Gönderen Konu: 93-98 Civic karşılaştırması.  (Okunma sayısı 3165 defa)

ErroRPacK

  • İleti: 107
93-98 Civic karşılaştırması.
« : Nisan 05, 2010, 12:08:30 ÖS »
Arkadaşlar 93 model Honda civic hb ve 98 model Honda civic hb arasında + ları - leri birbirlerine olan her türlü eksiklik ve üstünlüklerini kendi fikirleriniz ve bilgilerinizle açıklarmısınız. Bu iki araçtan birini almak istediğimden dolayı bilgilerinize muhtacım. Bana göre 93 model daha fazla kullanılmış olduğundan birinci - sini alıyor.





İLKE--R

  • İleti: 23
Ynt: 93-98 Civic karşılaştırması.
« Yanıtla #1 : Nisan 05, 2010, 12:13:44 ÖS »
haliyle civic si daha hızlı ve görünümü bana göre daha güzel zaten biri 1.6 136 hp diğer 1.4 90 hp si tam bir hız canavarı ama temizini bulmak çok zor seçim senin

ErroRPacK

  • İleti: 107
Ynt: 93-98 Civic karşılaştırması.
« Yanıtla #2 : Nisan 05, 2010, 12:23:44 ÖS »
98 model olanın 1.4 versiyonu üzerinden yorum yaparsanız daha faydalı olur benim için saygılar....

zedrix

  • İleti: 1502
Ynt: 93-98 Civic karşılaştırması.
« Yanıtla #3 : Nisan 05, 2010, 12:34:28 ÖS »
93 MODELIN HANGI VERSIYONU PEKİ EX(90 HP) MI , Sİ (136 HP) MI ?

a-r-m

  • İleti: 333
Ynt: 93-98 Civic karşılaştırması.
« Yanıtla #4 : Nisan 05, 2010, 12:36:10 ÖS »
93 MODEL Sİ OLMADIKTAN SONRA ALMAM...

ErroRPacK

  • İleti: 107
Ynt: 93-98 Civic karşılaştırması.
« Yanıtla #5 : Nisan 05, 2010, 03:03:27 ÖS »
Belirtmediğim için özür dilerim 93 model ex versiyonu.

zedrix

  • İleti: 1502
Ynt: 93-98 Civic karşılaştırması.
« Yanıtla #6 : Nisan 06, 2010, 07:57:21 ÖÖ »
aralarındakı en buyuk fark fıyatları :):):) gıt yakından bak derım

pcvirus

  • İleti: 4289
Ynt: 93-98 Civic karşılaştırması.
« Yanıtla #7 : Nisan 06, 2010, 10:05:53 ÖÖ »
biri 1.4 enjeksiyonlu motor
biri 1.5 karburatorlu motor
seçim senin
tabiki fiyatlarıda ona göre

republicfener

  • İleti: 39
Ynt: 93-98 Civic karşılaştırması.
« Yanıtla #8 : Nisan 12, 2010, 11:47:33 ÖS »
arkadaşım ex var bende 92 105 bygr d15b3 full çok memnunum fiyat farkı var baya aralarında benimde gönlüm si den yana bundan sonraki si olacak nasipse:)) 96 kasa arka tipi hoşuma gitmiyo......:)92-95e devammm

delimanyak

  • İleti: 777
Ynt: 93-98 Civic karşılaştırması.
« Yanıtla #9 : Nisan 13, 2010, 01:43:18 ÖS »
ex alacagıma 98 ini alırım cunku ıkısıde aynı amac ıcın yanı ekonomi için hem yasından oturu hemde enjeksiyon farkından 98 tercih edilir ama yok si mi 1,4 mu dersen tabiki si al derdim

pcvirus

  • İleti: 4289
Ynt: 93-98 Civic karşılaştırması.
« Yanıtla #10 : Nisan 13, 2010, 02:46:37 ÖS »
ha yok tipine bakarım diyosan ex al :D

ErroRPacK

  • İleti: 107
Ynt: 93-98 Civic karşılaştırması.
« Yanıtla #11 : Nisan 14, 2010, 11:35:25 ÖÖ »
Arkadaşlar peki 93 hb ye klima taktırabiliyomuyuz? Taktırabiliyorsak ne kadara mal olur ?

zedrix

  • İleti: 1502
Ynt: 93-98 Civic karşılaştırması.
« Yanıtla #12 : Nisan 14, 2010, 12:23:06 ÖS »
Arkadaşlar peki 93 hb ye klima taktırabiliyomuyuz? Taktırabiliyorsak ne kadara mal olur ?

93 lerde klıma lı modeller var zaten taktırmak yerıne dırek alabılırsınız
sonradan tabıkı takılır ama 1000 - 1500 arası gıder paranız
ha tanıdık vardır vs. daha ucuzada halledilir

alican_07

  • İleti: 1822
Ynt: 93-98 Civic karşılaştırması.
« Yanıtla #13 : Nisan 14, 2010, 12:24:31 ÖS »
ya zaten klimalı versiyonları var ne için boş alıcaksın ki ben olsam makyajlı kasa olmadıktan sonra ex alırım. >=ok

ErroRPacK

  • İleti: 107
Ynt: 93-98 Civic karşılaştırması.
« Yanıtla #14 : Nisan 14, 2010, 02:34:18 ÖS »
Madem klimalı 93 hb ler var tercihimi 93 den yana kullanıcam. Tek - si hava yastığı. Arkadaşlar peki 93 hb de aldığımda keşke almasaydım diğeceğim bişeyle karşılaşırmıyım? Daha doğrusu şöyle söliim ben arabayı en az 3 sene kullanmadan satmam o yüzden sağlam bi araç olması gerekiyo motorundan içine kadar 93 ex düşünüyorum şu an.

pcvirus

  • İleti: 4289
Ynt: 93-98 Civic karşılaştırması.
« Yanıtla #15 : Nisan 14, 2010, 05:06:10 ÖS »
almadan önce alt takımına iyice gözattır
yaşı büyük oldugu için sorun çıkarabilir
başka da bi sorun vermez
tabi yinede arabasına baglı