Gönderen Konu: Rektefe sonrası :)  (Okunma sayısı 7531 defa)

PREDATOR06

  • İleti: 213
Rektefe sonrası :)
« : Mayıs 18, 2014, 08:05:59 ÖS »
Arkadaşlar yaklaşık 6-7 bin km önce motoru rektefe ettirdim. Yapılırken tamamen orjinal olsun istemedik. Silindir hacmini biraz büyüttük, haliyle pistonlar kollar hep değişti. Üst kapak ona göre yapıldı subaplar değişti. Debriyajımız exedy marka takıldı. Hava filtremiz açık. Katalizör yerine susturucu sonada monza marka eksoz taktık. Bu kmye kadar sıkıştırmadan kullandım. Deneme amaçlı bir video attım düşünen arkadaşlar motoru yaptırırsa sonuç buna yakın birşeyler olabilir :) Belki normal hızlanmasıda bu olabilir aracın ama ben yaptırmadan önce buna nazaran çok daha hantaldı. Tek elle kamerayı diğer elle direksiyonu tuttum kusura bakmayın salladım biraz :)

https://www.youtube.com/watch?v=juQReRRyK9o



hondatürk

  • ホンダトルコ
  • İleti: 853
Ynt: Rektefe sonrası :)
« Yanıtla #1 : Mayıs 18, 2014, 08:38:58 ÖS »
maşallah

kacaman

  • İleti: 7156
Ynt: Rektefe sonrası :)
« Yanıtla #2 : Mayıs 19, 2014, 07:39:35 ÖÖ »
fişek olmuş maşallah.

Carismatiq

  • Mustafa
  • İleti: 2887
Ynt: Rektefe sonrası :)
« Yanıtla #3 : Mayıs 19, 2014, 12:14:09 ÖS »

Gayet iyi maşallah  >=ok

oktayoo

  • Oktay
  • İleti: 4106
Ynt: Rektefe sonrası :)
« Yanıtla #4 : Mayıs 19, 2014, 03:17:40 ÖS »
maşallah,kazasız belasız.

By_emre

  • İleti: 1387
Ynt: Rektefe sonrası :)
« Yanıtla #5 : Mayıs 23, 2014, 09:00:10 ÖS »
Çok atak  maşallah...

CredenCe

  • İleti: 31
Ynt: Rektefe sonrası :)
« Yanıtla #6 : Mayıs 23, 2014, 09:00:54 ÖS »
gayet güzel maşallah  :lovee hocam rektefiye maliyeti ne oldu acaba?

PREDATOR06

  • İleti: 213
Ynt: Rektefe sonrası :)
« Yanıtla #7 : Mayıs 26, 2014, 03:16:29 ÖS »
Maliyeti 3.400tl tuttu :). Üstelik debriyaj seti, triger seti, sübapların tamamı, direksiyon körükleri hidrolikleri, akis körükleri ve hatta cam sileceklerine kadar aklıma gelmeyen ıvır zıvırların hepsi değişti. :) Üstelik bu işlemlerin hepsi gözümün önünde yapıldı. Contalar falan hep honda bandrollü ve seri numaralıydı. Motorun sökülmesi parçaların rektefeciye gitmesi ve tekrar toplanması 30saat civarında sürdü :). Ustamın söylediğine bakarsak fabrikadan çıktığı hali aldı tekrar motor. :) Ankaradaki sayılı ustalardan hatta benim gördüğüm en iyisi. Müşteriyi feci seçiyor öyleki herkes gelmesin diye tabelasında TOFAŞ yazıyor. Ama en son gittiğimde audi a6nın motorunu söküyordu. :) Çözülemeyen çok arızayı yönlendirdim çocuk oyuncağı gibi halletti. Yeri Ankara şehir merkezinden Şaşmaz sanayine girerken köprüden sola döndüğümüzde 2. sağ. Yerin ismi Ballıoğulları Ustanın ismi Erdoğan...
« Son Düzenleme: Mayıs 26, 2014, 03:18:16 ÖS Gönderen: PREDATOR06 »

