bildiğim kadarıyla motor yönetimi ve aracın geri kalan işleri (otomatik kapı kilitleme, silecek yazılım, far sensörü ıvır zıvırları falan) farklı yazılımlar birbirinden ve farklı güncellemelere sahipler, sonuçta bütün o sensörlerin vs. çalışma mantığı "eğer böyleyse o zaman şunu yap" üstüne kurulu misal "eğer direksiyon 5 dereceden fazla sola dönükse o zaman sol sis farını (belki bir dimmer devresi eklenerek) %20 yak 10 derece de %40 yak 15+ derecede %100 yak" gibi, sonuçta araç direksiyon ne yöne kaç derece dönük biliyor, vsa için gereken bir veri, o durumda sis farını dönülen yöne göre yakabilmesi teoride birkaç satır kod demektir, ya da kumandadan sinyal gelince kapılarını kilitlemesi gerektiğini biliyor, o zaman 25km hızı geçince otomatik kilitlemesi de birkaç satır kod demektir gibi düşünüyorum, ama dediğim gibi bunlar teoride
pratikte uygulaması nasıl olur, aracın yazılımı nasıl elde edilir, nasıl geri yüklenir vs. orasını bilemiyorum