Gönderen Konu: 1,8 i-vitec hb 2007-2008  (Okunma sayısı 1990 defa)

buyukvardar

  • İleti: 10
1,8 i-vitec hb 2007-2008
« : Temmuz 04, 2013, 06:38:24 ÖS »
selam arkadaşlar foruma yeni üye oldum forumu tam anlamıyla çözmüş değilim. bu yüzden bir derdim var lütfen yardımcı olurmusunuz.
dün golf4 2001 model aracımı sattım bugünden itibaren de civic 1,8 i-vitec hb triptonik viteslere kafayı fena halde takmış durumdayım. bu araç hakkında bir takım sorularım olacak lütfen kullanan arkadaşlar cevablaya bilirler mi ?
   Bir çok yerde oluşan forumlarda kendi çapımca araştırdım fakat soru cevab şeklinde olmadı tabi.
bu aracı alırken expertize götürmeden önce benim dikkat etmem gereken bir husus var mı mesela baskı balatanın dikkatsiz kullanımlarda çok çabuk aşındığı söyleniyor. mesela düz viteste debriyaj çok yukarda kavradığında anlarız ki baskı artık son demlerinde ama bu araçta ilk kullanımda anlaşılır mı.
bir araç buldum aslında fakat 3600 tl hasar kayıtlı adamın dediğine göre sadece ön kaput boyanmış ve ön far takımı değişmiş. bukadar hasar çıkması normal mi parçalar bukadar pahalı mı. yada şişirilmiş midir dersiniz.
birde bu araçların gerçek piyasası nedir millet tuttura bildiğine gidiyor. 30.000 tl ye de var 38.000 tl ye de var (2007-2008 modellerinden bahsediyorum)
 Şimdiden teşekkürler



maryo21

  • İleti: 172
Ynt: 1,8 i-vitec hb 2007-2008
« Yanıtla #1 : Temmuz 09, 2013, 01:57:17 ÖS »
aramakta olduğun araçtaki şanzuman robtizedir tam otomatik değil 60binde baskı balata sıyıranını çok dudum ve maaliyeti 2bin civarında gerçek otomatik tork konvektörlü olanıdır ve baskı balata sistemi yoktur. hb kasalarda tork konvektörlüsü zor bulunur. birde kullanıcılar (ben kullanmadım) vites geçişlerini kemikli buluyor. ben 1.8 sedan kullanıyorum bu aracı almadan önce hb leri çok araştırdım ve cesaret edemedim sedanını aldım. şimdi ailevi nedenlerle satmak istiyorum işinize yararsa malum sitede 128540533 fiyatta yardımcı olunur.

maryo21

  • İleti: 172
Ynt: 1,8 i-vitec hb 2007-2008
« Yanıtla #2 : Temmuz 09, 2013, 01:59:42 ÖS »
birde aracın hasar kaydı o kadar da abartılacak kadar değil o paraya servis bir takım farı ancak takıyor aracın fiyatı temizliği ile doğru orantılı olsa da hb kasa ancak 32bin eder

kimimben

  • İleti: 10
Ynt: 1,8 i-vitec hb 2007-2008
« Yanıtla #3 : Temmuz 15, 2013, 12:49:11 ÖS »
Honda civic 1.8 ishift Ne yazıkki bu araçlar hakkında bilende bilmeyende yazıyor. Resmini görüp derin yorumlar yapanlarda mevcut ne yazıkki.
 4 aydır belirttiğiniz araca biniyorum sizin gibi almadan önce yazılan çizilenden kafam allak bullak olmuştu. Japon araçlarına olan güvenim (daha önce 1 alman 2 japon aracım vardı) ile gözümü kararttım aldım, şimdi iyiki almışım diyorum.
Baskı balata mevzusuna açıklık getireyim bu araçlar 20.000 km de de 120.000 km dede baskı bitirebilir. Bunun ömrü kullanan kişinin bilinç düzeyi ile ilgilidir. Uzun süre beklemelerde boşa atıp ayağınızı frenden çekerseniz (ki bu debraja basmamak olur) 120.000 km ye kadar dayanır.
Ben 27.000 de aracı aldım serviste şanzımana günceleme yapma esnalarında baskı balatamın bitmek üzere olduğunu  söylediler (sende bu şekilde durumu öğrenebilirsin). Önceki sahibi kadın olduğundan ve araç istanbulda olduğundan durum oldukça normaldi. 950 tlye serviste değişim yapıldı öyle söylendiği 2000 gibi rakamlar tutmadı.  Bu arabalara verilebilecek en büyük masraf budur motorları oldukça sağlamdır. Şanzımandan yana korkma.
Parçaları pahalıdır. Benim araçta otokingte ön tampon tamir görmüş farın biri değişmiş 2000 tl bir hasar kaydı vardı.
Piyasası hakkında bilgi sahibi değilim ama 27.000 km de tampon hariç boyasız aracı 32.000 tlye almıştım.