ya şunu düşünün, bugün bir sürü farklı müzik dinliyoruz, bir duyduğumuzu bir başkasında duymuyoruz gibimize geliyor ama yüzlerce yıldır müzik yapılıyor ve bugünkü müziğin temelinde 12 nota var, olabilicek farklı kombinasyon sayısı belli yani, aslında sürekli bir tekrardan ibaret, arabalar için de aynı şey geçerli, 2012 civic kesinlikle kötü bir tasarım değil, referans noktası fd6 olduğu için, farklı, belki, kötü görünüyor gözümüze, çünkü civic spor aile otomobili olarak yer etmiş, bunda sporluğu biraz öldürüp onun yerine farklı bir duruş katmışlar araca bütün olay bu, tasarımın tek kötü tarafı, bence, bagajın içine doğru uzanan şeffaf farlar, ha honda gibi yenilikçi tasarımlar yapmış olan bir firmanın taklite kaçmış olması biraz ilginç gibi görünse de, bu da bir pazarlama stratejisi olabilir, microsoft u örnek alalım mesela, win95 efsane, 98 onun gölgesinde, 98se efsane, ME yerlerden xp efsane, vista yerlerde 7 efsane, bir sonraki windows sürümünü satabilmek için arada kötü bir sürüm çıkar, insanları kaliteye aç bırak, sonra da kaliteyi sat, pek çok firma yapar bunu, iphone 3gs ve 4gs de aslında buna örnektir mesela, arabalarda neden olmasın ki?