bu custom yapılan uygulamalarada cai mi deniyor ? Ornek GNS 01 net dyno da 14 beygir aldıgını soylemıstı zamanında hatta sitesindede yazıyordu diye hatırlıyorum .

CAI direk soğuk havayı alan her sistemdir aslında, direk soğuk hava dalgasına ısıya maruz kalmadan taşıdığın her sistem CAI dir, ister custom olsun ister seri üretim.
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: hantypR - Ocak 29, 2008, 10:30:22 ÖS
cai iyidir ii şaşmayın ondan sadece yagmurlu havalarda cok dikkat filtre eksoz hedears 70 lık boru ve toda ince contayı bır bütün olarak görün bunlarsız hondata yı takmayın  bunların üstüne ekzantrık ve pıston eklersenız her viteste 9500 devir cevirip her viteste boyları acmak mumkun hele 5 inci vitesten sonra  öncekı viteslerin actıgının 2 katı acmaya baslıyor arac
 tolga hayırlı olsun satmıssın kazasız surusler alan arkadasa
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: Seko - Ocak 29, 2008, 10:36:01 ÖS


Peki bu custom yapılan uygulamalarada cai mi deniyor ? Ornek GNS 01 net dyno da 14 beygir aldıgını soylemıstı zamanında hatta sitesindede yazıyordu diye hatırlıyorum .

CAI direk soğuk havayı alan her sistemdir aslında, direk soğuk hava dalgasına ısıya maruz kalmadan taşıdığın her sistem CAI dir, ister custom olsun ister seri üretim.

ok o zaman aküye bir yer bulup koyacan bir kutu ısı yalıtımlı bir malzemeden sonra cekincen en sogugundan yogun havayı bitti gitti :)
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: Onu-R - Ocak 29, 2008, 11:46:40 ÖS

Kafalarının çalışmadığı değil de hata yaptıkları olabilir. DC headers'ın S2000 de güç vermek yerine güç çaldığını bilmeyen yoktur sanırım. V2 nin kaput altında bulunduğu yer itibariyle sıcak hava çekmemesi imkansız. V2 hatalı bir üründür bence aynen DC headers for S2000 gibi...


   Kesinlikle katılmıyorum.. arkadaşımın esikibine disi sıports hedırs takınca farkı ben de gözlerimle görücem, siz de videolardan izleyeceksiniz.. Bu kadar söylüyorum.. (egzos veya filtre değil, sadece dc hedırs...)

Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: EnZo - Ocak 30, 2008, 03:13:55 ÖS
Bu arabanın(fn2) Sizce Cai Headers Hondata Ne saman Cıkar ? bi fikriniz Var mı ??
Başlık: Ynt: typer & hondata lı typer
Gönderen: Zubeyir - Ocak 30, 2008, 10:25:06 ÖS


Alıntı


v2 stocktan daha kotu demedım sadece  v2 nın etkısı o kadar azkı o kadar para verecegıne  stock gez daha ıyı demek ıstedım. cai lede bende  kıyas edemem  cunkı v2 ıle yanına yanasamadıgım hondatalı typer larla  suan cold  air ile kimisi ile  kafa kafaya  kımısı ıle 2 boy arkadan  gıdıyorum.


ilk zamanlar dalga geçiyodun ama hah şöle akıllı ol işte :))


öle kankaa şuan hondata yokken hondatalı ile böle gitmesi benide şaşırttı valla. hatta herkesi hahahaha.:) :)