Gönderen Konu: BRC İLE PRİNS ARASINDAKİ TEKNİK FARK NEDİR?YARDIM  (Okunma sayısı 31677 defa)

Sanchez

  • İleti: 123
BRC İLE PRİNS ARASINDAKİ TEKNİK FARK NEDİR?YARDIM
« : Şubat 02, 2011, 01:18:25 ÖS »
Arkadaşlar lpg tatktırmaya karar verdim.Bu konuyla açılan çoğu konuyu okudum.Fiyat aldım Brc 1500 Prince 1900 nakit.Aradaki teknik fark nedir?Neden prince 400 tl dha pahalı.Brcye göre ne üstünlüğü var.Prince dahamı uyumlu,yada araba performansını dahamı iyi veriyo vesayre....Bu konuda bilgisi olan arkadaşların yardımını bekliyorum



jaggalagalaga

  • İleti: 424
Ynt: BRC İLE PRİNS ARASINDAKİ TEKNİK FARK NEDİR?YARDIM
« Yanıtla #1 : Şubat 02, 2011, 08:52:01 ÖS »
prince markasında keihn marka enjektör kullanılır buda honda nın kendi orjinal enjektörünün markasıdır bu yüzden özellikle honda için daha uyumlu ve performansda üzmez...

kayaci26

  • İleti: 1441
Ynt: BRC İLE PRİNS ARASINDAKİ TEKNİK FARK NEDİR?YARDIM
« Yanıtla #2 : Şubat 03, 2011, 10:02:58 ÖÖ »
merhabalar....

öyle bir soru soruyorsunuz ki nasıl cevap verilir bilemeden kapatıp giden çok oluyor...

ben şöyle sorayım... 95 Dogan SLX 8.000 TL , ama 95 model Civic 11.000 TL neden Civic pahalı acaba.... der gibi olmuş sorunuz...

Ayrıca bir husus belirtmek istiyorum; bu piyasada BRC yi bu kadar çok sattıran kesinlikle TV vb reklamlar... başka da bir şey değil... ayrıca illede BRC taktıracam diorsanız piyasada o kadar çok çakması var ki... bir de önüne gelen takıyor bu markayı... diğerinde ise arayıp bulmak zorundasınız yetkili bayiyi... 

macavtec

  • İleti: 31
Ynt: BRC İLE PRİNS ARASINDAKİ TEKNİK FARK NEDİR?YARDIM
« Yanıtla #3 : Şubat 10, 2011, 06:38:26 ÖS »
Ne kadar boş konuşuyorsun.Teknik olarak konuşacaksan konuş biz de faydalanalım.Yok tv reklamı ,yok çakması ... Nasıl önüne gelen takıyor adamların bayi listesi var.ASVTEC benim arkadaşım BRC hakkında ne öğrenmek istiyorsan ara sor insanlarla paylaş ,bilmiyorsan sus ...

merhabalar....

öyle bir soru soruyorsunuz ki nasıl cevap verilir bilemeden kapatıp giden çok oluyor...

ben şöyle sorayım... 95 Dogan SLX 8.000 TL , ama 95 model Civic 11.000 TL neden Civic pahalı acaba.... der gibi olmuş sorunuz...

Ayrıca bir husus belirtmek istiyorum; bu piyasada BRC yi bu kadar çok sattıran kesinlikle TV vb reklamlar... başka da bir şey değil... ayrıca illede BRC taktıracam diorsanız piyasada o kadar çok çakması var ki... bir de önüne gelen takıyor bu markayı... diğerinde ise arayıp bulmak zorundasınız yetkili bayiyi... 

kayaci26

  • İleti: 1441
Ynt: BRC İLE PRİNS ARASINDAKİ TEKNİK FARK NEDİR?YARDIM
« Yanıtla #4 : Şubat 11, 2011, 08:45:05 ÖÖ »
Ne kadar boş konuşuyorsun.Teknik olarak konuşacaksan konuş biz de faydalanalım.Yok tv reklamı ,yok çakması ... Nasıl önüne gelen takıyor adamların bayi listesi var.ASVTEC benim arkadaşım BRC hakkında ne öğrenmek istiyorsan ara sor insanlarla paylaş ,bilmiyorsan sus ...

merhabalar....

