Gönderen Konu: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ  (Okunma sayısı 207425 defa)

civilakgun

  • İleti: 29
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #150 : Şubat 01, 2013, 08:06:27 ÖÖ »
tahminim 10- ile 15 tl arası benzinde yaktı.her 3. depo gazda 40 tl lık benzinde alıyorum.araç çabuk ısınıyor .haraket ettiğimde gaza gecmıs oluyor.



sönmez yıldız

  • PRİNS SÖNMEZ USTA
  • İleti: 246
    • www.yildizotogaz.com.tr
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #151 : Şubat 02, 2013, 11:35:56 ÖÖ »
Sönmez Usta aracım 2012 civic Ankara-Efe'de Prins yağlamalı kit önerdiler.Bu yağlama olayı ne oluyor yakıtta brc mi prins mi daha az yakar teşekkürler saygılar

yakıt tasarrufu için çok kararlı çalışan bir ecu ve hatasız dozajlama yapan enjektör lazım .prins ecu sü piyasadaki işletim sistemi en hızlı ecü tabi enjektöre gelince KEİHİN yani hondanın enjejtör üreticisi .yakıt sisteme çok fazla fark etmez ama bahsettiğim bu iki aksam yıllarca sorunsuz lpg li araç kullanımını berabrinde getirmektedir .

benimde size tavsiyem prins olur ,prinsi bu konuda tüm ürünlerden ayrı bir kulvarda .

selamlar

sönmez yıldız

  • PRİNS SÖNMEZ USTA
  • İleti: 246
    • www.yildizotogaz.com.tr
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #152 : Şubat 02, 2013, 11:39:48 ÖÖ »
merhabalar
2008 honda civic otomatik aracımı sabah 3km ve aksam 3 km işe gidip gelirken kullandığımda yaklaşık bir ayın sonun da gaz tamamen bitti ve litresi 2,56tl den 75 liralık gaz aldı.1 ay öncede tamamen doldurmuş ve km sıfırlamıştım.196 km giderek  0,38 tl/km yakmış oldu.sizce nasıl bir değer.5000km önce atiker marka gaz taktırdım.araç 140000kmlerde.

teşekkürler.

yakıt verileri biraz yüksek gibi görünüyor ama bunun nedeni çok kısa mesafe kullanımda lpg nin tam olarak yoğunlaşmaması en verimli sıcaklığı ulaştığı sırada sizin yolunuz bitmiş oluyor :( .bir uzun km lerde test edip verileri bizimle paylaşırsanız ,daha doğru veriler elde etmiş oluruz .

sönmez yıldız

  • PRİNS SÖNMEZ USTA
  • İleti: 246
    • www.yildizotogaz.com.tr
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #153 : Şubat 02, 2013, 11:41:00 ÖÖ »
tahminim 10- ile 15 tl arası benzinde yaktı.her 3. depo gazda 40 tl lık benzinde alıyorum.araç çabuk ısınıyor .haraket ettiğimde gaza gecmıs oluyor.

yukardada dediğim gibi araç gaza geçmiş oluyor fakat verimli ısı malesef sağlanmamış oluyor .

oceanman64

  • İleti: 20
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #154 : Şubat 07, 2013, 04:47:36 ÖS »
 ustam bi soruda benden olsun.aracın deposu lpg ile dolu iken 7-8 bin devirlere kadar çıkıyor sıkıntı yok yalnız depoda gaz azalmaya başlayınca mesala 3 te 1 kalınca falan 4 bin devirde benzine geçiyor.4 bin devirin altında hiç sıkıntı yok.gaz dahada azalınca 2bin 500 deviri geçice benzine atıyor bu devirin altında gidince ise hiç sıkıntı yok gazda gitmeye devam ediyor.gaz ayarına baktırdım  hatta biraz yükselttiler ama hala aynı sorun nedir ustam sizce.







sönmez yıldız

  • PRİNS SÖNMEZ USTA
  • İleti: 246
    • www.yildizotogaz.com.tr
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #155 : Şubat 08, 2013, 08:44:19 ÖÖ »
ustam bi soruda benden olsun.aracın deposu lpg ile dolu iken 7-8 bin devirlere kadar çıkıyor sıkıntı yok yalnız depoda gaz azalmaya başlayınca mesala 3 te 1 kalınca falan 4 bin devirde benzine geçiyor.4 bin devirin altında hiç sıkıntı yok.gaz dahada azalınca 2bin 500 deviri geçice benzine atıyor bu devirin altında gidince ise hiç sıkıntı yok gazda gitmeye devam ediyor.gaz ayarına baktırdım  hatta biraz yükselttiler ama hala aynı sorun nedir ustam sizce.

