Gönderen Konu: HONDA CİVİC 1.6 ELEGANCE&FORD FOCUS TİTANİUM X PAKET Mİİİİİİ??????  (Okunma sayısı 6831 defa)

sanbo

  • İleti: 25
ARKADAŞLAR ARABA ALICAM.2 ARAÇ ARASINDA KALDIM
1.HONDA CİVİC 1.6 2008-2010 ARASI ELEGANCE LPG Lİ
2.FORD FOCUS 1.6 DİZEL TİTANİUM X PAKET SEDAN (SUNROOFLU) 2009-2010

2SİNİ KARSILAŞTIRSAK
1.)YAKIT MASRAFI
2.)PARÇA FİYATLARI
3.)SATARKEN DEĞERİ[/color]

HANGİSİ Nİ ALMALIYIZ.... LÜTFEN YARDIMCI OLUN.ALLAH RAZI OLSUN..TESEKKÜRLER...



sanbo

  • İleti: 25
VEYA BASKA ARAÇÇÇ

mali

  • İleti: 8035
yakıt çok fart etmez lpg de honda zaten dizel gibi yakıyor
başka araba desen neyse ama focus titanium çok güzel bir seçenek ;)

vın2012

  • İleti: 32
focus titanyum civicden donanım olarak yüksek bir araç.

bymurat___61

  • İleti: 313
km yaktı sarfiyatı olarak pek değişmez. ford biraz daha avantjlıdır.
ama 2. dizeli çok iyi araştırmak lazım bu bir dezavantajdır, Civic de ise sadece kasaya bak koparta aksamına motoru fazla incelemeye gerek yok

Aslında çok zor soru arkadşımda düz paketi var beyaz focus.
Donanım ve konfor olarak ve ses olarak civicden üstün

Ben olsam temiz bir focus bulursam focusu tercih ederdim. Tabi performas ön planda değilse

BHAAL

  • İleti: 774
bırak titanium paketi, focusu altınla kaplasalar gene de alma derim... başına bela aramıyosan tabi! karşısındaki seçenek honda diye demiyorum, yanlış anlaşılmasın... ama kimse bana focusa için araçtır dedirtemez... o yüzden önermiyorum, önermicem de hiçbi zaman!

az yakmaz, kamyon gibidir, gürültülü sarsıntılı çalışır, arka kapılar koltuklar bile sallanır baş ağrısından öldürür adamı, 100binde kesinlikle ve kesinlikle dağılır, dengesi iyi derler yalan söylerler... ama hızlıdır şimdi hakkını yemeyeyim o konuda, lakin dengesiz bi araba hızlı olsa nolur olmasa nolur, kaldı ki dizelse seçenek hızından ziyade sarfiyatına bakılır ki orda da durum pek iç açıcı değildir. hülasa özü bu olan bi arabayı zart paket zurt paket diye yüksek rakamlara satmaktan utanmayan koç'un enayi gördüğü müşterilerden olmak istemiyorsanız uzak durun derim.

satışa gelirsek... bilhassa otomatik civic hemen satılır, dizel olduğu için focus da hemen satılır... o konuda birbirbilerinden pek farklı değildirler, ama focus daha hızlı değer kaybeder. focusta kesinlikle daha çok servise gidersin, tuha tuhaf yerlerinden arıza verir... cam otomatiği, kadran ışıkları, distribütör kablosu, turbo başta olmak üzere... dolayısıyla dünyanın en ucuz servis maliyetini sunsa gene bi işe yaramaz. yakıtı düşünürsek de lpg'li civic dizel focustan az yakar, gene bir işe yaramadı yani.

eğer civic düşünmezsen o fiyat aralığında corolla, auris bakabilirsin... yada az yaksın istiyosan megane'lara da bakabilirsin... çok daha ekonomik olacağına emin olabilirsin hatta.

Carismatiq

  • Mustafa
  • İleti: 2888


Focus hakkında arkadaşa katılıyorum.. Kesinlikle ekonomik bir dizel araç değil lakin bizim şirkette 2 tane mevcut 1.6 tdcı trend 109 ps olanlardan araç süratli fakat yakıtı bastınmı benzinli araç gibi yakıyor nerdeyse konfor olarak çokda iyi değil sert araç arıza verdimi bakım maliyetleri yüksek başka bir alternatif değerlendirilebilir.

jaggalagalaga

  • İleti: 424
focus konforlu gibi görünsede süspansyonları hakikaten çok serttir volvo s40 la aynı şasiyi kullanıyor aynı zamanda civic in daha az yaktığını düşünen yanlış düşünür ama civicle 8 lt yaksan şehir içi anca başa baş denk geliyor tabi çok basarsan yakar her araçta beklentine bağlı civic 1 adım önde gibi arkadaşın dediği gibi motoruna bakmadan alıcak bir aracın

