ne ES7 ymiş beee... maşallah...
Honda mühendislerini tebrik etmek lazım dünyaya böyle bir icat getirdikleri için...
çok değil bir iki denedik... 0-100 ü çok ama çok iyi ama 0-160 ı , 140-180 i maalesef o kadar iyi değil...
tarif edelim, ies emmeli, 4-2-1 headerslı, kat iptalli, 56 lık düz borulu falan ES7 üretmesinler... Allah muhafaza ferrari - lombargini falna tokatlıyacak bunlar...
Burada ciddi bir kelime söylemek istiyorum müsadenizle o da çok ama çok sevdiğim bir ağabeyimin sözü... Bir ortamda oturduk, herkes spontane ya da planlı kalkışları-kapışmaları- ara hızlanmaları- redline ları vs anlatıyor.... 1993 EF, 1998 EK9, 2005 ES7 ve en son 2010 FD6 sahibi olan bu ağabeyimiz, bizi dinledikten sonra bir tek kelime söyledi . . . "Gençler ben hiiiiiç Honda ya binmedim, benim bindiklerim gazoz kapağı" dedi.