basınç ayarlarında sorun var .düşük basınç sınırı yüksek tutulmuşsa bundan dolayı yapabilir .tabi çok alçak tutulursa bu seferde lpg bittinde yığılarak benzine gececektir .tekrar basınç verilerini kontrol ettirmenizde fayda var
selamlar







oceanman64

  • İleti: 20
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #156 : Şubat 09, 2013, 12:31:13 ÖS »
Ustam cok tesekkurler.arabanin icinde lpg az kaldiginda yani mesala deponun 7 de 1 gibi yuksek devirlerde mesala 5 bin devirde benzini atmasi normal mo burdaki ustam normal oldugunu soyluyor ben ise gaz bitene kadar kac devir olursa olsun benzine gecmemesi gerekir diye biliyorum hangisi dogru acaba simdiden tesekkurler..

prevailingboy

  • İleti: 537
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #157 : Şubat 09, 2013, 06:08:45 ÖS »
usta merhaba,sorum enjektör temizliği ile ilgili,nasıl yapılıyo ve nelere dikkat edilmeli ortalama maliyeti nedir bunları öğrenmek istiyorum,teşekkürler..

sönmez yıldız

  • PRİNS SÖNMEZ USTA
  • İleti: 246
    • www.yildizotogaz.com.tr
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #158 : Şubat 11, 2013, 07:30:25 ÖÖ »
Ustam cok tesekkurler.arabanin icinde lpg az kaldiginda yani mesala deponun 7 de 1 gibi yuksek devirlerde mesala 5 bin devirde benzini atmasi normal mo burdaki ustam normal oldugunu soyluyor ben ise gaz bitene kadar kac devir olursa olsun benzine gecmemesi gerekir diye biliyorum hangisi dogru acaba simdiden tesekkurler..
bahsetmiş olduğunuz seviye yada oranda lpg o zaman aracı sıkıştırmalarda ve yüksek devirlerde diğer bir değimle redline larda aracın benzine geçmesi normal :) ustanız haklı .

sönmez yıldız

  • PRİNS SÖNMEZ USTA
  • İleti: 246
    • www.yildizotogaz.com.tr
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #159 : Şubat 11, 2013, 07:31:27 ÖÖ »
usta merhaba,sorum enjektör temizliği ile ilgili,nasıl yapılıyo ve nelere dikkat edilmeli ortalama maliyeti nedir bunları öğrenmek istiyorum,teşekkürler..

enjektör tipinizi ve kit markasını paylaşırmısın benimle :)

prevailingboy

  • İleti: 537
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #160 : Şubat 11, 2013, 12:58:13 ÖS »
usta merhaba,sorum enjektör temizliği ile ilgili,nasıl yapılıyo ve nelere dikkat edilmeli ortalama maliyeti nedir bunları öğrenmek istiyorum,teşekkürler..

enjektör tipinizi ve kit markasını paylaşırmısın benimle :)
landi renzo ama hangi kit bilmiyorum:)

sönmez yıldız

  • PRİNS SÖNMEZ USTA
  • İleti: 246
    • www.yildizotogaz.com.tr
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #161 : Şubat 11, 2013, 08:57:55 ÖS »
usta merhaba,sorum enjektör temizliği ile ilgili,nasıl yapılıyo ve nelere dikkat edilmeli ortalama maliyeti nedir bunları öğrenmek istiyorum,teşekkürler..

enjektör tipinizi ve kit markasını paylaşırmısın benimle :)
landi renzo ama hangi kit bilmiyorum:)

landi renzo med tipi enejktör ise yetkili serviste temizliğini yaptırabilirsiniz .enjetörlerin dağıtılıp temizlenmesi taraftarı değilim :( enjektör temizleme spreyi ile temizlemesi yeterli olacaktır .enjektör tipine göre değişir temizlik tarzı .bazı enjektörler temizlendikten sonra kesinlikle randıman vermemektedir .yetkili servisten başkasına yaptırmamanızda fayda var .