öyle bir soru soruyorsunuz ki nasıl cevap verilir bilemeden kapatıp giden çok oluyor...

ben şöyle sorayım... 95 Dogan SLX 8.000 TL , ama 95 model Civic 11.000 TL neden Civic pahalı acaba.... der gibi olmuş sorunuz...

Ayrıca bir husus belirtmek istiyorum; bu piyasada BRC yi bu kadar çok sattıran kesinlikle TV vb reklamlar... başka da bir şey değil... ayrıca illede BRC taktıracam diorsanız piyasada o kadar çok çakması var ki... bir de önüne gelen takıyor bu markayı... diğerinde ise arayıp bulmak zorundasınız yetkili bayiyi... 

macavtec arkadaşım.... kimsin nerdesin bilmiyorum ama... isimim Fatih KAYA... Eskişehir deyim... buyur beklerim...
bu tavırlar bu siteye uygun değil... sınırları zorlamaya gerek yok...

herkes hakkını hukukunu bilecek... ifade şeklini düzeltecek... Tamam Türkiyede yaşıyoruz, dejenere bir topllumuz falan ama BURADA DEĞİL . . .  SANIRIM ANLADIN . . .

BRC markası güven veren bir marka değil... dedim... çünkü...burada 10 tane yetkili bayisi varsa 10 tane de yetkisiz takanı var bu bir... denetim yoookkk... ikincisi de kitlerin çoğunun üzerinde adam gibi seri numarası yok, araştırdığımızda BRC bize ait değil diyor, üzerinde basit bir etiketle BRC oluveriyor bilmem hangi marka kit... bu yüzden çakması çok dedim... altını da çizdim...

üçüncüsü evet bu firma reklama inanılmaz bütçeler ayırabiliyorsa, inanılmaz rakamlarda para kazanıyor demektir... her yerde uzun uzun reklamları var.... bu da %100 ithal bir üründe %40 lara varan gümrük vergisinin olduğunu düşünürsek biraz düşündürücü...

dördüncüsü ise lütfen daha dikkatli olun... web üzerinde dahi atikerden sonra en çok şikayet konusu bu firma ile alakalı... ACABA NEDEN ?

ASVTEC19

  • Moderator
  • *****
  • İleti: 420
Ynt: BRC İLE PRİNS ARASINDAKİ TEKNİK FARK NEDİR?YARDIM
« Yanıtla #5 : Şubat 11, 2011, 03:24:56 ÖS »
@kayacı

Eskişehirde  2 tane yetkili BRC servisi vardır , lütfen linki inceleyiniz ( http://www.2a-lpg.com/duyurular/guncel_bayi_listesi.pdf ) Yetkisiz lpg servisleri her ilde mevcut ,bayisi olmadığı halde istediği ürünün montajını yapıp projelendırmeyı farklı fırmanın evrakı ile yapan bir çok lpg servisi var . Ayrıca bu sadece LPG sektörünün değil tüm otomotiv ve de farklı sektörlerin sorunudur.Siz her hangi bir cep telefonunun aynısını yurt dışından getırebilirsiniz ,hatta BMW marka araç bile getirebilirsiniz fakat bu ürünler ile ilgili sorunlarda yetkili dıstırıbutörlerin garantisinden faydalanamzsınız.Şimdi şu soru sorulabilir Hırsızın hiç mi suçu yok ?

40.000 tl lik aracınız var ,araştırmadan bilgi edinmeden Eskişehirde bir lpg firmasına gidip BRC taktırıyorsun ,sonra sorun yaşıyorsun ve hizmet alamıyorsun.PeKi neden yetkili servisi tercih etmedin demezler mi adama ?

Kitlerin üzerinde seri numarası yok demişsin...!!!

