Gönderen Konu: İmpreza veya Typer  (Okunma sayısı 2494 defa)

alican_07

  • İleti: 1822
İmpreza veya Typer
« : Mart 17, 2014, 05:48:20 ÖS »
Arkadaşlar uzun bi aradan sonra foruma yazıyorum öncelikle herkese selamlar.Evet arkadaşlar şimdi konuya gelelim mayıs ayı gibi bu 2 araçtan birini almayı planlıyorum sizce hangisini almalıyım İmpreza 2003 ve üzeri wrx olacak yani bugeye far olmayacak ve sti da olmayacak typer ise ep3 olacak fn2 ye bi türlü ısınamadım ve araçları aldığım gibi kullanmayı planlıyorum yani öyle abartı bi modifiye listesi oluşturmayacağım her açıdan fikirlerinizi yazın kıyaslayın ama lütfen nedenleriyle birlikte. :con



combomix

  • FD6
  • İleti: 359
Ynt: İmpreza veya Typer
« Yanıtla #1 : Mart 17, 2014, 07:55:21 ÖS »
sorun çıkarmasın diyosan typer daha fazla güç istiyosan impreza ;)

alican_07

  • İleti: 1822
Ynt: İmpreza veya Typer
« Yanıtla #2 : Mart 18, 2014, 09:46:40 ÖS »
bizim forum iyice bitmiş ya bu ne 2 günde 1 yorum :D

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: İmpreza veya Typer
« Yanıtla #3 : Mart 18, 2014, 10:46:41 ÖS »
impreza manyak makina yaşattığı hisler çok farklı bug eye dediğiniz sanırım g8 kasa oluyor onun 2.0 ını öneriyorlar ama 2.5 2.5 tir. typer ise bilindik sorunsuz makina. ben olsam 6 ay impreza alır satar typer alırdım

AhmetCvc

  • İleti: 643
Ynt: İmpreza veya Typer
« Yanıtla #4 : Mart 18, 2014, 11:21:06 ÖS »
impreza her zaman ayrıdır, biz gencliğimizde tadamadık, sen onu tat sonra da sat bi Ep3 al :)

alican_07

  • İleti: 1822
Ynt: İmpreza veya Typer
« Yanıtla #5 : Mart 18, 2014, 11:57:49 ÖS »
impreza manyak makina yaşattığı hisler çok farklı bug eye dediğiniz sanırım g8 kasa oluyor onun 2.0 ını öneriyorlar ama 2.5 2.5 tir. typer ise bilindik sorunsuz makina. ben olsam 6 ay impreza alır satar typer alırdım
bug eye dediğim gc8 den sonraki ön farları yuvarlak olan kasa.

adyobatik

  • İleti: 883
Ynt: İmpreza veya Typer
« Yanıtla #6 : Mart 19, 2014, 07:42:42 ÖÖ »
impreza ayrı bir dünya, 1-2 kere istanbuldayken kiralayıp kullanmıştım, performans ve zevk istiyorsan her zaman impreza, 4 çekerin nasıl viraj alıp nasıl seni koltuğa yasladığını görünce 2 çekere bir daha dönmezsin :) type-r her zaman süper bir araç olmuştur, ama impreza dedin mi orada duracan :)

adyobatik

  • İleti: 883
Ynt: İmpreza veya Typer
« Yanıtla #7 : Mart 19, 2014, 07:43:24 ÖÖ »
ama benim tercihim evo vıı yada evo vııı  olurdu o bütçeye, bunu da düşün derim

kayaci26

  • İleti: 1441
Ynt: İmpreza veya Typer
« Yanıtla #8 : Mart 19, 2014, 07:57:57 ÖÖ »
?? ikisini de alma...

madem para çok class bir BMW al işine bak...

zaten her taraf radar, kamera, ralli yapacak kadar yol da yok... otoban da yok... 18 milyon adeti geçmiş TR trafiğinde ki araç sayısı... tamam gençsin anlarım ancak iş sadece hız, performans değil...

bu benim görüşüm tabii ki... ama illede ikisinden birini alacağım diyorsan typer almalısın. Atmosferik olduğundan ve de kusursuz güzellik olduğundan almalısın.

mesela ki o çok meşhur typer logosu tüm aksesuarcılardaki malzeme listesindedir. adam doğan a bile typer logosu koyabiliyor. neden %80 biliniyor ve de arzulanıyor. Subaru imprezayı bilen duyan azdır tamam japondur ama porche değil, Ferrari değil... yanılıyor muyum ? ama typer en azından Ülkemizde çok iyi bilinen ve sevilen ilgi uyandıran bir makine...

