Gönderen Konu: renault formundan  (Okunma sayısı 5705 defa)

chevasil

  • İleti: 1454
renault formundan
« : Şubat 02, 2011, 03:49:41 ÖS »
http://www.tuningrenault.com/forum/e34-m5-s2000-sence-hangisi-t1656.html  3.yoruma bakın almanların 500 hp'si  japonların 1000 hp'sine bedelmiş ne diyorsunuz bu yoruma  >%6rol




http://www.tuningrenault.com/forum/megane-1-6-16v-110hp-honda-civic-1-6-16v-120hp-t705.html  bunlarda araba karşılaştırmaları arkadaşların birkaçı civic'e toz yutturmuşlar civic arkadan yok olmuş hayal görüyorlar heralde bide hondada hayat 3000 d/d da başlar diye yoruma cok güldüm honda motorunu tanımadıkları burdan belli. :artis



LION

  • İleti: 854
Ynt: renault formundan
« Yanıtla #1 : Şubat 02, 2011, 03:53:14 ÖS »
hayallerle yaşayanı zevkle geçerler diyorum ben ;)

becktak

  • İleti: 75
Ynt: renault formundan
« Yanıtla #2 : Şubat 02, 2011, 03:56:19 ÖS »
hayallerle yaşayanı zevkle geçerler diyorum ben ;)

 >=ok

poseidon999

  • İleti: 2855
Ynt: renault formundan
« Yanıtla #3 : Şubat 02, 2011, 04:24:39 ÖS »
http://www.tuningrenault.com/forum/e34-m5-s2000-sence-hangisi-t1656.html  3.yoruma bakın almanların 500 hp'si  japonların 1000 hp'sine bedelmiş ne diyorsunuz bu yoruma  >%6rol

Ben bu yoruma başkasının mikisiyle gerdeğe girilmez diyorum.

Renonun iki tane güzel yürüyen arabası vardır Clio Rs ve Megane Rs gerisi yalandır.
onlarda 2,0 cc dir ve gücünün çoğunu hafifliğinden alırlar.
Stok halde rakibi olan Typer'ın altında kalırlar.

Çok konuşmasınlar atası toros olan arabadan çok fazla şey beklenmez.
Aslında Toros bile delikanlı arabadır. 50 sene geçer ayakta kalır.
Şimdiki renoların metal yorgunluğundan 5 sene sonra ağzı burnu yamulmaya başlıyor.


ahmet290

  • İleti: 246
Ynt: renault formundan
« Yanıtla #4 : Şubat 02, 2011, 08:46:02 ÖS »
vw,opel vs..forumlarına bakıyom bende arada genel kanı şu "japonlar atik degil aslında kasa hafif ondan ii kaçıyo" diyolar

aynı kasa olsada sonuç belki degişebilir ama rahat % 80  japon alır :D

pozanulunay

  • İleti: 143
Ynt: renault formundan
« Yanıtla #5 : Şubat 02, 2011, 08:49:29 ÖS »
+++++++100000000000 helalin varrr

http://www.tuningrenault.com/forum/e34-m5-s2000-sence-hangisi-t1656.html  3.yoruma bakın almanların 500 hp'si  japonların 1000 hp'sine bedelmiş ne diyorsunuz bu yoruma  >%6rol

Ben bu yoruma başkasının mikisiyle gerdeğe girilmez diyorum.

Renonun iki tane güzel yürüyen arabası vardır Clio Rs ve Megane Rs gerisi yalandır.
onlarda 2,0 cc dir ve gücünün çoğunu hafifliğinden alırlar.
Stok halde rakibi olan Typer'ın altında kalırlar.

