Gönderen Konu: dizel mi benzinli mi  (Okunma sayısı 27463 defa)

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: dizel mi benzinli mi
« Yanıtla #100 : Haziran 14, 2012, 09:07:47 ÖS »
dükkanı yığ bence :D



ed35

  • İleti: 2070
Ynt: dizel mi benzinli mi
« Yanıtla #101 : Haziran 14, 2012, 09:08:12 ÖS »
2 gün girmedik ne muhabbet sönmüş :D

Pilotaj önemli elbette ancak altındaki makinenin de önemi büyük.. Onuda şöyle bir örnekle açıklayayım;
Amerikan ordusunu düşünün insan sayısı az ancak silah ve donanım seviyesi çok üstün,
Hindistan ordusunu düşünün insan sayısı çok ancak silah ve donanım yok..

Sizce sonuç ne olur bu savaşı Hindistan'mı kazanır? Yoksa Amerika'mı?

Pilotaj dediğim gibi çok önemli elbette iyi sürücüsündür 'kacaman'' hocam ancak Emre hocamında belirttiği gibi ikisi de Honda biri 1.6 diğeri 2.0 hangi araç geçer? :)

Dediğin gibi araç 4+1 dolu,belki bagajı da dolu ve diğer tarafta sadece sensen elbetteki geçmeniz mümkün ama benim söyemim eşit sayıda,eşit şartlarda ;)

Umarım derdimi anlatabilmişimdir? Bu söylediklerimi sakın sitem veya karşılık olarak algılamayın sadece kendi düşüncelerim :)
söyledikleriniz doğru, katılıyorum fikirlerinize fakat benim anlattığım olaydaki durum yük eşitsizliğinden dolayı oluyor, yoksa benim arabanın hiç şansı yok, adamın talihsizliği yüklü olması aracının hepsi bu aslında adam uzayıp gidemiyor ben de bırakmıyorum adamcağız tırmaladı durdu.
O zaman hem fikiriz abim :)

Emre hocam,adaşım :) Al artık Accord'u da ıslatalım,10 numarayı sana ayırdım bak :D

accordu alayım...

ilk buluşmaya iki tepsi tatlıyla gelicem :)
Unutma bu lafını ama :D 1 tepsisi fıstık sarma olsun :D :D

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: dizel mi benzinli mi
« Yanıtla #102 : Haziran 14, 2012, 09:09:25 ÖS »
ben bölüme komple aldıydım beyaa :D

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: dizel mi benzinli mi
« Yanıtla #103 : Haziran 14, 2012, 09:09:43 ÖS »
sözüm söz :)

hangisinden isterseniz

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: dizel mi benzinli mi
« Yanıtla #104 : Haziran 14, 2012, 09:10:13 ÖS »
zaten canı tatlı isteyen abi aracı nezaman değiştiriyorsun kaç ay oldu diyor :))

ed35

  • İleti: 2070
Ynt: dizel mi benzinli mi
« Yanıtla #105 : Haziran 14, 2012, 09:12:18 ÖS »
zaten canı tatlı isteyen abi aracı nezaman değiştiriyorsun kaç ay oldu diyor :))
Çok güldüm ya :D

accord55

  • İleti: 322
Ynt: dizel mi benzinli mi
« Yanıtla #106 : Haziran 15, 2012, 10:52:35 ÖÖ »
son hızda FD6 kesin araya bir tır garajı yapar :) ondan yana sıkıntı yok..ben 210 gördüm gelirken sonra trafik oluştu zaten dahada gitmezdi gibi geliyor sanki aracı arkadan bişi çekiyor gibiydi bence 1,6 ies için 200 bile iyi rakam.

FD6 var bizde onu kullanıyorum F1 vites..sanki onun hızlanması benim iesten hızlı gibi geliyor..sadece merak ettim..

