Gönderen Konu: Honda civic Type-r Vs Nissan 350Z Evo 7 Mazda RX8  (Okunma sayısı 4506 defa)

honda_team

  • İleti: 4134
Honda civic Type-r Vs Nissan 350Z Evo 7 Mazda RX8
« : Nisan 24, 2008, 07:08:56 ÖS »
Sizce rolling veya dragta seçenektekilerden hangisi önde götürür yani alır yorumunuzun açıklamasında yaparsanız çok sevirim örneğin[b/]:


Honda civic Type-r:...............................................................................................
« Son Düzenleme: Nisan 24, 2008, 07:12:31 ÖS Gönderen: honda_team »



TYPE-R

  • İleti: 275
Ynt: Honda civic Type-r Vs Nissan 350Z Evo 7 Mazda RX8
« Yanıtla #1 : Nisan 24, 2008, 07:21:24 ÖS »
Bence....

RX8 > TYPE-R > 350z > evo7

poşetçay

  • Ziyaretçi
Ynt: Honda civic Type-r Vs Nissan 350Z Evo 7 Mazda RX8
« Yanıtla #2 : Nisan 24, 2008, 07:31:01 ÖS »
arkadaşlar mantıklı karşılaştırmalar yapalım typre we ewo z350 rx8 çok farklı arabalar

fikito

  • İleti: 2739
Ynt: Honda civic Type-r Vs Nissan 350Z Evo 7 Mazda RX8
« Yanıtla #3 : Nisan 24, 2008, 07:41:40 ÖS »
bence 350z alır ama poşetçay abimize katılıyorum hiçbiri aynı segment degil ama sonuç olarak bence 350z :) nede olsa motoru baya büyük :)

Seko

  • İleti: 1553
Ynt: Honda civic Type-r Vs Nissan 350Z Evo 7 Mazda RX8
« Yanıtla #4 : Nisan 24, 2008, 07:56:36 ÖS »
Drag : evo - 350z - ep3 typer - rx8
Roll : 350z - evo - ep3 typer - rx 8
Yani rx 8 hicbir sekilde almam 350 z zaten cok pahalı alamam . Evo yada Type r alınası aracalar ..

fikito

  • İleti: 2739
Ynt: Honda civic Type-r Vs Nissan 350Z Evo 7 Mazda RX8
« Yanıtla #5 : Nisan 24, 2008, 09:50:05 ÖS »
seko abi şu parasızlıgın gözü kör olsun ztn abi :( :( gerçi allaha şükürler olsun genede en azından bir civic'imiz var :)

Seko

  • İleti: 1553
Ynt: Honda civic Type-r Vs Nissan 350Z Evo 7 Mazda RX8
« Yanıtla #6 : Nisan 24, 2008, 09:58:29 ÖS »
Akıl var mantık var 350z parası varsa cebimde 02-03 e46 m3 alırım zaten neden 350z e para vereyim sadece modeli yuksek olacak :) Simdi ogrenci olmak vardı dusunsene motivasyon kaynagı calısacam Bogazicini kazanacam sonra okulu bitirecem gelsin Type r lar Evo lar :) Benimde bir dizel cliom var balayı donusu gırtlak borç ile kredi vs ancak onu aldım simdi tepe tepe kullanıyorum yakında bitiyor kredisi :)

fikito

  • İleti: 2739
Ynt: Honda civic Type-r Vs Nissan 350Z Evo 7 Mazda RX8
« Yanıtla #7 : Nisan 24, 2008, 10:01:14 ÖS »
inş abi allah zorda kalana yardım eder :)

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: Honda civic Type-r Vs Nissan 350Z Evo 7 Mazda RX8
« Yanıtla #8 : Nisan 25, 2008, 01:30:33 ÖS »
350 z rollde hepisini ezer.
dragdada evo alır 4 çeker avantajı ile.

bu arabaların arasından hangisi dersen 35-40 milyarlık fiyatı ile elbette typer alır 6-8 milyar gömer alayına nanik yaparım.

saten 350 z nin tipi bana çok yumuşak gelio evo 7 ise en sevmediğim evo gerçi 4milyara evo 9 a çevrilio :D

rx8 çok sevdiğim bi araç ama çok tork fakiri yaw.tip olarak modlamaya en uygun araçlardan ilk 3 e girer.

maestro_es

  • Ziyaretçi
Ynt: Honda civic Type-r Vs Nissan 350Z Evo 7 Mazda RX8
« Yanıtla #9 : Nisan 25, 2008, 07:18:35 ÖS »
hız karşılaştırmasında sıra şöyle olur:

1.nissan 350z
2.evo 7
3.type-r
4.rx8

fikito

  • İleti: 2739
Ynt: Honda civic Type-r Vs Nissan 350Z Evo 7 Mazda RX8
« Yanıtla #10 : Nisan 25, 2008, 08:56:40 ÖS »
maestro abimize katılıyorum :)

CemVteC

  • Ziyaretçi
Ynt: Honda civic Type-r Vs Nissan 350Z Evo 7 Mazda RX8
« Yanıtla #11 : Nisan 26, 2008, 09:21:28 ÖS »
ya bu karsılastırmada sadece hadı typer da olsun der gıbı olmus adıl olmamıs yane bende serkan abıye katılıyorum 350z rolde alır kalkısta da evo alır...

sSPAM

  • Ziyaretçi
Ynt: Honda civic Type-r Vs Nissan 350Z Evo 7 Mazda RX8
« Yanıtla #12 : Nisan 27, 2008, 01:55:19 ÖÖ »

ya bu karsılastırmada sadece hadı typer da olsun der gıbı olmus adıl olmamıs yane bende serkan abıye katılıyorum 350z rolde alır kalkısta da evo alır...

Kesinlikle katılıyorum.
+Karşılaştırma yaparken nerede neye gore karşılaştırma yapıcagınızıda soyleyin bi zahmet..
Orn Tip Ekonomi Performans..Roll Drag Drift Pist koşullarında..