BRC marka bir ürün tercih ettiğinizde yetkili servis müşterisinin plakası ,şase numarası ve ad soyad başlığı altında BRC nın web sıtesı uzerınden bır dosya açar ve araca takılan tüm parçaların ( ecü ,enjektörler ,şamandra  vs vs ) seri numaralarını tek tek bu dosyaya kaydeder.Bu sayade o araç Türkiyenın her ilinde ücretsiz hizmet alır.Bu sebeble dediğiniz gibi bu ürünün çakması yoktur ,yetkisiz serviste takılanı vardır.Elma ile armudu lütfen karıştırmayınız.
Reklam ve para kazanma konusunda ise ; Allah işini doğru yapan herkese bol kazanç versin ; düşünmeye gerek yok çok çalışmak yeterli.
Şikayet konusuna gelince o yaptığınız araştırmaları biraz inceleyin ; bakalım şikayeti çözülememiş bir kullanıcı var mı ? Varsa iletişim bilgilerini bana verin yetkililere ileteyim ,sorununu çözdürelim ,böyle sadece konuşmakla kalmaz insanlara yardımcı olmuş olur değil mi ?

Bu arada kendimi tanıştırmadım ,forum üyeleri bilir ben ASVTEC...!!!

wordsman

  • İleti: 820
Ynt: BRC İLE PRİNS ARASINDAKİ TEKNİK FARK NEDİR?YARDIM
« Yanıtla #6 : Şubat 11, 2011, 03:30:59 ÖS »
ASVTEC, hoşgeldin arkadaşım,
özledik seni... tekrar aramızda olduğuna sevindim.

ASVTEC19

  • Moderator
  • *****
  • İleti: 420
Ynt: BRC İLE PRİNS ARASINDAKİ TEKNİK FARK NEDİR?YARDIM
« Yanıtla #7 : Şubat 11, 2011, 03:33:40 ÖS »
Eyvallah dostum ;Ben de sizleri özledim :)

 ,
ASVTEC, hoşgeldin arkadaşım,
özledik seni... tekrar aramızda olduğuna sevindim.

983983

  • İleti: 90
Ynt: BRC İLE PRİNS ARASINDAKİ TEKNİK FARK NEDİR?YARDIM
« Yanıtla #8 : Şubat 11, 2011, 08:45:37 ÖS »
Mehmet kardesim hos geldin bu sitenin sana ihtiyaci var 6000km oldu mehmet kardesim yapmisti son ayarini hala allaha sukur bisey yok brtc derim my 10 ve usta derim onun isminide mehmetdir.

ASVTEC19

  • Moderator
  • *****
  • İleti: 420
Ynt: BRC İLE PRİNS ARASINDAKİ TEKNİK FARK NEDİR?YARDIM
« Yanıtla #9 : Şubat 11, 2011, 08:50:21 ÖS »
Hoşbulduk ,hoş gördük :) Güzel cümleleriniz için teşekkürler 10.000 km yi geçince kontrole gelmeyi unutmayın :) .İtiraf edeyim ; bu siteyi ,burda yazmayı ,burda bilgiyi paylaşmayı ,hepinizi çok özlemişim.

Mehmet kardesim hos geldin bu sitenin sana ihtiyaci var 6000km oldu mehmet kardesim yapmisti son ayarini hala allaha sukur bisey yok brtc derim my 10 ve usta derim onun isminide mehmetdir.

983983

  • İleti: 90
Ynt: BRC İLE PRİNS ARASINDAKİ TEKNİK FARK NEDİR?YARDIM
« Yanıtla #10 : Şubat 11, 2011, 09:19:28 ÖS »
Az kaldi kardesim aslinda corumdayim yarin sabah gidecem ama yine gelirim yanina bi cayini icerim mehmet kardesim samsundan yildiray ben beyaz civic ti hatirladin mi bilmiyorum ama gorunce hatirlarsin senin gibiler sayesinde daha iyi bilgiye sahip oluyoruz .saygılar

ASVTEC19

  • Moderator
  • *****
  • İleti: 420
Ynt: BRC İLE PRİNS ARASINDAKİ TEKNİK FARK NEDİR?YARDIM
« Yanıtla #11 : Şubat 12, 2011, 07:34:20 ÖÖ »
Estafurullah kardeşim ; İş yerindeyim gel beklerim.

