ulen konu vtec miş ben vti sanıodun ya :S
kusura bakmayın beyler.
headers düz boru egsoz cai ve standart jantları ile vtecII bence 3 ün ortalarına kadar kopmaz kalkıştan 3 e kadar ise önde gider.
golf ün 8.8 lik değeri fasarya

asla 8.8 de kalkamaz.122 hp 1300 kg araba kardeşim sonuçta.
düz borunun egsozun cai nin subap ayarı ve ince yağın farkına gelinceki benim cai ön tamponun altında değildi

direk tamponu delmiştim ordan uzatmıştım filtreyi ve tamponun köşeside değildi

direk efil efil rüzgar alıcağı yeri kesmiştim
ben geçtiğim araçların videolarını ekledim.daha eklemediklerim var arkadaşlarım kırılmasın diye.
ben bu işlemler ile
audi a6 2.0tdi
bmw 3.16
bmw 3.18
yaris 1.3 egsozlu kat iptalli fitreli
1.6ies
vtec2
seat ibize porş sisyem karburatorlü
toyoto corolla
passat 1.8 20 valve 125 hp
golf pasafic 1.6 16 valve egsoz filtre
megane 1.6 coupe
gibi araçları geçtim öyle 1 boyluk geçişlerde değildi.
yürüdüğüm araşlar ise
clio 2004 sport cai kat iptali
sporting palio
yukardaki 2 videoyuda sitemizdeki bazı üyelerin gözü önünde yaptık.
ben tüm bu denemeleri yaparken debriyajım bitikti.
palio ve clio sportun 3 ün sonuna kadar arka kapısından kopmadım.
yani demem oki motoru bakımlı ve saydığımız modlara sahip bi vtec 2 öyle 122 hpl ik bi woswosa boyun eğmez.