Gönderen Konu: geri dönüş  (Okunma sayısı 13713 defa)

CVM

  • MKurucu
  • İleti: 46
geri dönüş
« : Nisan 04, 2012, 06:49:47 ÖS »

Merhaba 2.2 Vti sahibiyim,hem 4. hemde 6. sahibi.

 2buçuk yıl önce mecburiyetten sattım şimdi geri aldım,malesef araç benim bıraktığım gibi değil tabi.Arabanın takır tukur seslerinden bıkkınlık geldi,içim acıyor artık.
 3 gündür bana gerekn parçaları arıyorum gerek internet gerek yedek parçacıları,hurdacıları arayarak.
 Deneme yanılma yöntemiyle uygun başka parçalar,bulunamayan parçalar bunların hepsini burdan paylaşmak istedim.Umarım birazda olsa benim gibi mağdur olanlara yardımcı olmaya çalışırız.
 Bugün işlemler  başladı,aracın son durumu körükler bitik,sol üst motor kulağı kopuk,srs arızası,abs çalışmıyor,lpg uygulanmış,gaz kaçağı rölanti sorunu,radyatör yedek su haznesi geri pompalama yapıyor o da seviyeden dolayı dışarı taşıyor,kronik olan şanzuman sıkıntısı,direksiyon körükleri,hlezon kesilmesi nedeniyle her yere sürten bir alt takım,fren yapınca davlunbaza sürten bir sol lastik ve daha nice güzellikler :)



CVM

  • MKurucu
  • İleti: 46
Ynt: geri dönüş
« Yanıtla #1 : Nisan 04, 2012, 06:51:22 ÖS »
Sizlerinde bilgilerinizle tecrübelerinizle yardımlarınızı bekliyorum.

Teşekkür ederim.

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: geri dönüş
« Yanıtla #2 : Nisan 04, 2012, 07:21:03 ÖS »

Merhaba 2.2 Vti sahibiyim,hem 4. hemde 6. sahibi.

 2buçuk yıl önce mecburiyetten sattım şimdi geri aldım,malesef araç benim bıraktığım gibi değil tabi.Arabanın takır tukur seslerinden bıkkınlık geldi,içim acıyor artık.
 3 gündür bana gerekn parçaları arıyorum gerek internet gerek yedek parçacıları,hurdacıları arayarak.
 Deneme yanılma yöntemiyle uygun başka parçalar,bulunamayan parçalar bunların hepsini burdan paylaşmak istedim.Umarım birazda olsa benim gibi mağdur olanlara yardımcı olmaya çalışırız.
 Bugün işlemler  başladı,aracın son durumu körükler bitik,sol üst motor kulağı kopuk,srs arızası,abs çalışmıyor,lpg uygulanmış,gaz kaçağı rölanti sorunu,radyatör yedek su haznesi geri pompalama yapıyor o da seviyeden dolayı dışarı taşıyor,kronik olan şanzuman sıkıntısı,direksiyon körükleri,hlezon kesilmesi nedeniyle her yere sürten bir alt takım,fren yapınca davlunbaza sürten bir sol lastik ve daha nice güzellikler :)


araç dağda bayırda falan kullanıldı heralde ? bu arada hondaya tekrar hoşgeldiniz diyeyim :D

CVM

  • MKurucu
  • İleti: 46
Ynt: geri dönüş
« Yanıtla #3 : Nisan 05, 2012, 02:31:57 ÖS »

Merhaba 2.2 Vti sahibiyim,hem 4. hemde 6. sahibi.

 2buçuk yıl önce mecburiyetten sattım şimdi geri aldım,malesef araç benim bıraktığım gibi değil tabi.Arabanın takır tukur seslerinden bıkkınlık geldi,içim acıyor artık.
 3 gündür bana gerekn parçaları arıyorum gerek internet gerek yedek parçacıları,hurdacıları arayarak.
 Deneme yanılma yöntemiyle uygun başka parçalar,bulunamayan parçalar bunların hepsini burdan paylaşmak istedim.Umarım birazda olsa benim gibi mağdur olanlara yardımcı olmaya çalışırız.
 Bugün işlemler  başladı,aracın son durumu körükler bitik,sol üst motor kulağı kopuk,srs arızası,abs çalışmıyor,lpg uygulanmış,gaz kaçağı rölanti sorunu,radyatör yedek su haznesi geri pompalama yapıyor o da seviyeden dolayı dışarı taşıyor,kronik olan şanzuman sıkıntısı,direksiyon körükleri,hlezon kesilmesi nedeniyle her yere sürten bir alt takım,fren yapınca davlunbaza sürten bir sol lastik ve daha nice güzellikler :)


araç dağda bayırda falan kullanıldı heralde ? bu arada hondaya tekrar hoşgeldiniz diyeyim :D

Off road için kullanılmış sanırım :)

eklemeye devam edeyim bugün Z rodlarımızıda söktük onlarda kırılmış,çalkalanıyor.

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: geri dönüş
« Yanıtla #4 : Nisan 05, 2012, 02:36:05 ÖS »
tüm bu değişimlerin ardından gazladığınızda bence bütün bu efora değecektir diye düşünüyorum.