Az kaldi kardesim aslinda corumdayim yarin sabah gidecem ama yine gelirim yanina bi cayini icerim mehmet kardesim samsundan yildiray ben beyaz civic ti hatirladin mi bilmiyorum ama gorunce hatirlarsin senin gibiler sayesinde daha iyi bilgiye sahip oluyoruz .saygılar

napak06

  • İleti: 45
Ynt: BRC İLE PRİNS ARASINDAKİ TEKNİK FARK NEDİR?YARDIM
« Yanıtla #12 : Şubat 12, 2011, 08:04:53 ÖS »
asvtech merhabalar. daha önceleride forumlarda lpg bilgi paylaşımında bulunmuşstunuz. bayagıda faydalı oluyor sağolun. lpg konusunda kafam karışık. bir soru olacak. aracım 2009 civic. lpg takmayı düşünüyorum. ama garanti falan kafamı karıştırıypor. bi de lpg kit parası artı 4-5 bin daha yani 6-7 binlira arabama ekleyip hactback bi sıfır dizel astra eski kasa alabilirim. aracıma lpg mi taksam dizel mi alsam karar veremedim. bi de lpg ile dizel araç aynı mı yakar. dizel ne kadar daha az yakar. lpgli araç şehir içinde normal kullanım kaç litre yakır. şehir dışında 90 ile 1 litre ile kaç km yol yapabiliriz. birde türkiyenin her yerindeki lpg bayileriniz kaliteleri eş değermidir. örneğin mardinde öğretmenim ama diyarbakırda honda bayisi. bir bayi ile anlaşmış sıfır civiclere lpg kiti takıyorlar. tartariini takıyorlar. ama aynı lpg bayisi 2A brc bayisidir. orada sorunsuzca takabilirmiyim. bide pipolu yöntemmi piposuz yöntemmi.burada piposuz takıyorlar. sorularıma cevap alabilirsem sevinirim teşekkür ederim ii akşamlar

ASVTEC19

  • Moderator
  • *****
  • İleti: 420
Ynt: BRC İLE PRİNS ARASINDAKİ TEKNİK FARK NEDİR?YARDIM
« Yanıtla #13 : Şubat 12, 2011, 11:09:07 ÖS »
Merhabalar ;

Çok fazla teknik detaya girmeden konuya girecem ; Büyük şehirlerde taksilerin büyük çoğunluğu neden dizel değilde LPG li ? Acaba dizel aracı şehir içinde kullanmanın motor ömrü açısından bir zararı mı söz konusu ? Dizel araçlar kısa mesafelerde kullanmanın zararı var mıdır ? Dizel araç alırken neden 5.000 tl fark öderiz? Eskisi kadar olmasada neden hala dizelin bakımı benzinli motordan daha masraflı ?
Yılda 50.000 km yapıyorsanız ve bu yolu şehirler arasında katediyorsanız dizel alabilirsiniz.Ama pazarlamacı olmadığınıza göre hondanıza lpg düşünebilirsiniz.Sorularınıza kısaca cevap vereyim ;

*Aynı segmentteki  dizel araç lpg li araçtan yaklaşık 2 lt daha az yakar.( http://www.toyota.com.tr/cars/new_cars/corolla/specs.aspx )

Dizel 1.4 Corolla 4lt / 100 km ; 3,30 * 4 = 13.20 tl
LPG 1,33 Corolla 6lt /100 km  ; 2,20 * 6 =  13.20 tl 
İnanın eşit çıkacağını ben de tahmin etmemiştim :)

Honda civic i-vtec aracınız şehirler arası yolda yaklaşık 8 lt / 100 km lpg tüketir. Türkiye 3 tane BRC servisi sayın deseler bunlardan bir tanesi Mardin KIZILTEPE'dedir derim .Esaş lpg'de inayet Usta var , BRC konusunda eğitimini ben vermiştim ve  ustalığı tartışılmaz.Gözünüz kapalı gidebilirsiniz.EOBD cihazı ile aracınızın lpg ayarını hatasız ayarlar, giderseniz lütfen selamımı söyleyin .
Honda civiclerde pipo tartışılmaz ,kesinlikle tavsiye ederim.Fakat tekrar belirtiyorum ;pipolu sistem demek yakıtın %10 daha tasarruflu ,performansın %10 daha fazla olacağı anlamına gelmiyor ;fakat lpg gazını yanma odasına en yakın noktadan en doğru açı ile göndermek gerekiyorsa panomatik hortum da kullanmıyorsanız pipo işin son noktasıdır.Ayrıca hiç bir lpg servisi i-vtec'in emme manıfoltunu söküp gaz nipellerini dışarda takmaz, herkes manifoltu sökmeden deler ,bu durumda az da olsa çapak subablara yapışır ,subaba yapışan çapak motor kompresyonunu düşürür ,motor kompresyonu düşen aracın performansı düşer yakıtı artar.Bu sebeblerden dolayı pipolu montaj civicler için idealdir.Bilgilerinize...