şuan iesi satılığa çıkarttım accord almak için..umarım accord beni performans olarak tatmin eder..tek korkum şuan için bu...okadar heves ettim alıp 2 ay sonra satmak istemiyorum

alacağım aracı buldum.kendi aracımı satar satmaz günlük kiralamadan bir accord kullanıcam aracı öyle alıcam hayal kırıklığı istemiyorum :)

Kiralama fikri güzelmiş, yalnız kiralık 2.4 accord bulabilecek misiniz? ben hayal kırıklığı yaşayacağınıza en ufak şans vermiyorum, hele de 1.6 ies den sonra. Performans desen 197 hp 223 tork, konfor desen deri koltuk, geniş bagaj, en az 16" lastikler, arkası süper geniş (yeni kasa accord dan bile) sürtünme katsayısı 026 ve hala bazı üst araçlarda bile bu yok. İlk aldığınızda bazı ufak kronik sorunlarıyla uğraşırsınız benim gibi, o da gülü seven dikenini katlanır hesabı.

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: dizel mi benzinli mi
« Yanıtla #107 : Haziran 15, 2012, 11:43:26 ÖÖ »
son hızda FD6 kesin araya bir tır garajı yapar :) ondan yana sıkıntı yok..ben 210 gördüm gelirken sonra trafik oluştu zaten dahada gitmezdi gibi geliyor sanki aracı arkadan bişi çekiyor gibiydi bence 1,6 ies için 200 bile iyi rakam.

FD6 var bizde onu kullanıyorum F1 vites..sanki onun hızlanması benim iesten hızlı gibi geliyor..sadece merak ettim..

şuan iesi satılığa çıkarttım accord almak için..umarım accord beni performans olarak tatmin eder..tek korkum şuan için bu...okadar heves ettim alıp 2 ay sonra satmak istemiyorum

alacağım aracı buldum.kendi aracımı satar satmaz günlük kiralamadan bir accord kullanıcam aracı öyle alıcam hayal kırıklığı istemiyorum :)

Kiralama fikri güzelmiş, yalnız kiralık 2.4 accord bulabilecek misiniz? ben hayal kırıklığı yaşayacağınıza en ufak şans vermiyorum, hele de 1.6 ies den sonra. Performans desen 197 hp 223 tork, konfor desen deri koltuk, geniş bagaj, en az 16" lastikler, arkası süper geniş (yeni kasa accord dan bile) sürtünme katsayısı 026 ve hala bazı üst araçlarda bile bu yok. İlk aldığınızda bazı ufak kronik sorunlarıyla uğraşırsınız benim gibi, o da gülü seven dikenini katlanır hesabı.

sorunlar sorun değil :) zevk duyarım :)
kiralık 2,4ler var araştırdım :)
bir başka bende merak uyandıran konu..deri koltuk kaba ette pişik oluşturuyormu.sırt bölgesinde terleme yaparmı..koltuklarda sadece ısıtmamı var soğutmada varmı?

ed35

  • İleti: 2070
Ynt: dizel mi benzinli mi
« Yanıtla #108 : Haziran 15, 2012, 12:21:18 ÖS »
Yalnız hocam birde kiralık 2.4'lerin suyunu çıkarmıştır millet,pek sağlıklı araçlar değildir o nedenle yanıltabilir sizi.
Benim tavsiyem forumdan rica edin bir arkadaşa onun aracını baz alın ;)

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: dizel mi benzinli mi
« Yanıtla #109 : Haziran 15, 2012, 12:28:21 ÖS »
birkaçkere söyledim bir tur atalım birlikte diye kimseden ses çıkmadı..birde suyu çıkmış olsun 1 günde ben çıkartırım :)

ed35

  • İleti: 2070
Ynt: dizel mi benzinli mi
« Yanıtla #110 : Haziran 15, 2012, 12:33:53 ÖS »
birkaçkere söyledim bir tur atalım birlikte diye kimseden ses çıkmadı..birde suyu çıkmış olsun 1 günde ben çıkartırım :)
:) Accord55 hocamla gerçekleştirin şehirler uyuyorsa eğer.

accord55

  • İleti: 322
Ynt: dizel mi benzinli mi
« Yanıtla #111 : Haziran 15, 2012, 12:36:34 ÖS »
Deri koltuk pişik falan yapmadı ama terleme yapıyor o kesin:) koltuklarda sadece ısıtma var, yeni kasa da soğutma yok. Yalnız koltuklar ortapedik olduğundan çok rahat, benim belim biraz rahatsız olduğu için ben çok rahat ediyorum, mercedesin koltukları hem dar hemde bu kadar rahat değildi.

accord55

  • İleti: 322
Ynt: dizel mi benzinli mi
« Yanıtla #112 : Haziran 15, 2012, 12:37:25 ÖS »
birkaçkere söyledim bir tur atalım birlikte diye kimseden ses çıkmadı..birde suyu çıkmış olsun 1 günde ben çıkartırım :)
:) Accord55 hocamla gerçekleştirin şehirler uyuyorsa eğer.

