Gönderen Konu: 1997 Honda Civic Type R vs 1987 Toyota Corolla Levin AE86  (Okunma sayısı 2335 defa)

ansell

  • İleti: 74
1997 Honda Civic Type R vs 1987 Toyota Corolla Levin AE86
« : Temmuz 25, 2009, 01:26:04 ÖS »
1987 Toyota Corolla Levin AE86

Displacement 1.6 litre 1587 cc
Maximum power 167.3 PS (165.0 bhp) (123 kW) @ 6400 rpm
Maximum torque 206.0 Nm (152 ft·lb) (21 kgm) @ 4400 rpm
Aspiration Turbo
Kerb weight: 950 kg (coupe), 970 kg (hatchback)

1997 Honda Civic Type R EK9

Displacement 1.6 litre 1595 cc
Maximum power 184.5 PS (182.0 bhp) (135.7 kW) @ 8200 rpm
Maximum torque 160.0 Nm (118 ft·lb) (16.3 kgm) @ 7500 rpm
Aspiration Normal
Kerb weight 1040 kg

http://www.youtube.com/watch?v=9qdFB_TGc9E 
   
Lütfen video öncesi ve sonrası yorumları alalım... ;)
 



canguder

  • İleti: 3873
Ynt: 1997 Honda Civic Type R vs 1987 Toyota Corolla Levin AE86
« Yanıtla #1 : Temmuz 25, 2009, 01:35:10 ÖS »
video öncesi ve sonrası type-r alır :)  hondanın şöföründe iş yok
« Son Düzenleme: Temmuz 25, 2009, 01:38:15 ÖS Gönderen: canguder »

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: 1997 Honda Civic Type R vs 1987 Toyota Corolla Levin AE86
« Yanıtla #2 : Temmuz 25, 2009, 04:58:10 ÖS »
Toyota tork bakımından daha fazla.
17 HP ek9 fazla ama toyota'da 46 Nm tork fazla ve turbo'lu.Ayrıca toyota daha hafif bir araç.Ve TypeR'ın şöförde biraz dalgaya alıyor.Geçildiqi zaman salak gibi gaza basıp çekiyor.Amacı ne anlamadım.(Kendince devir yapmaya çalısıyor.)Belki Sürücüler farklı olsaydı ek9 a şans verilebilirdi.

fikito

  • İleti: 2739
Ynt: 1997 Honda Civic Type R vs 1987 Toyota Corolla Levin AE86
« Yanıtla #3 : Temmuz 25, 2009, 11:46:17 ÖS »
kesinlikle ek9 ama şöförde iş yok 185 beygirlik bir canavar bu araç

just4scream

  • İleti: 185
Ynt: 1997 Honda Civic Type R vs 1987 Toyota Corolla Levin AE86
« Yanıtla #4 : Temmuz 26, 2009, 01:19:51 ÖS »
bnce toyota alırdı ztn fazla bi tork farkı var ama typerdaki dalga geçio

DENON

  • İleti: 2020
Ynt: 1997 Honda Civic Type R vs 1987 Toyota Corolla Levin AE86
« Yanıtla #5 : Temmuz 26, 2009, 01:35:30 ÖS »
bence toyota hem turbo olmasının hemde virajlarda arkadan itişin avantajını kullanıyor, dıkkat ettıysenız hiç gaz kesmeden vırajları yanlayarak dnerken type-r sürücüsü yavaslamak zorunda kalıor, toyotanın alması normal hem tork bakımından hemde arkadan ıtıslı olmasından dolayı

King.10

  • İleti: 76
Ynt: 1997 Honda Civic Type R vs 1987 Toyota Corolla Levin AE86
« Yanıtla #6 : Temmuz 27, 2009, 05:15:02 ÖS »
beygir araç sattırır, tork katılım kazandırır demişler..