asvtech merhabalar. daha önceleride forumlarda lpg bilgi paylaşımında bulunmuşstunuz. bayagıda faydalı oluyor sağolun. lpg konusunda kafam karışık. bir soru olacak. aracım 2009 civic. lpg takmayı düşünüyorum. ama garanti falan kafamı karıştırıypor. bi de lpg kit parası artı 4-5 bin daha yani 6-7 binlira arabama ekleyip hactback bi sıfır dizel astra eski kasa alabilirim. aracıma lpg mi taksam dizel mi alsam karar veremedim. bi de lpg ile dizel araç aynı mı yakar. dizel ne kadar daha az yakar. lpgli araç şehir içinde normal kullanım kaç litre yakır. şehir dışında 90 ile 1 litre ile kaç km yol yapabiliriz. birde türkiyenin her yerindeki lpg bayileriniz kaliteleri eş değermidir. örneğin mardinde öğretmenim ama diyarbakırda honda bayisi. bir bayi ile anlaşmış sıfır civiclere lpg kiti takıyorlar. tartariini takıyorlar. ama aynı lpg bayisi 2A brc bayisidir. orada sorunsuzca takabilirmiyim. bide pipolu yöntemmi piposuz yöntemmi.burada piposuz takıyorlar. sorularıma cevap alabilirsem sevinirim teşekkür ederim ii akşamlar

carousal

  • İleti: 1109
Ynt: BRC İLE PRİNS ARASINDAKİ TEKNİK FARK NEDİR?YARDIM
« Yanıtla #14 : Şubat 12, 2011, 11:23:17 ÖS »
asvtec, bende teleflex kit var, sen hususi belirtmişsin zaten i-vteclerde hiçbir servis emme manifoldunu söküp de delme yapmaz diye ancak ben şunu ilave etmek istedim, benim aracımda vtec-2 var ve manifold sökülerek dışarıda delme işlemi gerçekleştirildi.

Ayrıca lpgli araçlar, benzinliden %10-15 oranında (litre bazında) daha çok yakıyor diye bir gerçek var, sizin hesapta bu ihmal edildi galiba.

ASVTEC19

  • Moderator
  • *****
  • İleti: 420
Ynt: BRC İLE PRİNS ARASINDAKİ TEKNİK FARK NEDİR?YARDIM
« Yanıtla #15 : Şubat 12, 2011, 11:31:34 ÖS »
Merhaba;
Benim bahsettiğim gaz nipeli takma işlemi.Bilindiği üzere telflex gfi de gaz nipeli uygulaması yoktur ,lpg enjektörleri direkt emme manıfoltuna takılır ,bu işlemin yapılabilmesi için zaten emme manıfoltunun sökülmesi gerekir ,manıfolt sökülmeden o enjektörler yerine takılamaz.

Verdiğim linki incelersen 1.33 toyatanın benzin yakıt verisi 5lt /100 km , lpg li araçlar benzinli araca göre litre bazında maksımum %20 lpg tuketir. bu durumda 5 lt benzin tuketen toyotamız 6 lt/100 km lpg tuketir.  Biraz daha dikkat ;)

asvtec, bende teleflex kit var, sen hususi belirtmişsin zaten i-vteclerde hiçbir servis emme manifoldunu söküp de delme yapmaz diye ancak ben şunu ilave etmek istedim, benim aracımda vtec-2 var ve manifold sökülerek dışarıda delme işlemi gerçekleştirildi.

