Gönderen Konu: cıvıc 1996-2000'mı ? yoksa peugeot dızel 207'mı ?  (Okunma sayısı 4298 defa)

MEHMETKORUCU

  • İleti: 21
cıvıc 1996-2000'mı ? yoksa peugeot dızel 207'mı ?
« : Ocak 09, 2010, 01:08:16 ÖÖ »
cıvıc 1996-2000'mı ? yoksa peugeot dızel 207'mı ?

Bu karşılaştırmada yorumlarınızı hem aile ıcın hem modıfıye hemde yakıt açısından olduğu kadar sorunsuz çalışmasına dikkat ederek yaparsanız sevınırım :)





voodoo

  • İleti: 14
Ynt: cıvıc 1996-2000'mı ? yoksa peugeot dızel 207'mı ?
« Yanıtla #1 : Ocak 09, 2010, 02:00:02 ÖÖ »
hocam fransız alcaksan hatunu fransız al sadece. Aradıgın özelliklerin hepsi hondayı işaret ediyo zaten peugeot un benim gözümde değeri yok 

Time-R

  • Ziyaretçi
Ynt: cıvıc 1996-2000'mı ? yoksa peugeot dızel 207'mı ?
« Yanıtla #2 : Ocak 09, 2010, 07:35:44 ÖÖ »
207 dizel al aile arabasi olarak kullanacaksan..

adyobatik

  • İleti: 883
Ynt: cıvıc 1996-2000'mı ? yoksa peugeot dızel 207'mı ?
« Yanıtla #3 : Ocak 09, 2010, 09:31:03 ÖÖ »
yeni olması dolayısı ile 107 dizel al derim,hem benzin hem lpg uçmuş durumda,dizel 207 yeterli performans verir kanımca,hem olmadı 750 liraya bi chip attırırsın aracına 15 beygir ilave olur,ama konfor olarak ve modifiye olarak civic derim,fakat eski ve problem çıkarma şansı yüksek,tabi civic daha ucuz olacaktır ilk alımda :)

mesutbatili

  • İleti: 130
Ynt: cıvıc 1996-2000'mı ? yoksa peugeot dızel 207'mı ?
« Yanıtla #4 : Ocak 09, 2010, 09:45:26 ÖÖ »
bu karsılastırma adıl olmamıskı bırı 14-18 arası dıgerı 23 un altına temızı az kmsı yoktur.ıkıncı el alıcaksan we az km 207 bulursan al kmsı 100 bın cıwarıysa yanından bıle gecme.bıde peugeot lar cabuk dagılıyo onuda unutma.

alp55

  • İleti: 489
Ynt: cıvıc 1996-2000'mı ? yoksa peugeot dızel 207'mı ?
« Yanıtla #5 : Ocak 09, 2010, 11:31:50 ÖÖ »
dizel alacaksan markanın bir önemi yok çünkü bütün dizeller aynı sistem aynı ürünün değişik adlandırmaları sadece, comon rail dizelin mucidi fiat, telif hakkını bosch firmasına sattı oda diğer markalara pazarladı hepsi bu

alican_07

  • İleti: 1822
Ynt: cıvıc 1996-2000'mı ? yoksa peugeot dızel 207'mı ?
« Yanıtla #6 : Ocak 09, 2010, 11:52:09 ÖÖ »
207 al 96_00 arası civicle bir tutulamayacak kadar komforlu bi arabadıryakıt desen zaten dizel ve 1.4 olması sebebi ile çok az pug ların modifiyesi de gayet güzel oluyor tabii marka fanatikliği yapanlar için bunların tam terside :D hemde 207 yeni araba emin ol 12- 13 yaşındaki arabadan daha az problem çıkarır.

alican_07

  • İleti: 1822
Ynt: cıvıc 1996-2000'mı ? yoksa peugeot dızel 207'mı ?
« Yanıtla #7 : Ocak 09, 2010, 11:53:48 ÖÖ »
dizel alacaksan markanın bir önemi yok çünkü bütün dizeller aynı sistem aynı ürünün değişik adlandırmaları sadece, comon rail dizelin mucidi fiat, telif hakkını bosch firmasına sattı oda diğer markalara pazarladı hepsi bu
comman rail in mucidi mercedes dir hatta ilk olarak kamyonlarında kullandı daha sonra koreliler hafif ticarilere ve en son binek araçlara uylguladı şimdi herkes kullanıyor.

