Gönderen Konu: 1.6 İES HAVA TAMPONA DELİĞİ AÇMA  (Okunma sayısı 6173 defa)

23korg23

  • İleti: 2477
1.6 İES HAVA TAMPONA DELİĞİ AÇMA
« : Mart 06, 2010, 08:52:36 ÖS »
arkadaslar aracım standart hava filtresi falan yok.. aşağıdaki resimde kırmızı ile çizdiğim altı siyah olan yeri kesip açsam acaba arabanın hava alışına bir faydası olurmu benim araçta sis farı var ve resimde görünen siyah yer yani etrafı kırmızı ile çizilmiş yer açılırsa ve oraya tel ızgara konursa hava alma acısından bir faydası olur mu? resimdeki araç benim değil..

 
« Son Düzenleme: Mart 06, 2010, 08:54:17 ÖS Gönderen: 23korg23 »



yalçınn

  • İleti: 3390
Ynt: 1.6 İES HAVA TAMPONA DELİĞİ AÇMA
« Yanıtla #1 : Mart 06, 2010, 10:30:11 ÖS »
bana hiç alakası yokmuş gibi geldi hava filitresi ile...

tpmyo157

  • İleti: 545
Ynt: 1.6 İES HAVA TAMPONA DELİĞİ AÇMA
« Yanıtla #2 : Mart 06, 2010, 10:38:47 ÖS »
o siyah yerler sis farı yeri diye biliyordum ben.

kacaman

  • İleti: 7156
Ynt: 1.6 İES HAVA TAMPONA DELİĞİ AÇMA
« Yanıtla #3 : Mart 06, 2010, 11:49:15 ÖS »
arabanın hava alması konusunu artırmak istiyorsan
sis farlarının yeri ile uğraşmaktansa
aracının ön radyatörünü tazyikli su ile iyice peteklerini yıkatacaksın bence çok faydasını görürsün
hem motor suyun daha rahat soğuyacaktır hem hava geçişi rahatlayacaktır.

23korg23

  • İleti: 2477
Ynt: 1.6 İES HAVA TAMPONA DELİĞİ AÇMA
« Yanıtla #4 : Mart 07, 2010, 12:44:45 ÖÖ »
yalçın bildiğim kadarıyla aracın hava alma ağzı sağ camurluğun oralarda biyerde o nedenle düşündüm eğer o sislerin oradan hava girişi olursa bir faydası olabilir mi diye aklımdan gecti.. gecen gün bi aracta görmüştüm benim sislerin aynısını takmışlar fakat yukarıdaki resimde çizdiğim yeri (siyah kare şeklinde orjinalinde bırakılmış cukurluk) kesip açmışlar ve tel ızgara ile kapatmışlar... oradaki açıklığın anlamı ne olabilir diye düşündüm.. disklere pek bi faydası olmaz diye düşündüm cünki çamurluk davlunbazı engel olur havanın disklere gecmesine ama hava alma ağzına belki bir faydası olabilir mi diye bilenlerden fikir almak istedim

mehmets

  • İleti: 148
Ynt: 1.6 İES HAVA TAMPONA DELİĞİ AÇMA
« Yanıtla #5 : Mart 07, 2010, 06:27:36 ÖS »
bazı sis lambalarında o bahsettiğiniz teller kutunun içerisinden çıkıyor ve o şekilde sis farı ile montajı yapılıyor.

23korg23

  • İleti: 2477
Ynt: 1.6 İES HAVA TAMPONA DELİĞİ AÇMA
« Yanıtla #6 : Mart 07, 2010, 06:42:31 ÖS »
benim aldığım sette de çıktı usta onların sis camını korumak için olduğun söyledi önce camın önüne taktık sonra kaldırıp attık.. mesele tel değil o telin altının acık olması acaba aracın hava filtresine giden havanın miktarını yada ısısını etkilermi?

kingpeace

  • İleti: 418
Ynt: 1.6 İES HAVA TAMPONA DELİĞİ AÇMA
« Yanıtla #7 : Mart 08, 2010, 11:28:33 ÖÖ »
o delik yani senin dediğin ekstra delik turbolu araclarda oluyor diyebiliyorum yanılıyorda olabilirim benim aractadada var yeni tampon aldım özel döküm evo 9 sitlinde ondada vardı ama vti dan çıkmış arkasında bi boru uzanıyordu o borunun geldiği yerde
benim aracta kutu vardı ne kutusu pek anlamadım havalandırma ile ilgili galiba ama mecburen boruyu kesmek zorunda kaldım

tpmyo157

  • İleti: 545
Ynt: 1.6 İES HAVA TAMPONA DELİĞİ AÇMA
« Yanıtla #8 : Mart 08, 2010, 11:30:16 ÖÖ »
o kutu dediğin hava filtresi kutusu.

23korg23

  • İleti: 2477
Ynt: 1.6 İES HAVA TAMPONA DELİĞİ AÇMA
« Yanıtla #9 : Mart 08, 2010, 08:29:44 ÖS »
o delik yani senin dediğin ekstra delik turbolu araclarda oluyor diyebiliyorum yanılıyorda olabilirim benim aractadada var yeni tampon aldım özel döküm evo 9 sitlinde ondada vardı ama vti dan çıkmış arkasında bi boru uzanıyordu o borunun geldiği yerde
benim aracta kutu vardı ne kutusu pek anlamadım havalandırma ile ilgili galiba ama mecburen boruyu kesmek zorunda kaldım



sizin bahsettiğiniz sanırım sinyalin hemen altında yuvarlak şeklinde oluyo.. benim dediğim yer cok cok asagıda kalıyor tabii.. öylesine bir düşünceydi aracın hava girişi tam olarak nerede onu bilmek lazım yani hava filtresi kutusuna hava girişi nereden oluyor onu bilirsem belki oraya daha fazla soğuk hava girişi ağlarım elbette cai gibi bişey beklemiyorum.. ama bir fikir işte birazdaha rahat nefes alır araç belki..