mu-rat

  • İleti: 5
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #162 : Şubat 15, 2013, 02:41:43 ÖS »
herkese merabalar.. hayırlı cumalar.. benim sorum aracımın motor kısmından şıp*şıp şeklinde ses gelmesi.. usta ilk başlarda normal motor sesi sonradan disklerden olabileceğini söyledi.. ama sonradan fark ettim ki gazdan benzine aldığımda o ses kesiliyor.. işin enterasan tarafı ses her herzaman gelmiyor. arada bir yapıyor..aracın yürüründe herhangi bi değişiklik yok. ama ben motora zarar gelir diye korkuyorum.. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler..(honda civic vtec 2003)

sönmez yıldız

  • PRİNS SÖNMEZ USTA
  • İleti: 246
    • www.yildizotogaz.com.tr
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #163 : Şubat 15, 2013, 06:49:23 ÖS »
herkese merabalar.. hayırlı cumalar.. benim sorum aracımın motor kısmından şıp*şıp şeklinde ses gelmesi.. usta ilk başlarda normal motor sesi sonradan disklerden olabileceğini söyledi.. ama sonradan fark ettim ki gazdan benzine aldığımda o ses kesiliyor.. işin enterasan tarafı ses her herzaman gelmiyor. arada bir yapıyor..aracın yürüründe herhangi bi değişiklik yok. ama ben motora zarar gelir diye korkuyorum.. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler..(honda civic vtec 2003)

merhaba

lpg emniyet valflerinde yada devir sinyalindeki sorun kaynaklı olabilir .bu durumda çıt çıt diye ses gelir fakat sizin aracınızda şığ şıp diye ses geliyor.diğer bir ihtimal ise lpg regülatörü bu sese neden olabilir .bu iki noktaya odaklanırsanız sorunun çözüleceğine inanıyorum .

selamlar

mu-rat

  • İleti: 5
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #164 : Şubat 15, 2013, 10:54:25 ÖS »
ilginiz için teşekkürler... bide lpg servisine gideyim.. umarım çözülür..

vtec05

  • İleti: 550
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #165 : Şubat 18, 2013, 12:25:53 ÖS »
merhaba sömez ustam yine bir sorunla karşı karşıyayım :) sorun aldığım fiestada yine :) depom 32 lt normal tank ama depo 17-20 lt gibi gaz alıyor eskiden 28 lt civarında alırdı ama şimdi böyle değil.aracımda atiker sıralı sistem lpg var bazıları şamandıra diyor bazıları hava bamışlardır diyor sizce problem nedir ??

birde ustam gaza ani basışlrda araba gaz yemiyor kesilme yapıyor özellikle 2-3.viteslerde yapıyor alt devirlerde üst devirlerde problem yok.enjektörlerle ilgili olabilirmi ?? yoksa ateşlememi ??
« Son Düzenleme: Şubat 18, 2013, 12:28:40 ÖS Gönderen: vtec05 »

sönmez yıldız

  • PRİNS SÖNMEZ USTA
  • İleti: 246
    • www.yildizotogaz.com.tr
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #166 : Şubat 19, 2013, 10:18:54 ÖÖ »
merhaba sömez ustam yine bir sorunla karşı karşıyayım :) sorun aldığım fiestada yine :) depom 32 lt normal tank ama depo 17-20 lt gibi gaz alıyor eskiden 28 lt civarında alırdı ama şimdi böyle değil.aracımda atiker sıralı sistem lpg var bazıları şamandıra diyor bazıları hava bamışlardır diyor sizce problem nedir ??

birde ustam gaza ani basışlrda araba gaz yemiyor kesilme yapıyor özellikle 2-3.viteslerde yapıyor alt devirlerde üst devirlerde problem yok.enjektörlerle ilgili olabilirmi ?? yoksa ateşlememi ??

büyük ihtimalle şamandıranızda sorun var .ani yüklenmelerde gaz yememesi ateşleme zaafına işarettir .tabi bu enjektör de olabilir .eğer araç benzinde sıfır hata ile gaz yiyorsa sadece lpg de perormanslı değilse ayarlarındanda olabiilir .önce bunu tespit edip benimle paylaşırsanız daha hızlı çözüme ulaşırız :)

vtec05

  • İleti: 550
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #167 : Şubat 24, 2013, 08:40:13 ÖÖ »
sönmez ustam siteye giremedim pc yüzündem giriş yapamıyordum mobilden yazıyım dedim :) araç benzinde 0 hata ile çalışıyor sanırsam enjektörlerden ne yapabiliriz bu konuda temizleme işlemi falan mı yapılcak ???