voodoo

  • İleti: 14
Ynt: cıvıc 1996-2000'mı ? yoksa peugeot dızel 207'mı ?
« Yanıtla #8 : Ocak 09, 2010, 02:07:19 ÖS »
çok yol yapıyor isen dizel tercih edilebilir aksi takdirde benzinli tercih et.  dizelin bakımı zordur iyi bakmassan çok çabuk ölür motor  bakımı parçası tamiri  daha tuzludur bildiğim kadarıyla. kış aylarında çileden cıkartabilir insanı özellikle. Marka  bazına inersek 00 stock temiz kullanılmış  bir honda çok çok çok daha az sorun yaratacagına bahse girerim dizel peugeot a göre   

alican_07

  • İleti: 1822
Ynt: cıvıc 1996-2000'mı ? yoksa peugeot dızel 207'mı ?
« Yanıtla #9 : Ocak 09, 2010, 02:16:39 ÖS »
''kış aylarında çileden çıkarabilir'' derken ne demek istedin anlamadım anlayan varsa biri açıklasın dizel araba benzinliden çok daha kolay çalışır ısıtma bujileri sayesinde bunun harici ne anlamı varsa bi açıklarmısın?

voodoo

  • İleti: 14
Ynt: cıvıc 1996-2000'mı ? yoksa peugeot dızel 207'mı ?
« Yanıtla #10 : Ocak 09, 2010, 02:57:58 ÖS »
tam tersini gördüm ve duydum direk donuyor motorinin benzine göre  donma sıcaklığının daha yüksek olmasından kaynaklanan bir problem

alican_07

  • İleti: 1822
Ynt: cıvıc 1996-2000'mı ? yoksa peugeot dızel 207'mı ?
« Yanıtla #11 : Ocak 09, 2010, 06:26:30 ÖS »
iyide -20 dereceye inmedikten sonra problem yok yani doğuda yaşayanlar harici mazotu donupta arabası çalışmayan görmedim de duymadımda.

alican_07

  • İleti: 1822
Ynt: cıvıc 1996-2000'mı ? yoksa peugeot dızel 207'mı ?
« Yanıtla #12 : Ocak 09, 2010, 06:27:53 ÖS »
motorinin donma sıcaklığı daha düşük -20 benzinin donma sıcaklığı -50

voodoo

  • İleti: 14
Ynt: cıvıc 1996-2000'mı ? yoksa peugeot dızel 207'mı ?
« Yanıtla #13 : Ocak 09, 2010, 08:55:04 ÖS »
motorinin donma sıcaklığı daha düşük -20 benzinin donma sıcaklığı -50
yanlış döylüyorsun  hocam -20 daha yüksektir -50 den yani  dediğim gibi   daha yüksek oldugu için illa kaskatı kesilcek manasına gelmiyor belli bir kısmı donma seviyesine yaklasıyor suya olur ya hani bilirsin kristallenme yapmaya başlar soguttukça o hesap  neyse konu bu değil dizelin performansı da daha düşüktür benzinliye göre uzun yol yapmıyorsanız tavsiye etmem  mehmetkorucu

mali

  • İleti: 8035
Ynt: cıvıc 1996-2000'mı ? yoksa peugeot dızel 207'mı ?
« Yanıtla #14 : Ocak 09, 2010, 09:07:43 ÖS »
aile için       =Civic
yakıt için      = 207   civicte lpg de az yakıyor
sorunsuz çalışması= Civic 207 yeni bir araba sorun çıkardığını duymadım
modifiye için  = Civic

bendede 99 civic var tam bir aile arabası içi geniş yakıt iyi (lpg) performans iyi
bence civic  >=ok

cıvıc 1996-2000'mı ? yoksa peugeot dızel 207'mı ?

Bu karşılaştırmada yorumlarınızı hem aile ıcın hem modıfıye hemde yakıt açısından olduğu kadar sorunsuz çalışmasına dikkat ederek yaparsanız sevınırım :)



« Son Düzenleme: Ocak 09, 2010, 09:08:34 ÖS Gönderen: mali »

alican_07

  • İleti: 1822
Ynt: cıvıc 1996-2000'mı ? yoksa peugeot dızel 207'mı ?
« Yanıtla #15 : Ocak 09, 2010, 09:28:40 ÖS »
motorinin donma sıcaklığı daha düşük -20 benzinin donma sıcaklığı -50
yanlış döylüyorsun  hocam -20 daha yüksektir -50 den yani  dediğim gibi   daha yüksek oldugu için illa kaskatı kesilcek manasına gelmiyor belli bir kısmı donma seviyesine yaklasıyor suya olur ya hani bilirsin kristallenme yapmaya başlar soguttukça o hesap  neyse konu bu değil dizelin performansı da daha düşüktür benzinliye göre uzun yol yapmıyorsanız tavsiye etmem  mehmetkorucu
bende daha önce donacağını belirtmek için düşük dedim negatif sayıların ters olduğunu biliyorum ben sayısal öğrencisiyim ankara üniversitesinde  kör cahillikten demedik yani :D

alican_07

  • İleti: 1822
Ynt: cıvıc 1996-2000'mı ? yoksa peugeot dızel 207'mı ?
« Yanıtla #16 : Ocak 09, 2010, 09:31:46 ÖS »
aile için       =Civic
yakıt için      = 207   civicte lpg de az yakıyor
sorunsuz çalışması= Civic 207 yeni bir araba sorun çıkardığını duymadım
modifiye için  = Civic

bendede 99 civic var tam bir aile arabası içi geniş yakıt iyi (lpg) performans iyi
bence civic  >=ok

cıvıc 1996-2000'mı ? yoksa peugeot dızel 207'mı ?