CVM

  • MKurucu
  • İleti: 46
Ynt: geri dönüş
« Yanıtla #5 : Nisan 05, 2012, 03:43:15 ÖS »


Castiel

  • İleti: 757
Ynt: geri dönüş
« Yanıtla #6 : Nisan 05, 2012, 04:05:31 ÖS »
dostum tekrar aynı arabanı neden aldın özel bir sebebi varmı ?

sana baya masraf açacak gibi :( keşke daha temiz bir araç bulup onu alsaydın kafanda rahat olurdu

honda2002

  • İleti: 2664
Ynt: geri dönüş
« Yanıtla #7 : Nisan 05, 2012, 04:09:24 ÖS »
dostum tekrar aynı arabanı neden aldın özel bir sebebi varmı ?

sana baya masraf açacak gibi :( keşke daha temiz bir araç bulup onu alsaydın kafanda rahat olurdu

Herhalde özellikle 2.2 vti aramış olsa gerek arkadaş.
TR de de kazalı/hurdaya çıkanları da düşünürsek çok azdır herhalde.
Seven bir daha unutamıyor misali :)


CVM

  • MKurucu
  • İleti: 46
Ynt: geri dönüş
« Yanıtla #8 : Nisan 05, 2012, 06:01:03 ÖS »
Ayrı bir heves,heyecan,tutku,uğraşması nekadar zor olsada günde enaz 3 yedek parçacı 3 çıkmacı ile telefonda haşır neşir olsamda çok değişik bir şey.

Bir güzelliğide her görenin çok güzelde artık bunlar kalmadı topla sat sen bunu uğraşma demesi iyice heveslendiriyor.


Bir arızada direksiyon pompası verdi idare eder diyordum ama ses artık daha gür,inşallah bulurum sıfırı 1300 diyor yedek parçacı

CVM

  • MKurucu
  • İleti: 46
Ynt: geri dönüş
« Yanıtla #9 : Nisan 05, 2012, 06:02:15 ÖS »
dostum tekrar aynı arabanı neden aldın özel bir sebebi varmı ?

sana baya masraf açacak gibi :( keşke daha temiz bir araç bulup onu alsaydın kafanda rahat olurdu

Doyamadım hala oyüzden sanırım :)

CVM

  • MKurucu
  • İleti: 46
Ynt: geri dönüş
« Yanıtla #10 : Nisan 05, 2012, 06:11:59 ÖS »
« Son Düzenleme: Nisan 05, 2012, 06:16:20 ÖS Gönderen: CVM »

CVM

  • MKurucu
  • İleti: 46
Ynt: geri dönüş
« Yanıtla #11 : Nisan 05, 2012, 06:21:05 ÖS »


CVM

  • MKurucu
  • İleti: 46
Ynt: geri dönüş
« Yanıtla #12 : Nisan 05, 2012, 06:26:03 ÖS »


Hlezonlar kesik üzerlerinde takoz var ancak langır lungur oynuyor,orjinaliyle değişecek tekrar bir uygulama yapılacak.Spor yay düşündüm ancak pek fazla yükseltmede etkisi olmayacağı söylendi,tecrübe eden arkadaşlar varsa bilgilerini paylaşırsa sevinirim.



Z rodlrda çıktı,onlarıda tanesi 35 Tl den İstanbuldan buldum

CVM

  • MKurucu
  • İleti: 46
Ynt: geri dönüş
« Yanıtla #13 : Nisan 05, 2012, 06:30:27 ÖS »


Radyatör kapağındaki by pass sistemi işlevini yitirdiği için harici su haznesine geri pompalama yapıp hazne kapağından su sızdırıyordu,bu sorun kontak kapamadan 50km üstünde gittiğimde tekrarlıyordu,radyatörün su kapağı değişti ve sorun bitti


CVM

  • MKurucu
  • İleti: 46
Ynt: geri dönüş
« Yanıtla #14 : Nisan 05, 2012, 06:34:57 ÖS »



Fren balataları değişti,bu rutin periyodik bir değişim ama güzel olan arkalarda CRV nin balatalarının tam uyması

CVM

  • MKurucu
  • İleti: 46
Ynt: geri dönüş
« Yanıtla #15 : Nisan 05, 2012, 06:37:10 ÖS »


Motor Kulağımız ondada ciddi bir kırılma var buda kaucugu yırtmış,İstanbuldan temin ettik 150 tl

CVM

  • MKurucu
  • İleti: 46
Ynt: geri dönüş
« Yanıtla #16 : Nisan 05, 2012, 06:40:41 ÖS »


Lastik ve jantlar değişicek,40R17 R16 ya çeviricem

CVM

  • MKurucu
  • İleti: 46
Ynt: geri dönüş
« Yanıtla #17 : Nisan 05, 2012, 06:44:24 ÖS »

CVM

  • MKurucu
  • İleti: 46
Ynt: geri dönüş
« Yanıtla #18 : Nisan 05, 2012, 06:45:41 ÖS »

CVM

  • MKurucu
  • İleti: 46
Ynt: geri dönüş
« Yanıtla #19 : Nisan 05, 2012, 06:47:36 ÖS »


Daha neler çıkacak bakalım elimden geldiğince güncel tutmaya çalışıcam

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: geri dönüş
« Yanıtla #20 : Nisan 05, 2012, 07:01:23 ÖS »
hocam bu araç yapılınca komple inşallah bir video bekleriz artık :D

CVM

  • MKurucu
  • İleti: 46
Ynt: geri dönüş
« Yanıtla #21 : Nisan 05, 2012, 07:04:17 ÖS »
o günlerin hevesiyle bekliyorum valla

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: geri dönüş
« Yanıtla #22 : Nisan 05, 2012, 07:06:42 ÖS »
kaç beygir hocam araç ve torku ne? birde honda gibi bir markada prelude gibi bir araçta nasıl bu kadar hasar oluşturmuşlar anlamak mümkün değil_

CVM

  • MKurucu
  • İleti: 46
Ynt: geri dönüş
« Yanıtla #23 : Nisan 05, 2012, 07:11:45 ÖS »
185 Hp fabrika çıkış degeri 206Nm Tork tabi yıpranmamışlar için :)

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: geri dönüş
« Yanıtla #24 : Nisan 05, 2012, 07:17:00 ÖS »
yer uçağı yer uçağı :D