Çok konuşmasınlar atası toros olan arabadan çok fazla şey beklenmez.
Aslında Toros bile delikanlı arabadır. 50 sene geçer ayakta kalır.
Şimdiki renoların metal yorgunluğundan 5 sene sonra ağzı burnu yamulmaya başlıyor.



jaggalagalaga

  • İleti: 424
Ynt: renault formundan
« Yanıtla #6 : Şubat 02, 2011, 08:49:49 ÖS »
m5 öttürür :):):)

koraygeo

  • İleti: 406
Ynt: renault formundan
« Yanıtla #7 : Şubat 02, 2011, 09:56:07 ÖS »
hondacının vtec'i renocunun çenesini yorarmış arkadaşlar :) valla güzel söz oldu ha....adamlar ne kadar parmaklarını yormuşlar klavyede yazık ya..geçenlerde okulda vardı bi tane renocu megane2 si var iki üç de modifiye yapmış baktım atıyor tutuyor yok yola çıkalım kapışalım kalkışta flan atıyor tutuyor tabi ben tenezzül etmedim bir fransız arabasıyla kapışıp kendimi rezim edemem :)

HONDAcvc

  • İleti: 436
Ynt: renault formundan
« Yanıtla #8 : Şubat 03, 2011, 08:52:27 ÖÖ »
hayallerle yaşayanı zevkle geçerler diyorum ben ;)

 >=ok ;)

karapilot

  • İleti: 913
Ynt: renault formundan
« Yanıtla #9 : Şubat 03, 2011, 09:19:39 ÖS »
Allah aşkına RENOCUlardan daha ne yorum bekliyordunuz ki? Bu arada TOROS'a laf ettirmem Türkiyenin gelmiş geçmiş en delikanlı HALK arabasıdır. aksini iddaa  eden var mı?

koraygeo

  • İleti: 406
Ynt: renault formundan
« Yanıtla #10 : Şubat 03, 2011, 09:39:49 ÖS »
toros'a saygımız var walla yol bile veriyorum trafikte ama megane-clio cart curt acımam walla benden 50 metre arkada gelsinler :)
Allah aşkına RENOCUlardan daha ne yorum bekliyordunuz ki? Bu arada TOROS'a laf ettirmem Türkiyenin gelmiş geçmiş en delikanlı HALK arabasıdır. aksini iddaa  eden var mı?

PearL GreY MoNsteR

  • İleti: 1866
Ynt: renault formundan
« Yanıtla #11 : Şubat 03, 2011, 09:41:08 ÖS »
http://www.tuningrenault.com/forum/e34-m5-s2000-sence-hangisi-t1656.html  3.yoruma bakın almanların 500 hp'si  japonların 1000 hp'sine bedelmiş ne diyorsunuz bu yoruma  >%6rol

Ben bu yoruma başkasının mikisiyle gerdeğe girilmez diyorum.

Renonun iki tane güzel yürüyen arabası vardır Clio Rs ve Megane Rs gerisi yalandır.
onlarda 2,0 cc dir ve gücünün çoğunu hafifliğinden alırlar.
Stok halde rakibi olan Typer'ın altında kalırlar.

Çok konuşmasınlar atası toros olan arabadan çok fazla şey beklenmez.
Aslında Toros bile delikanlı arabadır. 50 sene geçer ayakta kalır.
Şimdiki renoların metal yorgunluğundan 5 sene sonra ağzı burnu yamulmaya başlıyor.



başkasının mikisi abi heee :) :) :) :) :) :) :) :)

poseidon999

  • İleti: 2855
Ynt: renault formundan
« Yanıtla #12 : Şubat 03, 2011, 10:30:17 ÖS »
Bu arada TOROS'a laf ettirmem Türkiyenin gelmiş geçmiş en delikanlı HALK arabasıdır. aksini iddaa  eden var mı?

Yok yok sen merak etme yiğidi öldürdüm ama hakkını da verdim.


Aslında Toros bile delikanlı arabadır. 50 sene geçer ayakta kalır.
Şimdiki renoların metal yorgunluğundan 5 sene sonra ağzı burnu yamulmaya başlıyor.