Şuan Sinopdayım haftasonu Samsun' da, istediği zaman ben hazırım, sorun yok:)

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: dizel mi benzinli mi
« Yanıtla #113 : Haziran 15, 2012, 12:43:28 ÖS »
bafra pidesini özledim..ramazanda gelicem memlekete bayram yapıcam :)

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: dizel mi benzinli mi
« Yanıtla #114 : Haziran 15, 2012, 12:48:14 ÖS »
son hızda FD6 kesin araya bir tır garajı yapar :) ondan yana sıkıntı yok..ben 210 gördüm gelirken sonra trafik oluştu zaten dahada gitmezdi gibi geliyor sanki aracı arkadan bişi çekiyor gibiydi bence 1,6 ies için 200 bile iyi rakam.

FD6 var bizde onu kullanıyorum F1 vites..sanki onun hızlanması benim iesten hızlı gibi geliyor..sadece merak ettim..

şuan iesi satılığa çıkarttım accord almak için..umarım accord beni performans olarak tatmin eder..tek korkum şuan için bu...okadar heves ettim alıp 2 ay sonra satmak istemiyorum

alacağım aracı buldum.kendi aracımı satar satmaz günlük kiralamadan bir accord kullanıcam aracı öyle alıcam hayal kırıklığı istemiyorum :)

Kiralama fikri güzelmiş, yalnız kiralık 2.4 accord bulabilecek misiniz? ben hayal kırıklığı yaşayacağınıza en ufak şans vermiyorum, hele de 1.6 ies den sonra. Performans desen 197 hp 223 tork, konfor desen deri koltuk, geniş bagaj, en az 16" lastikler, arkası süper geniş (yeni kasa accord dan bile) sürtünme katsayısı 026 ve hala bazı üst araçlarda bile bu yok. İlk aldığınızda bazı ufak kronik sorunlarıyla uğraşırsınız benim gibi, o da gülü seven dikenini katlanır hesabı.

süper genişde değil be abim :D

accord55

  • İleti: 322
Ynt: dizel mi benzinli mi
« Yanıtla #115 : Haziran 15, 2012, 12:55:05 ÖS »
Tabi bir skoda superb değil, zaten o da E sınıfı bir araç, bizim accord D segmentleri arasında en geniş araçlardan bence, en azından c200 den, yeni accordan geniş:) tabi arka diz mesafesini kastediyorum.

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: dizel mi benzinli mi
« Yanıtla #116 : Haziran 15, 2012, 12:59:50 ÖS »
suberp benim amcanın arabası yokkk böyle bir genişlik insan kendini önemli biri falan sanıyor :D accord yeni kasalar bana arka kapı ufak geldi ama ön ferah feza 2.4 accorddada öyle.mersolar zaten nedense arkayı ufak yapıyorlar.fd6 arkası yayla.tabi bütün bu dediklerim diz mesafesi ama superb başka birşey 2.0 tdi yokuşlarıda kaplan misali :D

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: dizel mi benzinli mi
« Yanıtla #117 : Haziran 15, 2012, 01:00:20 ÖS »
2.4 accord daha geniş arkası yeni kasayya göre.

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: dizel mi benzinli mi
« Yanıtla #118 : Haziran 15, 2012, 01:22:55 ÖS »
arka genişlik diyince pederde S350L var balina kasa...maşallah arka koltuk 3+1 bagajda dublex mubarek :))))

ed35

  • İleti: 2070
Ynt: dizel mi benzinli mi
« Yanıtla #119 : Haziran 15, 2012, 01:51:18 ÖS »
Valla Bmw E90 kasadan Accord'a geçince içi ve diz mesafesi acayip büyük geldi bana, e90 sıkış tepişmiş  :lol:
« Son Düzenleme: Haziran 15, 2012, 01:51:51 ÖS Gönderen: ed35 »