By_emre

  • İleti: 1387
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #168 : Şubat 24, 2013, 10:03:02 ÖÖ »
1000-2000 devirleri arasında tekleme sorunum var misal 3 vites rolantide yavaş giderken gaza basıp hızlanmak istediğimde ileri geri sallıyor araç bu neden olabilir şimdi buji bobin diycek usta boş yere para vermek istemiyorum böyle bir sorunum yoktu

sönmez yıldız

  • PRİNS SÖNMEZ USTA
  • İleti: 246
    • www.yildizotogaz.com.tr
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #169 : Şubat 25, 2013, 07:18:07 ÖS »
sönmez ustam siteye giremedim pc yüzündem giriş yapamıyordum mobilden yazıyım dedim :) araç benzinde 0 hata ile çalışıyor sanırsam enjektörlerden ne yapabiliriz bu konuda temizleme işlemi falan mı yapılcak ???

enjektörleri temizleme taraftarı değilim eğer enjektörler valf tipi ise değişim kesin çözüm olacaktır

sönmez yıldız

  • PRİNS SÖNMEZ USTA
  • İleti: 246
    • www.yildizotogaz.com.tr
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #170 : Şubat 25, 2013, 07:20:31 ÖS »
1000-2000 devirleri arasında tekleme sorunum var misal 3 vites rolantide yavaş giderken gaza basıp hızlanmak istediğimde ileri geri sallıyor araç bu neden olabilir şimdi buji bobin diycek usta boş yere para vermek istemiyorum böyle bir sorunum yoktu

eğer ateşleme aksamından eminseniz ,tek sorun ayarlarınız  başka bir ihtimal olamaz.

sönmez yıldız

  • PRİNS SÖNMEZ USTA
  • İleti: 246
    • www.yildizotogaz.com.tr
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #171 : Mart 15, 2013, 09:52:18 ÖÖ »
tüm dostlara hayırlı cumalar ...

isaburak

  • İleti: 1
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #172 : Mart 15, 2013, 03:58:24 ÖS »
SÖNMEZ USTAM SELAMLAR HAYIRLI CUMALAR.
ÖNCELİKLE HERKESİN PROBLEMİNE OLAN İLGİ VE ALAKANIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. BİLGİ VE TECRÜBENİZDEN FAYDALANMAK İSTERİM. ARACIM 2011 ACCORD. SIFIR ALDIM BUGÜNE KADAR DİRENDİM AMA SONUNDA BENDE LPG DÖNÜŞÜMÜ YAPTIRDIM. PRİNS VSİ 2 VE 2.4 KEİHİN ENJEKTÖR TECİH ETTİM. İLK GÜN ARIZA UYARISI YANDI. SERVİSTE OBD CİHAZI İLE SÖNDÜRDÜLER DAHA SONRA TEKRAR YANDI VE LAPTOPLA YOLDA SÜRÜŞ ESNASINDA AYAR YAPILDI VE UYARI BİR DAHA YANMADI. BENİM SORUM LAPTOP İLE SÜRÜŞ ESNASINDA AYAR YAPARKEN 2 USTA ARASINDA KONUŞMADA ENJEKTÖRLER BÜYÜK GELDİ GALİBA DİYE BİR KONUŞMA GEÇTİ SONRA TELEFONLA DANIŞIP RÖLANTİ DEĞERİNİ -0.20 YAPTIKLARINDA AYARLARIN TAMAM OLDUĞUNU SÖYLEDİLER. SERVİSİMDEN VE LPG DEN MEMNUNUM TEK SORUN RÖLANTİDE ÇALIŞIRKEN DİREKSİYONDA HAFİF TİTREME. bUNUN SEBEBİ AYARLARI TUTTURMAK İÇİN RÖLANTİ DEĞERİNİ DÜŞÜRMELERİ DİYE TAHMİN EDİYORUM. TEKRAR SERVİSE GİDECEM GİTMEDEN SİZE BİR DANIŞMAK İSTEDİM. 2.4 SARI KEİHİN 2.0 ACCORD (156 BG) İÇİN UYGUNMUDUR? YOLDA SÜRÜŞ ESNASINDA OBD TAKILIMIYDI İNANIN HATIRLAMIYORUM. HERHANGİ BİR ÖNERİNİ OLURMU. İLGİ VE ALAKANIZA TEŞEKKÜRLER KOLAY GELSİN