Bu karşılaştırmada yorumlarınızı hem aile ıcın hem modıfıye hemde yakıt açısından olduğu kadar sorunsuz çalışmasına dikkat ederek yaparsanız sevınırım :)



mali abi artık ies ler yavaştan çakilio piyasadan ama 207 yeni araç olduğundan daha çok piyasada gözüküyor zaten pug larda allah var görsel modifiye içi yaratılıo gibi yani uzun lafın kısası mod. için 207 daha ağır basıo bende tabiiiii ies e ve kullanıcılarına saygı sonsuz :D

serdarr

  • İleti: 1925
Ynt: cıvıc 1996-2000'mı ? yoksa peugeot dızel 207'mı ?
« Yanıtla #17 : Ocak 09, 2010, 09:33:22 ÖS »
207 mantıklı ies km 300 kuruş yakar ona göre son zamlardan sonra hesapla bide 207 yeni araç teknolojik

mali

  • İleti: 8035
Ynt: cıvıc 1996-2000'mı ? yoksa peugeot dızel 207'mı ?
« Yanıtla #18 : Ocak 09, 2010, 09:57:26 ÖS »
hangi piyasadan çekiliyor :)
heryer ies
Sanayiler hariç :)
207 kötü demek haksızlık olur
ama dayanıklılığı zaman gösterecek

aile için       =Civic
yakıt için      = 207   civicte lpg de az yakıyor
sorunsuz çalışması= Civic 207 yeni bir araba sorun çıkardığını duymadım
modifiye için  = Civic

bendede 99 civic var tam bir aile arabası içi geniş yakıt iyi (lpg) performans iyi
bence civic  >=ok

cıvıc 1996-2000'mı ? yoksa peugeot dızel 207'mı ?

Bu karşılaştırmada yorumlarınızı hem aile ıcın hem modıfıye hemde yakıt açısından olduğu kadar sorunsuz çalışmasına dikkat ederek yaparsanız sevınırım :)



mali abi artık ies ler yavaştan çakilio piyasadan ama 207 yeni araç olduğundan daha çok piyasada gözüküyor zaten pug larda allah var görsel modifiye içi yaratılıo gibi yani uzun lafın kısası mod. için 207 daha ağır basıo bende tabiiiii ies e ve kullanıcılarına saygı sonsuz :D

serdarr

  • İleti: 1925
Ynt: cıvıc 1996-2000'mı ? yoksa peugeot dızel 207'mı ?
« Yanıtla #19 : Ocak 09, 2010, 10:04:29 ÖS »
bence yAşı genç araç alması daha mantıklı ies alıp lpg taktırmaktansa 10 yaşında en iyi ies

mali

  • İleti: 8035
Ynt: cıvıc 1996-2000'mı ? yoksa peugeot dızel 207'mı ?
« Yanıtla #20 : Ocak 09, 2010, 10:13:11 ÖS »
birçok konuda 207 mantıklı ama aile için ies daha kullanışlı
207 biraz ufak kalıyor

MEHMETKORUCU

  • İleti: 21
Ynt: cıvıc 1996-2000'mı ? yoksa peugeot dızel 207'mı ?
« Yanıtla #21 : Ocak 09, 2010, 10:30:27 ÖS »
  Arkadaşlar teşekkür ederim yorumlarınız ve bılgınızı paylastığınız ıcın ben honda manyagı ve takıntılı bırıyım ama yakıt acısından duşunuyorum 207 geliyor aklıma modıfıye yapmak ıstıyorum ınanın cok kararsızım dızel arabalar hakkında hıc bır bılgım yok nelere dıkkat etmelıyım bakımları nasıl yapılır,ıkıncıel 207 ortalama km si 60 bınlerde 98 model cıvıclerın ortalama km si 140 binlerde işin içinden çıkamıyorum ne yapcam bılmıyorum

alpkorkut

  • İleti: 235
Ynt: cıvıc 1996-2000'mı ? yoksa peugeot dızel 207'mı ?
« Yanıtla #22 : Ocak 10, 2010, 02:46:45 ÖS »
10-12 yaş büyük arabanın daha az sorun çıkaracağını sanmıyorum, yakıt dersen zaten dizelin ciddi avantajı var. Bir markayı beğenmek ayrı, mantığı rafa kaldırmak ayrı, bence 207

REİS

  • İleti: 122
Ynt: cıvıc 1996-2000'mı ? yoksa peugeot dızel 207'mı ?
« Yanıtla #23 : Ocak 25, 2010, 12:33:17 ÖS »
peugeot un çabuk dököldüğünü duymuştum Honda varken başkasına bakma