hondatürk

  • ホンダトルコ
  • İleti: 853
Ynt: Rektefe sonrası :)
« Yanıtla #8 : Mayıs 26, 2014, 03:44:30 ÖS »
Maliyeti 3.400tl tuttu :). Üstelik debriyaj seti, triger seti, sübapların tamamı, direksiyon körükleri hidrolikleri, akis körükleri ve hatta cam sileceklerine kadar aklıma gelmeyen ıvır zıvırların hepsi değişti. :) Üstelik bu işlemlerin hepsi gözümün önünde yapıldı. Contalar falan hep honda bandrollü ve seri numaralıydı. Motorun sökülmesi parçaların rektefeciye gitmesi ve tekrar toplanması 30saat civarında sürdü :). Ustamın söylediğine bakarsak fabrikadan çıktığı hali aldı tekrar motor. :) Ankaradaki sayılı ustalardan hatta benim gördüğüm en iyisi. Müşteriyi feci seçiyor öyleki herkes gelmesin diye tabelasında TOFAŞ yazıyor. Ama en son gittiğimde audi a6nın motorunu söküyordu. :) Çözülemeyen çok arızayı yönlendirdim çocuk oyuncağı gibi halletti. Yeri Ankara şehir merkezinden Şaşmaz sanayine girerken köprüden sola döndüğümüzde 2. sağ. Yerin ismi Ballıoğulları Ustanın ismi Erdoğan...
ustan iyi olabilir ama tabelasına şaşırdım .. :D

Ghan

  • İleti: 464
Ynt: Rektefe sonrası :)
« Yanıtla #9 : Mayıs 26, 2014, 03:59:58 ÖS »
Maşallah. Yanlış anlamayın ama vti gibi gidiyor araç. Baya bir eğimde çektiniz herhalde videoyu.

PREDATOR06

  • İleti: 213
Ynt: Rektefe sonrası :)
« Yanıtla #10 : Mayıs 26, 2014, 07:01:20 ÖS »
Egim olsa araba hareket eder debriyaji birakmadan hareketlenmiyor videoda. Gece tekrar cekerim yoluda gosteririm onemli değil :). Ustada cok garip bir adam. Musteeri potansiyelim fazla diyor. Bazen ben bile gittigimde bakmiyor bikac gun sonraya randevu veriyor :).

PREDATOR06

  • İleti: 213
Ynt: Rektefe sonrası :)
« Yanıtla #11 : Mayıs 26, 2014, 08:52:15 ÖS »
Buyrunuz yeni bir video daha çektim :) Yolu özellikle eğimi alehime olacak şekilde seçtim :) Eksozun slinceri takılı ne kadar fark ediyor bilmiyorum. Telefonu sabitleyecek bi yer bulamadım yine titredi idare edin :) olay 6-14 saniye arasında gerçekleşiyor.
http://www.youtube.com/watch?v=BJzA4Qd4QzE&feature=youtu.be
« Son Düzenleme: Mayıs 26, 2014, 08:53:23 ÖS Gönderen: PREDATOR06 »

hondatürk

  • ホンダトルコ
  • İleti: 853
Ynt: Rektefe sonrası :)
« Yanıtla #12 : Mayıs 26, 2014, 11:56:44 ÖS »
maşallah ..  >=ok  benim civic ile bunu katılımtırmayı isterdim orjinal stock 1.6 ies bendeki ..

tarantino

  • Co-Admin
  • İleti: 3270
Ynt: Rektefe sonrası :)
« Yanıtla #13 : Mayıs 27, 2014, 12:17:59 ÖÖ »
yağ pompası değiştimi araca ?

PREDATOR06

  • İleti: 213
Ynt: Rektefe sonrası :)
« Yanıtla #14 : Mayıs 27, 2014, 03:08:41 ÖÖ »
Evet yağ pompası degisti. Zaten pompanin fiyati 150tl acmisken degismesi gereken herseyi degistirdik. Ies sahibi 2 arkadasla denedik hatta 2010 vteclede denedik onunda videolari vardi. Ciddi derecede fark attim. Ben yarisci filan değilim dostlarla bir araya gelince yokluyoruz sadece :)
« Son Düzenleme: Mayıs 27, 2014, 03:10:05 ÖÖ Gönderen: PREDATOR06 »

PREDATOR06

  • İleti: 213
Ynt: Rektefe sonrası :)
« Yanıtla #15 : Mayıs 27, 2014, 03:16:31 ÖÖ »
Son hizdada ciddi derecede degisiklik var onceleri 200kmyi ancak egimde yaparken simdi 4. Vites kesiciye kadar hic kesilmeden çıkıyor.5. Viteste bayilan araba artik istekli davraniyor. 215e kadar bastim duz yolda hizlanmaya devam ediyordu ama tirstim biraz daha fazla zorlamadim.