GökhanAlbayrak

  • İleti: 215
bırak titanium paketi, focusu altınla kaplasalar gene de alma derim... başına bela aramıyosan tabi! karşısındaki seçenek honda diye demiyorum, yanlış anlaşılmasın... ama kimse bana focusa için araçtır dedirtemez... o yüzden önermiyorum, önermicem de hiçbi zaman!

az yakmaz, kamyon gibidir, gürültülü sarsıntılı çalışır, arka kapılar koltuklar bile sallanır baş ağrısından öldürür adamı, 100binde kesinlikle ve kesinlikle dağılır, dengesi iyi derler yalan söylerler... ama hızlıdır şimdi hakkını yemeyeyim o konuda, lakin dengesiz bi araba hızlı olsa nolur olmasa nolur, kaldı ki dizelse seçenek hızından ziyade sarfiyatına bakılır ki orda da durum pek iç açıcı değildir. hülasa özü bu olan bi arabayı zart paket zurt paket diye yüksek rakamlara satmaktan utanmayan koç'un enayi gördüğü müşterilerden olmak istemiyorsanız uzak durun derim.

satışa gelirsek... bilhassa otomatik civic hemen satılır, dizel olduğu için focus da hemen satılır... o konuda birbirbilerinden pek farklı değildirler, ama focus daha hızlı değer kaybeder. focusta kesinlikle daha çok servise gidersin, tuha tuhaf yerlerinden arıza verir... cam otomatiği, kadran ışıkları, distribütör kablosu, turbo başta olmak üzere... dolayısıyla dünyanın en ucuz servis maliyetini sunsa gene bi işe yaramaz. yakıtı düşünürsek de lpg'li civic dizel focustan az yakar, gene bir işe yaramadı yani.

eğer civic düşünmezsen o fiyat aralığında corolla, auris bakabilirsin... yada az yaksın istiyosan megane'lara da bakabilirsin... çok daha ekonomik olacağına emin olabilirsin hatta.

öncelikle oyumu başka araç diye kullandım (focus a tdci yazmamışsın) sebebi belli. alıntılı cevap vermek istiyorum çünkü Dizel focus kullanıcısı olarak benden iyi bilen birinin çıkabileceğini düşünmüyorum. Az yakmaz denmiş, kullanımına göre yakar dizel focus. gazın üzerinde tepinirsen kadranın düşüşünü gözle görebilirsin ama yok düzgün kullanırsan emin ol ki bir depoyla uzun yolda 1100-1200km şehir içinde de en az 800-900 km görebilirsin. (depo 55lt) gürültülü çalışır denmiş, soğuk havalarda ilk çalıştırdığında kamyon gibi ses çıkarır, yoğun duman atar ama ısınınca sesini keser yerini sadece çok tiz bir ses alır. koltuk sallanması kapı sallanması gibi şeyleri yaşamadım arabamda ama bir tecrübeye dayanarak yazılmıştır, birşey demeyeceğim doğrudur diyeceğim. aracım 100 e gelmediği için ona da bişe söyleyemem ama benim aracım 6 yaşında ve sadece cam sileceğinin kayışını değiştirdim (yağ su filtre kayışlar dışında).
dengesi konusunda bana güven vermediğini açıkça söyleyebilirim, yüksek süratlerde virajlarda tedirgin oluyorum ama çok şükür hala milim kaymadı (drift hariç :) ) zart paket zurt paket adı altında çekilen afaki rakamlara kesinlikle katılıyorum, dizel de olsa 60-65 bin tl haketmeyen bir araç. sen neden aldın diyebilirsiniz, 2006 yılında 37.300 tl ye almıştım, aynı zamanda vtec 2 ler 27-28.000 civarıydı yanlış hatırlamıyorsam ama aracım tartışılmasız vtec2 den daha donanımlı ve sonuç olarak dizel - o senelerde dizel benzin arası fark baya vardı -.

servis masrafı ortalama avrupa araçları kadar çok afaki bir farkı bulunmuyor. 2. el de çok çabuk değer kaybetmez, dizelini gece bile satabilirsin. sonuç olarak karar senin tercih senin keyif senin para senin. kendi arabamdan beklentilerim ve onun bana verdiklerini yazdım. yanlış yazıldığını düşündüğüm şeyleri nacizane düzeltmeye çalıştım. amacım iğneleme değil sadece kendi doğru bildiğimi söylemekti.