Gönderen Konu: Tampona dikkatlice bakın !!!  (Okunma sayısı 10299 defa)

VTEC

  • Administrator
  • *****
  • İleti: 4899
    • http://www.teamhondaturkey.com
Tampona dikkatlice bakın !!!
« : Mayıs 24, 2006, 04:51:01 ÖS »
Arkadaşlar Şuanki Tamponumun yerine Eski tamponumu mu taksam acaba ???
Fikirleri Alabilirmiyim ???


Şu anki Tampon



ve buda eskisi



« Son Düzenleme: Mayıs 24, 2006, 04:52:07 ÖS Gönderen: VTEC »



memopad

  • Ziyaretçi
Ynt: Tampona dikkatlice bakın !!!
« Yanıtla #1 : Mayıs 24, 2006, 04:53:34 ÖS »
bence şu anki daha iyi..

Maverick

  • Ziyaretçi
Ynt: Tampona dikkatlice bakın !!!
« Yanıtla #2 : Mayıs 24, 2006, 05:21:35 ÖS »
bencede şu anki daha iyi denizcim diğeri kötü

VTEC

  • Administrator
  • *****
  • İleti: 4899
    • http://www.teamhondaturkey.com
Ynt: Tampona dikkatlice bakın !!!
« Yanıtla #3 : Mayıs 24, 2006, 05:43:44 ÖS »
eskı tamponu suankının Typer  karlık ve sıs farı olan halı ;)

GU

  • İleti: 1067
Ynt: Tampona dikkatlice bakın !!!
« Yanıtla #4 : Mayıs 24, 2006, 05:48:09 ÖS »
eski tamponda sisler gözleri fırtlamış böcek gibi duruyo şuanki daha ii denisss  ](*,)

gokhan035

  • Ziyaretçi
Ynt: Tampona dikkatlice bakın !!!
« Yanıtla #5 : Mayıs 24, 2006, 05:50:11 ÖS »
2. tampon sisler olmadan çok daha şık olurdu  ;)

Selçuk

  • Ziyaretçi
Ynt: Tampona dikkatlice bakın !!!
« Yanıtla #6 : Mayıs 24, 2006, 06:21:32 ÖS »
2. tampon sisler olmadan çok daha şık olurdu  ;)

Bencede....

Güven

  • İleti: 1815
Ynt: Tampona dikkatlice bakın !!!
« Yanıtla #7 : Mayıs 24, 2006, 06:25:00 ÖS »
2. tampon bence rezalet başkan sakına taktırma :olamaz

deeperblack

  • Ziyaretçi
Ynt: Tampona dikkatlice bakın !!!
« Yanıtla #8 : Mayıs 24, 2006, 06:27:08 ÖS »
1. si bütün civic lerde aynı ben olsam 2. siyle biraz daha oynar onu takardım.

Güven

  • İleti: 1815
Ynt: Tampona dikkatlice bakın !!!
« Yanıtla #9 : Mayıs 24, 2006, 06:31:21 ÖS »
sisler 2 de bence felaket kötü duruyor

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: Tampona dikkatlice bakın !!!
« Yanıtla #10 : Mayıs 24, 2006, 07:58:25 ÖS »
2 de sisler kötü ama  bence 2. tampon..

CaSHaReMaN

  • İleti: 658
Ynt: Tampona dikkatlice bakın !!!
« Yanıtla #11 : Mayıs 24, 2006, 08:03:57 ÖS »
şuanki tamponun iyi bence, en azından dikkat ettiysen hakkında kötü bir yorum yok...
bence değiştirme deniz

sürüngen

  • İleti: 821
Ynt: Tampona dikkatlice bakın !!!
« Yanıtla #12 : Mayıs 24, 2006, 08:06:26 ÖS »
eski tamponun sisleri sök abi bas fiberi gayet güzel olur..

VTEC

  • Administrator
  • *****
  • İleti: 4899
    • http://www.teamhondaturkey.com
Ynt: Tampona dikkatlice bakın !!!
« Yanıtla #13 : Mayıs 24, 2006, 08:08:39 ÖS »
eski tamponun sisleri sök abi bas fiberi gayet güzel olur..

Haklısın ama sislerde 10 numaraydı be
;)

VteC_MaNiaC

  • İleti: 317
Ynt: Tampona dikkatlice bakın !!!
« Yanıtla #14 : Mayıs 24, 2006, 08:11:26 ÖS »
sislerin olduğu kanalı genişlet hava girişi yap çok şık durur deniz ;)

VTEC

  • Administrator
  • *****
  • İleti: 4899
    • http://www.teamhondaturkey.com
Ynt: Tampona dikkatlice bakın !!!
« Yanıtla #15 : Mayıs 24, 2006, 09:47:41 ÖS »
Ciddimisin  ;D

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: Tampona dikkatlice bakın !!!
« Yanıtla #16 : Mayıs 24, 2006, 09:59:27 ÖS »
sislerin olduğu kanalı genişlet hava girişi yap çok şık durur deniz ;)
güzel fikir..

SuperSonic

  • İleti: 1432
    • http://www.teamhondaturkey.com
Ynt: Tampona dikkatlice bakın !!!
« Yanıtla #17 : Mayıs 24, 2006, 10:17:15 ÖS »
Eski tamponda sisleri iptal et veya buna Type-R tampon altı spoileri taktır

SLH

  • Ziyaretçi
Ynt: Tampona dikkatlice bakın !!!
« Yanıtla #18 : Mayıs 24, 2006, 10:23:44 ÖS »
2. tampon da o kadar kötü değil be arkadaslar.... 1. orjinal ve şık ikincisi de 5 cm lik yaylarla bi hayli kemikli durur gibi geliyo başkan.

VTEC

  • Administrator
  • *****
  • İleti: 4899
    • http://www.teamhondaturkey.com
Ynt: Tampona dikkatlice bakın !!!
« Yanıtla #19 : Mayıs 24, 2006, 10:34:09 ÖS »
Biraz Photoshoplanmış bi resim ;)

VTEC

  • Administrator
  • *****
  • İleti: 4899
    • http://www.teamhondaturkey.com
Ynt: Tampona dikkatlice bakın !!!
« Yanıtla #20 : Mayıs 24, 2006, 10:40:23 ÖS »
« Son Düzenleme: Mayıs 24, 2006, 10:42:21 ÖS Gönderen: VTEC »

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: Tampona dikkatlice bakın !!!
« Yanıtla #21 : Mayıs 24, 2006, 10:47:02 ÖS »
Biraz Photoshoplanmış bi resim ;)

bence budur.. ;)

VTEC

  • Administrator
  • *****
  • İleti: 4899
    • http://www.teamhondaturkey.com
Ynt: Tampona dikkatlice bakın !!!
« Yanıtla #22 : Mayıs 24, 2006, 10:48:34 ÖS »
bu nasıl abi
« Son Düzenleme: Mayıs 24, 2006, 11:12:40 ÖS Gönderen: VTEC »

ePHe

  • Ziyaretçi
Ynt: Tampona dikkatlice bakın !!!
« Yanıtla #23 : Mayıs 24, 2006, 11:17:33 ÖS »
photoshopladıın ilk resim abi super 10 numara baska bi sey daha diemicem tek kelime ile super ...

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: Tampona dikkatlice bakın !!!
« Yanıtla #24 : Mayıs 24, 2006, 11:47:35 ÖS »
1.


2.


bence de 1.si daha guzel..
« Son Düzenleme: Mayıs 24, 2006, 11:48:41 ÖS Gönderen: Onu-R »