zeybek

  • İleti: 354
Ynt: renault formundan
« Yanıtla #13 : Şubat 04, 2011, 12:06:59 ÖÖ »
bencede reno 12, toros şimdiki meganlardan daha sağlam daha kaliteli. bizim emektar reno12 87 model ama taaşş gibi mübarek nazar değmesin :kiskis  daha dünkü megan zart zurt yolda kalırken bizim hacı reno bizi heç yolda bırakmadı çok şükür  :artis
« Son Düzenleme: Şubat 04, 2011, 12:08:13 ÖÖ Gönderen: zeybek »

doan

  • İleti: 1605
Ynt: renault formundan
« Yanıtla #14 : Şubat 04, 2011, 12:30:53 ÖÖ »
millet birbirine yanlış biliyosun demiş doğru bilgi verdiğini düşünende yanlış bilgi vermiş :D

vtec05

  • İleti: 550
Ynt: renault formundan
« Yanıtla #15 : Şubat 04, 2011, 09:03:01 ÖÖ »
abi vtec 3000demi açılıyodu yav orada öyle yazıyoda........ :D

ersinguzen

  • İleti: 2078
Ynt: renault formundan
« Yanıtla #16 : Şubat 04, 2011, 09:17:57 ÖÖ »
Bunların beyni sulanmış sanırım :)

BGR19

  • İleti: 1272
Ynt: renault formundan
« Yanıtla #17 : Şubat 04, 2011, 04:39:41 ÖS »
bizim bile elimizden 2-3 tana renault 12 geçmiş... vay be :D
fransız arabaları harbi dediğiniz gibi benim 207 4000de arkadan mal mal sesler gelio  >:( ama babama dinletemedim ki... kendine honda oğluna peugeot aldı ;D
« Son Düzenleme: Şubat 04, 2011, 04:40:56 ÖS Gönderen: BGR19 »

rebeloghy

  • Ziyaretçi
Ynt: renault formundan
« Yanıtla #18 : Şubat 04, 2011, 09:49:31 ÖS »
renault sahibi varsa alınmasın benim fikrimdir bu ama reno kiiiiiiiiim , modifiye kiiiiiiiiiiiim... o siteyi kurmaya bile gerek yokmus yani.. reno ne ki neresine ne modifiyesi yapılsın :D (clio rs haric o da hafiflikten kazanıyor)

luke skywalker

  • İleti: 520
Ynt: renault formundan
« Yanıtla #19 : Şubat 05, 2011, 10:58:13 ÖS »
http://www.tuningrenault.com/forum/e34-m5-s2000-sence-hangisi-t1656.html  3.yoruma bakın almanların 500 hp'si  japonların 1000 hp'sine bedelmiş ne diyorsunuz bu yoruma  >%6rol

Ben bu yoruma başkasının mikisiyle gerdeğe girilmez diyorum.

Renonun iki tane güzel yürüyen arabası vardır Clio Rs ve Megane Rs gerisi yalandır.
onlarda 2,0 cc dir ve gücünün çoğunu hafifliğinden alırlar.
Stok halde rakibi olan Typer'ın altında kalırlar.

Çok konuşmasınlar atası toros olan arabadan çok fazla şey beklenmez.
Aslında Toros bile delikanlı arabadır. 50 sene geçer ayakta kalır.
Şimdiki renoların metal yorgunluğundan 5 sene sonra ağzı burnu yamulmaya başlıyor.


88 model station Toros var bizde.Gerçekten 'delikanlı'araba.Hala tüm Türkiye'yi dolaşıyor.Tüp falan takılmadı.Yani kurşunsuz 95 oktan ve karbüratörlü.
Modern Renault'lar gerçekten de sağlam falan değil Toros kadar.Yiğidi öldür hakkını yeme derler ya.Yemediğin için teşekkürler.

HLKSLR

  • İleti: 394
Ynt: renault formundan
« Yanıtla #20 : Şubat 06, 2011, 09:15:56 ÖÖ »
Reno nede olsa park halinde olduğu sürece iddiası var:)))))

alican_07

  • İleti: 1822
Ynt: renault formundan
« Yanıtla #21 : Şubat 07, 2011, 12:48:10 ÖÖ »
Allah aşkına RENOCUlardan daha ne yorum bekliyordunuz ki? Bu arada TOROS'a laf ettirmem Türkiyenin gelmiş geçmiş en delikanlı HALK arabasıdır. aksini iddaa  eden var mı?
tofaşları da unutma  ;)
« Son Düzenleme: Şubat 07, 2011, 12:49:16 ÖÖ Gönderen: alican_07 »