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: İmpreza veya Typer
« Yanıtla #9 : Mart 19, 2014, 04:10:15 ÖS »
?? ikisini de alma...

madem para çok class bir BMW al işine bak...

zaten her taraf radar, kamera, ralli yapacak kadar yol da yok... otoban da yok... 18 milyon adeti geçmiş TR trafiğinde ki araç sayısı... tamam gençsin anlarım ancak iş sadece hız, performans değil...

bu benim görüşüm tabii ki... ama illede ikisinden birini alacağım diyorsan typer almalısın. Atmosferik olduğundan ve de kusursuz güzellik olduğundan almalısın.

mesela ki o çok meşhur typer logosu tüm aksesuarcılardaki malzeme listesindedir. adam doğan a bile typer logosu koyabiliyor. neden %80 biliniyor ve de arzulanıyor. Subaru imprezayı bilen duyan azdır tamam japondur ama porche değil, Ferrari değil... yanılıyor muyum ? ama typer en azından Ülkemizde çok iyi bilinen ve sevilen ilgi uyandıran bir makine...


çok mantıklı onların parasına e60 5 kasa olabilir. tabi temiz bulmak 4 yapraklı yonca kadar zor

alican_07

  • İleti: 1822
Ynt: İmpreza veya Typer
« Yanıtla #10 : Mart 19, 2014, 09:57:38 ÖS »
aslında haklısınızda hep bu zamana kadar benzin parasını problem çıkarma olaylarını düşünerek bu araçlardan uzak durdum fakat artık yeter dedim millet nasıl biniyorsa bende binerim birde aklımdaki asıl düşünce şu yaşım gençken binmessem içimde kalıcak bundan eminim yaş ilerleyince almanın bi anlamı kalmayacak bmw falan belki bi 5 yıl sonra olabilir evo da aklımı fazlası ile çeliyor fakat ilk isteğim subi evoyu da alıcam inş ama ilerleyen zamanlarda ahhh ahhh bi gtr 34 olsa şu memlekette tası tarağı satıp alırım :D bu zamana kadarki araçlarım a3 vtec2 vti 407 oldu ama vti harici hiç biri zevk vermedi.
« Son Düzenleme: Mart 19, 2014, 10:00:45 ÖS Gönderen: alican_07 »

alican_07

  • İleti: 1822
Ynt: İmpreza veya Typer
« Yanıtla #11 : Mart 19, 2014, 10:04:36 ÖS »
?? ikisini de alma...

madem para çok class bir BMW al işine bak...

zaten her taraf radar, kamera, ralli yapacak kadar yol da yok... otoban da yok... 18 milyon adeti geçmiş TR trafiğinde ki araç sayısı... tamam gençsin anlarım ancak iş sadece hız, performans değil...

bu benim görüşüm tabii ki... ama illede ikisinden birini alacağım diyorsan typer almalısın. Atmosferik olduğundan ve de kusursuz güzellik olduğundan almalısın.

mesela ki o çok meşhur typer logosu tüm aksesuarcılardaki malzeme listesindedir. adam doğan a bile typer logosu koyabiliyor. neden %80 biliniyor ve de arzulanıyor. Subaru imprezayı bilen duyan azdır tamam japondur ama porche değil, Ferrari değil... yanılıyor muyum ? ama typer en azından Ülkemizde çok iyi bilinen ve sevilen ilgi uyandıran bir makine...

aslında inceden yüklü bi subi porsche u veya ferrari yi aynada kaybeder yani az uz bi makine değil tabi bi ferrari enzo yada porsche turbo dan bahsetmiyorum.f430 olsun 355 berlinetta olsun 360 modena olsun bunlara atar yapar yani.