Ayrıca lpgli araçlar, benzinliden %10-15 oranında (litre bazında) daha çok yakıyor diye bir gerçek var, sizin hesapta bu ihmal edildi galiba.

carousal

  • İleti: 1109
Ynt: BRC İLE PRİNS ARASINDAKİ TEKNİK FARK NEDİR?YARDIM
« Yanıtla #16 : Şubat 12, 2011, 11:49:40 ÖS »
Ben karma tüketim değerlerine bakıyordum, siz şehirler arası yakıttan yazmışsınız. O.K.

Bu arada dizel araçların çevreye ne kadar partikül saçtığını da unutmamak gerek, bazı avrupa ülkelerinde dizel kullanımını engellemek için benzin fiyatından pahalı tuttuklarını okumuştum.
« Son Düzenleme: Şubat 12, 2011, 11:50:39 ÖS Gönderen: carousal »

ASVTEC19

  • Moderator
  • *****
  • İleti: 420
Ynt: BRC İLE PRİNS ARASINDAKİ TEKNİK FARK NEDİR?YARDIM
« Yanıtla #17 : Şubat 13, 2011, 12:01:20 ÖÖ »
+1  >=ok

Ben karma tüketim değerlerine bakıyordum, siz şehirler arası yakıttan yazmışsınız. O.K.

Bu arada dizel araçların çevreye ne kadar partikül saçtığını da unutmamak gerek, bazı avrupa ülkelerinde dizel kullanımını engellemek için benzin fiyatından pahalı tuttuklarını okumuştum.

napak06

  • İleti: 45
Ynt: BRC İLE PRİNS ARASINDAKİ TEKNİK FARK NEDİR?YARDIM
« Yanıtla #18 : Şubat 13, 2011, 12:23:45 ÖÖ »
beni çok bilgilendirdiniz tşk ederim. mardindeki usta pipolu yöntemmi uyguluyor, bilginiz varmı acaba. bide mardindeki ustamız daha önce diyelimki civice lpg liti uygulamamışsa ve ustalığıçok ii diyorsunuz, acaba bu araca sorunsuz sistem uygulaması yaparmı.

ASVTEC19

  • Moderator
  • *****
  • İleti: 420
Ynt: BRC İLE PRİNS ARASINDAKİ TEKNİK FARK NEDİR?YARDIM
« Yanıtla #19 : Şubat 13, 2011, 10:09:54 ÖÖ »
Evet pipolu montaj yapıyor. P.M gönderdim.

beni çok bilgilendirdiniz tşk ederim. mardindeki usta pipolu yöntemmi uyguluyor, bilginiz varmı acaba. bide mardindeki ustamız daha önce diyelimki civice lpg liti uygulamamışsa ve ustalığıçok ii diyorsunuz, acaba bu araca sorunsuz sistem uygulaması yaparmı.

fatihakboru

  • İleti: 100
Ynt: BRC İLE PRİNS ARASINDAKİ TEKNİK FARK NEDİR?YARDIM
« Yanıtla #20 : Temmuz 15, 2011, 06:20:29 ÖS »
adam sormuş cevap veren yok fiyat farkı nerden kaynaklanıyor diye.. yine her kafadan bir ses neymiş hondanın orjinal enjektörleri şu marka bu marka aynı şeyi teleflex için söyleyende var tamam pahalı olanın illaki bir farkı var ama fiyat performans olarak bize geri dönüşü nedir. biz pahalıysa sazan gibi atlayan bir milletiz fiyatı gerçekten uygun olan ve işini fazlasıyla yapan yüzlerce parça cihaz var ama bizde marka ve fiyat takıntısı var regal reklamı gibi gerçi regal alırsanda adamın içinde patlar ilk arızadan sonra camdan aşağı at durumu söz konusuda ikiside tüp ikiside garantili ikiside yakıt tüketimi ve çekiş açısından aynı ise neden 500 yada daha üstü bir fark söz konusu ?????????????????? net cevap veren olursa sevinirim.. honda murat 131 farkı değil teknik fark ???

kayaci26

  • İleti: 1441
Ynt: BRC İLE PRİNS ARASINDAKİ TEKNİK FARK NEDİR?YARDIM
« Yanıtla #21 : Temmuz 16, 2011, 09:35:47 ÖÖ »
Bu konuya yazmayacaktım ama son cümledeki ifade benim iletimde anlatmak istediğimi tekrar söyleme gereği duymama nedne oldu...

