Gönderen Konu: 2009 volvo s40 için ne dersiniz?  (Okunma sayısı 2258 defa)

serdaroy

  • İleti: 76
2009 volvo s40 için ne dersiniz?
« : Ağustos 11, 2009, 11:42:23 ÖÖ »
arkadaşlar bir kaç haftadır araç bakıyorum ancak modelde karar veremedim. Volvo s40 önerirmisiniz. kullanan arkadaşlar varmı. Yorumlarınızı yazarsanız sevinirim. teşekkürler.



focusn70

  • Ahmet
  • İleti: 3068
Ynt: 2009 volvo s40 için ne dersiniz?
« Yanıtla #1 : Ağustos 11, 2009, 12:03:42 ÖS »
bizim bi abide var en fulunden ben çok beğeniyorum iyi mal iyi para 1.6 dizeldi sanırım bi şikayetini duymadım 2 senedir kullanıyo

hakangunister

  • İleti: 6838
    • www.osgun.com.tr
Ynt: 2009 volvo s40 için ne dersiniz?
« Yanıtla #2 : Ağustos 11, 2009, 02:08:36 ÖS »
2009 Volvo S40 lar gerçekten güzel arabalar. 1.6 benzinli Prime edition 100 HP. 41 bin TL civarı olması lazım. Bu paraya da HONDA CIVIC da alabilirsin ama karar sana kalmış tabi ki. Bende bu para olsa HONDA alırım :) benim arkadaşımda 2004 Volvo s60 var. baya memnun. hani genel olarak volvo dan memnun olanlar çok. gene de tercih senin :) Şimdiden hayırlı olsun

mali

  • İleti: 8035
Ynt: 2009 volvo s40 için ne dersiniz?
« Yanıtla #3 : Ağustos 12, 2009, 02:30:47 ÖS »
volvo s40 güzel araba uzun yıllar sorunsuz binebileceğin bir araba
parca fiyatları biraz pahalıdır ama volvoya değer.

bende bir honda kullanıcısı olarak honda öneririm .

DOHC _06

  • İleti: 397
Ynt: 2009 volvo s40 için ne dersiniz?
« Yanıtla #4 : Ağustos 13, 2009, 10:04:33 ÖÖ »
BİZDEDE BİTANE S 40 VAR 2004 MODEL VE ÇOK SAĞLAM Bİ ARABA İNSANA GÜVEN VERİO  AMA ALMIŞKEN FULL ALMAK LAZIM BİDE İLK YILLAR SERVİSE GİDECEĞİNDEN BAYA Bİ ÖPÜLÜRSÜN KARDEŞ ZATEN O SÜRE GEÇTİKTEN SONRA SERVİSE GİTMEK İSTEMEZSİN PARÇALARI BİRAZ FAZLA PAHALI AMA ARABAYA DEĞER .

statik

  • İleti: 1121
Ynt: 2009 volvo s40 için ne dersiniz?
« Yanıtla #5 : Ağustos 13, 2009, 10:09:52 ÖÖ »
arkadaşlar bir kaç haftadır araç bakıyorum ancak modelde karar veremedim. Volvo s40 önerirmisiniz. kullanan arkadaşlar varmı. Yorumlarınızı yazarsanız sevinirim. teşekkürler.

satarken asla para etmiyo dikkat et kardeş

serdaroy

  • İleti: 76
Ynt: 2009 volvo s40 için ne dersiniz?
« Yanıtla #6 : Eylül 01, 2009, 12:55:05 ÖÖ »
arkadaşlar volvo s40 almaktan vazgeçtim. Önerileriniz içim teşekkür ederim.

GNR.family

  • İleti: 382
Ynt: 2009 volvo s40 için ne dersiniz?
« Yanıtla #7 : Eylül 01, 2009, 01:01:10 ÖÖ »
BİZDEDE BİTANE S 40 VAR 2004 MODEL VE ÇOK SAĞLAM Bİ ARABA İNSANA GÜVEN VERİO  AMA ALMIŞKEN FULL ALMAK LAZIM BİDE İLK YILLAR SERVİSE GİDECEĞİNDEN BAYA Bİ ÖPÜLÜRSÜN KARDEŞ ZATEN O SÜRE GEÇTİKTEN SONRA SERVİSE GİTMEK İSTEMEZSİN PARÇALARI BİRAZ FAZLA PAHALI AMA ARABAYA DEĞER .

bahsi geçen arabann sadce orjinal arka s40 yazısı ve paneli kdv dahil 680tl gerisi sana kalmış ama sağlamlığınada sölencek laf yokk :)

KADiFE

  • İleti: 572
Ynt: 2009 volvo s40 için ne dersiniz?
« Yanıtla #8 : Eylül 16, 2009, 10:24:39 ÖS »
Bende bi tane s80 var suan
2000 model 330 bin kmde yagina suyuna bak evladiyelik araba.