koraygeo

  • İleti: 406
Ynt: renault formundan
« Yanıtla #22 : Şubat 07, 2011, 01:50:27 ÖÖ »
tofaşlar pek halk arabası değil dostum..genelde serseri arabası olmuş,küçümsemiyorum yanlış anlamayın ama,adam bir çelik jant alıyor bir abart ekzos birde xenon far artık kendini ne sanıyosa o arabada trafiğin içine ediyor afedersiniz..ben pek iyi bakmıyorum özellikle şahine binen gençlere genelde aşağılık kompleksi olan tipler gene özür diliyorum yanlış anlamayın ama trafikte bu tür adamlar o kadar çok ki çokda rahatsız edici hareketler yapıyorlar uymuycam diyorum ama işte genede insan bazen muhattap olmak zorunda kalıyor bu serserilerle..ya düşünün katılım yapmayı teklif eden,önüne kıran,trafikte aracıma sürtmeye çalışan,önüme geçip fren yapan,arkadan tampona değdirmeye çalışan tipler bendemi bişey var yoksa bu tipler honda görünce kıskançlıktan kompleks mi yapıyorlar bilemem ama bunu yapanlar hep şahin kullananlar ;)
        İki gün önce üzücü bir olay yaşadım paylaşmak istiyorum..kız arkadaşımı havaalanına götürüyordum mersinden adanaya saat sabahın 6 sı filan arkadan bir araç geliyor ama tek amacı beni taciz etmek başka amacı yok önce arkama yanaştı benim hızım saatte 120-130 km ben gaz veriyorum oda veriyor ama o kadar yanaşıyorki değdi değecek yani,sonra solladı beni geçince hemen önüme kırdı tabi o hızla aracın sol kısmınn havaya kalktığını tekerlerin yerden kesildğini gördüm resmen gözümün önünde oluyor olay,tabi bu hemen düzeltmeye çalıştı bende yavaşladım en sağ şeride geçtim sağa sola yalpaladı önce bariyere vurdu sonra 3-5 takla attı sonra kaldı hemen polisi aradık ambulans çağırdık ölen yoktu ama tavan dümdüz olmuştu ama adamlarda pek bişey yoktu genede kafa göz dağılmıştı ama gene ucuz yırttılar...işte düşünün adam beni taciz etti ben gene polise ambulansa haber verdim ve durdum bana kaza yaptırmaya çalıştı ama işte allahın sopası yok ki...hondayı taciz edersen böyle olur..neyse gene üzücü bir durum ama işte malesef ülkemizde o kadar cahil insan var ki anlaşılması güç,muhtemelen sabahın köründe serseri bir şekilde dolaştıklarına göre kim bilir ne gibi amaçları vardı bilemeyiz(çok duyduk otobanda araçları taciz edip arkadan çarpıp sonra insanları soyanları) neyse hak yerini bulmuştur belki..bunları yazdım içimde kalmasın diye ;)

kacaman

  • İleti: 7156
Ynt: renault formundan
« Yanıtla #23 : Şubat 07, 2011, 02:08:33 ÖÖ »
kardeş geçmiş olsun, hadi sana kaza yaptırsalar dı
hak eden bulsun kardeşim cezasını, aramasaydın ambulansı falan, böyleleri insan falan değil, gebersinler yol kenarında, sana kaza yaptırsaydı onuda kameraya çekip internette yayın yapardı böyle tipler, valla hiç acımam böylesine, toplumun ahlaki yapısını zehirleyen kanserli varlıklar.

koraygeo

  • İleti: 406
Ynt: renault formundan
« Yanıtla #24 : Şubat 07, 2011, 02:23:33 ÖÖ »
ewet hemşerim ;) trafikte var böyle adamlar malesef işte dedim ya hak yerini bulmuştur..yetişemedi bana zaten değdirmeye çalışıyodu ben gaz veriyodum o yetişemeyince artık son gaz basıp önüme kırınca buldu belasını belki bende  küçük motorlu bir araç olsa kötü bir amacı olsa amacına ulaşacaktı,gerçi kötü amacı olsa diyorum sabahın 6 sında ne işi varsa otobanda benim aklıma gelmiyor güzel şeyler..