Bakınız ; Honda mesela 6 yıl 150.000 km garanti kavramını geliştirdi... Yada volvo nun bir modeli 25 yıl gövde paslanmazlık garantisi ile satılıyor...

ama ülkemizde satılan bir çok araçta garanti 2 ya da 3 yılda sınırlı iken Honda 6 yıl diyebiliyor ya da 100.000 km ye karşılık 150.000 km diyebiliyor... çünkü ürettiği ürüne güven,yor ve arkasında duruyor... (Sadece benzinli ve 3 tip motor seçeneği ile satış rakamları ortada)

Gelelim TELEFLEX e . . . 3 yıl 100.000 km garanti veren tek sistem (benim bildiğim kadarı ile) ve bu bile tercih etmek için yada 500 TL fazla vermek için tek başına yeterli....
                                                               
Ben bu LPG nin ustası ya da mühendisi değilim... Ancak uzun süredir kullanıcısıyım ve okumayı çok severim . . .

Teleflex in sitesinden alıntıladığım ve daha önce başka bir sayfa da da paylaştığım aşağıdaki bilgileri tüm katılımcıların yorumuna sunuyorum . . .   

MONTAJ BAŞLANGICI
  Diğer Sistemlerdeki 4 Eksi
-1 Manifold sökülmeden delinir. Manifolda çapak kaçma riski oluşur.
-2    Matkabın yetiştiği yerden delme gerçekleştirilir. Benzin enjektörlerine uzak bir mesafeden delinir.
-3    Hortum kullanılır. Enjektöre gelen yakıt önce hortuma püskürtülür sonra manifold içinde mesafe kateder ve yanma odasına gider.
-4    Bu tarz montajlarda genellikle manifold sökülmeden montaj yapıldığı için boğaz kelebeği ve manifold temizliği yapılmaz.

GFI 4 Artı
+1 Manifold mutlaka sökülür. Manifolda çapak kaçma riski yoktur.
+2    Manifold söküldüğü için benzin enjektörlerine en yakın noktadan delme gerçekleştirilir.
+3    Hortum kullanılmaz. Yakıt yanma odasına tıpkı benzin enjektörleri gibi direkt püskürtülür.
+4    Manifold sökülür. Aracın boğaz kelebeği ve manifold temizlenir. Risk kalmaz.
 
 Sessiz ve uzun ömürlü enjektörler
 
GFI enjektörleri sessiz ve uzun ömürlüdür. Ortalama 500 milyon defa (400.000 km.) açılıp kapanma  ömrü ile dünyada tektir.
 
 Garanti Süresi
  3 Yıl / 100.000 Km. Garantilidir. En önemli parça olarak nitelendirdiğimiz ECU (Beyin) 5 yıl garanti kapsamındadır.
 
 Yedek parça kalitesi Bosch/Valeo/Necam/GFI/AG
  Son derece kaliteli yedek parçalara sahiptir. Basınç sensörü filtresini Bosch, ECU (Elektrik Kontrol Ünitesi)'sunu Sagem/Valeo firması üretmiştir. Enjektörleri Amerikan enjektör firması GFI tarafından, Regülatörü ise doğalgaz kitleri üstüne ciddi çalışmalar yapan AG tarafından üretilmiştir.
 
 Avrupanın tercihi (Volvo, Cadillac, Subaru, Citroen)
  Volvo, Cadillac, Citroen, Ford, Subaru ve birçok otomobil üretici firmanın fabrikasyon montaj tercihidir.
 
 Kaliteli ve uygun fiyatlarla yedek parça desteği
  GFI' nin parçaları uzun ömürlü ve kalitelidir. Kolay kolay bozulmaz ve arıza yapmaz. Yedek parça fiyatları hesaplıdır.
 
 Turbolar için özel kit
  Turbo araçlar için özel kitleri mevcuttur.
 
 5, 6 ve 8 silindirlerde eşsiz performans
  GFI 5, 6 ve 8 silindirli araçlarda da eşsiz performans sağlar. Avrupa'da 450 hp Cadillac Escalade fabrika çıkışlı araçlarında GFI LPG/CNG sistemini kullanmaktadır.
 