mehmet zengin

  • İleti: 583
Ynt: Rektefe sonrası :)
« Yanıtla #16 : Mayıs 27, 2014, 06:48:30 ÖÖ »
Araba 1,8 olmuş :) 8sn falan iyi değer. Allah kaza bela vermesin. Millet çift turbolu arabalara biniyor bu değerleri görmek için. Peki yakıt durumu ne oldu fırladı mı yoksa makul seviyede mi? Bir de araba kaç binde idi? rektefiye gerekiyormuydu yoksa sen mi istedin? Güle güle kullan.

mehmet zengin

  • İleti: 583
Ynt: Rektefe sonrası :)
« Yanıtla #17 : Mayıs 27, 2014, 06:53:30 ÖÖ »
Bi de turbo taktıraydın :) 5sn de falan 100 görürdün :)

PREDATOR06

  • İleti: 213
Ynt: Rektefe sonrası :)
« Yanıtla #18 : Mayıs 27, 2014, 10:44:18 ÖÖ »
Evet piston capin % 20ye yakın buyudu demisti usta oda 1.8 e tekabul ediyor sanırım. Turbo takmasini istedim ama o islerle ugrasmam yazik edersin arabaya dedi o sekilde aracin ömrünün kisalacagini dusunuyor. Ankarada sato ustaya sordum arac çıkınca bes servise 10bin lira istedi turbo icin. Swap center diye bir yere sordum 7 bin tutar parcalar kismen cikma olur dediler. Bende hic bulasmadim. Suan memnunum. Yakitim hissedilir derecede değişmedi bile normal kullanimda yine ayni yakiyor. Motor 220binde cok yag eksiltiyordu. Uzun yolda dahada cok eksiklip ust kapagi yagsiz birakmis bende yaptırdım kople.

PREDATOR06

  • İleti: 213
Ynt: Rektefe sonrası :)
« Yanıtla #19 : Mayıs 27, 2014, 10:46:14 ÖÖ »
Turbo icin Si almayi dusunuyorum. Motoru ölü durumda bulsam hemen alacam. Sahibindende filan ariyorum bulamadim.

MaJesteLeri

  • İleti: 253
    • FACEBOOK ADRESIM
Ynt:
« Yanıtla #20 : Mayıs 27, 2014, 02:02:46 ÖS »
Masallah

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

tarantino

  • Co-Admin
  • İleti: 3270
Ynt: Rektefe sonrası :)
« Yanıtla #21 : Mayıs 28, 2014, 04:26:18 ÖS »
hocam valla yazacaklarım şimdi seni üzmesin...

1.aracın pistonu çapı 0.50 oranında büyüdü bu büyüme 1.8 e tekabul etmez bu ancak 1635 cc olur sizin aracınız
2.aldığınız yağ pompası yan sanayi bir ürün aman diyim size sakın o yağ pompasına güvenipte aracınız fazla zorlamayın yağlamayı anlık kestiği anda yatak sararsınız


yatakları ne marka taktı hiç sormuyorum

sevgili arkadaşım bu malzeöelerle aracını fazla zorlama sakın ;)

PREDATOR06

  • İleti: 213
Ynt: Rektefe sonrası :)
« Yanıtla #22 : Mayıs 28, 2014, 05:50:53 ÖS »
Kac para olmasi gerekiyordu yag pompasinin :)

tarantino

  • Co-Admin
  • İleti: 3270
Ynt: Rektefe sonrası :)
« Yanıtla #23 : Mayıs 28, 2014, 06:27:13 ÖS »
Kac para olmasi gerekiyordu yag pompasinin :)

550-625 arası üzerinde kartal resmi olucak orjinal pompanın ve malzemenin ismide yamada olucak...

PREDATOR06

  • İleti: 213
Ynt: Rektefe sonrası :)
« Yanıtla #24 : Mayıs 28, 2014, 06:47:28 ÖS »
Bahsettiginiz yag pompasini modifiyeli araclarda kullaniyorlar diye biliyorum. Mutlaka bizim kullandigimizdan daha iyi bir malzemedir ama yag pompasi takilmadikca sıkıntı olacağını sanmiyorum. Her gun boyle basmiyoruz sadece deneme amacliydi. Peki orjinalinde yamada mi oluyor bu aracin?