Gönderen Konu: Sıralı Sistem LPG Lerde Devir Kesici İptal Oluyormu ?  (Okunma sayısı 4754 defa)

s3z3r54100

  • Sezer
  • İleti: 440
Sıralı Sistem LPG Lerde Devir Kesici İptal Oluyormu ?
« : Ekim 03, 2012, 10:15:09 ÖÖ »
FD6 Kasa Civiclerde Lpg Takınca Devir Kesici İptal Oluyormu Bilen Kullanan Arkadaşlar Yazarsa güzel olur



ramco 06

  • İleti: 1070
Ynt: Sıralı Sistem LPG Lerde Devir Kesici İptal Oluyormu ?
« Yanıtla #1 : Ekim 03, 2012, 10:29:28 ÖÖ »
hayır tabikide

s3z3r54100

  • Sezer
  • İleti: 440
Ynt: Sıralı Sistem LPG Lerde Devir Kesici İptal Oluyormu ?
« Yanıtla #2 : Ekim 03, 2012, 10:36:55 ÖÖ »
hayır tabikide
Saolun Egzoz Takıcaz O Kesicide tatlı sesten mahrum olmak istemem :))

okn84

  • İleti: 8225
Ynt: Sıralı Sistem LPG Lerde Devir Kesici İptal Oluyormu ?
« Yanıtla #3 : Ekim 03, 2012, 10:39:38 ÖÖ »
lpg ıslemı ıle alakalı bısey degıl zaten kesıcı ama egzos sesı duymak ıcınde bosuna kesıcıye sokmakta ıyı bısey degıl sıkıntı olabılır

s3z3r54100

  • Sezer
  • İleti: 440
Ynt: Sıralı Sistem LPG Lerde Devir Kesici İptal Oluyormu ?
« Yanıtla #4 : Ekim 03, 2012, 10:41:18 ÖÖ »
lpg ıslemı ıle alakalı bısey degıl zaten kesıcı ama egzos sesı duymak ıcınde bosuna kesıcıye sokmakta ıyı bısey degıl sıkıntı olabılır
bi abimde vardı 98 ies lpg de kesmiyor diyordu fd6 lardada böle bi durum varmı die nasıl sıkıntı olabilir ?

RAZENİ

  • İleti: 48
Ynt: Sıralı Sistem LPG Lerde Devir Kesici İptal Oluyormu ?
« Yanıtla #5 : Ekim 03, 2012, 08:26:08 ÖS »
benim arabamda lpg var kumandalı egsozda var kesiciye giriyor tabiki

okn84

  • İleti: 8225
Ynt: Sıralı Sistem LPG Lerde Devir Kesici İptal Oluyormu ?
« Yanıtla #6 : Ekim 03, 2012, 08:49:59 ÖS »
lpg ıslemı ıle alakalı bısey degıl zaten kesıcı ama egzos sesı duymak ıcınde bosuna kesıcıye sokmakta ıyı bısey degıl sıkıntı olabılır
bi abimde vardı 98 ies lpg de kesmiyor diyordu fd6 lardada böle bi durum varmı die nasıl sıkıntı olabilir ?
farklı bı sıkıntısı wardır o aracın

galantus

  • İleti: 822
Ynt: Sıralı Sistem LPG Lerde Devir Kesici İptal Oluyormu ?
« Yanıtla #7 : Ekim 04, 2012, 08:00:06 ÖS »
Arkadaşlar hepsi değil ama birçok sırasız diye tabir ettiğimiz lpg kitleri kesiciye girmez haberiniz ve bilginiz olsun. Tüm sıralı sistem lpg li araçlar kesiciye girer. Mesela iş arkadaşımın 97 model toyota corolla gli sırasız lpg var araç devir saatini sonuna dayıyor inanamazsınız. İlk bende duyduğumda inanmadım. Bizzat aracı aldım kendim bastım 2. vites  8000 devir cevirdim.125 km yaptı. Yalnız arabadan felaket koku geldi bende motoru kucağıma almadan arabayı teslim ettim :) Arabada sorun olduğunu hatta ondan önceki sahibinin devir kesiciyi iptal etmiş olabileceğini düşündük. Sonra benzine alıp denedik herşey normal kesici calışıyor. Sorduğumuz tüm ustalar bu dediğimi söyledi.

Mesudum

  • Mesut D.
  • İleti: 115
Ynt: Sıralı Sistem LPG Lerde Devir Kesici İptal Oluyormu ?
« Yanıtla #8 : Ekim 08, 2012, 04:25:34 ÖS »
Bende kesici aynen aktif.

Bütün modellerin sahipleri yıllara göre kendi durumlarını yazarlarsa...