 Sade tesisat bağlantısı
  Aracınıza en az müdahale ile bağlanır. Krank mili ve oksijen sensöründen ekstra bağlantı yapılmaz. Aracınızın elektrik ve elektronik sistemine hiçbir şekilde müdahale edilmez.
 
 CNG (Doğalgaz) uyumlu
  Sadece regülatör, tank ve bakır boru aksamlarının değişmesi ile doğalgaza çevrilebilme özelliğine sahiptir.
 
 R115 Kalite belgeli
  LPG en üst düzey kalite belgesini alan dünyadaki ilk sistemdir.
R-115 sertifikası, 2008 de Avrupa’da , 2009- 2010 yıllarında Türkiye'de mecburi olacak olan Avrupa birliğinin talep ettiği bir sertifikadır. Otomobil üreticilerinin her modelinde benzinde verdiği emisyon ve motor değerlerinin LPG yakıtı ile de talep edilmesidir. GFI bu sertifikayı 2006 yılında almıştır.
 
 MONTAJ BİTİŞİ
  Kalibrasyon
GFI’nin en önemli özelliklerinden biriside eşsiz kalbirasyon yapısıdır. Montaj sonrası GFI ECU’su (Elektronik Kontrol Ünitesi) yolda yapılan sürüşlerle ayarlanır. Araç, motor soğuk ve sıcak konumdayken farklı viteslerde ve değişik devirlerde benzinle kullanılır. Bu sırada LPG ECU’su benzin ECU’sundan gerekli tüm dataları toplar. Doğru yapılmış bir kalibrasyon sonucunda, araç LPG’de iken birebir benzinli halini taklit eder. Araçta güç ve performans kaybı olmaz. Bu sayede müşteriye şu taahhütler rahatlıkla verilebilir :

Taahhütler
1. Motor arıza lambası yanmayacak,
2. Yakıt tasarrufu litre bazında garanti edilecek,
3. Aracın çekişi düşmeyecek,
4. Araç ayar için servise tekrar gelmeyecek,
5. Sabah çalışma zorluğu ve yüksek devirlerde LPG'den benzine geçme sorunu yaşanmayacak,
6. Benzin ECU'su zamanla bozulmaz, resetlenmesine gerek kalmaz.
                             

galantus

  • İleti: 822
Ynt: BRC İLE PRİNS ARASINDAKİ TEKNİK FARK NEDİR?YARDIM
« Yanıtla #22 : Temmuz 18, 2011, 05:34:37 ÖS »
arkadaş iyi hazırlanmış :)

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: BRC İLE PRİNS ARASINDAKİ TEKNİK FARK NEDİR?YARDIM
« Yanıtla #23 : Temmuz 19, 2011, 08:25:21 ÖÖ »
bilgiler çok güzel ama halaa net bir cevap yok..brc yi eleyip prins ve teleflex mi düşünelim yani???

accord55

  • İleti: 322
Ynt: BRC İLE PRİNS ARASINDAKİ TEKNİK FARK NEDİR?YARDIM
« Yanıtla #24 : Temmuz 19, 2011, 08:41:18 ÖÖ »
İkisinide kullanmış biri olarak ben prins diyorum, şuan c200 kompressor var bende yine alır almaz lpg montajı yaptırdım ama b sefer prinsi tercih ettim, accord 2.4 ü aldığımda brc tercih etmiştim, aracın gücüne göre regülatör ve enjektörler kullanıldığı halde araç redline olduğunda benzine geçiyor ve arıza ışığı bir türlü sönmüyordu, oksijen sensörü değişti yine sönmedi, kısaca brnim accorda pek iyi gelmedi, o zaman prinsi tercih etseydim ne olurdu onu bilemiyorum.

Şuan mersoyu ne kadar zorlasamda benzine geçmiyor, arıza ışığı yakmıyor (maşallah diyeyim) yokuş yukarı dip gaz yapıyorum, kick down yapıyorum bana mısın demiyor, inş. böyle devam eder. Yalnız şunu da belirteyim; civic de brc pipolu yöntemi kullanıyor, civic kullannan arkadaşlar sistemden memnun.