Gönderen Konu: Bilgili Arkadaslar lutfen yardim!!!  (Okunma sayısı 1894 defa)

last_game25

  • İleti: 11
Bilgili Arkadaslar lutfen yardim!!!
« : Aralık 10, 2012, 09:23:41 ÖS »
Bir ay once 2006 honda Vtec es OV. BRC Tuplu aldim. cok yakiyordu yaklasik 0.38 kr. tavsiyelere uydum. 2 gun once  yag degisimi Castrol, yag filitresi, hava filitresi,orjinal bujiler, polen filitresi ve brc gaz filitrelerini degistim. gaz ayari yaptirdim. Shell Fulledim. 81.3 km yol yaptim ayni pompaya gittim 12.5 lt gaz yakmisim.. 35.5 tl. yani 0,44 kr. Erzurum biraz soguk ama bukadrmi olur... eksi 25 lerde ne yapacaz...
Bilen varsa bir yol gosterin yaa,,,



prevailingboy

  • İleti: 537
Ynt: Bilgili Arkadaslar lutfen yardim!!!
« Yanıtla #1 : Aralık 10, 2012, 09:51:26 ÖS »
ilk başlarda ayar tutmaz daha sonra lpg ayarı yaparlar diye biliyom,belki de çok yakması bu yüzden olabilir,yani aracınız belli bi km ye gelene kadar bötyle devam edin

last_game25

  • İleti: 11
Ynt: Bilgili Arkadaslar lutfen yardim!!!
« Yanıtla #2 : Aralık 10, 2012, 10:15:44 ÖS »
ilk başlarda ayar tutmaz daha sonra lpg ayarı yaparlar diye biliyom,belki de çok yakması bu yüzden olabilir,yani aracınız belli bi km ye gelene kadar bötyle devam edin
Anlamadim bakimdan sonrami ilk baslarda tup 2 yildir uzerinde...

hondacolik

  • ホンダ患者
  • İleti: 898
Ynt: Bilgili Arkadaslar lutfen yardim!!!
« Yanıtla #3 : Aralık 10, 2012, 10:37:19 ÖS »
hacı sen lpg ustasını değiştir , böle saçmalıkmı olur 2 yıl olmuş işi bilen ustaya  iyi bir KALİBRASYON ha bu arada erzurumda lpg ustası yok gibi bişey  neydi o kendini beğenmiş olgun otogaz mı neydi ukala adam gıcık olmuştum o uyuza , handa bayisinin ordan sola dönünce sanayideki şişkodan bahsediyom o ve onun gibiler sadece montaj ustası kalibrasyondan ne anlar onlarrrr

emre16

  • İleti: 1996
Ynt: Bilgili Arkadaslar lutfen yardim!!!
« Yanıtla #4 : Aralık 10, 2012, 10:41:11 ÖS »
hacı sen lpg ustasını değiştir , böle saçmalıkmı olur 2 yıl olmuş işi bilen ustaya  iyi bir KALİBRASYON ha bu arada erzurumda lpg ustası yok gibi bişey  neydi o kendini beğenmiş olgun otogaz mı neydi ukala adam gıcık olmuştum o uyuza , handa bayisinin ordan sola dönünce sanayideki şişkodan bahsediyom o ve onun gibiler sadece montaj ustası kalibrasyondan ne anlar onlarrrr

kesinlikle katılıyorum kalibrasyon çok önemli cihazda, aracıda tanıması gerekiyor bence iyi ayar yapamamışlar....

23korg23

  • İleti: 2477
Ynt: Bilgili Arkadaslar lutfen yardim!!!
« Yanıtla #5 : Aralık 11, 2012, 02:52:11 ÖS »
Arkadasim bu soguk sartlarda ve sehir ici birde otomatik aracta cok cok fazla asiri bi tuketim yok gibi. Bi kere lira olarak hesaplamayin hem yaniltir hemde moral bozar:) aracinizin ariza isigi yanmiyorsa kalibrasyon kotu diyemeyiz ama yol ayari gerekebilir, kalibrasyonu herkes yapar cunki program sizi yonlendiriyor ama yol ayari icin iyi usta sart.. ayrica kalibrasyon ve yol ayari yapmadan once 200-250 km kadar araci benzinde kullanmaniz gerekir

hondacolik

  • ホンダ患者
  • İleti: 898
Ynt: Bilgili Arkadaslar lutfen yardim!!!
« Yanıtla #6 : Aralık 11, 2012, 04:40:03 ÖS »
Arkadasim bu soguk sartlarda ve sehir ici birde otomatik aracta cok cok fazla asiri bi tuketim yok gibi. Bi kere lira olarak hesaplamayin hem yaniltir hemde moral bozar:) aracinizin ariza isigi yanmiyorsa kalibrasyon kotu diyemeyiz ama yol ayari gerekebilir, kalibrasyonu herkes yapar cunki program sizi yonlendiriyor ama yol ayari icin iyi usta sart.. ayrica kalibrasyon ve yol ayari yapmadan once 200-250 km kadar araci benzinde kullanmaniz gerekir
[/quo

Olurmu öyle şey tamam yol ayarı neysede  , kalibrasyonu bozuk arabada çok yakar vede çekişten düşer (devir yakalaması zorlaşır)  ; 200-250 km gereksiz akü kutup başını söküp 30 dakka bekledikten sonra akü bağlantısını yapıp 40-50 km gitmesi yeterli bayinin dediği bu bana

23korg23

  • İleti: 2477
Ynt: Bilgili Arkadaslar lutfen yardim!!!
« Yanıtla #7 : Aralık 16, 2012, 11:02:00 ÖÖ »
akü kutup başı için servis manuelinde 10 dakika bekleme ve 40-50 km mesafe değil ortalama 50 km süratle aracı kullanmak şeklinde yazıyor ben arkadaşın kutup başı sökme takam teyp kodu vs ile ilgili bilgisini bilemediğimden benzinle kullanımdan bahsettim. eğer aractaki enjektör-nozul seçimi doğru ise regülatör basıncı ve diğer bağlantılar doğru ise kalibrasyon işi en kolayı denebilir ama kalibrasyon ile herşey bitmiyor  kalibrasyon ile iyi sonuçlar alınabilen kitlerde mevcut ama en sağlıklı olanı yol ayarı yani yüklü ayardır

sönmez yıldız

  • PRİNS SÖNMEZ USTA
  • İleti: 246
    • www.yildizotogaz.com.tr
Ynt: Bilgili Arkadaslar lutfen yardim!!!
« Yanıtla #8 : Aralık 17, 2012, 12:44:36 ÖS »
akü kutup başı için servis manuelinde 10 dakika bekleme ve 40-50 km mesafe değil ortalama 50 km süratle aracı kullanmak şeklinde yazıyor ben arkadaşın kutup başı sökme takam teyp kodu vs ile ilgili bilgisini bilemediğimden benzinle kullanımdan bahsettim. eğer aractaki enjektör-nozul seçimi doğru ise regülatör basıncı ve diğer bağlantılar doğru ise kalibrasyon işi en kolayı denebilir ama kalibrasyon ile herşey bitmiyor  kalibrasyon ile iyi sonuçlar alınabilen kitlerde mevcut ama en sağlıklı olanı yol ayarı yani yüklü ayardır

+1000