sönmez yıldız

  • PRİNS SÖNMEZ USTA
  • İleti: 246
    • www.yildizotogaz.com.tr
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #173 : Mart 16, 2013, 07:22:49 ÖÖ »
SÖNMEZ USTAM SELAMLAR HAYIRLI CUMALAR.
ÖNCELİKLE HERKESİN PROBLEMİNE OLAN İLGİ VE ALAKANIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. BİLGİ VE TECRÜBENİZDEN FAYDALANMAK İSTERİM. ARACIM 2011 ACCORD. SIFIR ALDIM BUGÜNE KADAR DİRENDİM AMA SONUNDA BENDE LPG DÖNÜŞÜMÜ YAPTIRDIM. PRİNS VSİ 2 VE 2.4 KEİHİN ENJEKTÖR TECİH ETTİM. İLK GÜN ARIZA UYARISI YANDI. SERVİSTE OBD CİHAZI İLE SÖNDÜRDÜLER DAHA SONRA TEKRAR YANDI VE LAPTOPLA YOLDA SÜRÜŞ ESNASINDA AYAR YAPILDI VE UYARI BİR DAHA YANMADI. BENİM SORUM LAPTOP İLE SÜRÜŞ ESNASINDA AYAR YAPARKEN 2 USTA ARASINDA KONUŞMADA ENJEKTÖRLER BÜYÜK GELDİ GALİBA DİYE BİR KONUŞMA GEÇTİ SONRA TELEFONLA DANIŞIP RÖLANTİ DEĞERİNİ -0.20 YAPTIKLARINDA AYARLARIN TAMAM OLDUĞUNU SÖYLEDİLER. SERVİSİMDEN VE LPG DEN MEMNUNUM TEK SORUN RÖLANTİDE ÇALIŞIRKEN DİREKSİYONDA HAFİF TİTREME. bUNUN SEBEBİ AYARLARI TUTTURMAK İÇİN RÖLANTİ DEĞERİNİ DÜŞÜRMELERİ DİYE TAHMİN EDİYORUM. TEKRAR SERVİSE GİDECEM GİTMEDEN SİZE BİR DANIŞMAK İSTEDİM. 2.4 SARI KEİHİN 2.0 ACCORD (156 BG) İÇİN UYGUNMUDUR? YOLDA SÜRÜŞ ESNASINDA OBD TAKILIMIYDI İNANIN HATIRLAMIYORUM. HERHANGİ BİR ÖNERİNİ OLURMU. İLGİ VE ALAKANIZA TEŞEKKÜRLER KOLAY GELSİN

merhaba efendim

öncelikle şunu bilmenizi isterim ki racınız için en doğru cihazda karar kılmışsınız .aracınız için enjektör seçimine gelinece eve sarı keihin enjektör aracınız için en doğru seçim olmuş .her araç arıza lambası yakabilir fakat prinste sadece bişr kere obd cihazıyla yol ayarı doğru yapılırsa bir daha ne arıza lambası nede sürüş konforunu etkileyecek durumlar karşılaşırsınız .çünkü prinsin tüm kompenantları çok kararlı ve istikrarlı çalışan aksamlardan oluşurulmuştur.

rolantide ki sarsıntı tamamıyla lpg basıncı ve karışım ayarlarla ilgili obd cihazı kullanılarak LFT&SFT değerleri baz alınara ayarlanırsa bu sorun ortadadan kesinlikle kalakacaktr .prins kadar sarsıntısız ve nizamı çalışan bir sistem daha olduğunu düşünmüyorum .servise tekrar uğrayıp mevcut sorununuzu dile getirin basit bir düzeltme ile sorun ortadadan kalakacaktır .

sonuçları benimle paylaşın lütfen .

selamlar

karmak

  • İleti: 305
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #174 : Mart 16, 2013, 09:58:41 ÖÖ »
SÖNMEZ USTAM SELAMLAR
ÖNCELİKLE HERKESİN PROBLEMİNE OLAN İLGİ VE ALAKANIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. BİLGİ VE TECRÜBENİZDEN FAYDALANMAK İSTERİM. ARACIM honda crv 1999
3 yıldır atıker sıralı takılı 50.000 km yapıldı
pek sorun olmadı  şimdi 9 bölümüde okudum  sorum  yada sorularım sunlar
1 50.000 km  yapınca  beyın  enjektor temızlıgı ...depo temızlıgı   yada  sızın onerecegınız  neler yapılmalı
2 valtek kırmızı takılı yerıne  kehın  takılabılırmı
3 beyın yerıne  prıns monte  edılırmı.değişim  yapılabılırmı eculardamı  değişmeli  nerdeyse  yeni  kit oldu  ama

vakıt bulup  cevaplarsanız  memnun olurum .saygılar

bu arada arıza ısıgı  zellıkle  yuksek  sevıyelerden  alcaklara  yanı  bolu  dagına  cıkarken  yanıyor bu da ayarlamı  duzlebılr yoksa  normalmıdır.